Echt lekker weer kan ook nooit lang duren, hebben volgens mij langer vies plakweer gehad dan lekker zomerweer...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:43 schreef INViCTuS het volgende:
Toch een minder pluimpje vanaf dinsdag....
[ afbeelding ]
Het is dan al helemaal licht hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:25 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom worden jullie allemaal midden in de nacht wakker?
Vind ik niet erg als ik toch moet werken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:43 schreef INViCTuS het volgende:
Toch een minder pluimpje vanaf dinsdag....
[ afbeelding ]
Snap ik nooit zo goed. Ik zit in mijn pauze liever in het gras met 30 graden dan dat ik achter mijn bureau blijf zitten omdat het regent of koud isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vind ik niet erg als ik toch moet werken.
Ik snap die uitspraken ook nooit zo goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Snap ik nooit zo goed. Ik zit in mijn pauze liever in het gras met 30 graden dan dat ik achter mijn bureau blijf zitten omdat het regent of koud is
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik snap die uitspraken ook nooit zo goed.
Ik heb onlangs een weekje van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat gewerkt, maar vond het heerlijk dat ik 's ochtends in de zon op de trein stond te wachten (want het is inderdaad al licht!). En ook 's avonds is het heel wat fijner thuiskomen met een zwoele 20 graden dan met 8 graden en regen, toch?
Hoezo alleen wanneer je plannen met vrienden hebt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee.
Tenzij je met vrienden plannen hebt.
Nouja als je bezoek hebt wil je lekker naar buiten of naar een terrasje. Als ik dat niet heb zit ik liever lekker met kutweer een film te kijken, binnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoezo alleen wanneer je plannen met vrienden hebt?
Ik bedoel thuiskomen om 23:00, dan ga ik ook niks bijzonders meer doen, als ik de volgende dag weer moet werken. Gewoon teruglopen naar huis, met 20 graden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee.
Tenzij je met vrienden plannen hebt.
hooikoorts kracht 10quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:55 schreef DemonRage het volgende:
Er zitten hier zoveel pluisjes in de lucht die door de wind/thermiek omhoog gaan, dat het lijkt alsof het omhoog sneeuwt.
Mwah, die pluisjes komen volgens mij van populieren af. Als je alleen allergisch bent voor graspollen heb je daar dus geen last van..quote:
Hooikoorts is met ingang van gisteren inderdaad weer met volle kracht losgebarsten. Ik liep over een paadje door het gras en werd gek! Dat alles is geactiveerd door die wind van gisteren. Maar de pilletjes helpen dit jaar beter dan de jaren ervoor, dus ik heb nergens last meer van van op het moment.quote:
neeeeeee, heb net allemaal zomerkleertjes gekochtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:30 schreef mazaru het volgende:
Volgende week wordt het gewoon weer 14 graden!?!
Gewoon laagjes over elkaar aantrekkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
neeeeeee, heb net allemaal zomerkleertjes gekocht
Omdat er ook nix is...quote:Op zondag 27 mei 2012 02:15 schreef Lemans24 het volgende:
Nog nooit zo rustig hier geweest, de hele avond geen posts van mensen die op onweer hopen!?
Gewoon genieten van het weerquote:Op zondag 27 mei 2012 02:15 schreef Lemans24 het volgende:
Nog nooit zo rustig hier geweest, de hele avond geen posts van mensen die op onweer hopen!?
Of iedereen zat aan de bbq met bierquote:Op zondag 27 mei 2012 07:34 schreef Klonk het volgende:
Als er niets gebeurt (behalve mooi weer) dan is het weer wel mooi, maar ook saai, dus nee dan is het hier niet zo druk
Zit boven Duitsland meer bewolking, was net tussen Roermond en Venlo de grens overgegaan en daar ook veel meer bewolking dan weer thuisquote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Adelante het volgende:
Zon gewoon volledig weg en een dik wolkendek in Arnhem
ik heb echt de perfecte vakantie week deze weekquote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Eind van de week gaan we weer allemaal klagen over het weer.
volgens het KNMI welquote:Op zondag 27 mei 2012 13:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik heb echt de perfecte vakantie week deze weeken mijn colega vlg week gewoon iets minder
Tis vandaag weer behoorlijk heet! morgen ook nog zo toch?
Wedden van niequote:Op zondag 27 mei 2012 12:46 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Eind van de week gaan we weer allemaal klagen over het weer.
Ik ben blij dat het hier niet zo warm word binnen. Buiten in de zon ga ik kapot. Geen zuchtje wind, volop zon. Ben maar even naar binnen gevlucht....quote:Op zondag 27 mei 2012 14:22 schreef tomaat52 het volgende:
Gelukkig, de ventilator is nog niet stuk....
Ik dus ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het hier niet zo warm word binnen. Buiten in de zon ga ik kapot. Geen zuchtje wind, volop zon. Ben maar even naar binnen gevlucht....
Klopt ja... ik heb ook de hele week (eigenlijk vanaf Hemelvaartsdag) vrij gehad, dus eigenlijk precies in deze warme periode. Het warmte blijft nog t/m maandag en daarna wordt het weer minder warm.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik heb echt de perfecte vakantie week deze weeken mijn colega vlg week gewoon iets minder
Tis vandaag weer behoorlijk heet! morgen ook nog zo toch?
Ik weet niet of je het snel koud hebt?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:20 schreef kaatje50 het volgende:
ik begrijp dat ik dus geen bikini mee hoef te nemen, volgend weekend naar Zandvoort
Als je ziet hoe veranderlijk het weer is, blijft het plannen van een vakantie toch een kwestie van gelukquote:Op zondag 27 mei 2012 15:52 schreef Drugshond het volgende:
Mijn vakantie was super... en perfect timing.
3 jr op rij vakantie genomen met een hittegolfje in het voorjaar.
Snap niet alles van het weer maar kan wel kaartjes lezen.
Als oud mod van deze circus ... ik plan verder.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als je ziet hoe veranderlijk het weer is, blijft het plannen van een vakantie toch een kwestie van geluk
Ze kunnen amper 3 dagen vooruit voorspellen
Net zoals hier dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:14 schreef fotostarter het volgende:
Hier niets te merken van buien of onweer. Nog steeds warm in de zon. En dan te bedenken dat het overmorgen inkakt
laat t even.. eindelijk vrij met dit mooie weer.. laat het maar regenen als er gewerkt moet worden..quote:
de buurvrouw liep langsquote:Op zondag 27 mei 2012 19:18 schreef flugeltje het volgende:
Heu, waarom wordt het hier nou ineens donker?
Ik zit in Zeeland dus kan daar zelf ff geen updates over verstrekken.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef agenda het volgende:
Bewolking trekt hier over, geen neerslag. (ten westen van Tilburg)
Hoe zit het met het schild bij Breda?
Het ziet er wel onstabiel uit richting Brabant vanuit Zeeland gezien:quote:Op zondag 27 mei 2012 20:02 schreef Melkaz het volgende:
Vanuit Breda Noord zie ik de regen precies langstrekken, denk dat Oost Breda en omgeving tussen Breda en Tilburg wat meer geluk hebben.
Bij een eencellige onweersbui is de levensduur beperkt van een half uur tot een uur doordat de koude daalstromen al snel de overhand krijgen, waardoor de bui zijn voedingsbron van warme stijgstromen verliest en uitregent.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef tass het volgende:
Hier in Nijmegen wordt het vanuit het noordoosten ook een stuk donkerder opeens.
Ik baal dat het zo gaat inkakken! Hoe komt zoiets? Ik volg het hier al jaren, maar snap eigenlijk nog steeds niks van het weerNou valt er volgens mij ook weinig aan het weer hier in Nederland te snappen, maar toch
Zien we dezelfde wolken hier in Belfeldquote:Op zondag 27 mei 2012 20:43 schreef lezzer het volgende:
Donkere wolken in de Peel. Evengoed laat ik de sproeier toch maar aan staan
Haha, en met z'n allen in de file naar het strand stratusvelden bekijken.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef StephanL het volgende:
Mist aan de kust in KatwijkFlink fris ook, absoluut geen strand weer.
Haha ja lullig, de druppels van de dikke mist zitten zelfs op de webcam.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:14 schreef roislecxe het volgende:
Ik moest toch wel even lachen toen ik die webcam hierboven bekeek. Sta je een godvergeten end in de file, hopend een plekje hutje mutje op elkaar. Kom je daar steeds dichterbij en trekt de hele boel dicht, de wind voelt koud, geen zon te bekennen en dan wil je toch weer liever naar huis want daar is het 12 graden warmer dan waar je nu naar op zoek was. En thuis had je het, maar was het niet voldoende.!
Nou, inderdaad!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:14 schreef roislecxe het volgende:
Ik moest toch wel even lachen toen ik die webcam hierboven bekeek. Sta je een godvergeten end in de file, hopend een plekje hutje mutje op elkaar. Kom je daar steeds dichterbij en trekt de hele boel dicht, de wind voelt koud, geen zon te bekennen en dan wil je toch weer liever naar huis want daar is het 12 graden warmer dan waar je nu naar op zoek was. En thuis had je het, maar was het niet voldoende.!
Heb je een plaatje? Ik zit op telefoonquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:06 schreef Scrummie het volgende:
Het is hier ook weer heerlijk! Zou het elke dag mogen zijn vanaf nu zo?. 23+ graden, heel zacht briesje, blauwe lucht.. paradijsje!
Hier in Katwijk hetzelfdequote:Op maandag 28 mei 2012 12:02 schreef Lonaa het volgende:
Enschede meldt strak blauwe lucht, bijna windstil en een behoorlijke temperatuur.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je een plaatje? Ik zit op telefoon
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 28 mei 2012 12:59 schreef marcel-o het volgende:
http://www.checkcams.com/m/holland/strandcams
Vind ik wel meevallen de zeetemperatuur 12 graden in Noordwijk is warmer dan die van Katwijk 10 graden is prima om in te zwemmen! alleen niet te ver danquote:Op maandag 28 mei 2012 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Was gisteren een beetje aan het cruisen op de scooter door Den Haag, maar ook toen merkte je echt een flink verschil in temperatuur zodra je aan de kust kwam. De zee is nog koud en dat merk je aan de luchttemperatuur.
Het is echt heerlijk die afwisseling na een paar warme dagenquote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef fotostarter het volgende:
13.3 graden aan de kust
Hier ga je kapot in de zon
Het is heerlijk in het binnenland, 23 graden en lekker windje...quote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk die afwisseling na een paar warme dagenArme mensjes in het binnenland
Strandpaviljoen Zeezicht zonder zeezichtquote:Op maandag 28 mei 2012 12:59 schreef marcel-o het volgende:
http://www.checkcams.com/m/holland/strandcams
anologe foto?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:25 schreef Fredo55 het volgende:
Wat nou mist?
Ik heb heerlijk in de Krabbenkreek(Zeeland) gezwommen, temperatuur zeewater was wel erg koud zeg. Meer langs de zeedijk gezeten dan in het water.
Aan de horizon zag ik de mistvelden wel hangen.
[ afbeelding ]
Ik zag het, en ik moest lachen.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:04 schreef Adelante het volgende:
Die sjappies op het nieuws die uit Enschede naar zee waren gereden en daar in de mist en 13 graden kwamen
Daar kan ik wel om lachen ja, hele hebben en houden mee en dan daar aankomenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:04 schreef Adelante het volgende:
Die sjappies op het nieuws die uit Enschede naar zee waren gereden en daar in de mist en 13 graden kwamen
ruilen?quote:
Met een luchtvochtigheid van 45 lijkt me dat sterkquote:Op maandag 28 mei 2012 18:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ruilen?
het is hier in Limburg nog steeds bijna 26 plakkerige graden...
En toch is het zo, uit de wind, vol in de zon is het kutweer, plakkerig of niet, in de woestijn ga je ook dood in de zonquote:Op maandag 28 mei 2012 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met een luchtvochtigheid van 45 lijkt me dat sterk
KNMI heeft het over 25 in limburgquote:Op maandag 28 mei 2012 19:46 schreef Slobeend het volgende:
Morgen 15 graden in Groningen en verder bijna overal 19.
Hoezo dat dan? Gister was het op mijn balkon 29 graden en vandaag ookquote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef Ringo het volgende:
Gisteren wilde iedereen in de schaduw zitten en vandaag in de zon. Tien graden temperatuurverschil.
Ja..quote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Poeke het volgende:
Je ziet de zomer weggeblazen worden
http://www.buienradar.nl/wb.aspx?soort=temperatuur&tijd=3
Alle ramen open hier, laat de 10 graden maar binnenstromenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Poeke het volgende:
Je ziet de zomer weggeblazen worden
http://www.buienradar.nl/wb.aspx?soort=temperatuur&tijd=3
http://wolken.buienradar.nl/nlquote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef marcel-o het volgende:
mooi om te zien dat de mist "naarbinnen" komt op de wolken"radar"
Als ik je zou vertellen dat ik de winnende lottocijfers zou kunnen vertellen, zou je mij dan geloven?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef Tropanzia het volgende:
Las op een 2-weekse weersverwachting dat de temperatuur rond 7/8 Juni weer flink omhoog zou schieten, hoe betrouwbaar zijn deze 2-weekse weersverwachtingen volgens jullie?
Mooi!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:25 schreef Fredo55 het volgende:
Wat nou mist?
Ik heb heerlijk in de Krabbenkreek(Zeeland) gezwommen, temperatuur zeewater was wel erg koud zeg. Meer langs de zeedijk gezeten dan in het water.
Aan de horizon zag ik de mistvelden wel hangen.
[ afbeelding ]
het is zalig buiten, en binnen, goed afgekoeld in huis vannacht, slaapkamer van 28 naar 25 gegaan en woonkamer van 26 naar 22quote:Op dinsdag 29 mei 2012 05:44 schreef fotostarter het volgende:
Zo ineens is het nog maar 10 graden op de fiets....wel lekker
en mistig.quote:
Hier hangt geen mist.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en mistig.
of is dat de rook uit arnhem ...
dan is het de rook van arnhem (Zeer grote brand momenteel aan de merwedestraat)quote:
Ik ruik hier wel een brandlucht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan is het de rook van arnhem (Zeer grote brand momenteel aan de merwedestraat)
Die hangt nu boven A'dam denk ik..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:02 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
ook te zien op de wolkenradar en is volgens buienradar 8 a 9 KM hoog. da's flink wat regen.
Komt dat ineens vandaan dan?
nope, gaat ingekakt over ZHquote:
Komt van de auto's af, is zeep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:57 schreef Maver24 het volgende:
Er ligt nu hier bij de weg aan de voorkant allemaal wit schuim ofzo op het asfalt.Wat is dat precies?, het ligt allemaal aan de kant van de weg,
boeit me ff niets als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:16 schreef fotostarter het volgende:
Inderdaad klonk. Hier ook. Ziet er alleen zo treurig uit.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
boeit me ff niets als je het niet erg vindt
frisse, frisse lucht
Handig hè, buienradar...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:13 schreef tralalala het volgende:
Heb net al een flinke bui gehad in Rhenen, net nadat ik de was buiten had gehangen.![]()
Dat was misschien wel handig geweest maar ik heb gewoon het hele wasrek naar binnen verplaatst dus...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Handig hè, buienradar...
(maar ze leken inderdaad uit het niks te komen nu, ook in Utrecht)
zelfs de temperaturen voor vrijdag stijgenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef lipjes het volgende:
heerlijk temperatuurtje zo in regio moerdijk/breda/etten-leur
van mij mag het de hele zomer zo blijven
En van 12-13 graden ook, net zoiets als met oud & nieuw bijvoorbeeld...?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef Adelante het volgende:
oh nee, zonnebloemen nu ik teruglees
lekker slaapweer nu, temperatuur overdag van 20 graden is ook prima...
Idem hier in Oss, prachtig weer eigenlijk..quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:07 schreef tralalala het volgende:
In Rhenen 18 graden en geen wolkje aan de lucht.
Het zal de laatste lekkere dag wel zijn.
Da's knap, de hoge temperaturen zitten momenteel in het zuiden en de luchtvochtigheid juist in het noorden.quote:
Nou... hier in het midden van het land is het anders ook behoorlijk klam.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's knap, de hoge temperaturen zitten momenteel in het zuiden en de luchtvochtigheid juist in het noorden.
hier in het zuiden goed weerquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef tomaat52 het volgende:
Wat gaat het weer doen, ongeveer volgend weekend?![]()
Wil namelijk m'n nieuwe fiets uittesten.
Zolang het maar niet benauwd is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier in het zuiden goed weer20 graden
voor mij wordt het weer niet fietsen denkquote:
Jij hebt er tenminste 1. Ik heb een winkelwagentje...quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
voor mij wordt het weer niet fietsen denk
mja, zat andere leuke dingen te doen, maar fietsen raakt weer beetje in een slob, zelfs nieuwe kleding nog niet getest
je had toch ook ee ngoede?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jij hebt er tenminste 1. Ik heb een winkelwagentje...
Elke keer dat het bij jou goed weer is is hier juist het tegenovergestelde...:Pquote:
Goed is overdrevenquote:Op donderdag 31 mei 2012 07:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Elke keer dat het bij jou goed weer is is hier juist het tegenovergestelde...:P
Stuur mij ook een hoosbui, wil je..quote:
Mooie wolken?quote:
Dan ziet het er daar zeer troosteloos uit naar mijn ervaring.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:41 schreef Djeez het volgende:
Zal het ooit nog droog worden? Hier in Drenthe regent het al meer dan 24 uur onafgebroken
Hier is het nog een 22,5 graad binnen. Toch wel een voordeel van een paar dagen warm weerquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef computergirl het volgende:
in amsterdam is het flink aan het regenen, heb weer een trui aan binnen
Zolang ik niet naar buiten hoef, zit ik gewoon in T-shirt en korte broek. Nog nét boven de 20 graden hier, binnen. Zal niet lang meer duren, met die lage temperaturen later deze week.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:43 schreef computergirl het volgende:
in amsterdam is het flink aan het regenen, heb weer een trui aan binnen
lolbroekquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het bluswater zeker.![]()
Brand in centrum Gouda geblust
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:12 schreef marcel-o het volgende:
[..]
lolbroek
dr komt zo wel n donker gekleurde brand langs volgens buienradar
Nee, geen mooie wolken, maar wel zo'n typische regen op een zonnige dag geurquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:31 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Mooie wolken?
Hier in Oost-brabant begint ook wat te ontstaan.
Is goed voor de plantjes na de zomerse week.
Is ook lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, geen mooie wolken, maar wel zo'n typische regen op een zonnige dag geur
Hier koelt het ook maar langzaam af, aan de rand van de stad.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:57 schreef Norrage het volgende:
Mijn huis koelt nog steeds niet afAlles staat tegen elkaar open, en nog steeds 25.4 graden binnen
Nadeel van midden in de stad, ofzo....
Hoe krijg je het voor elkaar!? Dat is vast geen benedenverdieping / huis?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:57 schreef Norrage het volgende:
Mijn huis koelt nog steeds niet afAlles staat tegen elkaar open, en nog steeds 25.4 graden binnen
Nadeel van midden in de stad, ofzo....
"midden"-woning. Midden in Utrecht. Tsja, ik vind het hier ook buiten nog erg vervelend benauwd...(maar wel 14 graden)quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar!? Dat is vast geen benedenverdieping / huis?
Uiteraard, godvergeten kutland.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:24 schreef Crystal86 het volgende:
Zo dat is weer een hele omslag. Nu kan het in ieder geval binnen weer wat afkoelen.
Maar de komende tijd dus ook weer veel regen
Mooi, waar is dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Op één foto: regenboog en bliksem
[ afbeelding ]
Veels te warm man! gewoon een vest aandoenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:10 schreef marcel-o het volgende:
kan mn dikke jas weer tevoorschijn halen..
10 graden buiten
Vest?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Veels te warm man! gewoon een vest aandoenwerkt perfect
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Op één foto: regenboog en bliksem
[ afbeelding ]
Kan ook ja! maar als het regent doe ik liever een vest aan,ben erg snel bevattelijk voor keelpijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |