abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112032888
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

_________________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
_________________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
dery1990, hiker regio Leeuwarden
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
joppie_saus, hiker regio Groningen
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
RangeRover, hiker regio Leiden
Riddah, hiker regio Apeldoorn
RTS91, hiker regio Groningen
Rubenr3, hiker regio Leeuwarden
Sobajo, hiker regio Eindhoven
S-RS, hiker regio Zwolle
Stibba, hiker regio Rotterdam
-tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset)
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden

Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht

Privéchauffeurs
BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_112033199
V e r k e e r d e OP! :7
pi_112034055
Ik doe gewoon altijd de standaard;)
pi_112035370
Heb al 2 weken geen tijd om te rijden ivm studie :'(
pi_112039249
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Heb al 2 weken geen tijd om te rijden ivm studie :'(
Ik kan ook 3 weken achter elkaar niet werken. Zit nu in de 2e week dat ik niet kan vanwege tentamens/papers, en volgende week excursie. Hopelijk is het vanaf 10 juni ook nog lekker weer om te rijden :P
.
pi_112136271
Ook lekker, net even de leasel van m'n pa vol gegooid. Doet de tankpas het niet, altijd fijn als je er net 70 liter in hebt geknikkerd :')
Ook leuk als je esso pas het begeeft en je zit op de 14e van de maand. Dan hebben de meeste toch even een probleempje :9
pi_112136599
Morgenochtend even bellen of ze werk voor me hebben :) Als ik langs Utrecht moet kan ik meteen even fitnessen.

Dan bedoel ik terugreis langs Utrecht.

[ Bericht 10% gewijzigd door ikveranderhemniet op 28-05-2012 19:43:05 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 21:02:36 #8
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_112141131
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef S-RS het volgende:
Ook lekker, net even de leasel van m'n pa vol gegooid. Doet de tankpas het niet, altijd fijn als je er net 70 liter in hebt geknikkerd :')
Ook leuk als je esso pas het begeeft en je zit op de 14e van de maand. Dan hebben de meeste toch even een probleempje :9
Wat heb je gedaan? Ik bedenk me soms wel is wat ik dan in godsnaam zou moeten doen.
Als er niemand in de buurt woont laten ze je ook niet zomaar gaan denk ik? ID of telefoon achtergelaten?

edit; Ah leasepas. Ff voorgeschoten?
pi_112150245
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:02 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan? Ik bedenk me soms wel is wat ik dan in godsnaam zou moeten doen.
Als er niemand in de buurt woont laten ze je ook niet zomaar gaan denk ik? ID of telefoon achtergelaten?

edit; Ah leasepas. Ff voorgeschoten?
Ik had m'n portemonnee niet mee, dus had niks bij me :') Het was maar 3 km van huis, dus ik had m'n pa even gebeld of die kon komen :9
pi_112151283
Morgen sollicitatie bij Autoreset. Lekker 5 uur reizen met het ov :9
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:54:52 #11
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_112163530
Ben ik nou de enige die nog geen loonstrook heeft ontvangen van EW?
pi_112163553
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:54 schreef guru033 het volgende:
Ben ik nou de enige die nog geen loonstrook heeft ontvangen van EW?
Ik had hem 21 mei
pi_112163994
Ik heb hem ook gekregen ja.
Enige dat ik niet heb is werk voor vandaag. Ik was vrijdag nog wel gebeld, maar dat was om 18.00 en toen was ik net aan het sporten :'( En een spoedje zit er blijkbaar niet in..
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:17:23 #14
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112166954
Morgen Leeuwarden - Doetinchem en Almelo - Hoerenveen.
#26 || Luciano da Silva
pi_112167029
Was vandaag onverwacht vroeg vrij en had vandaag net zo goed hele dag vrij kunnen hebben. Om 10u mijn beschikbaarheid van vandaag maar op de hele dag gezet, misschien een spoedje. Maar niks gehoord. Heb ook niet gebeld, heb opzich nog wel genoeg te doen, maar als ze echt iemand nodig hadden konden ze bellen.
Ze zoeken nog mensen voor morgen, regio Leeuwarden. Ik kan om 13u (Vanuit Lwd) maar heeft geen nut om te bellen, anders hadden ze me vast wel gebeld. Helaas, misschien wordt ik nog gebeld. :)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:21:50 #16
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112167153
Gewoon bellen, wie weet hebben ze nog een enkele rit voor je ergens heen. Zeg er dan ook maar gewoon bij dat het jou niet boeit hoe laat je 's avonds weer thuis bent, want die aflevertijden zijn er gewoon om jou weer op tijd thuis te laten zijn. Heb ik ook wel eens gedaan. Kreeg ik om 14u een rit van Groningen naar ergens onder Rotterdam in een dorp. Monster ofzo :') . Was ik mooi om 22u 's avonds weer eens thuis ofzo.
#26 || Luciano da Silva
pi_112167184
@Joppie
Die eerste is mooie lange rit, wat voor auto?
Oke, zal er zo wel een belletje aan wagen. Dank voor de tip.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:24:18 #18
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112167248
Eerste rit is een Renault Kangoo :') En de tweede rit is in een Peugeot 508 SW.
#26 || Luciano da Silva
pi_112167285
whaha, kan beter. Daarna even lekker 2 uurtjes OV'en, en daarna hopelijk geen 1.6 HDI?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:26:32 #20
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112167341
Jawel, maar zo lang het ding cruise control heeft vind ik het best. Heb toch geen zin om harder te rijden dan mag voor EW.
#26 || Luciano da Silva
pi_112167364
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:21 schreef joppie_saus het volgende:
Gewoon bellen, wie weet hebben ze nog een enkele rit voor je ergens heen. Zeg er dan ook maar gewoon bij dat het jou niet boeit hoe laat je 's avonds weer thuis bent, want die aflevertijden zijn er gewoon om jou weer op tijd thuis te laten zijn. Heb ik ook wel eens gedaan. Kreeg ik om 14u een rit van Groningen naar ergens onder Rotterdam in een dorp. Monster ofzo :') . Was ik mooi om 22u 's avonds weer eens thuis ofzo.
Monster, dat is wel echt een gat inderdaad :') Wel aardig strand trouwens daar, stuk minder druk dan Hoek van Holland.
pi_112167393
Nou, gebeld.
Ze hadden veel ochtend ritten, die proberen ze eerst allemaal te plaatsen. Ze zei er nog wel bij dat de kans groot was dat ik later vandaag nog wel gebeld zou worden. Hoop het dus maar :)

Het ging me trouwens niet echt om de snelheid van de 1.6, meer op de wannabee automaat..
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:29:51 #23
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112167487
Oh, die heb ik nog niet gehad. Tot nu toe alleen nog maar 508jes met handbak. Carbase zegt 1.6 E-HDI semi-automaat. Wat moet ik me daar bij voorstellen dan? :')
#26 || Luciano da Silva
pi_112167542
Ik heb wel eens een 508 met automaat gehad, was weinig mis mee hoor. Of is er keuze tussen semi-automaat en automaat bij de 508? Het is iig beter dan die vreselijke dingen die ze bij Citroen hebben.
pi_112167602
@Joppie
Bereid je maar voor op het ergste. Met horten en stoten ;).
@Irritatie
De 508 is er ook met gewone automaat, die is best prima. De semi-automaat van de 1.6E-HDI is echt een draak.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:34:28 #26
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112167666
Is dat ding überhaupt wel makkelijk te bedienen?
#26 || Luciano da Silva
pi_112167707
Uhm, zelfde als een gewone automaat. Alleen het rijdt prettiger/soepeler als je even je voet van het gas haalt wanneer de automaat schakelt.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:36:04 #28
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112167730
Nah, ik zie het morgen wel. Als ik het niet overleef, het was leuk hier gepost te hebben _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_112167762
Je hebt toch wel eens zo'n C4 Picasso met semi-automaat gereden?? Erger lijkt me eigenlijk onmogelijk dus het zal wel goed zijn.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:37:58 #30
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112167799
Nee, godzijdank niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_112167815
De bak is ongeveer gelijk, alleen is de 508 zelf gewoon een fijnere auto. Maar die bak blijft een verschrikking.
pi_112167824
Ik wel en ik leef ook nog
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:42:36 #33
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112167955
Great. Half acht de trein morgen.
#26 || Luciano da Silva
pi_112168442
Morgen leeuwarden-groenlo en oldenzaal-harderwijk. Mag morgen ook in een Kangoo rijden. Daarna een peugeot 3008.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:22:56 #35
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112169513
Dan weet ik ook wel waar jij moet zijn. Ik ben er rond half 9, jij?
#26 || Luciano da Silva
pi_112170611
Jullie locatie hier in Lwd trouwens beetje fatsoenlijk met OV te bereiken?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 15:55:34 #37
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112170866
Jawel, naar Camminghaburen en dan nog kwartiertje lopen.
#26 || Luciano da Silva
pi_112171031
Ooh, een kwartiertje is inderdaad wel een mooie afstand. Wel lekker als je uit die nok volle trein komt.
pi_112171157
Ik moet er om 9 uur zijn Joppie, lijn 11 komt niet goed uit en de trein sluit niet goed op m'n bus aan. Hou niet zo van ritjes vanaf de Hemrik :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:07:41 #40
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112171486
Ik moet er ook om 9 uur zijn, maar die tijden zeggen niks. Bovendien zijn die lui echt wel vanaf acht uur open, dus ik ga mooi wat eerder. Doetinchem - Almelo is echt een rukverbinding qua OV namelijk. Overigens geeft 9292ov bij mij helemaal geen optie met lijn 11 vanaf station Leeuwarden, maar mag ik gewoon gaan lopen vanaf Camminghaburen. Daar gaat een mens ook niet dood aan.
#26 || Luciano da Silva
pi_112171679
8:07 busstation 8:23 apolloweg geeft hij bij mij. Denk dat ik dat maar ga doen, wel zo makkelijk. Gezellig met het MBO volk overstappen op 11 :P
pi_112171829
Ah, jullie mogen dus in die blauwe wagentjes scheuren. Apart trouwens dat ze naar verschillende locaties moeten..
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:14:20 #43
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112171874
Ah ja dan gaat het daarop fout. Wil ik dat ook moet ik al om 7 uur 's ochtends in de trein zitten, nou dat gaat me mooi te ver want dan ben ik ook nog eens ruim twintig minuten langer onderweg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ah, jullie mogen dus in die blauwe wagentjes scheuren. Apart trouwens dat ze naar verschillende locaties moeten..
Blauw?
#26 || Luciano da Silva
pi_112172076
Volgens streetview zijn ze blauw, bedrijf heeft vier van de krengen als ik het zo zie..
  dinsdag 29 mei 2012 @ 16:19:40 #45
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112172212
Stuur mij even een DM dan bij welk adres je zit te koekeloeren, want volgens mij zit je er naast _O- Nou ja, niet volgens mij, ik weet het wel zeker want ik/we moet(en) rijden voor een van 's lands postbezorgers.
#26 || Luciano da Silva
pi_112172215
Volgens streetview staan er geen bedrijfsauto's :P Ik denk dat je het over een ander bedrijf hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Rubenr3 op 29-05-2012 16:29:08 ]
pi_112172559
ah, heb het door. Mijn fout :) . Zag een straatnaam en Kangoo's, toen legde ik een link, elke dus niet juist was.. ;)
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:01:05 #48
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112174614
Je zat te denken aan de folderlopers zeker _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_112174828
Klopt helemaal!
Beetje jammer dat ik nog niet gebeld ben voor morgen. Beetje valse moed inspreken..
pi_112177401
Morgen 2 ritten. Franeker - Meerkerk in een Fiat Scudo en Rotterdam - Barneveld in een C5.
Prima uurtjes ^O^
pi_112178438
Geen ritje gekregen voor vandaag. Heb mijn beschikbaarheid rond het middaguur nog aangezet in de hoop dat ik wat zou krijgen. Helaas niet gebeld :(
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_112179094
Morgen 2 ritten, Eindhoven - Nijkerk in een Sprinter en Deventer - Eindhoven in een 3-serie.
pi_112185332
Morgen alweeeer een rit in een A5..
Nee.
pi_112193716
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 20:32 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgen alweeeer een rit in een A5..
Balen man! :D
pi_112198026
Foto's Hummer staan inmiddels op FB! Wat een bak zeg, je voelt je wel koning vd weg. Tank was leeg bij het ophalen, dus moest tanken.. kom je met een hummer bij de esso en tank je 20 euro haha.
De berijder had hem zelf geïmporteerd en vervolgens geleased. Zal financieel wel voordeliger zijn ofzo?
pi_112199408
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:33 schreef S-RS het volgende:

[..]

Balen man! :D
Haha luxeprobleem ;) Maar ik denk dat ik 25% van de tijd met PC-en in een A5 rijdt.
Zal wel een foto plaatsen morgen.
Nee.
pi_112199477
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef d_sc1 het volgende:
Foto's Hummer staan inmiddels op FB! Wat een bak zeg, je voelt je wel koning vd weg. Tank was leeg bij het ophalen, dus moest tanken.. kom je met een hummer bij de esso en tank je 20 euro haha.
De berijder had hem zelf geïmporteerd en vervolgens geleased. Zal financieel wel voordeliger zijn ofzo?
20 euro tanken met een Hummer :')! Dat is echt lelijk.. :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 06:46:30 #58
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112202612
Vroeg
#26 || Luciano da Silva
pi_112202665
Idd, op naar Grunn..
  woensdag 30 mei 2012 @ 08:23:48 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112203298
Tja daar kom ik net vandaan. Leeuwarden it is for now.
#26 || Luciano da Silva
pi_112204395
Voor morgen drie ritten gekregen. Emmen naar Almere in een transporter, almere naar meerkerk in een dodge caliber en nieuwegein wolvega in een combo... Nee, doe me dan die a5 maar!
pi_112204946
Morgen heb ik voor het eerst een autotransport, maar het werkt wel iets anders dan de ritbon die ik als PC moet invullen. ik heb een overdrachtsformulier waar ik begin- en eindtijd van het bedrijf van de klant invul, maar waar vul ik mijn eigen begin- en eindtijd in?
En schijnbaar moet ik achteruit de parkeergarage inrijden, lijkt mij niet heel logisch? :s)
pi_112205053
Eigen begin- en eindtijd vul je alleen in op de ritbon (dus ie werkbriefje zeg maar). Dat papier waar ophaal- en aflevertijd van de auto opstaan is het transportformulier.
Waar moet je heen, want een garage waar je achteruit moet rijden heb ik nog nooit gezien...
pi_112205095
@Snuggle
Jobswitch PC -> Hiker?
Moet je bij 'de Grote' in Almere zijn? Daar moet de auto vaak in de garage, maar achteruit ingeparkeerd in de rij.
Jou begin en eindtijd vul je in op de 'ritbon easyway'. Bij autotransport heb je vaak 2 formulieren.
1 speciaal gericht op de LM (staat vaak ook de naam op) en de Easyway ritbon. Hierop vul je je begin en eindtijd en station etc. in. Die laatste kan overigens ook digitaal, easyway.nl/ritbon
pi_112205104
Ik denk dat er iets in je ritgegevens staat van "auto's dienen achteruit in de buffer geparkeerd te worden" of niet?
pi_112205276
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
@Snuggle
Jobswitch PC -> Hiker?
Moet je bij 'de Grote' in Almere zijn? Daar moet de auto vaak in de garage, maar achteruit ingeparkeerd in de rij.
Jou begin en eindtijd vul je in op de 'ritbon easyway'. Bij autotransport heb je vaak 2 formulieren.
1 speciaal gericht op de LM (staat vaak ook de naam op) en de Easyway ritbon. Hierop vul je je begin en eindtijd en station etc. in. Die laatste kan overigens ook digitaal, easyway.nl/ritbon
Ik moet daar inderdaad zijn haha, maar ik vind het zo apart om achteruit naar binnen te rijden, ik wil lekker vooruit de garage in om vervolgens bij een mooi plekkie achteruit in te parkeren.

En bedankt voor de uitleg, ik had al het gevoel dat ik een formulier te weinig had.
Anderen ook bedankt. ^O^

@mallet, die inderdaad ;)
pi_112205431
Je kan daar gewoon vooruit in en achteruit inparkeren hoor :P
pi_112205465
Klopt. Denk dat die lui je daar ook wel raar aan zullen kijken als je achteruit binnen komt zetten :)
pi_112205855
Haha mooi, lekker vooruit parkeren dus. :D
pi_112206027
Nee. Vooruit erin en dan achteruit inparkeren =)
pi_112206166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nee. Vooruit erin en dan achteruit inparkeren =)
haha oh ja, vooruit parkeergarage in, achteruit inparkeren. :z
pi_112206765
Zo moeilijk is het niet als je daar bent, het enige is dat je in het juiste gaatje moet mikken bij binnenrijden.
pi_112208118
Zo, kangoo afgeleverd. Nu lekker een uurtje in de zon zitten omdat cp pas 2 uur thuis is :)
pi_112208529
Net gebeld om vrijdag vestigingswerk te doen, voor morgen hadden ze helaas nóg niks. Hopen dat er vanmiddag alsnog iets binnenkomt.
pi_112210056
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Panthera. het volgende:
Zo moeilijk is het niet als je daar bent, het enige is dat je in het juiste gaatje moet mikken bij binnenrijden.
That's what she said ;)
pi_112212011
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Panthera. het volgende:
en de grote betonnen palen niet over het hoofd zien. ;(
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:59:44 #77
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112216634
Lekker dan. In alle vroegte eerder naar Leeuwarden gegaan om op tijd in Almelo te zijn. In Doetinchem van Mallet een lift gehad naar station, twee uur in de bus gezeten en ko ik aan in Almelo, is de auto dubbel geboekt... Nu weer terug OV'end... Ach blijft die semi automaat mij tenminste bespaard :')
#26 || Luciano da Silva
pi_112216998
Arme Joppie, maar het waren mooie Kangoo's :p mijn 3008 is een Focus geworden, dikke prima!
pi_112217160
mag vrijdag weer eens werken.. van t zuiden naar a'dam, 4 uur wachten en weer terug. in n c220...
pi_112218756
Ik ben nu onderweg van school naar huis en heb last van een aanrijding met een persoon. Klein detail is dat ik niet met de trein maar met de metro reis :')
pi_112221844
Ook weer thuis na een spoedje, toch nog lekker een paar uurtjes gemaakt :)
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  woensdag 30 mei 2012 @ 18:25:24 #82
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112227394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Rubenr3 het volgende:
Arme Joppie, maar het waren mooie Kangoo's :p mijn 3008 is een Focus geworden, dikke prima!
Ja schitterende Kangoo's. Die van mij zat onder de deuken, krassen en pitten en die pipo vond het maar normale schade :')
#26 || Luciano da Silva
pi_112228780
Dat zei hij ook tegen mij, ook allemaal kleine krasjes, hoekje uit de spiegelkap, deukjes.. En het ergste, geen cruisecontrol ;(
pi_112231181
Mijn A5 van vandaag:

Maar het hoogtepunt van mijn dag was toch wel een smsje van een van de oud-directeuren van EW, of ik zaterdag weer voor hem wil rijden. Top!
Nee.
pi_112231392
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:59 schreef joppie_saus het volgende:
Lekker dan. In alle vroegte eerder naar Leeuwarden gegaan om op tijd in Almelo te zijn. In Doetinchem van Mallet een lift gehad naar station, twee uur in de bus gezeten en ko ik aan in Almelo, is de auto dubbel geboekt... Nu weer terug OV'end... Ach blijft die semi automaat mij tenminste bespaard :')
Even was ik weer een beetje jaloers op dat relaxte baantje, totdat ik hoorde dat je 2e auto dubbel geboekt was :') ! Gelijk weer flashbacks.
  woensdag 30 mei 2012 @ 20:02:08 #86
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112231801
Dat is ook gewoon de eerste keer dat me dit in deze mate overkomt in de twee jaar dat ik dit werk nu doe. Wel een keer gehad dat ze een dubbelboeking hadden gedaan, maar dat was op het depot dus kreeg ik gewoon een andere auto mee.
#26 || Luciano da Silva
pi_112232327
lekkere auto dimitri

ik krijg heel de tijd smsjes voor werk, nog 2 weken stage en dan kan ik weer volle bak rijden :)
pi_112233893
Zo, dat zijn weer 12 uur en 3 kwartier. Ben in Rotterdam wel m'n OV kaart verloren ruk zooi. Dat wordt dus 2 weken niet werken :'(

@Dimiti
Mooi ding, maar de eigenaar mag hem wel eens even wassen :+
pi_112234376
S-RS, opgeven als gestolen, krijg je binnen 3 dagen een nieuwe ;)
pi_112236137
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef S-RS het volgende:
Zo, dat zijn weer 12 uur en 3 kwartier. Ben in Rotterdam wel m'n OV kaart verloren ruk zooi. Dat wordt dus 2 weken niet werken :'(

@Dimiti
Mooi ding, maar de eigenaar mag hem wel eens even wassen :+
Ja, ding was van binnen ook zo smerig. Ik heb aangeboden de auto te wassen maar vond de eigenaar niet nodig. Was duidelijk geen autoliefhebber.. Typische leaserijder?
Nee.
pi_112237240
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef Rubenr3 het volgende:
S-RS, opgeven als gestolen, krijg je binnen 3 dagen een nieuwe ;)
Ja? Doe ik dat :9 Heb namelijk lopen zoeken als een malle(weet waar ik hem heb verloren, en dat was op een stukje van 10 meter), dus iemand heeft hem gewoon op gepakt. Zal het straks even regelen :9

quote:
7s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja, ding was van binnen ook zo smerig. Ik heb aangeboden de auto te wassen maar vond de eigenaar niet nodig. Was duidelijk geen autoliefhebber.. Typische leaserijder?
Pff, wat een aap. Wordt je aangeboden om hem door iemand te laten wassen, doet die het niet :')
Lijkt me inderdaad een typische leaserijder :9
pi_112237307
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ja? Doe ik dat :9 Heb namelijk lopen zoeken als een malle(weet waar ik hem heb verloren, en dat was op een stukje van 10 meter), dus iemand heeft hem gewoon op gepakt. Zal het straks even regelen :9
Studiegenoot heeft op die manier al 2 kapotte kaarten vervangen, hij had geen zin om te wachten :P
pi_112237407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Studiegenoot heeft op die manier al 2 kapotte kaarten vervangen, hij had geen zin om te wachten :P
Haha, wel slim! Nou, dan gaan we het zo fiksen. Dan zou de schade nog meevallen, dan kan ik alleen vrijdag niet werken... Goed excuus om Donderdag nacht te gaan zuipen :7
pi_112238980
Hmm, volgens die nieuwsbrief van AutoReset gaan ze toch wel een stuk strenger worden met de beschikbaarheid.

quote:
Zodra wij een rit voor je hebben krijg je deze gemaild. Controleer dus regelmatig je email! Wanneer je een rit hebt in je email bevestig je dat je de mail hebt gelezen en de opdracht gaat uitvoeren door een de planningsmail (de opdrachten) te beantwoorden/reply te sturen.

Om deze planmethode waterdicht te krijgen is het belangrijk dat iedereen zich aan bovenstaande procedure houdt. Studentenchauffeurs die na 1 juni:
Mailen dat ze de rit niet gaan doen wegens beschikbaarheids problemen.
Hun mail überhaupt niet lezen en nagebeld moeten worden door de planning
Krijgen bij de eerste keer een notitie bij hun naam en worden bij de tweede keer uitgeschreven.
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:07:26 #95
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112240059
Volgens mij werkt dat mailen voor geen zak. Die lui moeten gewoon bellen, is veel simpeler.
#26 || Luciano da Silva
pi_112242423
ja idd, hoe kan je nou zoiets regelen :')
pi_112242666
Wat een waardeloos systeem inderdaad. Dat is vragen om problemen met ritten die uiteindelijk niet uitgevoerd blijken te zijn. Zoiets pikt een klant één keer lijkt me. Waarschijnlijk hebben ze gewoon tekort aan personeel om iedereen persoonlijk te gaan bellen. Zetten ze gewoon een hele batch klaar met geplande ritten en dan gooien ze de e-mails eruit.
pi_112245485
Waar kan ik die nieuwe nieuwsbrief vinden of krijg je die per e-mail toegestuurd?
Zie op de site alleen tot april staan.
Ben gisteren op sollicitatie geweest bij AutoReset en vandaag mijn eerste rit gedaan.

Morgen vroeg uit de veren want moet om 8 uur in de stad zijn maar er staat geen auto bij, en het afleveradres is hetzelfde adres en de tijden zijn van 8:00 tot 13:00. Moet ik dan 'vestigingswerk' doen of wat is dit?

Ze doen trouwens dat nieuwe systeem met mailen omdat de studenten de telefoon te weinig opnemen, in ieder geval, dat zeiden ze op de sollicitatie.
  woensdag 30 mei 2012 @ 23:41:36 #99
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112245941
Als ik weet dat ik de volgende dag beschikbaar ben, dan zorg ik wel dat ik de telefoon paraat heb. Niet opnemen is geen werk en dat betekend geen geld. Als je zo denkt als ze bij AR denken dat je denkt, dan ben je óf een luie student, óf je hebt geen zin in het baantje wat je hebt. Kan ook zijn dat AR zichzelf niet serieus neemt en de teugels teveel laat (heeft laten) vieren qua eisen aan personeel.
#26 || Luciano da Silva
pi_112246470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:32 schreef DarkNoize het volgende:
Waar kan ik die nieuwe nieuwsbrief vinden of krijg je die per e-mail toegestuurd?
Zie op de site alleen tot april staan.
Ben gisteren op sollicitatie geweest bij AutoReset en vandaag mijn eerste rit gedaan.

Morgen vroeg uit de veren want moet om 8 uur in de stad zijn maar er staat geen auto bij, en het afleveradres is hetzelfde adres en de tijden zijn van 8:00 tot 13:00. Moet ik dan 'vestigingswerk' doen of wat is dit?

Ze doen trouwens dat nieuwe systeem met mailen omdat de studenten de telefoon te weinig opnemen, in ieder geval, dat zeiden ze op de sollicitatie.
Dat is dan vestigingswerk ja, dus auto's ophalen in de buurt, tanken, schoonmaken en weer parkeren.. tenzij je een chille locatie hebt waar het lekker veel rijden is. Waar moet je werken? Stuur maar een DM ;)
pi_112248323
Had m'n eerste boete...

In een Ibiza gecorrigeerd 125km/h op de 120km/h snelweg... 40 euro ;(
pi_112248472
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef dery1990 het volgende:
Had m'n eerste boete...

In een Ibiza gecorrigeerd 125km/h op de 120km/h snelweg... 40 euro ;(
Van hoelang geleden is dat, als ik vragen mag?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef joppie_saus het volgende:
Dat is ook gewoon de eerste keer dat me dit in deze mate overkomt in de twee jaar dat ik dit werk nu doe. Wel een keer gehad dat ze een dubbelboeking hadden gedaan, maar dat was op het depot dus kreeg ik gewoon een andere auto mee.
Bij mij wordt minstens 1 op de 10 ritten gecanceld ;(
pi_112249831
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Van hoelang geleden is dat, als ik vragen mag?

[..]

Bij mij wordt minstens 1 op de 10 ritten gecanceld ;(
Dat was op 04-04! Ik vrees dat er nog meer gaan komen :{
pi_112252955
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Dat was op 04-04! Ik vrees dat er nog meer gaan komen :{
Waarom rijd je ook te hard op de snelweg :')
Je naait jezelf dubbel. Je bent eerder thuis dus je krijgt minder betaald en je maakt kans op boetes.
pi_112253491
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Waarom rijd je ook te hard op de snelweg :')
Je naait jezelf dubbel. Je bent eerder thuis dus je krijgt minder betaald en je maakt kans op boetes.
O kak, daarom ben ik altijd zo snel klaar :')
pi_112253903
Ik mag de hele dag achter een balie zitten in Meerkerk om hikers te ontvangen en formulieren te tekenen. Wel grappig om een keer te doen en ik mag de hele dag Facebooken e.d...
pi_112254005
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef natuurlijkwel het volgende:
Ik mag de hele dag achter een balie zitten in Meerkerk om hikers te ontvangen en formulieren te tekenen. Wel grappig om een keer te doen en ik mag de hele dag Facebooken e.d...
Hehe, geinig, ben daar gisteren nog geweest. Eindelijk een keer iemand die wel echt vriendelijk was ipv een gare debiel. Welke locatie zit je nu? Zijn er twee toch?
Ik krijg in Meerkerk altijd het vakantie gevoel :9
pi_112254032
Niet de snelweg-locatie maar die andere... Normaal zit er iemand van hier maar omdat het druk is gaan ze allebei controleren.
pi_112254074
Wat zou ik daar graag willen werken. Zulke vriendelijke mensen. Elke keer als ik daar kom word ik met open armen ontvangen.
pi_112254119
Ja prima hier. Alleen mag er wel eens iemand een auto komen brengen want nu zit ik dus echt niks te doen...
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:11:51 #111
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112254186
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:08 schreef Viezze het volgende:
Wat zou ik daar graag willen werken. Zulke vriendelijke mensen. Elke keer als ik daar kom word ik met open armen ontvangen.
Nu de hele boel daar verbouwd is is het er anders best prima toeven.

Ik heb de balans eens opgemaakt voor deze maand, 64 uur ondanks dat ik 14 dagen niet gewerkt hebt. Best nice.
#26 || Luciano da Silva
pi_112254277
quote:
6s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nu de hele boel daar verbouwd is is het er anders best prima toeven.

Ik heb de balans eens opgemaakt voor deze maand, 64 uur ondanks dat ik 14 dagen niet gewerkt hebt. Best nice.
Oo ik ben er al een tijd niet meer geweest. Wat is er verbouwd dan? Het zag er altijd vrij aftands uit
pi_112254543
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:06 schreef natuurlijkwel het volgende:
Niet de snelweg-locatie maar die andere... Normaal zit er iemand van hier maar omdat het druk is gaan ze allebei controleren.
Geen idee wat jullie de snelweg locatie noemen :9
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:30:05 #114
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112254733
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Oo ik ben er al een tijd niet meer geweest. Wat is er verbouwd dan? Het zag er altijd vrij aftands uit
Personeel is pleite, nieuwe mensen. Nieuw schoon hokje en groter parkeerterrein.

Overigens, iemand regio Groningen die niks te doen heeft? Ze stuurden net een sms, maar ik kan niet...
#26 || Luciano da Silva
pi_112254774
Ik kreeg ook een sms, maar kan ook niet. Morgen wel, verwacht wel werk te krijgen aangezien het maandwissel is.
pi_112255114
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Overigens, iemand regio Groningen die niks te doen heeft? Ze stuurden net een sms, maar ik kan niet...
Ja bagger, ik kan wel. Maar geen OV, dikke tering ;(
pi_112258848
Morgen twee ritten gekregen. Erica deventer in een golf en apeldoorn Barneveld in een c4. Mooie uurtjes, was maar beschikbaar Tot 4...
  donderdag 31 mei 2012 @ 12:46:01 #118
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112259426
Dat red je ook wel makkelijk voor 4 uur.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 31 mei 2012 @ 13:37:14 #119
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112261559
Morgenochtend voor college nog even mooi een wisseltje Groningen - Burgum rijden.
#26 || Luciano da Silva
pi_112262474
Iemand die weet hoe het zit bij Autoreset als je op locatie werkt. Krijg je dan alleen de tijd betaald dat je daar aanwezig / aan het werk was? (in mijn geval vandaag van 8 tot 12:20) of kan ik later mijn reisuren daar via de site nog bijtellen zodat ik van 7 tot 13:30 betaald krijg? (- halfuur woon/werk)
pi_112263705
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef joppie_saus het volgende:
Morgenochtend voor college nog even mooi een wisseltje Groningen - Burgum rijden.
Ik wacht ook op werk ;( College van 3 tot 5, hopen dat het goed komt :P
pi_112266317
Ik zit ook echt te wachten op een telefoontje. Laatste keer werk is al 2 week geleden.
Heb morgen de hele dag vrij, tevens 1e v/d maand. Verwacht dus wel wat. Want als het zo doorgaat wordt het niks voor mij bij EW en zou ik helaas op zoek moeten naar iets anders..
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:35:33 #123
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112266897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik wacht ook op werk ;( College van 3 tot 5, hopen dat het goed komt :P
Haha precies hetzelfde heb ik ook. Gewoon beschikbaarheid alleen voor 's ochtends ingevuld en bingo!
#26 || Luciano da Silva
pi_112267661
Morgen Groningen - Beverwijk in een Scudo en A'dam - Barneveld in een Sprinter (oud ;( ). Had eerst een redelijk nieuwe Passat BM maar die werd gecanceld.
pi_112270056
Nog niet gebeld voor morgen, mag toch wel hopen dat er tijdens de maandwissel iets te doen valt..
pi_112270937
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Haha precies hetzelfde heb ik ook. Gewoon beschikbaarheid alleen voor 's ochtends ingevuld en bingo!
Ik had vandaag college van 3 tot 5, en meestal word ik rond die tijd gebeld.
Maar het is gelukt! Groningen - Leiden in een 1-serie en A'dam - Barneveld in een 159. Alfa Romeo stond nog op mijn lijstje dus die kan ik na morgen ook afstrepen :P
pi_112271108
Zojuist gebeld.
Morgen enkeltje Wieuwerd - Amsterdam. In een Toureag 4.2 V8 benzine. Zal dus direct maar even bellen voor de pincode van m'n tankpas. :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:07:59 #128
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112271154
Dat is geen verkeerd ritje! Nu nog hopen dat het kenteken klopt!

Tipje: Afsluitdijk ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_112271217
Damn, die Toureag zou ik ook wel willen rijden :P Ze mogen mij opzich nog wel even bellen! Anders zit ik morgen ook maar wat thuis te niksen..
pi_112271240
Ik had een keer de V6 diesel. Alsof je in een trekker rijdt :')
pi_112271346
Opdracht formulier staat hetzelfde autotype vermeld als wat de RDW zegt over het kenteken.
Zojuist direct maar even gebeld wat de pincode van mijn v/d week ontvangen tankpas is, want 100liters kan ik zelf niet voorschieten op de 1e van de maand, gok ik :P
pi_112272451
Voor morgen nog geen werk.. Terwijl ze vorige week nog tegen me zei: Als je volgende week vrijdag beschikbaar bent heb je zeker werk..
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:52:29 #133
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112272919
Morgen naar Burgum in een Focus Wagon en dan weer terug vanuit Burgum in een Focus Hatchback. Blijkt geen wissel te zijn maar het is wel op loopafstand. Ook dikke prima! Zal alleen wel niet veel meer worden dan twee uurtjes, maar goed, alles is meegenomen en allang blij dat ik even kan rijden voor mijn college van 's middags.
#26 || Luciano da Silva
pi_112273110
Even op Google Maps gekeken, ga mooi via de afsluitdijk. En dan heel stiekem nog even hopen dat de brug open gaat op het moment dat ik eraan kom O-) . Wel flitsnav aan uiteraard!
Btw, afsluitdijk is toch 24/7 130? Niet die vage regelingen tussen 7-19 120km/u..
pi_112273694
Altijd 130 inderdaad, kwam er dinsdag nog over, morgen ook weer.
pi_112273750
Afsluitdijk leent zich ook prima voor 200 hoor, om even je auto uit te proberen. Ze kunnen daar toch niet verdekt een flitser opstellen.
pi_112273968
Kijk, dat scheelt weer.
@Viezze
Denk dat het wel even duurt hoor, voor die Touareg op 200 zit. Met een opgegeven top van 210 ofzo.. Heb ook het vermoeden dat hij dan over de weg heen en weer zwalkt.
Maar een ding is zeker, ga dat ding wel even flink de sporen geven!
  donderdag 31 mei 2012 @ 18:26:00 #138
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112274143
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef Viezze het volgende:
Afsluitdijk leent zich ook prima voor 200 hoor, om even je auto uit te proberen. Ze kunnen daar toch niet verdekt een flitser opstellen.
Nee maar ze staan wel vaak op dat viaduct of bij de Lorentzsluizen te lasergamen. En tegen tijd dat je die ziet, ben je al lang en breed aan de beurt ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_112274205
Met die laserguns kan je inderdaad vanaf een flinke afstand meten. Heb een keer met een opdracht van school met zo'n ding in de hand gestaan. Was een oude, van politie geweest. Maar met 300m heeft zo'n ding geen moeite.
pi_112274594
Rem je voor het viaduct even af, daarna weer knallen :+
pi_112275209
Toen dinsdag even aan het pauzeren was bij het monument ging er een G-klasse opeens vol in de ankers midden op de snelweg, reed een paar meter achteruit en bleef nog 10 seconden staan. De idioot. Gelukkig kwam er geen ander verkeer aan.
pi_112275281
Sorry, dacht al dat ik je zag staan.
pi_112275500
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:56 schreef S-RS het volgende:
Sorry, dacht al dat ik je zag staan.
Jij zou inderdaad die idioot kunnen zijn geweest.
pi_112275545
Zeker, daar twijfel ik ook niet aan.
pi_112276883

[ Bericht 100% gewijzigd door Jorian29 op 31-05-2012 19:31:45 ]
pi_112277176
Morgen toch nog een ritje Houten - Hoofddorp naar een grote hotelketen. Helaas wel een astra station met 1.4 benzine. 100 pktjes op bijna 1300 kg, dat houdt niet over! Maar aangezien ik mn eigen risico moet betalen is elk uurtje meegenomen:)
pi_112277391
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 13:56 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die weet hoe het zit bij Autoreset als je op locatie werkt. Krijg je dan alleen de tijd betaald dat je daar aanwezig / aan het werk was? (in mijn geval vandaag van 8 tot 12:20) of kan ik later mijn reisuren daar via de site nog bijtellen zodat ik van 7 tot 13:30 betaald krijg? (- halfuur woon/werk)
Bij mij worden altijd alleen de uren dat ik daar aanwezig ben berekend. Zelfs wanneer ik bij de urendeclaratie ook de reistijd invul wordt die alsnog niet vergoed.
pi_112277516
Alle uurtjes zijn inderdaad mooi meegenomen.
1.4 met 100PK, is het dan nieuwe model? Zou ik ook nog steeds wel eens in willen rijden, ben best benieuwd namelijk.
100pk en 1300KG is een stuk beter dan een Vivaro die ik een tijd terug mee had. Leeggewicht van 1650KG en hele laadruim vol, was dus zeker met meer dan 2 ton op de weg, met 90PK _O- .
Bij een aquaduct bij 125 terug naar '5', plankgas en nog steeds met 115 boven komen.. Verder reed hij best aardig.
pi_112282588
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 18:20 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Kijk, dat scheelt weer.
@Viezze
Denk dat het wel even duurt hoor, voor die Touareg op 200 zit. Met een opgegeven top van 210 ofzo.. Heb ook het vermoeden dat hij dan over de weg heen en weer zwalkt.
Maar een ding is zeker, ga dat ding wel even flink de sporen geven!
Die 4.2 V8 kan 210? Tsjonge, wat een prestaties. :{
pi_112282649
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Die 4.2 V8 kan 210? Tsjonge, wat een prestaties. :{
Wat dacht je van een begrenzer? Doen ze wel vaker bij vrachtwagens.
pi_112285611
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Alle uurtjes zijn inderdaad mooi meegenomen.
1.4 met 100PK, is het dan nieuwe model? Zou ik ook nog steeds wel eens in willen rijden, ben best benieuwd namelijk.
100pk en 1300KG is een stuk beter dan een Vivaro die ik een tijd terug mee had. Leeggewicht van 1650KG en hele laadruim vol, was dus zeker met meer dan 2 ton op de weg, met 90PK _O- .
Bij een aquaduct bij 125 terug naar '5', plankgas en nog steeds met 115 boven komen.. Verder reed hij best aardig.
Ik weet niet, hij is 2011 op kenteken gezet. haha ik vond mijn lege vw transporter met vergelijkbaar vermogen/gewichtverhouding al traag!
pi_112285640
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 21:12 schreef S-RS het volgende:

[..]

Wat dacht je van een begrenzer? Doen ze wel vaker bij vrachtwagens.
Ik dacht dat de begrenzer bij Duitsers altijd op 250 zat? Denk trouwens niet dat die Touareg dat zal halen
pi_112286567
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:05 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ik dacht dat de begrenzer bij Duitsers altijd op 250 zat? Denk trouwens niet dat die Touareg dat zal halen
Bij die tanks niet, die begrenzen ze wel vaker rond de 210. Geen idee of dat bij de touareg ook zo is, maar dat verwacht ik wel.
pi_112286846
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:40 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Bij mij worden altijd alleen de uren dat ik daar aanwezig ben berekend. Zelfs wanneer ik bij de urendeclaratie ook de reistijd invul wordt die alsnog niet vergoed.
Oke, bedankt.
Vond het wel erg leuk werk! Maar volgende keer dan liever gewoon een ritje waar je van thuis tot thuis centjes krijgt :)
pi_112289147
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef S-RS het volgende:

[..]

Bij die tanks niet, die begrenzen ze wel vaker rond de 210. Geen idee of dat bij de touareg ook zo is, maar dat verwacht ik wel.
Cayenne loopt zelfs over de 250 als ik het goed heb, en de meeste andere 'premium' suvs redden ook wel snelheden boven de 210 met een beetje motor. Morgen trouwens eerste werkdag bij een ander baantje, fruit bezorgen op bedrijven door heel Nederland. Morgen eerste dagje in het magazijn. Ben van plan om op zondag van 16:00 tot 20:30 in het magazijn te gaan werken (200% uitbetaald) en op maandag te gaan bezorgen. Als ik verder nog tijd over heb wil ik voor Easyway blijven werken want blijft dit werk toch erg leuk vinden.
pi_112289728
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:00 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Cayenne loopt zelfs over de 250 als ik het goed heb, en de meeste andere 'premium' suvs redden ook wel snelheden boven de 210 met een beetje motor.
Het gaat er niet om of ze het kunnen, maar of de fabrikant het nog een beetje verantwoord vind. Remmen zijn erg belangrijk bij zulke tanks als je 250 gaat. Een Q7 V12TDI heeft niet voor niets standaard keramische remmen. De doorgaande SUV's hebben dat niet en dan wordt het gewoon gevaarlijk. Range Rover begrenst ze geloof ik op 225km/u.
pi_112290453
Volgens Carbase gaat zo'n 4.2 V8 "gewoon" 235..
pi_112292467
Carbase geeft bij mij 218 als top. Het is nog de gewone 4.2 310pk, niet de FSI met 350pk.
Nouja, we zullen wel zien, 0-100 in 8,1seconde is dan weer best wel leuk.
Moet alleen die kolos ergens in oud-zuid (Amsterdam) parkeren. Ook wel weer leuk ;)
pi_112292679
Ah, ik heb naar het model vanaf 2007 gekeken. Maar 218 kan idd ook. Maar dat rij je toch nooit, tenzij je naar Duitsland gaat oid. 8.1 is wel weer netjes ja, hoewel ook niet heel erg super snel.
pi_112292750
Denk dat dat ding wel bliept bij het parkeren.
pi_112292817
Hij is vast lekker soepel en er zit wel een leuk geluidje in als je hem helemaal doortrapt. M'n buren hadden ook zo'n ding.
pi_112292957
Ach, waar hebben we het eigenlijk over, ik zou allang blij zijn als ik zo'n bak mocht rijden, al was het de 3.0TDI.
pi_112293049
Denk dat die met 8,1seconden 0-100 wel de snelste sprint tijd noteert, van de auto's waarin ik heb gereden.
Maargoed, die 218 ga ik morgen niet halen. M'n rijbewijs is me best wat waard :).
Zal wel even die kickdown uitproberen. En nu ik eindelijk m'n tankpas heb zal hij zweten ook!
pi_112293083
@irritatie
Ik was überhaupt al blij met werk, dus de 2.5 TDI had ik inderdaad ook al prima gevonden ;).
Als je 2 week niet hebt gereden is zoiets zeker leuk!
pi_112299929
En mijn ritje in de V8 is geannuleerd. Heel fijn. Heb ik nu dus alweer geen werk.
Geef EW nog een kans, maar begin wel om me heen te kijken, want alles moet wel betaal worden..
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:53:09 #166
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112301623
Dat is zuur. Zeiden ze ook waarom geannuleerd?
#26 || Luciano da Silva
pi_112301709
Nope..
Helaas niet. Heb dus nu al 2 week weer niks gehad.
pi_112302630
Het is de laatste tijd inderdaad triest gesteld met de ritten in omgeving Leeuwarden, laatst ook 3 weken niet gereden.
pi_112302724
Het zit me hier inderdaad nog niet echt mee bij EW. Werk er nu ruim een maand. Heb 2 bandenwissels gehad, had nog 2 ritten op een dag, maar doordat de eerste auto pech had de 2e niet kunnen maken. Zit dus nog maar op hooguit 10 uur..
pi_112303009
Pfff hier gaat het ook lekker. Zit in de trein naar mijn tweede rit maar die wordt net afgebeld. Daar gaat de alfa 159 ;( Op naar huis, worden maar iets van 6,5 uur zo.
pi_112303031
Dan moet je hier maar even langskomen, wij hebben nog wel een 159 op de oprit staan :P
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:32:40 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112303057
Net de beschikbaarheid voor maandag volledig open geknald in plaats van alleen 's ochtends. Hopelijk ben ik er niet te laat mee.
#26 || Luciano da Silva
pi_112303225
Ik heb hem zo vaak nog om 3 uur opengegooid met succes. Daar kijken ze toch pas naar voordat ze je bellen.
pi_112308668
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:31 schreef Viezze het volgende:
Pfff hier gaat het ook lekker. Zit in de trein naar mijn tweede rit maar die wordt net afgebeld. Daar gaat de alfa 159 ;( Op naar huis, worden maar iets van 6,5 uur zo.
Moest je die aan de contactweg in Amsterdam ophalen? Zo ja, bedankt voor de rit :) Kreeg een andere auto ipv de 7 jaar oude sprinter. Fijne bak die 159 SW 2.2 JTS :)
pi_112309111
159 _O_
Vond hem al relaxed met 1.9JTD, maar die 2.4JTD die ik laatst had... :9~ :9~

Ik heb trouwens daarnet de Esso Fuel Finder-app gedownload, ben benieuwd of het wat is.
pi_112309792
Die 2.4 JTD lijkt me echt heerlijk, vind onze 1.9 JTD wel relaxt rijden alleen mist hij soms nog net wat power.
pi_112310096
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:02 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Moest je die aan de contactweg in Amsterdam ophalen? Zo ja, bedankt voor de rit :) Kreeg een andere auto ipv de 7 jaar oude sprinter. Fijne bak die 159 SW 2.2 JTS :)
Eikel :')
pi_112310295
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:02 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Ik ging harder in de Panda :Y

Wel raar trouwens, dat ze dat zomaar wisselen dan.
pi_112310551
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:38 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik moest zo hard lachen _O-
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:28:49 #180
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112312046
Hahaha heerlijk dit. Plaats die foto van je Twitter ook even hier dan.

Ik heb maandag drie ritten, Berlingo, Fiësta en Caddy.
#26 || Luciano da Silva
pi_112312379
Ja doe even, dan weet ik wat ik heb gemist :')
pi_112312460
Inderdaad, ik heb ook het idee dat ik iets niet helemaal volg.. :)
pi_112312496
RTS heeft zijn rit genakt omdat hij op z'n ophaal adres kwam maar de sprinter waar die voor kwam stond in Rotterdam. Dus hebben ze hem de Alfa van Viezze meegegeven _O-
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:40:33 #184
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112312524
Aldus RTS op Twitter:

-RTS91-
‏@ilovejoppiesaus

Following

Krijg je ipv een afgetrapt bestelbusje deze 159 SW 2.2 JTS mee, primaaa
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door joppie_saus op 01-06-2012 16:49:12 ]
#26 || Luciano da Silva
pi_112312646
Haha, zeker beter dan een oude rotte Sprinter. Voor Viezze dan wel weer jammer..
pi_112312690
Haha ach er zijn ergere dingen in het leven. Maar wel zuur. Gave bak inderdaad :)
pi_112312797
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:40 schreef joppie_saus het volgende:
Aldus RTS op Twitter:

-RTS91-
@ilovejoppiesaus
Gaytjes :Y
pi_112312940
Ook nog eens met de vetste velgen die je op een alfa kunt krijgen!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:56:28 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112313160
Klopt. Ik had lelijke velgen op 'mijn' Alfa tijdje terug:

SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_112313401
Ik mag maandag de touraeg naar Amsterdam brengen en daarna vanaf Amsterdam naar Barneveld in een Focus. Mooi dagje!
pi_112313449
Lucky guy!
Ik ben zwaar jaloers ;)
Achja, veel plezier met die V8 dan maar!
pi_112313494
Wordt m'n eerste echt dikke auto voor EW.
pi_112313536
Voor mij was het anders de eerste auto geweest met überhaupt voldoende vermogen om fatsoenlijk met het verkeer mee te komen :Y
pi_112313805
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:05 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Voor mij was het anders de eerste auto geweest met überhaupt voldoende vermogen om fatsoenlijk met het verkeer mee te komen :Y
Met een vivaro kun je ook prima met het verkeer meekomen ^O^ Van een berg af van minstens 10%
  vrijdag 1 juni 2012 @ 17:14:50 #195
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112313880
Met een trapskelter kun je ook prima met het verkeer meekomen...
#26 || Luciano da Silva
pi_112313922
Of een fiets
pi_112313925
Wel als je hard genoeg trapt. Bij zowel de Astra als de Vivaro waren ze vergeten de trappers mee te leveren.
pi_112313955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef S-RS het volgende:
RTS heeft zijn rit genakt omdat hij op z'n ophaal adres kwam maar de sprinter waar die voor kwam stond in Rotterdam. Dus hebben ze hem de Alfa van Viezze meegegeven _O-
En ik kwam daar 5 minuten later binnenstappen, mijn auto stond er ook niet dus kreeg ik ook een andere auto mee: een Fiat Panda :{
pi_112313996
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:16 schreef Panthera. het volgende:

[..]

En ik kwam daar 5 minuten later binnenstappen, mijn auto stond er ook niet dus kreeg ik ook een andere auto mee: een Fiat Panda :{
Wat een gefaal daar dan. Als ik dus 30 minuten eerder weg was gegaan vanochtend had ik wel gewoon mijn rit gehad. Vrij bijzonder
pi_112314032
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef Viezze het volgende:

[..]

Wat een gefaal daar dan. Als ik dus 30 minuten eerder weg was gegaan vanochtend had ik wel gewoon mijn rit gehad. Vrij bijzonder
Waar zat je in de trein dan :o
pi_112314053
Dit was mijn 159 van een tijdje terug:

Automaat, 2.4JTD, prima ding _O_
pi_112314065
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:18 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Waar zat je in de trein dan :o
Tussen Leiden en Schiphol, maar omdat er net iemand was gesprongen was er lichte paniek bij de NS dus denk dat 30 minuten het verschil wel had kunnen maken.
pi_112314074
Velgen waren inderdaad beter op die van RTS trouwens :P
pi_112314119
Competitizione velgen blijven het mooist, maar die spaakvelgen zijn ook wel netjes :D
pi_112314128
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:19 schreef Viezze het volgende:

[..]

Tussen Leiden en Schiphol, maar omdat er net iemand was gesprongen was er lichte paniek bij de NS dus denk dat 30 minuten het verschil wel had kunnen maken.
Ah, dan had je wel naar Rotterdam terug kunnen gaan om de Sprinter op te halen :P

Vorige week had ik overigens deze mee:

* Wil meedoen met showen maar heeft geen foto *
pi_112314147
Ah nu snap ik ook waarom ik RTS91 in Barneveld niet meer tegenkwam, hij heeft foto's lopen maken van z'n Alfa zonder benzine :o
pi_112314159
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:21 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ah, dan had je wel naar Rotterdam terug kunnen gaan om de Sprinter op te halen :P

Vorige week had ik overigens deze mee:

[ afbeelding ]

* Wil meedoen met showen maar heeft geen foto *
Ik vroeg nog of ze wat hadden maar helaas ;( Toen maar lekker de hele terug rit geslapen :P
pi_112314901
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:38 schreef Viezze het volgende:

[..]

Plaatje voor het troosten

:* :*

@Panthera. Ik heb eerst getankt midden in A'dam omdat dat een Esso zou zijn volgens mijn navi. Niet meer dus :N , heb zelf dus maar even voorgeschoten. Paar keer doortrekken schoot wel in het benzineverbruik trouwens.

Had verwacht dat die 159 nog niet ingepland stond, maar blijkbaar wel dus :P .

Edit: Oh joppie had hem al gepost dus, nou nog een keer lijkt me geen vervuiling :)
pi_112316917
;) Ik ben vanmiddag nog gebeld voor een ritje morgen:) Mn eerste weekendrit. Helaas moet ik al wel om tien voor 9 op de trein stappen om vervolgens om 12 uur een keer in Heeg aan te komen(een onbereikbaar gat bij Sneek in de buurt). Van daaruit naar Breda rijden en weer terug ov'en naar Utrecht. Wordt wel een brakke ochtend na vanavond maar ik kan het geld goed gebruiken! En bovendien lekker betaald slapen in de trein:)
Het is een particuliere rit en kenteken/auto is nog onbekend, dus ben benieuwd! Ik hoop stiekem wel dat het een dikke bak is want welke particulier laat z'n peugeot 107 nou voor 100 euro ofzo vervoeren?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:27:32 #210
365098 tltgya
Woonboot
pi_112321424
Ik heb voor maandag ook wel lekkere ritjes. Veendam - Den Haag in een Seat Ibiza van nog geen 5 maand oud. En daarna Delft - Oldenzaal in een Focus. Stemt mij toch wel weer vrolijk.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:39:42 #211
182073 invine
blablabla etc.
pi_112327660
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 18:43 schreef maxmin het volgende:
;) Ik ben vanmiddag nog gebeld voor een ritje morgen:) Mn eerste weekendrit. Helaas moet ik al wel om tien voor 9 op de trein stappen om vervolgens om 12 uur een keer in Heeg aan te komen(een onbereikbaar gat bij Sneek in de buurt). Van daaruit naar Breda rijden en weer terug ov'en naar Utrecht. Wordt wel een brakke ochtend na vanavond maar ik kan het geld goed gebruiken! En bovendien lekker betaald slapen in de trein:)
Het is een particuliere rit en kenteken/auto is nog onbekend, dus ben benieuwd! Ik hoop stiekem wel dat het een dikke bak is want welke particulier laat z'n peugeot 107 nou voor 100 euro ofzo vervoeren?
Heb ook weleens particuliere rit gedaan, was gewoon een afgebeukte sprinter ;)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 22:57:28 #212
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112328625
Ik heb ook een keer een particuliere rit gedaan. Moest ik een full-options Renault Traffic bij een failliet bouwbedrijf ophalen en stallen bij een ander bouwbedrijf, om te voorkomen dat de fiscus er beslag op zou leggen. Overschrijvingsformulieren en alles lag in de auto _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_112329029
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook een keer een particuliere rit gedaan. Moest ik een full-options Renault Traffic bij een failliet bouwbedrijf ophalen en stallen bij een ander bouwbedrijf, om te voorkomen dat de fiscus er beslag op zou leggen. Overschrijvingsformulieren en alles lag in de auto _O-
Wat moet ik me voorstellen bij een 'full-options' Renault Traffic? Eindelijk eens een hok die wel rechtdoor blijft gaan als je het stuur los laat?
pi_112329174
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:05 schreef S-RS het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij een 'full-options' Renault Traffic? Eindelijk eens een hok die wel rechtdoor blijft gaan als je het stuur los laat?
Elektrische ramen en stuurbekrachtiging. Misschien ergens een bekerhouder en een binnenspiegel ofzo.... :P
pi_112329283
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef Mallet het volgende:

[..]

Elektrische ramen en stuurbekrachtiging. Misschien ergens een bekerhouder en een binnenspiegel ofzo.... :P
Nu je het zegt, allemaal dingen die ontbreken op die busjes die ik heb gehad _O-
pi_112329306
Je kunt zelfs complete multimediasystemen in busjes krijgen :P
pi_112329345
Ik ben al blij als er een radio in zit die het doet ^O^
Woensdag weer 200 km gereden zonder radio
pi_112329615
Ik heb een keer full-options Opel Vivaro gehad. Leren bekleding, cruise control, climate control, navigatie, alles elektrisch, stoelverwarming, een 2.5CDTI met 145pk....
pi_112330042
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een keer full-options Opel Vivaro gehad. Leren bekleding, cruise control, climate control, navigatie, alles elektrisch, stoelverwarming, een 2.5CDTI met 145pk....
Oh, dat is wel lekker inderdaad! Heb wel een keer een Vivaro met 145pk en automaat gehad. Die automaat meurde naar verbrand rubber :?
pi_112330781
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef S-RS het volgende:

[..]

Oh, dat is wel lekker inderdaad! Heb wel een keer een Vivaro met 145pk en automaat gehad. Die automaat meurde naar verbrand rubber :?
Zou kunnen, ik had een handgeschakelde :P
pi_112331000
Zag vanavond rond 19.15 uur op Rotterdam Centraal nog een gast met een felblauwe trui en een EW tas.. Iemand van hier? :P
pi_112336935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zag vanavond rond 19.15 uur op Rotterdam Centraal nog een gast met een felblauwe trui en een EW tas.. Iemand van hier? :P
Haha ik kwam ook nog langs een hiker in Houten die een foto van z'n Opel Ampera(die chevy volt) maakte. Lang balletjes haar, supernetjes gekleed met stropdas aan.... Beetje overdreven vond ik
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:18:18 #223
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112337420
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat zat inderdaad ook allemaal in die Traffic. Alleen dat navigatiesysteem kon ook DVD's afspelen en hij had achteruitrij camera. Geen wonder dat die kerel dat ding niet aan de fiscuswilde afstaan.
#26 || Luciano da Silva
pi_112338202
Welke collega stond er gister naast de A1 met pech? Hij had een pantalon aan, klembord vast, schoudertas om en een gare Ford Transit voor zijn neus staan. Moet wel een hiker zijn :P.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:44:58 #225
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_112341598
Heel scheel (ik werk er ook nog niet zo lang), maar kom er pas achter dat iig bij AR je altijd het eerste half uur van je tijd dat je onderweg bent niet krijgt uitbetaald...
pi_112345321
werd gisteren gebeld door een klant, of ik samen met een andere pc komende week even een busje naar turkije en terug wou rijden voor m. ging helaas op t laatste moment toch niet door..
pi_112345480
Ai dat is jammer. Dat zijn de beter ritten ^O^
pi_112346046
Ik zou vandaag nog een rit van Groningen naar Maastricht hebben. Een dik uur op de CP gewacht, maar die was nergens te bekennen. Toen maar weer naar huis gegaan, maar wel bijna de hele zaterdagmiddag naar de kloten voor 1 uurtje werken.
pi_112346210
Loolz, ben je zomaar naar huis gegaan of EW even gebeld?
pi_112346298
Ik heb de noodlijn gebeld.
pi_112346563
Aah oké, dacht al zomaar weglopen lijkt me niet zo snugger :+
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:38:12 #232
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112350109
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik zou vandaag nog een rit van Groningen naar Maastricht hebben.
Ik had die rit niet eens aangenomen denk ik. Grafeind terug OV'en, schei uit zeg :')

Oh en maxmin, wat voor auto is het geworden vandaag?
#26 || Luciano da Silva
pi_112353067
Zou d'r geen problemen mee hebben. Uren zijn uren.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 19:13:51 #234
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112353440
Alleen daarvoor is het chill. Maar van station naar station is het bijna 5 uur. Enige voordeel is dat je maar één keer hoeft over te stappen met geluk.
#26 || Luciano da Silva
pi_112353493
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:01 schreef S-RS het volgende:
Zou d'r geen problemen mee hebben. Uren zijn uren.
Precies. En het was ook wel een leuk project (Homeride) dat door EW wordt gesponsord. Maar het voordeel is wel dat ik nu een vrije avond heb, terwijl ik anders van 18:40 tot 23:40 in de trein had gezeten.
pi_112367213
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik had die rit niet eens aangenomen denk ik. Grafeind terug OV'en, schei uit zeg :')

Oh en maxmin, wat voor auto is het geworden vandaag?
Het is uiteindelijk een BWM 520d geworden! Ik moest de sleutel afgeven aan z'n typisch gooische blonde vrouw(dochter?) met zonnebril en hondje in een BMW cabrio die zat te wachten(hij belde me echt zo'n 5x achter elkaar hoe laat ik er zou zijn in het laatste kwartier). Het was echt in zo'n krap straatje dus ik moest die bwm in een klein gat fileproppen terwijl zij zat toe te kijken:p Ging gelukkig vrij prima met parkeersensoren.
Vervolgens nog een lift gekregen richting station in die vrouw d'r bmw z3, maar ik moest zelf rijden omdat anders 'haar hond me zou bijten'. Prima!

Ik kom nu overigens net terug uit Amsterdam, heb even live gekeken hoe die zes ballen erin getikt werden 8-)

Ik snap na vandaag je opmerking over grongingen-maastrich OV'en opzich wel:p Ik moest naar een gat in friesland vanuit utrecht en dat vond ik al meer dan lang genoeg duren. Ik vraag me uberhaupt af waarom niet iemand anders die rit kreeg die dichterbij woont.
  zondag 3 juni 2012 @ 00:01:50 #237
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_112367909
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:44 schreef Zombiehoofd het volgende:
Heel scheel (ik werk er ook nog niet zo lang), maar kom er pas achter dat iig bij AR je altijd het eerste half uur van je tijd dat je onderweg bent niet krijgt uitbetaald...
Klopt. Bij EW krijg je dan weer pas vanaf en tot het treinstation in je woonplaats betaald.
  zondag 3 juni 2012 @ 00:29:14 #238
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112368666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef maxmin het volgende:

[..]

Verhaal
Oh dikke prima zo'n 520d. Zelf rijden in een Z3 is ook geen straf.

Overigens vind ik OV'en niet zo erg, heb al paar keer enkele reis Groningen - Born gehad, maar toch. Op zaterdag doe ik liever wat anders :9
#26 || Luciano da Silva
pi_112370095
Ik had vandaag een LaRo Disco 4.. Zo'n ding heeft gewoon 5 camera's aan de buitenkant zitten, bizar!

Enne.. Luchtvering. O+
Nee.
pi_112370155

Hier, midden in Amsterdam op de wallen. ;)
Nee.
pi_112373173
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef maxmin het volgende:

[..]

Vervolgens nog een lift gekregen richting station in die vrouw d'r bmw z3, maar ik moest zelf rijden omdat anders 'haar hond me zou bijten'. Prima!
Hahaha WTF :') Wat zei je? Laten we die beftekkel achter de auto binden?
pi_112378390
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 09:17 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hahaha WTF :') Wat zei je? Laten we die beftekkel achter de auto binden?
Haha zoiets ja ;) Wat een irritant beest was dat ;)
pi_112379821
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:30 schreef Dimitri_ het volgende:

Hier, midden in Amsterdam op de wallen. ;)
LaRo O+
Als ik ooit echt eens een bak geld hebt, komt er direct een Disco of RR(sport) ^O^

Trouwens, is dat de disco van die directeur?
pi_112380983
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:57 schreef S-RS het volgende:

[..]

LaRo O+
Als ik ooit echt eens een bak geld hebt, komt er direct een Disco of RR(sport) ^O^

Ja, dat is deze ja. Wagen rijdt echt fantastisch! En tot aan de 80 vanuit stilstand is hij serieus snel! :o
Nee.
pi_112383473
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:27 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja, dat is deze ja. Wagen rijdt echt fantastisch! En tot aan de 80 vanuit stilstand is hij serieus snel! :o
Hahaha, jij bent lekker aan het planken met dat ding met je oud directeur achterin? :D

Ik vind de oude disco ook wel mooi, zeker in de juiste kleurstelling. Het is echt een vierkante zeecontainer maar ik vind het echt een stoere bak. Heb wel eens in een TD5 gereden, ontzettend sloom maar het heeft wel iets dat mij trekt.
Heb in dit ding gereden, echt een heeeeeerlijke kleuren stelling *;
SPOILER
pi_112383810
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:21 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hahaha, jij bent lekker aan het planken met dat ding met je oud directeur achterin? :D

Ik vind de oude disco ook wel mooi, zeker in de juiste kleurstelling. Het is echt een vierkante zeecontainer maar ik vind het echt een stoere bak. Heb wel eens in een TD5 gereden, ontzettend sloom maar het heeft wel iets dat mij trekt.
Heb in dit ding gereden, echt een heeeeeerlijke kleuren stelling *;
SPOILER
Haha nee maar er was een bepaalde voetbalwedstrijd in de Arena gisteren waar hij bij was, dus ik had een tijdje de auto leeg bij me. Gewoon even een keer uitgeprobeerd bij het verkeerslicht, afjakkeren doe ik liever niet met andermans auto.

Klopt, dat model vind ik ook nogal altijd erg mooi!
Nee.
pi_112383966
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:29 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha nee maar er was een bepaalde voetbalwedstrijd in de Arena gisteren waar hij bij was, dus ik had een tijdje de auto leeg bij me. Gewoon even een keer uitgeprobeerd bij het verkeerslicht, afjakkeren doe ik liever niet met andermans auto.

Klopt, dat model vind ik ook nogal altijd erg mooi!
Haha op die manier. Mwah, ik noem het geen afjakkeren. Als de motor maar warm is kan een auto heel veel hebben. Ik zeg altijd maar zo, als die er niet tegen kan moet die het maar niet kunnen :+
pi_112384458
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:57 schreef S-RS het volgende:

[..]

LaRo O+

Wat deed jullie directeur op de wallen? :P
pi_112384523
Dimitri moest zelf even wat lossen :7
pi_112386482
Nou, op de wallen kun je heel goed eten!
Nee.
  zondag 3 juni 2012 @ 18:49:51 #251
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112391733
Niet stiekem van twee walletjes snoepen he?
#26 || Luciano da Silva
pi_112392298
quote:
9s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:49 schreef joppie_saus het volgende:
Niet stiekem van twee walletjes snoepen he?
9.gif
Nee.
pi_112409424
Had laatst een RR sport, 500 pk schoon aan de haak. Geweldige auto! Heeft me positief verrast. Helaas een kort ritje (vianen - utrecht) maar heb zeker genoten!

Morgen zeist - houten, bodegraven - den bosch, vanaf zelfde straat naar barneveld en daarna een kort ritje utrecht - ijsselstein. Vol dagje dus
  maandag 4 juni 2012 @ 00:18:16 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112409553
Auto's?
#26 || Luciano da Silva
pi_112409771
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:18 schreef joppie_saus het volgende:
Auto's?
Dat lijkt me wel ja!
pi_112412972
Maar eens op weg naar Wiuwert om de Touareg uit te laten!
pi_112413481
quote:
9s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel ja!
_O-
  maandag 4 juni 2012 @ 09:41:23 #258
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112414207
quote:
9s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel ja!
Ja godver :')

Sta nu langs de A50, mag de auto pas om half 11 afleveren en volgens de TomTom ben ik er rond 10 uur dus dan gaan we maar eens even niks doen!
#26 || Luciano da Silva
pi_112416951
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja godver :')

Sta nu langs de A50, mag de auto pas om half 11 afleveren en volgens de TomTom ben ik er rond 10 uur dus dan gaan we maar eens even niks doen!
Zit er wel een radio in je Berlingo?;)
pi_112417782
Zo, de Touareg is weer bij z'n baasje. Kreeg mooi een lift omdat hij weer even wilde rijden in z'n auto :)
pi_112418379
En heb ik wat bijzonders gemist? Hoe reed hij?
Btw, nog iemand in de omgeving van Weesp? Ze hebben daar 5 hikers nodig vanmiddag. Beetje jammer dat ik er tweeenhalfuur voor moet reizen..
pi_112419314
Auto was super luxe uitgerust en rijdt super relaxed. Auto was optisch niet in een hele beste staat, hele formulier vol met kruisjes voor krassen en deuken :P Jouw rit was trouwens geannuleerd omdat meneer nog niet betaald had!
pi_112419389
Zuur..
Konden ze er niet even een acceptgiro meesturen ;)?
Maar lekker wat kruisjes dus, opzich niet heel vreemd daar in Oud-Zuid..
pi_112419917
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef Rubenr3 het volgende:
Auto was super luxe uitgerust en rijdt super relaxed. Auto was optisch niet in een hele beste staat, hele formulier vol met kruisjes voor krassen en deuken :P Jouw rit was trouwens geannuleerd omdat meneer nog niet betaald had!
Zo erg? Ik had met die pre-check laatst een die nog erger was, de berijder vond het niet zo leuk :')

maandag 4 juni 2012 @ 12:48:06 #265
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112420419
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef Viezze het volgende:

[..]

Zo erg? Ik had met die pre-check laatst een die nog erger was, de berijder vond het niet zo leuk :')

[ afbeelding ]
Jezus, van een vrouw geweest ofzo :')
#26 || Luciano da Silva
pi_112424399
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En heb ik wat bijzonders gemist? Hoe reed hij?
Btw, nog iemand in de omgeving van Weesp? Ze hebben daar 5 hikers nodig vanmiddag. Beetje jammer dat ik er tweeenhalfuur voor moet reizen..
Daar was ik denk ik voor gebeld, maar m'n telefoon is niet overgegaan en het smsje van de gemiste oproep kwam pas 20 minuten later binnen.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:02:48 #267
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112425859
Leuk hoor dat die senioren van AR nog niet achter de geraniums zitten, maar ze lullen je de oren van je kop.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 4 juni 2012 @ 15:08:48 #268
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112426097
Tot overmaat van ramp staat ie nu in het bushokje aan de Veluwezoom te zeiken :')
#26 || Luciano da Silva
pi_112426603
Zo een heb ik ook eens gehad :p tot aan Hilversum bleef hij praten!
pi_112426661
Van mij mag de telefoon voor morgen wel weer eens over gaan :Y
pi_112427196
Van mij ook zeker wel. Ben vanaf 11:00u beschikbaar, dus hoop dat ze me dan wat kunnen bieden. Heb geld nodig :) , buitendat zit ik anders ook maar dom thuis.
pi_112427276
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Jezus, van een vrouw geweest ofzo :')
Nee, een man. Maar het was wel een druif :') Die vent had z'n BMW 118d (wat al een klein beetje gay is) ingeruild voor een Renault (ik heb maar niet gevraagd wel model) vanwege bezuinigingen. Stonden we op dit parkeerplaats, zegt hij; Ja deze wilde ik eigenlijk hebben, en hij wijst naar die SUV van Mazda. Wat een vent
  maandag 4 juni 2012 @ 15:54:37 #273
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112428108
Een man die een 1-serie rijdt vind je gay? Maar verstand van auto's buiten die BMW heeft hij niet in ieder geval, lol.
#26 || Luciano da Silva
pi_112428231
Ik vind een 1-serie redelijk gay ja, het is een beetje zo'n net niet auto.
pi_112428359
Morgen Heerenveen-Almere in een Fiat Bravo en Amsterdam-Nijkerk in een MB Sprinter, wel veel teveel OV'en :'( Met een beetje geluk 4 uur onderweg van Nijkerk naar huis.
pi_112428971
Nog niks hier..
pi_112429759
Rotterdam - Barneveld in een V70 en Oss - Rijswijk in een 207 :')
pi_112429862
Ik wil ook weer eens een ritje, vorige week ook al niks.
pi_112430715
Wel een 2.5T sutomaat die V70, 207 nnb.
pi_112430774
Heb ook nog niets voor morgen, vandaag wel 9 uur gemaakt en nog 2 collega's tegen gekomen in born.
pi_112430980
In Amsterdam stonden we met 4 tegelijk aan de balie!
pi_112433220
Lekker dagje morgen, niet qua auto's, wel qua uren.

Groningen - A'dam in een Caddy
A'dam - Leiden in een C30
Alkmaar - Almere in een Astra.
A'dam - Groningen in een Spark.

Die laatste kan pas om 18:00 opgehaald worden dus vandaar dat ik nog 2 ritjes er tussen door heb.
  maandag 4 juni 2012 @ 17:58:15 #283
347447 JornJLS
Nieuw hier...
pi_112433572
Laatste tijd krijg ik maar weinig werk, vorige maand 30 euro verdient.. terwijl ik best vaak kon werken.

Vanaf de 13e kan ik full-time aan de slag! Hoop weer op zo'n M5 ritje :P
pi_112433634
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:58 schreef JornJLS het volgende:
Laatste tijd krijg ik maar weinig werk, vorige maand 30 euro verdient.. terwijl ik best vaak kon werken.

Vanaf de 13e kan ik full-time aan de slag! Hoop weer op zo'n M5 ritje :P
Ah jij had dat ding mee! Mazzellaar!:P
  maandag 4 juni 2012 @ 18:03:21 #285
347447 JornJLS
Nieuw hier...
pi_112433734
Geloofde t zelf eerst ook niet hoor toen ik op me rit informatie keek. Totdat ik de sleutel in me handen had en ermee van Rijswijk naar Breda mocht cruisen.. :P
pi_112434257
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:03 schreef JornJLS het volgende:
Geloofde t zelf eerst ook niet hoor toen ik op me rit informatie keek. Totdat ik de sleutel in me handen had en ermee van Rijswijk naar Breda mocht cruisen.. :P
* Dimitri_ is jaloers..
Nee.
pi_112434383
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:49 schreef RTS91 het volgende:
Lekker dagje morgen, niet qua auto's, wel qua uren.

Groningen - A'dam in een Caddy
A'dam - Leiden in een C30
Alkmaar - Almere in een Astra.
A'dam - Groningen in een Spark.

Die laatste kan pas om 18:00 opgehaald worden dus vandaar dat ik nog 2 ritjes er tussen door heb.
Vier ritten vanaf Groningen? Lekker dagje wordt dat
pi_112435934
Mag morgen weer eens rijden. Wieuwerd - Lisserbroek in een A3 Sportback. 1.4tfsi (125pk versie) met dsg. Volgens mij prima te doen. Helaas wel met OV terug, maar dat is goed voor de uurtjes zullen we maar zeggen :)
pi_112436187
Ah. Dikke kans dat de versnellingsbak daar is gereviseerd oid.
pi_112436215
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:23 schreef Viezze het volgende:

[..]

Vier ritten vanaf Groningen? Lekker dagje wordt dat
Jup, zal wel een uurtje of 12-13 worden.
pi_112436862
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:03 schreef S-RS het volgende:
Ah. Dikke kans dat de versnellingsbak daar is gereviseerd oid.
Bij mij was die hele Touareg zo ongeveer gereviseerd, ¤5300 aan reparaties ;(
pi_112437008
Wow, ¤5300. Shit hee! Maarja, over die DSG's hoor je op het gebied van betrouwbaarheid inderdaad niet veel goeds. Zal die wel vervangen zijn, zal ik hem direct goed uittesten :).
Zag dat de terugweg met Ov al gauw drieenhalfuur is, dus kom zeker op 6 uurtjes. Voor een halve dag beschikbaarheid niet verkeerd. Al mag dat ook wel eens na 2,5 week geen enkele rit ;)
pi_112437061
Hoe gaan jullie daar trouwens naar Wiuwert toe? Laten jullie je ophalen of gaan jullie helemaal met de bus?
pi_112437162
Gewoon laten ophalen door de kamikazepiloot in de Caddy.
pi_112437193
Die gasten rijden soms als idioten idd.
pi_112437220
Ik denk dat ik me maar laat ophalen, anders wordt het krap om mijn aflevertijd te halen. Buitenom de OV verbinding gewoon ruk is.
Wat heb jij vandaag gedaan?
pi_112437268
Ik heb me op laten halen. Scheelt mooi wat tijd en overstappen van bus op bus op bus is ook maar niks.
pi_112437442
Zal ik morgen ook maar even bellen. Hoe lang van te voren heb jij ze gebeld?
Wel makkelijk om te weten opzich. Gewoon toen je in Lwd op de trein bent gestapt?
pi_112437648
Wel apart trouwens. De A3 moet afgeleverd worden bij een service centre van de zelfde onderneming van de Grote in Almere. Ben benieuwd of hij er dan voor onderhoud was of dat hij de handel in gaat. Hij is toch al bijna 3 jaar oud.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:33:51 #300
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112437737
Ik bel die lui in Wieuwert altijd met de mededeling dat ik in Mantgum sta als de trein in Leeuwarden vertrekt. Dan sta je tenminste niet twintig minuten voor jan lul te wachten daar.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')