Ik denk niet dat ze het hier op kantoor waarderen als ik met mijn blote voeten in sandalen zou zitten. Zelfs een korte broek wordt niet echt gewaardeerd.quote:
Ik las wat andersquote:
Niet in de sauna zitten, dat scheelt!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:40 schreef Bos81 het volgende:
Het is weer erg transpireer weer. Gelukkig heb ik standaard deo in mijn tas zitten
Als je 100 spammailtjes krijgt, gratis, dan ben je niet blijquote:
Ja, die sturen ook 100 mailtjes als spamquote:
maar wel leuke aanbiedingen af en toequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die sturen ook 100 mailtjes als spam
Ik was er niet, dat scheeltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:05 schreef indaha het volgende:
He een indianentopic![]()
Het was jammer dat het niet gelukt is maar een leuke meet en veel leuke mensen gezien
Ik heb alleen visitekaartjes nodig, die meuk die erbij komt boeit me geen reetquote:
Ja, wat dacht je dan, "GRATIS"?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef Miniem het volgende:
Ik upload mijn ontwerp en moet voor 100 kaarten 14,99 betalen?
So?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die sturen ook 100 mailtjes als spam
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:05 schreef indaha het volgende:
He een indianentopic![]()
Het was jammer dat het niet gelukt is maar een leuke meet en veel leuke mensen gezien
Yeah! Nu ben ik min of meer een 'fiets em erin' ala dit:quote:
Ik bestel altijd via een linkje in zo een aanbieding ieg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:13 schreef Miniem het volgende:
oh/oh hoe heb jij dat gedaan? gewoon bij optionele wijzigingen voor 2,99 je afbeelding erin gepleurd en vergroot?
Whehehe like a princesssssquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah! Nu ben ik min of meer een 'fiets em erin' ala dit:
[ afbeelding ]
Ik nu ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bestel altijd via een linkje in zo een aanbieding ieg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |