Ging net effe naar de snackbar , en had nog een cd van 2 unlimited in de auto liggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gooi er eens een Happy Hardcore VrijMiBo-mixje in P. Ik kan wel wat motivatie gebruiken
terrasquote:
Zit dat nou ook al in Diablo III? Wat een game is dat toch!quote:
Ik speel het al niet meer. Tegenvaller van het jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zit dat nou ook al in Diablo III? Wat een game is dat toch!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel het al niet meer. Tegenvaller van het jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik kreeg een halve hartverzakking. Zou je wel een week zonder kunnen in LA?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel het al niet meer. Tegenvaller van het jaar.
Tuurlijk, ik werk nu ook gewoon. De review komt nog, die probeer ik dit weekend nog eens te tikken. Het krijgt geen 10, met goede redenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kreeg een halve hartverzakking. Zou je wel een week zonder kunnen in LA?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]Not sure if sarcasmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik sta als laatste in de rij zeker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB GEEN TIJD OM TE WERKEN!!! ik moet nog teveel tekenen!
/firstworldproblems
Gefeliciteerd koei!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef koei het volgende:
Even spammen!
[TK] Diverse games, veel platformen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |