abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112345321
werd gisteren gebeld door een klant, of ik samen met een andere pc komende week even een busje naar turkije en terug wou rijden voor m. ging helaas op t laatste moment toch niet door..
pi_112345480
Ai dat is jammer. Dat zijn de beter ritten ^O^
pi_112346046
Ik zou vandaag nog een rit van Groningen naar Maastricht hebben. Een dik uur op de CP gewacht, maar die was nergens te bekennen. Toen maar weer naar huis gegaan, maar wel bijna de hele zaterdagmiddag naar de kloten voor 1 uurtje werken.
pi_112346210
Loolz, ben je zomaar naar huis gegaan of EW even gebeld?
pi_112346298
Ik heb de noodlijn gebeld.
pi_112346563
Aah oké, dacht al zomaar weglopen lijkt me niet zo snugger :+
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:38:12 #232
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112350109
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik zou vandaag nog een rit van Groningen naar Maastricht hebben.
Ik had die rit niet eens aangenomen denk ik. Grafeind terug OV'en, schei uit zeg :')

Oh en maxmin, wat voor auto is het geworden vandaag?
#26 || Luciano da Silva
pi_112353067
Zou d'r geen problemen mee hebben. Uren zijn uren.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 19:13:51 #234
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112353440
Alleen daarvoor is het chill. Maar van station naar station is het bijna 5 uur. Enige voordeel is dat je maar één keer hoeft over te stappen met geluk.
#26 || Luciano da Silva
pi_112353493
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:01 schreef S-RS het volgende:
Zou d'r geen problemen mee hebben. Uren zijn uren.
Precies. En het was ook wel een leuk project (Homeride) dat door EW wordt gesponsord. Maar het voordeel is wel dat ik nu een vrije avond heb, terwijl ik anders van 18:40 tot 23:40 in de trein had gezeten.
pi_112367213
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik had die rit niet eens aangenomen denk ik. Grafeind terug OV'en, schei uit zeg :')

Oh en maxmin, wat voor auto is het geworden vandaag?
Het is uiteindelijk een BWM 520d geworden! Ik moest de sleutel afgeven aan z'n typisch gooische blonde vrouw(dochter?) met zonnebril en hondje in een BMW cabrio die zat te wachten(hij belde me echt zo'n 5x achter elkaar hoe laat ik er zou zijn in het laatste kwartier). Het was echt in zo'n krap straatje dus ik moest die bwm in een klein gat fileproppen terwijl zij zat toe te kijken:p Ging gelukkig vrij prima met parkeersensoren.
Vervolgens nog een lift gekregen richting station in die vrouw d'r bmw z3, maar ik moest zelf rijden omdat anders 'haar hond me zou bijten'. Prima!

Ik kom nu overigens net terug uit Amsterdam, heb even live gekeken hoe die zes ballen erin getikt werden 8-)

Ik snap na vandaag je opmerking over grongingen-maastrich OV'en opzich wel:p Ik moest naar een gat in friesland vanuit utrecht en dat vond ik al meer dan lang genoeg duren. Ik vraag me uberhaupt af waarom niet iemand anders die rit kreeg die dichterbij woont.
  zondag 3 juni 2012 @ 00:01:50 #237
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_112367909
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 12:44 schreef Zombiehoofd het volgende:
Heel scheel (ik werk er ook nog niet zo lang), maar kom er pas achter dat iig bij AR je altijd het eerste half uur van je tijd dat je onderweg bent niet krijgt uitbetaald...
Klopt. Bij EW krijg je dan weer pas vanaf en tot het treinstation in je woonplaats betaald.
  zondag 3 juni 2012 @ 00:29:14 #238
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112368666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef maxmin het volgende:

[..]

Verhaal
Oh dikke prima zo'n 520d. Zelf rijden in een Z3 is ook geen straf.

Overigens vind ik OV'en niet zo erg, heb al paar keer enkele reis Groningen - Born gehad, maar toch. Op zaterdag doe ik liever wat anders :9
#26 || Luciano da Silva
pi_112370095
Ik had vandaag een LaRo Disco 4.. Zo'n ding heeft gewoon 5 camera's aan de buitenkant zitten, bizar!

Enne.. Luchtvering. O+
Nee.
pi_112370155

Hier, midden in Amsterdam op de wallen. ;)
Nee.
pi_112373173
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:41 schreef maxmin het volgende:

[..]

Vervolgens nog een lift gekregen richting station in die vrouw d'r bmw z3, maar ik moest zelf rijden omdat anders 'haar hond me zou bijten'. Prima!
Hahaha WTF :') Wat zei je? Laten we die beftekkel achter de auto binden?
pi_112378390
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 09:17 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hahaha WTF :') Wat zei je? Laten we die beftekkel achter de auto binden?
Haha zoiets ja ;) Wat een irritant beest was dat ;)
pi_112379821
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 01:30 schreef Dimitri_ het volgende:

Hier, midden in Amsterdam op de wallen. ;)
LaRo O+
Als ik ooit echt eens een bak geld hebt, komt er direct een Disco of RR(sport) ^O^

Trouwens, is dat de disco van die directeur?
pi_112380983
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:57 schreef S-RS het volgende:

[..]

LaRo O+
Als ik ooit echt eens een bak geld hebt, komt er direct een Disco of RR(sport) ^O^

Ja, dat is deze ja. Wagen rijdt echt fantastisch! En tot aan de 80 vanuit stilstand is hij serieus snel! :o
Nee.
pi_112383473
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 14:27 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ja, dat is deze ja. Wagen rijdt echt fantastisch! En tot aan de 80 vanuit stilstand is hij serieus snel! :o
Hahaha, jij bent lekker aan het planken met dat ding met je oud directeur achterin? :D

Ik vind de oude disco ook wel mooi, zeker in de juiste kleurstelling. Het is echt een vierkante zeecontainer maar ik vind het echt een stoere bak. Heb wel eens in een TD5 gereden, ontzettend sloom maar het heeft wel iets dat mij trekt.
Heb in dit ding gereden, echt een heeeeeerlijke kleuren stelling *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112383810
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:21 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hahaha, jij bent lekker aan het planken met dat ding met je oud directeur achterin? :D

Ik vind de oude disco ook wel mooi, zeker in de juiste kleurstelling. Het is echt een vierkante zeecontainer maar ik vind het echt een stoere bak. Heb wel eens in een TD5 gereden, ontzettend sloom maar het heeft wel iets dat mij trekt.
Heb in dit ding gereden, echt een heeeeeerlijke kleuren stelling *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee maar er was een bepaalde voetbalwedstrijd in de Arena gisteren waar hij bij was, dus ik had een tijdje de auto leeg bij me. Gewoon even een keer uitgeprobeerd bij het verkeerslicht, afjakkeren doe ik liever niet met andermans auto.

Klopt, dat model vind ik ook nogal altijd erg mooi!
Nee.
pi_112383966
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:29 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha nee maar er was een bepaalde voetbalwedstrijd in de Arena gisteren waar hij bij was, dus ik had een tijdje de auto leeg bij me. Gewoon even een keer uitgeprobeerd bij het verkeerslicht, afjakkeren doe ik liever niet met andermans auto.

Klopt, dat model vind ik ook nogal altijd erg mooi!
Haha op die manier. Mwah, ik noem het geen afjakkeren. Als de motor maar warm is kan een auto heel veel hebben. Ik zeg altijd maar zo, als die er niet tegen kan moet die het maar niet kunnen :+
pi_112384458
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:57 schreef S-RS het volgende:

[..]

LaRo O+

Wat deed jullie directeur op de wallen? :P
pi_112384523
Dimitri moest zelf even wat lossen :7
pi_112386482
Nou, op de wallen kun je heel goed eten!
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')