Haha luxeprobleemquote:
20 euro tanken met een Hummerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:53 schreef d_sc1 het volgende:
Foto's Hummer staan inmiddels op FB! Wat een bak zeg, je voelt je wel koning vd weg. Tank was leeg bij het ophalen, dus moest tanken.. kom je met een hummer bij de esso en tank je 20 euro haha.
De berijder had hem zelf geïmporteerd en vervolgens geleased. Zal financieel wel voordeliger zijn ofzo?
Ik moet daar inderdaad zijn haha, maar ik vind het zo apart om achteruit naar binnen te rijden, ik wil lekker vooruit de garage in om vervolgens bij een mooi plekkie achteruit in te parkeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:02 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
@Snuggle
Jobswitch PC -> Hiker?
Moet je bij 'de Grote' in Almere zijn? Daar moet de auto vaak in de garage, maar achteruit ingeparkeerd in de rij.
Jou begin en eindtijd vul je in op de 'ritbon easyway'. Bij autotransport heb je vaak 2 formulieren.
1 speciaal gericht op de LM (staat vaak ook de naam op) en de Easyway ritbon. Hierop vul je je begin en eindtijd en station etc. in. Die laatste kan overigens ook digitaal, easyway.nl/ritbon
haha oh ja, vooruit parkeergarage in, achteruit inparkeren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:41 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nee. Vooruit erin en dan achteruit inparkeren =)
That's what she saidquote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Panthera. het volgende:
Zo moeilijk is het niet als je daar bent, het enige is dat je in het juiste gaatje moet mikken bij binnenrijden.
en de grote betonnen palen niet over het hoofd zien.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:05 schreef Panthera. het volgende:
Zo moeilijk is het niet als je daar bent, het enige is dat je in het juiste gaatje moet mikken bij binnenrijden.
Ja schitterende Kangoo's. Die van mij zat onder de deuken, krassen en pitten en die pipo vond het maar normale schadequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Rubenr3 het volgende:
Arme Joppie, maar het waren mooie Kangoo's :p mijn 3008 is een Focus geworden, dikke prima!
Even was ik weer een beetje jaloers op dat relaxte baantje, totdat ik hoorde dat je 2e auto dubbel geboekt wasquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:59 schreef joppie_saus het volgende:
Lekker dan. In alle vroegte eerder naar Leeuwarden gegaan om op tijd in Almelo te zijn. In Doetinchem van Mallet een lift gehad naar station, twee uur in de bus gezeten en ko ik aan in Almelo, is de auto dubbel geboekt... Nu weer terug OV'end... Ach blijft die semi automaat mij tenminste bespaard
Ja, ding was van binnen ook zo smerig. Ik heb aangeboden de auto te wassen maar vond de eigenaar niet nodig. Was duidelijk geen autoliefhebber.. Typische leaserijder?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:38 schreef S-RS het volgende:
Zo, dat zijn weer 12 uur en 3 kwartier. Ben in Rotterdam wel m'n OV kaart verloren ruk zooi. Dat wordt dus 2 weken niet werken![]()
@Dimiti
Mooi ding, maar de eigenaar mag hem wel eens even wassen
Ja? Doe ik datquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:44 schreef Rubenr3 het volgende:
S-RS, opgeven als gestolen, krijg je binnen 3 dagen een nieuwe
Pff, wat een aap. Wordt je aangeboden om hem door iemand te laten wassen, doet die het nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:10 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ja, ding was van binnen ook zo smerig. Ik heb aangeboden de auto te wassen maar vond de eigenaar niet nodig. Was duidelijk geen autoliefhebber.. Typische leaserijder?
Studiegenoot heeft op die manier al 2 kapotte kaarten vervangen, hij had geen zin om te wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:25 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ja? Doe ik datHeb namelijk lopen zoeken als een malle(weet waar ik hem heb verloren, en dat was op een stukje van 10 meter), dus iemand heeft hem gewoon op gepakt. Zal het straks even regelen
Haha, wel slim! Nou, dan gaan we het zo fiksen. Dan zou de schade nog meevallen, dan kan ik alleen vrijdag niet werken... Goed excuus om Donderdag nacht te gaan zuipenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Studiegenoot heeft op die manier al 2 kapotte kaarten vervangen, hij had geen zin om te wachten
quote:Zodra wij een rit voor je hebben krijg je deze gemaild. Controleer dus regelmatig je email! Wanneer je een rit hebt in je email bevestig je dat je de mail hebt gelezen en de opdracht gaat uitvoeren door een de planningsmail (de opdrachten) te beantwoorden/reply te sturen.
Om deze planmethode waterdicht te krijgen is het belangrijk dat iedereen zich aan bovenstaande procedure houdt. Studentenchauffeurs die na 1 juni:
Mailen dat ze de rit niet gaan doen wegens beschikbaarheids problemen.
Hun mail überhaupt niet lezen en nagebeld moeten worden door de planning
Krijgen bij de eerste keer een notitie bij hun naam en worden bij de tweede keer uitgeschreven.
Dat is dan vestigingswerk ja, dus auto's ophalen in de buurt, tanken, schoonmaken en weer parkeren.. tenzij je een chille locatie hebt waar het lekker veel rijden is. Waar moet je werken? Stuur maar een DMquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:32 schreef DarkNoize het volgende:
Waar kan ik die nieuwe nieuwsbrief vinden of krijg je die per e-mail toegestuurd?
Zie op de site alleen tot april staan.
Ben gisteren op sollicitatie geweest bij AutoReset en vandaag mijn eerste rit gedaan.
Morgen vroeg uit de veren want moet om 8 uur in de stad zijn maar er staat geen auto bij, en het afleveradres is hetzelfde adres en de tijden zijn van 8:00 tot 13:00. Moet ik dan 'vestigingswerk' doen of wat is dit?
Ze doen trouwens dat nieuwe systeem met mailen omdat de studenten de telefoon te weinig opnemen, in ieder geval, dat zeiden ze op de sollicitatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |