Ja, ik ben zo close, kan het bijna aanrakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is wel waar, maar ik heb een iphone en dan is het toch wel fijn dat ik geen duizend sms abbo moet aflsuiten oid maar gewoon kan whatsappen met vrienden/familiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik heb een samsung E2120, zonder al die gehengel en poespas eraan. Bereikbaarheid, daar gaat het om.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo close, kan het bijna aanrakenBen je ook al druk aant sparen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
ahja, als je daar behoefte aan hebt moet je het vooral doen hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is wel waar, maar ik heb een iphone en dan is het toch wel fijn dat ik geen duizend sms abbo moet aflsuiten oid maar gewoon kan whatsappen met vrienden/familie
Wat voor auto?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aant sparen vanaf ik werk, maar heb tussendoor auto gekocht
maar ik ben niet als mensen met Blackberries die constant op dat ding zitten te kijken. kan hem wel naast me neer leggen en er dan de rest van de dag geen aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:10 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ahja, als je daar behoefte aan hebt moet je het vooral doen he
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is echt knap voor een smartphonegebruiker in dit tijdperk van communicatietechnologie. Respectquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ik ben niet als mensen met Blackberries die constant op dat ding zitten te kijken. kan hem wel naast me neer leggen en er dan de rest van de dag geen aandacht aan besteden
ik kijk altijd voor berichten, maar helaas, meestal is het mamsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ik ben niet als mensen met Blackberries die constant op dat ding zitten te kijken. kan hem wel naast me neer leggen en er dan de rest van de dag geen aandacht aan besteden
Dankquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat is echt knap voor een smartphonegebruiker in dit tijdperk van communicatietechnologie. Respect
ja, met wietparkiet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
trollie wrm ging je bb verklikken in onz fb?? ben je hommo ofzo
Net zoiets als gr gr. Of zo.quote:
Wat?quote:
Aanstekerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef monkyyy het volgende:
Dus we gaan nu zelf zomaar woorden verzinnen en elkaar "uitschelden" daarmee?
Spellonertje!quote:
Kweenie man.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
monks wnr chilings zetten in grunna of roffa samen? :$
Over een paar jaar hopelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
monks wnr chillings zetten op ''random onbewoond eiland'' gezamelijk?
Dat hadden we vorig jaar ook hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
Daar moesten we mee schelden i.p.v. "homo" vonden twee homo's die homovoorlichting kwamen geven in de tweede.
Doperwtje dus.
of seksuele voorlichting bij ons op schoolquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat hadden we vorig jaar ook hier. En zo'n gast die vertelde over dat hij op zijn 7e jongens sympathiek ging vinden en toen moesten we een aflevering van "Uit de kast" kijken met een of andere relnicht die een zuigzoen op zijn nek had
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of seksuele voorlichting bij ons op school![]()
meer dan de helft van de groep had al een kind of meerdere
Ik ook.quote:
Nah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |