quote:
Alleen dmv bellen niet sms'enquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef D. het volgende:
Zei ie nou dat T-Mobile mensen niet mochten stemmen
Ja das waar!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
We worden niet zoveel verwend qua mannen in talentenshows, dus dit is al heel wat
Zal wel door de regie bepaald zijn..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
En ook hij heeft er een showtje bijgehaald.
toch boeit het me nietquote:
Steven Tyler is geen mooiboyquote:
quote:
Nou ja, X-factor danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dan door de audities komt
*zuchtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
ze is niet eens supermooi, maar ze heeft gewoon klasse, ik hou van Laura
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
En ze zingt iets van de Engelse X-Factor
Welneequote:
En d'r hoofdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
haar uitspraak is echt slecht. En dit nummer
Ik ben 1.55 en 26quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:36 schreef IMShuuul het volgende:
1,56? ik dacht dat ik klein was! Hoe oud is ze?
Dwerg.quote:
quote:
Letterlijk of figuurlijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Ik ben 1.67 m en heb schoenmaat 41.quote:
Vind jij ook wel eens mensen van 18 en ouder leuk?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hoe leuk ik haar ook vind, dit is niet perfect
Haha wauw ik stop echt met klagen. Alhoewel, ik heb 2 verschillende maten dus dat is ook niet allesquote:
Je leeft op grote voetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben 1.67 m en heb schoenmaat 41.![]()
![]()
![]()
Je mag me Mevrouw Stampvoet noemen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vind jij ook wel eens mensen van 18 en ouder leuk?
Ik blijf het een tutje vinden en de zang was idd. ook niet denderend.
Britney Spears, 30quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vind jij ook wel eens mensen van 18 en ouder leuk?
Ik blijf het een tutje vinden en de zang was idd. ook niet denderend.
Maar je kan iig wel dames schoenen kopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben 1.67 m en heb schoenmaat 41.![]()
![]()
![]()
Je mag me Mevrouw Stampvoet noemen.
Lijkt me echt rot johquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar je kan iig wel dames schoenen kopenIk moet altijd naar de kinder afdeling
Nou moet ik zeggen dat ze bij van Haren best leuke schoenen in mijn maat hebben maar af en toe best frustrerend ja.quote:
Dat is inderdaad behoorlijk kut.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar je kan iig wel dames schoenen kopenIk moet altijd naar de kinder afdeling
Ik neem idd bij laarzen nog wel eens 35 met een zooltje erin. Maar moet toch wel vaak naar de kinder afdeling.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad behoorlijk kut.
Ik pas niet alle schoenen (brede voeten en veel mooie schoenen gaan maar tot maat 41, dus ik kan ook geen maat groter nemen), maar iets is natuurlijk beter dan niets.
Beatboxen is drummen met de mondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Oh het is rapHij ging zo snel dat ik aan beatbox zat te denken.
Mjah 21 dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:57 schreef IMShuuul het volgende:
Heeft hij een kind? Hoe oud is die gozer?
Storage Warsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Je ziet weleens van die Amerikaanse veilingen op tv, die praten net zo snel. Misschien is dat wat voor hem.
dat idee had ik ook, zoals Scatman Johnquote:
Nee, ik hoorde ook niet eens dat het NL was. Als hij echt de hele tijd iets zei, dan is het wel knap.quote:
Ik verstond hier en daar wel ietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde ook niet eens dat het NL was. Als hij echt de hele tijd iets zei, dan is het wel knap.
Cabaret is leuk toch? En voetbal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:03 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret word, dan haak ik af![]()
fixedquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik had niet eens gemerkt dat er iets mis ging.
Nee ik ook niet :Squote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Jij zag niet dat ie 2 minuten met zijn broek op zijn enkels liep?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
ik welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
quote:
Ik dacht dat dat hoorde!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zag niet dat ie 2 minuten met zijn broek op zijn enkels liep?
die broek hing toch duidelijk aan de enkelsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Ooh datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zag niet dat ie 2 minuten met zijn broek op zijn enkels liep?
Ja ik weet welke je bedoelt, volgens mij wel!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef JaneDoe het volgende:
kijk nu voor t eerst dit seizoen, maar die ene jongen van de devils, zat die in dat groepje, chips?
niet origineel, de winnares van s1 (Danielle) deed hetzelfde, maar toch een van de hoogtepunten van vanavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
het gordijnenmeisje mag ook wel door, het is wel origineel.
volgens mij heet die peterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja ik weet welke je bedoelt, volgens mij wel!
dan moet ze wel in de top-3 van de televoters komenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef IMShuuul het volgende:
Aangezien ze een zanger(es) in de finale wilde, denk ik dat Laura doorgaat.
Was toch al eerder bij HGT? eerste winnares..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
het gordijnenmeisje mag ook wel door, het is wel origineel.
Denk je echt dat dat uitmaakt? volgens mij heeft dat helemaal geen invloed op wie er doorgaat, maar gaan gewoon de favorieten van de jury door.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan moet ze wel in de top-3 van de televoters komen
Ja toen zat die circusdirecteur in de jury.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was toch al eerder bij HGT? eerste winnares..
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus ECHT niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Neem nog een wijntjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus ECHT niet meer herinnerenTerwijl ik het wel gezien moet hebben.
EIGENLIJK zou dat wel leuker zijn. Voor zingen en dansen zijn er ook andere shows.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kwaliteit versus originaliteit, HGT is eerder gewonnen door zangers en dansers, moeten we die dan ook maar niet meer toelaten?
Zulke shows zijn altijd doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:17 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat uitmaakt? volgens mij heeft dat helemaal geen invloed op wie er doorgaat, maar gaan gewoon de favorieten van de jury door.
als ik in mijn geheugen graaf is dat het enige seizoen dat ik ooit gezien heb, daarna dezequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus ECHT niet meer herinnerenTerwijl ik het wel gezien moet hebben.
Da's 1 van de weinige acts die ik onthouden hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daarom sms en/of bel ik nooit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zulke shows zijn altijd doorgestoken kaart.
Bij Sterren Dansen Op Het IJs vorig jaar kreeg Ralf zogenaamd de allerminste stemmen, terwijl hij de grote favoriet was en altijd goede punten van de jury kreeg. Maar toch ging hij eruit.
Weet je nog hoe ze heette? Als ik het zie weet ik het vast weer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 1 van de weinige acts die ik onthouden heb
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Andere acts uit S1, een Tommy Emanuel-stijl gitarist en Anne Wilson, een schattig musicalmeisjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Da's 1 van de weinige acts die ik onthouden heb
Idd .onbewust wordt je beinvloed om op een bepaalde persoon te stemmen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze hebben bij Laura wel precies het juiste stukje eruit gehaald met ingemengd gejuich van het publiek.
Toch was zij de terechte winnaar. Prachtig zoals zij dat lied van Lucie Silvas deed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Idd .onbewust wordt je beinvloed om op een bepaalde persoon te stemmen.
Dat was bij the Voce Kids ook zo. Voor Fabienne is zo vaak reclame gemaakt.
Nee gewoon niet, die uithaal was echt vals!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toch was zij de terechte winnaar. Prachtig zoals zij dat lied van Lucie Silvas deed.
Precies. De 'mijne' was beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Nee gewoon niet, die uithaal was echt vals!
Dan heb je idd wat gemistquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:27 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ooh die van jou heb ik nou net gemist!
Laura gaat doorquote:
Nee halve.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef Frag_adder het volgende:
ik kan het niet kijken deze weekis het de finale?
Vajenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef leukerdje het volgende:
Ben de naam kwijt maar een ander meisje vond ik onverwacht ook heel goed en beter als Fabienne.
Voel je niet beledigd hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als die gedachte jou kan troosten vind ik het prima hoor
Nee dat andere meisje, volgens mij zong ze een nummer van Whitney Houston.quote:
Melissaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:30 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Nee dat andere meisje, volgens mij zong ze een nummer van Whitney Houston.
Dat deed ze voortreffelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |