Zaterdag ben ik elders en als er iemand de pest heeft aan het songfestival....quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, maar ook al maak je weinig kans zaterdag, toch is het leuker kijken als je eigen land meedoet.
Mij moet je niet overtuigen. Ik hoorde het vanavond voor het eerst en was overtuigd dat NL het zou halen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik wel een beetje.. maar dan nog klonk het niet super vals vanavond... en laten we wel wezen: er zijn ook landen door die echt veel slechter zongen...
Kan ze een beetje haar roots verkennenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nu gaat Joan lekker een feestje bouwen in Bakoe. Wat dat schijnt toch echt wel de uitgaanshoofdstad van Centraal Azië te zijn_____!
Keer een KLB-meet houden daaroquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nu gaat Joan lekker een feestje bouwen in Bakoe. Wat dat schijnt toch echt wel de uitgaanshoofdstad van Centraal Azië te zijn_____!
Traditiegetrouw komen wij met een aantal vrienden samen. Luisteren maar half, wel een uitgebreide pool opzetten en veel hapjes eten. Eigenlijk gokken we gewoon graagquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik elders en als er iemand de pest heeft aan het songfestival....Ik lees het hier verder wel hoe het gegaan is.
Vrouwen huilen dan ook overal over, als je voor Nederland mee doet weet je dat je de finale niet gaat halen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze zou bij Shownieuws nog komen, maar ze schijnt toch huilend in de kleedkamer te zijn geweest... Ahhhh ik vind het zo zielig!!! Ik gunde het haar echt!
Het zit je diep he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef speknek het volgende:
De hoofdshow is niet zo erg, omdat dan de Big Five (allemaal West-Europa) meedoen, en veel meer mensen kijken. De voorrondes zijn gewoon vriendjespolitiek. Stemmen er dertig mensen waarvan 25 omdat ze immigrant zijn.
Omdat ik nu uit pure verveling jou aan het irriteren ben ben ik je gelijk aan het stalken? Beetje 'wishfull thinking' denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom edit je je reacties steeds? Waarom hou je je zo met mij bezig? Het lijkt wel alsof je een obsessie met me hebt. Ik ben het niet met jou eens. Mag dat? Ja, en ik vind je een domme racist. En ik vind dat jij degene bent die onzin uitslaat. Enge stalker.
Dat klopt, volgend jaar beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, maar ook al maak je weinig kans zaterdag, toch is het leuker kijken als je eigen land meedoet.
Haten op Rotterdamquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beter dan Rotterdam in ieder geval
Eeeh ze was net vrolijk aan de telefoon bij Knevel en Van den Brink hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze zou bij Shownieuws nog komen, maar ze schijnt toch huilend in de kleedkamer te zijn geweest... Ahhhh ik vind het zo zielig!!! Ik gunde het haar echt!
Gokverslaafd...ik wist het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Traditiegetrouw komen wij met een aantal vrienden samen. Luisteren maar half, wel een uitgebreide pool opzetten en veel hapjes eten. Eigenlijk gokken we gewoon graag
Dan had ze met iets beters moeten komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben voor Rusland.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Zaterdag gaan we allemaal voor Italië!!! Dan wint jullie eigenste Marie nog een beetje!
Of Charleroiquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beter dan Rotterdam in ieder geval
Kan ik de popcorn pakken aangezien jullie nu een show hier gaan opvoeren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat ik nu uit pure verveling jou aan het irriteren ben ben ik je gelijk aan het stalken? Beetje 'wishfull thinking' denk ik
Ik ben voor IJsland en het Verenigd Koninkrijk. Hoewel ik Cyprus, Spanje, Frankrijk, Duitsland en Azerbaijan ook wel goed/leuk vind.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Zaterdag gaan we allemaal voor Italië!!! Dan wint jullie eigenste Marie nog een beetje!
Vond Bosnië wel oké.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Als je droog kijkt vind ik 8 van de 10 finalisten nog wel terecht... alleen Bosnie en Litouwen waren niet mijn keuze...
Tuurlijk! En kaarten met 5centjes...en dan een pot van 80 cent winnen. I love itquote:
Ik ook, en ik ben wel benieuwd naar de UK.quote:
Ben jij stiekem Italiaans dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Iedereen zegt het, dus ik ga er van uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef beantherio het volgende:
Zijn we qua "niet meedoen" nu recordhouder of bestaan er nog "ESF-sneuere" landen dan Nederland?
Dat record hadden we dacht ik al.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef beantherio het volgende:
Zijn we qua "niet meedoen" nu recordhouder of bestaan er nog "ESF-sneuere" landen dan Nederland?
De show is al even bezigquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan ik de popcorn pakken aangezien jullie nu een show hier gaan opvoeren.
Aldus de Bosniër.quote:
Als straks één van die oma's op het podium ineenstort, is het jouw schuld!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
NeenDie bomma's vallen in slaap en missen de finale. Italia dus...
Ik wil eerst horen hoe ze live klinkt, die clipjes waren nl allemaal redelijk gelikt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Nee hoor, stop er zo mee. Ik wil d'r niet aan het huilen makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan ik de popcorn pakken aangezien jullie nu een show hier gaan opvoeren.
Italie heeft een tijdje uit protest niet meer meegedaan toch? (voordat ze ook big five werden)quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef beantherio het volgende:
Dus je vindt alles behalve Italië goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ben voor IJsland en het Verenigd Koninkrijk. Hoewel ik Cyprus, Spanje, Frankrijk, Duitsland en Azerbaijan ook wel goed/leuk vind.
Erg héquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar is weer wat moois gebeurd he
http://www.rtl.nl/compone(...)-lijk-in-stukken.xml
Modellen zijn dat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef Travel. het volgende:
Hoe heten de leden van de band van ons eigenlijk? of waren het dansers?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus je vindt alles behalve Italië goedTrut, ik heb nog wel voor jullie verenwijf gesupporterd.
Die magie is nu wel uitgewerkt hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
We vragen Leers gewoon Lena te nationaliseren.
[ afbeelding ]
Hehe, ik stel voor dat we hier inderdaad heel trots op gaan worden en het de komende jaren proberen te verdedigen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat pakken ze ons dan tenminste niet meer af.
Ik stem voorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die zong ook niet zo goed vanavondquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Italie moet nu maar gewoon winnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dus je vindt alles behalve Italië goedTrut, ik heb nog wel voor jullie verenwijf gesupporterd.
Doe er een dansje bij en het wordt nog wat tussen ons...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben wel benieuwd naar de UK.
Maar voor Marie zal ik goedkeurend knikken tijdens het Italiaanse liedje.
Waterverslaafde en gokverslaafde....wat een stel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tuurlijk! En kaarten met 5centjes...en dan een pot van 80 cent winnen. I love it
Mama Vlaams, Papa Napolitaans, Marie bastaardachtig iets dat graag Fokt!quote:
Ik neem het terugquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Als straks één van die oma's op het podium ineenstort, is het jouw schuld!!
Ik heb al tijden dat gevoel!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Doe er een dansje bij en het wordt nog wat tussen ons...
Jij wil die alleen neuken, maar daar is het ESF niet voor dacht ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ook wel, maar Bosnie is elk jaar wel goed te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Aldus de Bosniër.
Al sturen die de Bosnische Britt in, ze gaan toch altijd door
Plus dat ze het beter volledig in het Italiaans hadden gezongen... dat zou hen gesierd hebben, nu wel wat commercieel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wil eerst horen hoe ze live klinkt, die clipjes waren nl allemaal redelijk gelikt.
Daarbij vind ik die van Engelbert ook behoorlijk goed.
smaakt dat? een frietje napolitanoquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mama Vlaams, Papa Napolitaans, Marie bastaardachtig iets dat graag Fokt!
okquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Italië vind ik ook goed, maar de landen die ik noemde vind ik beter.
Wat dacht je van een bierpizza?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
smaakt dat? een frietje napolitano
Dat en Duitsland tweede gewoon omdat geile vent...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Italie moet nu maar gewoon winnen
Alexander Rybak zuigt niet!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben blij voor Joan. Dat kansloze pauperfestival wil je niet winnen, wan dat zou betekenen dat je echt zuigt.
Minus het water kan het een leuke avond zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Waterverslaafde en gokverslaafde....wat een stel.
Tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mama Vlaams, Papa Napolitaans, Marie bastaardachtig iets dat graag Fokt!
Die zuigt volgens mij best graag piemelsquote:
Grappig eigenlijk, Duitsland wordt al een jaar of 70 opvallend vaak tweede.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat en Duitsland tweede gewoon omdat geile vent...
Zou kunnen, niet relevant.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zuigt volgens mij best graag piemels
Ik ben lekker, jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
smaakt dat? een frietje napolitano
Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik durf te zweren dat ie negerlullen zuigt.
Slaap goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:45 schreef trovey het volgende:
Ik ben moe, hele dag in warme auto gezeten
....tukje doen
...
Dat was zo goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Leuk liedje was dat van Italië vorig jaar.
Moeilijk uit te leggen, is puur een gevoel. Plus Italiaans-Belgisch, da's culinair gezien de perfecte combinatie. Moeilijk om daar geen gevoel bij te krijgen.quote:
Behalve toen ze een Duitse met Engels nepaccent stuurde...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk, Duitsland wordt al een jaar of 70 opvallend vaak tweede.
Pizza met chocola.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen, is puur een gevoel. Plus Italiaans-Belgisch, da's culinair gezien de perfecte combinatie. Moeilijk om daar geen gevoel bij te krijgen.
Oh hoezo niet?quote:
Ik weet niet meer wat er vorig jaar won.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was zo goed
Maar dat 'kaam wit meejjj' won
Inderdaad, als ze vermomd zijn winnen ze welquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Behalve toen ze een Duitse met Engels nepaccent stuurde...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
sexy pakje aan, beetje uh uh oh-en, geile danseresjes eromheen en gaan
Logisch, die was ook knapper dan de onze.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben trouwens een landverrader: ik juichte harder voor Slovenië dan voor Nederland.
Ok, ik maakte maar een grapje, nu ben ik verlegenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen, is puur een gevoel. Plus Italiaans-Belgisch, da's culinair gezien de perfecte combinatie. Moeilijk om daar geen gevoel bij te krijgen.
Stage 1 completed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ok, ik maakte maar een grapje, nu ben ik verlegen
Publieke executie ergens op een dorpsplein.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben trouwens een landverrader: ik juichte harder voor Slovenië dan voor Nederland.
Die zat in mn klas op de basisschoolquote:
Jij durftquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat er vorig jaar won.
Oke, doe mij maar Pasta met Belgische chocolade en frieten.quote:
En dan die geile smiley daar bij Tuxxxiequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Publieke executie ergens op een dorpsplein.
Ja hoor, het begint met verlegenheid en het eindigt met absolute afschuw. Het lijkt net een huwelijksgeschiedenis.quote:
ook tegen de nederlandstalige vrienden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij durftMaar euh...Ik durf hier tegen mijn vrienden ook niet te zeggen dat ik voor jullie duimde.
Uit Polen.quote:I wanted Croatia, Slovenia, Bulgaria and Netherlands instead of Malta, duh...Turkey, Norway and Lithuania...
Karolotti33 41 minutes ago 8
Uit Slovenië.quote:Slovenia should go into the final and not Turkey or Malta or Lithuania..
Slovenia, Netherlands&Slovakia 3
takycastar 8 minutes ago 2
Kom maar af, ik woon een 50tal minuten van Den Bosch af... Goede verbindingsweg. A2quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, doe mij maar Pasta met Belgische chocolade en frieten.
Je moest met haar aanpappen man, hoefde je nou niet meer te werken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die zat in mn klas op de basisschool
Ow, dat klinkt wel niet zo goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hoor, het begint met verlegenheid en het eindigt met absolute afschuw. Het lijkt net een huwelijksgeschiedenis.
Je moet toch iets hebben om op te masturberen he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En dan die geile smiley daar bij Tuxxxie
Nee. Ik ga een beetje met een stel zeikerds in een Belgische stad zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hé Jokkie kom je ook naar de KLB-meet in Charleroi?
Tegen die schep ik er dan natuurlijk weer over op... Opportunistisch aanpakken die zaken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ook tegen de nederlandstalige vrienden?
Dat was zelfs nog voor het tietenlied, toen ik meisjes nog stom vond enzo...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moest met haar aanpappen man, hoefde je nou niet meer te werken.
Ik heb geen rijbewijs en met de fiets over de A2 lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kom maar af, ik woon een 50tal minuten van Den Bosch af... Goede verbindingsweg. A2
Heb ik half KLB toch al voor...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet toch iets hebben om op te masturberen he.
Tuurlijk, en je bent die overspelige chick van je mee... Word gezelliequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. Ik ga een beetje met een stel zeikerds in een Belgische stad zitten.
quote:
Kutnoor.quote:here are the votes of the Norwegian jury , holland minus 70 points !
This is to stupid ! i,m sure your all so picky that you dont want to win , because it costs to much money , so lets send the worst song we can find , well .... you did it again like every year ! Norway and Holland are always fighting for the last place , but this year i,m sure you will winn .
nordanattir68 1 hour ago
Jij masturbeert op pukkelkoppen die niks beters hebben te doen dan tegen alles aan te zeiken?quote:
Het is ook zolang geleden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat was zelfs nog voor het tietenlied, toen ik meisjes nog stom vond enzo...
Moeten we daar niet eerst voor trouwen? Ik geef de melk pas weg als de koe gekocht is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je op zich mee willen gaan naar huwelijkstherapie, om het nog één kans te geven?
Ja was een grap, lees zevenhonderd pagina's terugquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef Strani het volgende:
KLB meet in Charleroi of all places? Dat is ironisch bedoeld neem ik aan?
Nou vooruit, omdat je het zo lief vraagt. Mag het wel een civiel huwelijk zijn of moet het in de kerk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Moeten we daar niet eerst voor trouwen? Ik geef de melk pas weg als de koe gekocht is.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja was een grap, lees zevenhonderd pagina's terug
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja was een grap, lees zevenhonderd pagina's terug
Niet doen, neenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en met de fiets over de A2 lijkt me niet zo'n goed idee.
Er is een reden waarom Napoleon bij Waterloo is verslagen. De man was doodsbang dat hij nog door moest naar Charleroi.quote:
Ik steek het op een genetische afwijking...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij masturbeert op pukkelkoppen die niks beters hebben te doen dan tegen alles aan te zeiken?
Kinky
En terecht. Het Johannesburg van Europa.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Napoleon bij Waterloo is verslagen. De man was doodsbang dat hij nog door moest naar Charleroi.
Dat masturberen of dat tegen alles aan zeiken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik steek het op een genetische afwijking...
Euh... ligt eraan... welke instantie keurt bigamie goed? Die gaat het worden dan...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je het zo lief vraagt. Mag het wel een civiel huwelijk zijn of moet het in de kerk?
Damnquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Napoleon bij Waterloo is verslagen. De man was doodsbang dat hij nog door moest naar Charleroi.
Misschien moeten we er een onofficieel privéhuwelijk van maken. Ergens op een heuvel bij zonsondergang. Romantisch toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Euh... ligt eraan... welke instantie keurt bigamie goed? Die gaat het worden dan...
Met apartheid en al!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En terecht. Het Johannesburg van Europa.
En internationale rouw, soort Steve Jobs-idee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet doen, neenDan moet je je username veranderen naar PlatterrrTuxxx
I'm in. Wijnand_Bierenstein is mijn getuige. Omdat bier.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien moeten we er een onofficieel privéhuwelijk van maken. Ergens op een heuvel bij zonsondergang. Romantisch toch?
Ik zou janken... en kwade hare afdronk zou erop achteruit gaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En internationale rouw, soort Steve Jobs-idee.
Prima. Even denken of ik ook vrienden heb op FOK! om m'n getuige te zijn.. vrijwilliger, iemand?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
I'm in. Wijnand_Bierenstein is mijn getuige. Omdat bier.
Dat denk ik ook ja!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
sexy pakje aan, beetje uh uh oh-en, geile danseresjes eromheen en gaan
SuperrrTuxxx wordt het. Wen er maar aan, ik heb het voor het zeggen nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima. Even denken of ik ook vrienden heb op FOK! om m'n getuige te zijn.. vrijwilliger, iemand?
quote:Zijn gedachtengoed werkt nog altijd door in binnen- en buitenland. In 2004 werd hij genomineerd voor de verkiezing van de grootste Nederlander.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
I'm in. Wijnand_Bierenstein is mijn getuige. Omdat bier.
Ja lieve, dat is goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx wordt het. Wen er maar aan, ik heb het voor het zeggen nu.
Dan kan ze niet meer naar mij zwaaien over het spoor heen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zou janken... en kwade hare afdronk zou erop achteruit gaan.
Da's waar, Hollanders kunnen enorm goed organiseren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ho ho, apartheid is een Hollands ding he
morgen staat het ESF niet eens meer in de top 10.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:07 schreef Strani het volgende:
Hoofdpunten NOS-journaal:
1. Verkiezingen
2. Songfestival
3. Voetbal
Behalve dat van die verkiezingen hebben ze de prioriteiten nou wel zo'n beetje correct.
Shitstorm in 3, 2, 1...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef Ninaaa het volgende:
Die Can Bonomo is een Jood, normaal haten Turken en Joden elkaar, maar nu opeens hij door de halve finale is is iedereen helemaal weg van hem..
Dit jaar was hij eerlijk, vorig jaar niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef rubbereend het volgende:
Jan Smit die het niet helemaal zuiver vond en vorig jaar bij de 3j's was hij lyrisch
De 3 j's zingen dan ook op zijn label.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef rubbereend het volgende:
Jan Smit die het niet helemaal zuiver vond en vorig jaar bij de 3j's was hij lyrisch
Je mag dan ook mijn bacheloretteparty regelen. Wat dacht je van Charleroi?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Meid ik ben supernerveus nu al![]()
![]()
Dat zei ik net al in het Joan-topic... dat ze het beter heeft gezongen ben ik het mee eens maar ik vind het echt een beetje flauw om dat vals te noemen... dan zingt hij zelf ook regelmatig valsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef rubbereend het volgende:
Ja dat soort dingen zie je wel vaker. Eerst het eerst een vreemdeling, en 'hij gaat nooit winnen want hij is jood/gekleurd/buitenlander/etc' en dan wint hij en dan is hij ineens 'een van ons'.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef Ninaaa het volgende:
Die Can Bonomo is een Jood, normaal haten Turken en Joden elkaar, maar nu opeens hij door de halve finale is is iedereen helemaal weg van hem..
Wijnand, ik vertrouw op je dat het netjes blijft op dat feestje. Dus geen strippers, ik wil dat ze zichzelf bewaart voor mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je mag dan ook mijn bacheloretteparty regelen. Wat dacht je van Charleroi?
Het seksgehalte. Ze post altijd dezequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja lieve, dat is goed.
Wat levert SuperrrTuxxx ons? Bier hebben we immers al.
Hebben jullie elkaar nu al ontmoet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan kan ze niet meer naar mij zwaaien over het spoor heen.
Haha okay. Ik had gehoopt dat we zelf wel voor het seksgehalte konden zorgen maar zo niet, dan wordt het maar een culinair huwelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het seksgehalte. Ze post altijd deze. Ook als ze over rare zaken spreekt.
lol! Ik zit trouwens al jaren met dat gezang van die ZA mensen in mijn hoofd: freeeeee Nel-son Man-deeelaaquote:
Nee nog niet.quote:
Maak je geen zorgen. We gaan eerst mens-erger-je-nieten en daarna gaan we paintballen in de Zwartzustersstraatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Wijnand, ik vertrouw op je dat het netjes blijft op dat feestje. Dus geen strippers, ik wil dat ze zichzelf bewaart voor mij.
Jan was gewoon nog niet terug van de WC. Zo romantisch was het allemaal niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef Travel. het volgende:
Het moment dat het commentaar weg viel, der herinnering alleen al![]()
Ja inderdaad! Had van een Turkse vriendin van mij begrepen dat hij zelf op het Turkse journaal aangaf dat zijn voorouders 150 jaar geleden vanuit Spanje naar Turkije zijn geëmigreerd, en dat hij Joods is, maar dat dat niets te maken heeft met zijn carrière, en dat hij gewoon een Turk is met een Turkse (voor)naam en in Turkije geboren is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zie je wel vaker. Eerst het eerst een vreemdeling, en 'hij gaat nooit winnen want hij is jood/gekleurd/buitenlander/etc' en dan wint hij en dan is hij ineens 'een van ons'.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Wijnand, ik vertrouw op je dat het netjes blijft op dat feestje. Dus geen strippers, ik wil dat ze zichzelf bewaart voor mij.
Paintballen? Doe je wel voorzichtig, dat ze niet onder de blauwe plekken op de bruiloft komt? De enige keer dat ik heb gepaintbald zat ik een maand later nóg onder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. We gaan eerst mens-erger-je-nieten en daarna gaan we paintballen in de Zwartzustersstraatrest van het plan volgt nog
Ik wil dat je je in elk geval één week voor mij bewaart. Moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik mijn zoon ook nog op één of andere manier zien terug te steken.
Do I want this?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx wordt het. Wen er maar aan, ik heb het voor het zeggen nu.
okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil dat je je in elk geval één week voor mij bewaart. Moet kunnen toch?
Wurgen en in de diepvries stoppen. Problem solved.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
Maar dat schijnt dus niet zo'n probleem te zijn als ik het nieuws zo volgquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef Marie30 het volgende:
Papegaaiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar dat schijnt dus niet zo'n probleem te zijn als ik het nieuws zo volg
Moet ik je zoon nou trouwens dan ook elk weekend meenemen naar de dierentuin en zo? Ik doe het graag hoor maar ik weet het graag van te voren.quote:
Neuh, doe ik zelf. Jij bent mijn geheimpje. Kan toch niet openlijk met een FOK!ker thuiskomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet ik je zoon nou trouwens dan ook elk weekend meenemen naar de dierentuin en zo? Ik doe het graag hoor maar ik weet het graag van te voren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef Ninaaa het volgende:
Turken haten joden niet. Er wonen nog steeds heel wat Sefardische joden (en in mindere mate Asjkenazische joden) in Turkije. Het bekritiseren van de Israëlische politiek staat niet gelijk aan het haten van joden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zie je wel vaker. Eerst het eerst een vreemdeling, en 'hij gaat nooit winnen want hij is jood/gekleurd/buitenlander/etc' en dan wint hij en dan is hij ineens 'een van ons'.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Cara het volgende:
wehehe schitterend dit. elk jaar weer hetzelfde. iedereen hier helemaal hyper dat NL ditmaal toch echt wel kans heeft. om vervolgens weer kansloos bij de bodem te eindigenje hoorde het hier eerst, ze hebben zoals altijd geen kans. ik zal m wel ff quoten als het afgelopen is.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Cara het volgende:
wehehe schitterend dit. elk jaar weer hetzelfde. iedereen hier helemaal hyper dat NL ditmaal toch echt wel kans heeft. om vervolgens weer kansloos bij de bodem te eindigenje hoorde het hier eerst, ze hebben zoals altijd geen kans. ik zal m wel ff quoten als het afgelopen is.
Kan best, niemand kent me daar toch? En ik zat vroeger op IRC servers, da's toch al een stuk cooler? FOK! kwam later pas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neuh, doe ik zelf. Jij bent mijn geheimpje. Kan toch niet openlijk met een FOK!ker thuiskomen.
Jezelf zo geweldig vinden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef Cara het volgende:
omdat ie zo mooi is, quote ik hem zelfs 2 keer!
[..]
[..]
Koel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan best, niemand kent me daar toch? En ik zat vroeger op IRC servers, da's toch al een stuk koeler? FOK! kwam later pas.
Laten we het gewoon zonder getuigen doen, het is toch niet wettelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Koel ja![]()
De getuigen hebben ondertussen al ruzie over wie er de gevederde is. Maar volgens mij was dat toch echt alleen Joan vandaag.
Ze wil niet mee en ik zit onder de plakquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en je bent die overspelige chick van je mee... Word gezellie
Echt hé, ik dacht net hetzelfdequote:
Laten we het vooral gewoon doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we het gewoon zonder getuigen doen, het is toch niet wettelijk.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze wil niet mee en ik zit onder de plak
En de huwelijksnacht dan? Er moet wel geketst worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, snel plastic ringen uitwisselen en dan door met wat echt belangrijk is.
Waar dacht je dat wij het over hadden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En de huwelijksnacht dan? Er moet wel geketst worden natuurlijk.
Over kantklossen in het donker met veren van Joan in je kont?quote:
Oh, nee dan had je het toch goed begrepen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Over kantklossen in het donker met veren van Joan in je kont?
Dat wist ik toch.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, nee dan had je het toch goed begrepen.
Sorry, Wijnand maar zij regelt nu mijn bachelorettedag! Wat een activiteitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Over kantklossen in het donker met veren van Joan in je kont?
Je mag mijn bachelorsfeest dan wel organiseren Wijnand. Dán mag een stripper trouwens wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry, Wijnand maar zij regelt nu mijn bachelorettedag! Wat een activiteit
Het moet wel iets bijzonders worden natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry, Wijnand maar zij regelt nu mijn bachelorettedag! Wat een activiteit
No quiero, tengo pizza en el horno todavia y después tengo que trabajar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef chufi het volgende:
Mooi geweest Iedereen naar bed nu, lijkt mij
Ik heb al een vader.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef chufi het volgende:
Mooi geweest Iedereen naar bed nu, lijkt mij
En *poef* met één post ga je van verloofde naar vrijgezel... Dat dit kan op de foks!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag mijn bachelorsfeest dan wel organiseren Wijnand. Dán mag een stripper trouwens wel.
Joder, siempre me tocan los mas pesadosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
No quiero, tengo pizza en el horno todavia y después tengo que trabajar.
Marie en mij door elkaar halen.quote:
watte?quote:
Jij ging al 3x naar bed nou toch.quote:
is het verplicht?quote:
Ja maar wie heeft verteld dat de 3e keer de keer zou zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij ging al 3x naar bed nou toch.
quote:
Bahquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je dat niet ? Ik geef ook prive lessen
ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je dat niet ? Ik geef ook prive lessen
Zo bedoelde ik het niet, sorry Marietjequote:
Dat wordt niet bekend gemaakt. Zaterdag wel hé in de finale als ze de punten live doorgeven...quote:
Ik ben er toch een beetje boos om en nu ga ik slapen en 's morgens word ik altijd slechtgezind wakker. Maar morgen is het jouw schuld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, sorry Marietje
Het is hier ONZ niet hé.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:54 schreef Strani het volgende:
Ik was even m'n pizza eten.
Marie, ik zie af van de stripper, ik geef gewoon te veel om je.
Oh, dan zat ik verkeerd.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben er toch een beetje boos om en nu ga ik slapen en 's morgens word ik altijd slechtgezind wakker. Maar morgen is het jouw schuld.
Douze pointsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dan zat ik verkeerd.
* Strani doet een gay dansje, zingt een slecht liedje en herhaalt dan z'n woorden.
Still love ya, oversekste knuffelpenguïn.quote:
Sogni d'oroquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Douze points
[..]
Still love ya, oversekste knuffelpenguïn.
Slaapwel gevederde schatjes, La Belgique gaat slapen![]()
en bedankt het was weer gezellie.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Still love ya, oversekste knuffelpenguïn.
Slaapwel gevederde schatjes, La Belgique gaat slapen![]()
en bedankt het was weer gezellie.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat wordt niet bekend gemaakt. Zaterdag wel hé in de finale als ze de punten live doorgeven...
thanksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wordt na de finale bekendgemaakt toch?
Leg mij nu toch 's uit waarom iedereen wil dat Zweden wint?! Zo'n dertien-in-een-dozijn dance nummer weer...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Oftewel: Zweden for the win.
Waarom? Omdat de act geweldig is, de zangeres geweldig, en het geheel is gewoon spectaculair.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Leg mij nu toch 's uit waarom iedereen wil dat Zweden wint?! Zo'n dertien-in-een-dozijn dance nummer weer...![]()
Ik hoop dat Macedonië goeie punten scoort. Goed dat ze erbij zijn, maar dat is waarschijnlijk toch maar omdat het een Oostblokland is.
Ik vind die muziek gewoon niet goed, maar dat zal ook wel aan mijn smaak liggen dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de act geweldig is, de zangeres geweldig, en het geheel is gewoon spectaculair.
Turkije was niet perse de 10e plaatsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:25 schreef livelink het volgende:
Was er een gedeelde tiende plaats? Op welke grond is Turkije het dan geworden. Meer televoters of zo?
Ik zag later ook dat het een willekeurige volgorde was. Ik ben heel benieuwd hoeveelste Nederland nou uiteindelijk is geworden.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Turkije was niet perse de 10e plaatsKan net zo goed 2e zijn geworden, ze werden alleen als 10e genoemd. Die volgorde zegt niets.
En waarom de ene het wel is geworden en de andere niet van de gedeelde 10e hebben ze gebaseerd op hoe vaak ze punten hebben gekregen (dus van hoeveel verschillende landen), daarna hoe vaak ze 12 pt hebben gekregen, hoe vaak 10 etc.
Turkije hoeft niet als tiende te zijn geeindigd. Het was niet op volgorde.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:25 schreef livelink het volgende:
Was er een gedeelde tiende plaats? Op welke grond is Turkije het dan geworden. Meer televoters of zo?
Tja wat wij als uniek zien, geldt niet voor iedereen natuurlijk. Als wij het bij een ander land hadden gezien, hadden we misschien ook hard moeten lachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:02 schreef HiZ het volgende:
Op de website van de Telegraph staat een stuk over het ESF, met een foto van Joan met als bijschrift;
' Chiefly embarrasing The Netherlands....' Need I say more ?
Het trof mij vooral omdat het kennelijk op zo'n negatieve manier was opgevallen dat zelfs de Britten het niet over het hoofd hadden gezien. En de Britten hebben normaliter gewoon een blinde vlek waar het Nederland betreft. Op de een of andere manier registreren ze gewoon niet wat er hier gebeurt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja wat wij als uniek zien, geldt niet voor iedereen natuurlijk. Als wij het bij een ander land hadden gezien, hadden we misschien ook hard moeten lachen
Ach, bijna niemand begreep de tooi, over heel Europa niet. Dan krijg je dat. Dit buiten het vals zingen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:12 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het trof mij vooral omdat het kennelijk op zo'n negatieve manier was opgevallen dat zelfs de Britten het niet over het hoofd hadden gezien. En de Britten hebben normaliter gewoon een blinde vlek waar het Nederland betreft. Op de een of andere manier registreren ze gewoon niet wat er hier gebeurt.
De mensen die de halve finale hebben gezien, zagen de tooi en presentatie voor het eerst. Als die dezelfde reactie hadden als de Nederlanders tijdens het Nationale Songfestival (en die hadden ze...), dan is het resultaat wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:13 schreef livelink het volgende:
Toen ik Joan zag opkomen bij het NSF vond ik die tooi ook belachelijk. Eerlijk is eerlijk. Maar toen weet ik het ook aan het feit dat ze samen met Raffaella naar voren kwam, waarbij ze er allebei belachelijk uitzagen en waarbij het contrast zo mogelijk nog absurder was.
En door die tooi raakte ik toen ook enorm afgeleid van het liedje zelf.
Dat was inderdaad zeeer, maar dan ook zeeeeeer hinderlijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:31 schreef HiZ het volgende:
Dat Chololate te veel werd herhaald was inderdaad zowat het enige wat ik kon bedenken als negatief aan dat liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |