Hahaha WTFquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef maxmin het volgende:
[..]
Vervolgens nog een lift gekregen richting station in die vrouw d'r bmw z3, maar ik moest zelf rijden omdat anders 'haar hond me zou bijten'. Prima!
Haha zoiets jaquote:Op zondag 3 juni 2012 09:17 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahaha WTFWat zei je? Laten we die beftekkel achter de auto binden?
LaRoquote:
Ja, dat is deze ja. Wagen rijdt echt fantastisch! En tot aan de 80 vanuit stilstand is hij serieus snel!quote:Op zondag 3 juni 2012 13:57 schreef S-RS het volgende:
[..]
LaRo![]()
Als ik ooit echt eens een bak geld hebt, komt er direct een Disco of RR(sport)
Trouwens, is dat de disco van die directeur?
Hahaha, jij bent lekker aan het planken met dat ding met je oud directeur achterin?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:27 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja, dat is deze ja. Wagen rijdt echt fantastisch! En tot aan de 80 vanuit stilstand is hij serieus snel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:21 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent lekker aan het planken met dat ding met je oud directeur achterin?![]()
Ik vind de oude disco ook wel mooi, zeker in de juiste kleurstelling. Het is echt een vierkante zeecontainer maar ik vind het echt een stoere bak. Heb wel eens in een TD5 gereden, ontzettend sloom maar het heeft wel iets dat mij trekt.
Heb in dit ding gereden, echt een heeeeeerlijke kleuren stelling
Haha nee maar er was een bepaalde voetbalwedstrijd in de Arena gisteren waar hij bij was, dus ik had een tijdje de auto leeg bij me. Gewoon even een keer uitgeprobeerd bij het verkeerslicht, afjakkeren doe ik liever niet met andermans auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, dat model vind ik ook nogal altijd erg mooi!Nee.
Haha op die manier. Mwah, ik noem het geen afjakkeren. Als de motor maar warm is kan een auto heel veel hebben. Ik zeg altijd maar zo, als die er niet tegen kan moet die het maar niet kunnenquote:Op zondag 3 juni 2012 15:29 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Haha nee maar er was een bepaalde voetbalwedstrijd in de Arena gisteren waar hij bij was, dus ik had een tijdje de auto leeg bij me. Gewoon even een keer uitgeprobeerd bij het verkeerslicht, afjakkeren doe ik liever niet met andermans auto.
Klopt, dat model vind ik ook nogal altijd erg mooi!
Wat deed jullie directeur op de wallen?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:57 schreef S-RS het volgende:
[..]
LaRo![]()
Als ik ooit echt eens een bak geld hebt, komt er direct een Disco of RR(sport)
Trouwens, is dat de disco van die directeur?
quote:Op zondag 3 juni 2012 18:49 schreef joppie_saus het volgende:
Niet stiekem van twee walletjes snoepen he?
Ja godverquote:
Zit er wel een radio in je Berlingo?;)quote:Op maandag 4 juni 2012 09:41 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja godver
Sta nu langs de A50, mag de auto pas om half 11 afleveren en volgens de TomTom ben ik er rond 10 uur dus dan gaan we maar eens even niks doen!
Zo erg? Ik had met die pre-check laatst een die nog erger was, de berijder vond het niet zo leukquote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef Rubenr3 het volgende:
Auto was super luxe uitgerust en rijdt super relaxed. Auto was optisch niet in een hele beste staat, hele formulier vol met kruisjes voor krassen en deukenJouw rit was trouwens geannuleerd omdat meneer nog niet betaald had!
Jezus, van een vrouw geweest ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zo erg? Ik had met die pre-check laatst een die nog erger was, de berijder vond het niet zo leuk
[ afbeelding ]
Daar was ik denk ik voor gebeld, maar m'n telefoon is niet overgegaan en het smsje van de gemiste oproep kwam pas 20 minuten later binnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En heb ik wat bijzonders gemist? Hoe reed hij?
Btw, nog iemand in de omgeving van Weesp? Ze hebben daar 5 hikers nodig vanmiddag. Beetje jammer dat ik er tweeenhalfuur voor moet reizen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |