Ik denk niet dat ze het hier op kantoor waarderen als ik met mijn blote voeten in sandalen zou zitten. Zelfs een korte broek wordt niet echt gewaardeerd.quote:
Ik las wat andersquote:
Niet in de sauna zitten, dat scheelt!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:40 schreef Bos81 het volgende:
Het is weer erg transpireer weer. Gelukkig heb ik standaard deo in mijn tas zitten
Als je 100 spammailtjes krijgt, gratis, dan ben je niet blijquote:
Ja, die sturen ook 100 mailtjes als spamquote:
maar wel leuke aanbiedingen af en toequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die sturen ook 100 mailtjes als spam
Ik was er niet, dat scheeltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:05 schreef indaha het volgende:
He een indianentopic![]()
Het was jammer dat het niet gelukt is maar een leuke meet en veel leuke mensen gezien
Ik heb alleen visitekaartjes nodig, die meuk die erbij komt boeit me geen reetquote:
Ja, wat dacht je dan, "GRATIS"?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef Miniem het volgende:
Ik upload mijn ontwerp en moet voor 100 kaarten 14,99 betalen?
So?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die sturen ook 100 mailtjes als spam
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:05 schreef indaha het volgende:
Het was jammer dat het niet gelukt is maar een leuke meet en veel leuke mensen gezien
Yeah! Nu ben ik min of meer een 'fiets em erin' ala dit:quote:
Ik bestel altijd via een linkje in zo een aanbieding ieg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:13 schreef Miniem het volgende:
oh/oh hoe heb jij dat gedaan? gewoon bij optionele wijzigingen voor 2,99 je afbeelding erin gepleurd en vergroot?
Whehehe like a princesssssquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah! Nu ben ik min of meer een 'fiets em erin' ala dit:
[ afbeelding ]
Ik nu ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bestel altijd via een linkje in zo een aanbieding ieg.
Op een kruising kan ik geen hand uitsteken voor de richting, want ik moet m'n stuur met 2 handen kalmerenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op een kruising kan ik geen hand uitsteken voor de richting, want ik moet m'n stuur met 2 handen kalmeren
Fietsen ook overrated zeker?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]Sturen is ook overrated joh!!
En handen uitsteken al helemaal
Oh ja, dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fietsen ook overrated zeker?![]()
Het is zulk lekker fietsweer nu
Nahhhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, dat sowieso![]()
Vraag es hoe vaak ik al op mijn gewonnen fiets gefietst heb
Ah joh, die dingen leveren niks op en hij staat niet in de wegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NahhhKun je hem net beter verkopen? Heb je er nog wat winst van
Geen last gehad van die stroomstoring bij Rotterdam?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:05 schreef indaha het volgende:
yes!quote:
die was al voorbij toen het begon geloof ikquote:[..]
Geen last gehad van die stroomstoring bij Rotterdam?
Wat ben jij bijdehand vandaagquote:
het was erg gezellig, alhoewel het voor een verlegen iemand als ik niet handig is om meteen in een groep van 50 man te staanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Netjes Zwab, en viel het mee gisteren, of tegen?
nice!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
goed, ze smaken nog steeds naar karton, maar het is vol te houden, en er is in totaal nu 14 kilo af, dus mag niet klagen
Ik bedoelde meer of het al dietend mee of tegen vielquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was erg gezellig, alhoewel het voor een verlegen iemand als ik niet handig is om meteen in een groep van 50 man te staan
uitslag, ja jammer, maar heel erg lijd ik er niet onder
Ja dat viel wel mee, heb wat water gedronken, heb niet kwijlend naar de tap staan gluren of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of het al dietend mee of tegen viel![]()
Dat ze niet door zou gaan dat zal toch iedereen op voorhand echt wel geweten hebben
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat viel wel mee, heb wat water gedronken, heb niet kwijlend naar de tap staan gluren of zo
NEEEEEEEEEEEEEEE, oh my godquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Kijk Pis, de schapen lopen hier weer door de stad, foto heb ik gejat van een kennis op FB![]()
[ afbeelding ]
Dat was er een uit de krant, dat ze de brug overgingen jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE, oh my god![]()
Is het alweer een jaar geleden dat je die foto plaatste van die herder ergens? Of was dat wat anders?
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was er een uit de krant, dat ze de brug overgingen ja![]()
[ afbeelding ]
11 augustus postte ik die
Ja dat gaat altijd lekker snelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
21 dagen.
Maar dat was de vorige keer ook en had ik het in precies 1 week.
Nee niet dichtbij zoals eerst, dus ik ga veeeeel minderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef Miniem het volgende:
Heb weer een rondje Action gehad vandaag![]()
Zit er nog een Action in je buurt Pi?
Oke, des te meer om te kijken als je er bentquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet dichtbij zoals eerst, dus ik ga veeeeel minder
Ja, ipv elke week 1 a 2 keer kleine aankopen te doen, doe ik nu 2 keer per maand grote aankopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oke, des te meer om te kijken als je er bent
2 is altijd leuk, assortiment is vaak verschillend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ipv elke week 1 a 2 keer kleine aankopen te doen, doe ik nu 2 keer per maand grote aankopenVoor het eerst ook boven de 20,- afgerekend laatst
En dan zijn er 2 Actions, waarvan eentje echt een ander aanbod heeft dan ik gewend ben. Leuk wel
De ene is een kopie van m'n oude qua spullen, de andere is een stukje groter en overal veel onbekende spullen. En 2 is leuk ja, om af te wisselen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
2 is altijd leuk, assortiment is vaak verschillend.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:59 schreef oh-oh het volgende:
er was zo een rodeostier maar dan een banaan
Lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor net in de keuken mijn collega zeggen "Zo Chico, is mijn worst te groot voor jou? "
![]()
![]()
Lekkahquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga vanavond zeker weten wel koken, ik eet al drie dagen snelle hap![]()
![]()
Ik maak babi ketjap met rijst en komkommersalade, wel 's zomers dus.
Oeh, kek montuurtje?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mn collega ( ja ja, die stomme kutcollega die door Q voor mongool werd aangezien, die ja) die zei net toen ik hem op zette Dat is ook niet echt flatteus he!
Kolere zeg, moet zij net zeggen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:26 schreef Muis006 het volgende:
Ll: hoi
Muis: hoi
Muis: *kijkt op naamplaatje Ll* oooooooooohhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!
Ll: whehehe
Muis: ik had je niet herkend! Je ziet er veel te lief uit. Op Fok ben je soms zo'n klootzak
Ll:
Ja nee, tis geen superhippewauwiegeilepanterprintdesignbril of zo, maar jeumig , zij loopt al duzend jaar met zo een hans anders ijzeren lelijk jacques danconamontuurtje, dus dat ze gewoon dr muil houdt of zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Wat een geit. Het is gewoon zo'n secretaresse brilletje, niks mis mee
De teringquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het samen met Greys georganiseerd![]()
Beter een niet zo flatteuze bril dan een zo'n hoofd waar zij mee rond moet blijven lopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou, mn collega ( ja ja, die stomme kutcollega die door Q voor mongool werd aangezien, die ja) die zei net toen ik hem op zette Dat is ook niet echt flatteus he!
Kolere zeg, moet zij net zeggen
Ook dat, maar zij heeft echt een lelijke rotkop EN een afgrijselijke brilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Beter een niet zo flatteuze bril dan een zo'n hoofd waar zij mee rond moet blijven lopen
quote:
Dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Muis, volgens mij ben je echt een petite moppeke?![]()
Oh kakquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
Niet aangenomen. En een harde schijf van m'n PC is gecrashed, en wel die met oa. m'n mail
Kusjes van Ll op je boobies!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
Ik ben wel keischattig, dat wel
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
Niet aangenomen. En een harde schijf van m'n PC is gecrashed, en wel die met oa. m'n mail
Oh cool! Ik had ze al geliked, just to be sure, maar dat is dan helemaal leuk om eens te proberen om in de prijzen te vallenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kak![]()
Pis, cilinders kunnen ooooohoooooook
Was deze jurk speciaal voor dit evenement of zing je wekelijks bij Linda in het koor?quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
Ik ben wel keischattig, dat wel
Balen Baafquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Barbaaf het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was deze jurk speciaal voor dit evenement of zing je wekelijks bij Linda in het koor?
Whehe, caps voor haar oren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
JA DAT WIL IK OOK WEL ES WETEN MUISJE!!!
Oh please, alsof jij nog nooit kaartjes hebt gevraagd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
JA DAT WIL IK OOK WEL ES WETEN MUISJE!!!
Daar is Photoshop voor uitgevonden, ik wil die tetten terugquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik haal hem even weg overigens, want Ll zijn naam staat erop en ik heb geen toestemming gevraagd
Ik had er nog een paar op het oog maar de mailwisseling daarover is even onbereikbaar....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Balen Baaf, heb je verder nog sollicitaties lopen ?
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heeeeeeeeeel voorzichtig mijn naamstickert tussen je boobies geplakt
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh please, alsof jij nog nooit kaartjes hebt gevraagd.
Oh nou heb ik je verraaiequote:
Nou zn veren zijn gewoon nat op die foto´s van vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Joah wat een verschil in de snavel en ook de veren!
Ik ken ze alleen al omdat je het eens per kwartaal opnoemtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister nu naar de nieuwste cd van een van mijn favoriete bands, klinkt toch wel veelbelovend Jullie zullen ze waarschijnlijk niet kennen. Loveless en Zwabber wellicht wel. Sonata Arctica uit het noorden van Finland..
Ja ;@quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen al omdat je het eens per kwartaal opnoemt
Ik kan er prima naar luisterenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Maar meer omdat ik weet, dat het niet echt jullie muziek zal zijn, denk ik..
Ja, misschien dat ik er daarom zo weg van ben. Ze hebben wel een duidelijk herkenbare sound, mede door de stem van Kakko.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik trouwens op YT een willekeurig clipje kies vind ik echt jaren '85/'90 klinken
ja zo heet iequote:
Neuhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja zo heet iekan ie ook weinig aan doen. zal wel niets vreemds in het Fins zijn...
http://icehockey.wikia.com/wiki/Erik_Kakkoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeuhVolgens mij heb je ook een bekende ijshockey speler die Kakko heet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest even nadenken, maar nu snap ik je jompel Bos![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest even nadenken, maar nu snap ik je jompel Bos![]()
In de eredivisie speelde ooit ene Antti Sumiala..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij bent ook aan een tukkie toe denk ik
![]()
Ik vind Ahti en Juha zulke leuke namen, ik zou hier geen kind zo noemen, maar het zijn van die leuke kreten
Ja, weet je nog dat ik vorige week vroeg of Cesar nog zou komen bij Peter vd Vorst?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij bent ook aan een tukkie toe denk ik
![]()
Ja de meest voorkomende achternamen zijn met -onen -läinen -inenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Die achternamen zijn ook master vaak , Sairlilainen en zo
ja,quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Die achternamen zijn ook master vaak , Sairlilainen en zo
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja,
Liimatainen is een van de achternamen van een voormalig Sonata Arctica gitarist..
M'n vader heeft een trainingspak voor het hardlopen, met dat op de rug. Althans, dat heeft ie eeuwen gehad, geloof dat het al versleten is...quote:
Ja Hollanti wordt veel meer gebruikt, mallerdsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Op een van de cd's van hun staat een hidden track waarin je ze fins hoort spreken, Echt totaal niet te volgen. Gisteren speelde ik een spel waar ik de landen van Europa moest aanklikken adhv de finse naam.Sommige gingen nog wel en waren logisch redeneerbaar maar Nederland...
Alankomaat
Ihana is meer 'mooi' dan schattig, maar kinderen roepen het wel weer overal bij misschienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Dit liedje kon ik es deels uit mijn hoofd, ik moest elke dag oefenen toen ik daar was![]()
Ik heb er een paar cd´s van, en ook van Angelit, maar dat is zijn Sami, van die lappen, dat is weer heel anders, die zag ik daar es op een festival, dat was echt heel apart![]()
Die yolken![]()
Oh en iihana vind ik ook zo een leuk Fins woord, dat roepen ze bij alles wat ze schattig vinden, Fins voor het Japanse Kawaiiiiiiiiiii
Hoe is het daar? Weten jullie al meer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef Qwea het volgende:
Neh, ik ben nog wakker. Liep met mn iphone te kloten
Whehe, die SKEEPSquote:
Er staat hier onwijs veel wind. Vanochtend toen ik het postte was het nog echt fris in de zon, met lange broek en vest aanquote:
Tom geniet anders wel hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook best boring. En de jury roept elke 5 minuten dat het amazin' is
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
De electronica voor het eerst in werking
Dat kan Piet natuurlijk veel mooierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Piet vindt de Voice UK maar boring![]()
[ afbeelding ]
Moggehquote:
Check het poffertjespfaffertjestopicquote:Op zondag 27 mei 2012 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Middag bijna!
Nou, ik wilde vroeg op en het veld in en voor de hitte binnen zijn maar de hitte was me mooi voor
Leuk!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zin in morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar mn Belgische dinnetje met de Griek en Thessa en de hondjes, veeeeeeeeeel te lang niet geweest, echt zoveel zin in dat ik wel kan janken ervan
Ik weet het niet meer precies, maar hij vloog wat rond en kwam af en toe op mijn hand zitten en dat prikte wel een beetje met die pootjes Daarna wilde iemand aan een van je honden een koekje met chocolade voeren, maar dat heb ik toen tegen gehoudenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Echt waaaaaaaaaaar????
Wattan???
Whehehe, Go Bosquote:Op zondag 27 mei 2012 12:47 schreef Bos81 het volgende:
Daarna wilde iemand aan een van je honden een koekje met chocolade voeren, maar dat heb ik toen tegen gehouden![]()
![]()
![]()
Leuk! Alvast hele fijne dag gewenst!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zin in morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar mn Belgische dinnetje met de Griek en Thessa en de hondjes, veeeeeeeeeel te lang niet geweest, echt zoveel zin in dat ik wel kan janken ervan
In Amsterdam dan denk ik?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:22 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh Ik zie nu op facebook dat er een fokker bij jullie op kantoor stage gaat lopen na de zomervakantie
Ik zeg niet via het forum wie het is, maar Zwabber, Visje, Vaduz Miauw, Lutte en ik, zijn ook vrienden met hem op facebook, omdat we hem via TAL kennen
Nee, Maastrichtquote:
Hij heeft het vrijdag geregeld, dus misschien hoor je het dinsdag welquote:
Knap dan, want dan was het niet via mijquote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft het vrijdag geregeld, dus misschien hoor je het dinsdag wel
Wat spannend ditquote:
Ik denk dat het een grapje isquote:Op zondag 27 mei 2012 18:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft het vrijdag geregeld, dus misschien hoor je het dinsdag wel
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Wil ik eindelijk aan de schoonmaak beginnen gaat mn moeder een uur zitten bellen over niks
![]()
Dus ik ga nu maar es beginnen
Ik plak dan eigenlijk een wereldzegel eropquote:Op zondag 27 mei 2012 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Echt hoor, ik heb laatst 3 NL zegels geplakt voor een kaart naar Scandinavië, omdat ik geen Europa zegels had. Krijg ik een kaartje van PostAnaal voor bijbetaling, ik had 0,20ct te weinig. Nu moet ik 2 euro betalenOke ergens snap ik het wel, maar toch
Ja dat doe ik normaal ook, als ik die heb liggenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik plak dan eigenlijk een wereldzegel erop. Dan zit ik zeker goed..
Ik ben net klaar met de administratie, afwas en douchen. Ik ga straks je ontpoppende zonnebloemen waterenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Kolere, klaar met de schoonmaak, ik mag wel ff gaan douchen zeg, topsport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat daar een kind in zit zeg
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Mooi subtiel zwangerquote:Op zondag 27 mei 2012 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe vriendinnetje van me, fokster van Billy, is 30 weken zwanger en vindt zichzelf zo dik![]()
Staat mooi tussen de Buchjes en Hartjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Mooi
Deelnemer wist de laatste vraag niet.
Hij koos een "moeilijke" dierenvraag.
Welk ras is geen hondenras? Nou die hoef ik hier niet te stellen, want die wordt hier (ook door mij) gapend beantwoord[SC]#1921 Maak je bipsebapsje maar flink nat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GMTAquote:Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[SC]#1921 Maak je bipsebapsje maar flink nat!
Whehe, ik ben ook allergisch voor kattenquote:
Ik tel er hier gemiddeld 2 a 3 per huis, is dat gemiddeld? Ik vind het absurd veelquote:Op zondag 27 mei 2012 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik woon in de stad en hier hebben we er werkelijk zowat drie per vierkante meter
Je gaat naar de wc, kijkt naderhand in de pot, KA- uh, kak.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik tel er hier gemiddeld 2 a 3 per huis, is dat gemiddeld? Ik vind het absurd veelHet is net Bananasplit, waar komen er zoveel van die dingen vandaan? Je komt de hoek om. KAT. Je gaat de deur uit KAT. Je kijkt de tuin in, KAT.
Neh, je kan beter Muisje.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je gaat naar de wc, kijkt naderhand in de pot, KA- uh, kak.
Again? Mijn lichaam doet 12 uur over een drol hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neh, je kan beter Muisje.
Again! Again!
Ze staat naakt voor de spiegel en denkt Poesjequote:Op zondag 27 mei 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je gaat naar de wc, kijkt naderhand in de pot, KA- uh, kak.
Sjee, zondagavondquote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze staat naakt voor de spiegel en denkt Poesje![]()
![]()
Ik heb geeneens een spiegelbeeldquote:Op zondag 27 mei 2012 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze staat naakt voor de spiegel en denkt Poesje![]()
![]()
Jaweeeeel, jij kan dat alleen niet horenquote:
5 minuten in de vorm, daarna op rooster is het beste. Maar hij wordt er echt niet oneetbaar van als je m in de vorm laat afkoelenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Muisje, nu je er toch bent!
Tis zeker not done om mn cake in de vorm te laten afkoelen hea?
![]()
Ik zie nu de tijd pas, dat kreng moet de oven nog in, die is aan het voorverwarmen![]()
Siliconen heb ik, qua cakevorm, de rest is echt
Ik vond je stage grap van eerder vanavond leukerquote:
Ja nou morgen moet ik ook weer vroeg op en zo, ik dacht ik pleur dat ding dalijk gewoon met vorm en al op t aanrecht en klah is mn cakequote:Op zondag 27 mei 2012 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
5 minuten in de vorm, daarna op rooster is het beste. Maar hij wordt er echt niet oneetbaar van als je m in de vorm laat afkoelen
Dat was geen grap van mij. Hij staat echt op Facebook met een foto bij het werk van Oh-Ohquote:Op zondag 27 mei 2012 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond je stage grap van eerder vanavond leuker
Nou dat was wel een grap, denk ik, iedereen kan met mijn werk op de foto gaan he, hijs echt niet bij ons binnen geweestquote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was geen grap van mij. Hij staat echt op Facebook met een foto bij het werk van Oh-Oh
Kan bestquote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou morgen moet ik ook weer vroeg op en zo, ik dacht ik pleur dat ding dalijk gewoon met vorm en al op t aanrecht en klah is mn cake![]()
Ja maar met zijn studie vindt hij het gewoon tof om natuurlijk even op de kiek te gaanquote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was geen grap van mij. Hij staat echt op Facebook met een foto bij het werk van Oh-Oh
Misschien een grap van hem he. ik heb hem zelf niet gemaakt..quote:Op zondag 27 mei 2012 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat was wel een grap, denk ik, iedereen kan met mijn werk op de foto gaan he, hijs echt niet bij ons binnen geweest
Ik verzon het terwijl ik het maakte, wilde cocos doen met banaan maar dat lust Ilse niet, toen dacht ik doe cacao maar dat mogen de honden niet, en toen dacht ik pleur dr dan wat oploskoffie deurquote:Op zondag 27 mei 2012 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, heb je het net verzonnen die cake of is het een recept? Ik ben wel benieuwd
Ik vervoer hem in de vorm , wel zo handig, alufolie dr over en klaaaaaaarquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan bestalleen kan dan de bovenkant een bietje krokant worden, en morgen met uit de vorm halen moet je even oppassen dattie niet aan de vorm plakt, maar met siliconen is dat sowieso minder.
Oke Bos, well you got us thinkingquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien een grap van hem he. ik heb hem zelf niet gemaakt..
Ik kijk op Cultura, waar kijk jij?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in op Pinkpop, wtf is dit? lululuuuu
Ik onthoud het, het lijkt me lekker en apartquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik verzon het terwijl ik het maakte, wilde cocos doen met banaan maar dat lust Ilse niet, toen dacht ik doe cacao maar dat mogen de honden niet, en toen dacht ik pleur dr dan wat oploskoffie deur
Op 3 waar nu een roze legging staat te zingen.quote:
Daar ken ik het ook alleen van ja.quote:
Hij moet maar trouwen met mijn moeder, die is ook ineens fanquote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader was dit weekend helemaal trots met zijn ontdekking van Triggerfinger, "he Thomas, ken je dit al?"
No shit, toen hij laatst vroeg van wie dat liedje met dat fluitje was heb ik hem het halve oeuvre van Triggerfinger laten horen, maar dat is hij vergeten
Ja dat!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh goed dat ik naar 3 gezapt ben, ik zie liever deze hoempapabarbie twee keer als Kutman en zn orkest
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij moet maar trouwen met mijn moeder, die is ook ineens fan
Ik heb schakel nu pas in, ik ben altijd spuit 11 en weer te laatquote:Op zondag 27 mei 2012 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nog NIKS leuks gezien op PP en ik kijk al twee dagen
Seriously, en ook zij doet alsof ze het heeft uitgevonden hoorquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader was dit weekend helemaal trots met zijn ontdekking van Triggerfinger, "he Thomas, ken je dit al?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |