SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EPIC TT EN FIPO!!quote:
Dat mag meer van de oude soundtrackquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef Poit het volgende:
EN DEZE:
Tony Hawk's Pro Skater HD soundtrack bekendgemaakt
ik heb zo'n freaking zin in die gamequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef Poit het volgende:
EN DEZE:
Tony Hawk's Pro Skater HD soundtrack bekendgemaakt
Net even playlistje gemaakt.. Kijken of ik nog blij ben ermeequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb zo'n freaking zin in die game
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb zo'n freaking zin in die game
Zal ook eens de getoonde playlist luisteren, wie weet valt het mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Net even playlistje gemaakt.. Kijken of ik nog blij ben ermee
DITquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:30 schreef Poit het volgende:
Als ik niet weer blij hangen bij Superman![]()
Vind dat zo'n fijn nummer
Laat ze IKEA-pakketten kopen en in elkaar zetten, dan klopt het weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Nebo het volgende:
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter
Update! Ik werk al lang niet meer bij de IKEA. Ik sta tegenwoordig met een zweep in een klaslokaal om leerlingen niet alleen lingen te laten zijn!
Het is niet eens 12 uur!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
pauze schiet niet op . zit te wachten op collegaZUCHT!! HONGER!!!
I Said Let Me Know If You're Good To Goquote:
Dit!quote:
Ging net effe naar de snackbar , en had nog een cd van 2 unlimited in de auto liggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gooi er eens een Happy Hardcore VrijMiBo-mixje in P. Ik kan wel wat motivatie gebruiken
terrasquote:
Zit dat nou ook al in Diablo III? Wat een game is dat toch!quote:
Ik speel het al niet meer. Tegenvaller van het jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zit dat nou ook al in Diablo III? Wat een game is dat toch!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel het al niet meer. Tegenvaller van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik kreeg een halve hartverzakking. Zou je wel een week zonder kunnen in LA?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel het al niet meer. Tegenvaller van het jaar.
Tuurlijk, ik werk nu ook gewoon. De review komt nog, die probeer ik dit weekend nog eens te tikken. Het krijgt geen 10, met goede redenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kreeg een halve hartverzakking. Zou je wel een week zonder kunnen in LA?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]Not sure if sarcasmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik sta als laatste in de rij zeker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB GEEN TIJD OM TE WERKEN!!! ik moet nog teveel tekenen!
/firstworldproblems
Gefeliciteerd koei!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef koei het volgende:
Even spammen!
[TK] Diverse games, veel platformen
ik heb veel verfjes voor je in draw something!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb veel verfjes voor je in draw something!!!!Ook in je kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb veel verfjes voor je in draw something!!!!Als je een muur kan verven heb ik daar meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ik kan voor jou prima een geverfd muurtje maken in draw something!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je een muur kan verven heb ik daar meer aan
*print uit en hangt aan muurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan voor jou prima een geverfd muurtje maken in draw something!
fixed!quote:
Sorry Fruitert.. Ik zit die hard aan de punkrock..quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben aan de Will Smith
Summertime, Miami, Boom Shake The Room, Men In Black, Gettin Jiggy With It....
heerlijk!
Ik heb twee meiden thuis zitten die het tegendeel bewijzenquote:
Bewijst helemaal niks, enkel dat je niet uit de kast ben!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb twee meiden thuis zitten die het tegendeel bewijzen
besides, wie gaat er een weekend met alleen maar kerels op stap, terwijl hij met een stel meiden op stap had kunnen zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Bewijst helemaal niks, enkel dat je niet uit de kast ben!
Moet godver wel een bizar grote kast zijn![]()
What happens @ SMW stays @ SMWquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
besides, wie gaat er een weekend met alleen maar kerels op stap, terwijl hij met een stel meiden op stap had kunnen zijn?
qftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
besides, wie gaat er een weekend met alleen maar kerels op stap, terwijl hij met een stel meiden op stap had kunnen zijn?
Mijn maag draait 360 graden alsof ik in een achtbaan zitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
qft
naja nu moeten we ons allebei maar op fruit storten
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
qft
Alsof ik een kans zou maken naast de Almighty Epic Fruitert!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
qft
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben aan de Will Smith
Summertime, Miami, Boom Shake The Room, Men In Black, Gettin Jiggy With It....
heerlijk!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]Dacht heel even DAFUQ?!!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
huuuuuuuuuh...quote:
lol, stiekem heb ik geen fabulous body.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:13 schreef Nebo het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje meer borsthaar erop sprayen en het zou zo Poitje kunnen zijn!
Hey babe, ik heb zin in volgende week!!!quote:
Samequote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hey babe, ik heb zin in volgende week!!!
Moet een hangmat hebben maar die ken ik niet meer vindenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Huh, waarom doen dames zo moeilijk over blote benen? Hoor overal van meiden dat ze liever niet zonder panty naar buiten gaan...
blote benen ftw!
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Huh, waarom doen dames zo moeilijk over blote benen? Hoor overal van meiden dat ze liever niet zonder panty naar buiten gaan...
blote benen ftw!
Zal wel lekker zweten zijn!quote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
blote benen ftw!
quote:
Waarschijnlijk schamen voor witte benen/blauwe plekken etc etc, zelfde dat sommige niet zonder makeup naar buiten willen of op het strand geen bikini aanquote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
blote benen ftw!
Foto's van benen makenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
blote benen ftw!
Pics van wat? Pics van vrouwen die zeggen dat ze niet in blote benen naar buiten gaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |