Zaterdag ben ik elders en als er iemand de pest heeft aan het songfestival....quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, maar ook al maak je weinig kans zaterdag, toch is het leuker kijken als je eigen land meedoet.
Mij moet je niet overtuigen. Ik hoorde het vanavond voor het eerst en was overtuigd dat NL het zou halen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik wel een beetje.. maar dan nog klonk het niet super vals vanavond... en laten we wel wezen: er zijn ook landen door die echt veel slechter zongen...
Kan ze een beetje haar roots verkennenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nu gaat Joan lekker een feestje bouwen in Bakoe. Wat dat schijnt toch echt wel de uitgaanshoofdstad van Centraal Azië te zijn_____!
Keer een KLB-meet houden daaroquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nu gaat Joan lekker een feestje bouwen in Bakoe. Wat dat schijnt toch echt wel de uitgaanshoofdstad van Centraal Azië te zijn_____!
Traditiegetrouw komen wij met een aantal vrienden samen. Luisteren maar half, wel een uitgebreide pool opzetten en veel hapjes eten. Eigenlijk gokken we gewoon graagquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik elders en als er iemand de pest heeft aan het songfestival....Ik lees het hier verder wel hoe het gegaan is.
Vrouwen huilen dan ook overal over, als je voor Nederland mee doet weet je dat je de finale niet gaat halen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze zou bij Shownieuws nog komen, maar ze schijnt toch huilend in de kleedkamer te zijn geweest... Ahhhh ik vind het zo zielig!!! Ik gunde het haar echt!
Het zit je diep he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef speknek het volgende:
De hoofdshow is niet zo erg, omdat dan de Big Five (allemaal West-Europa) meedoen, en veel meer mensen kijken. De voorrondes zijn gewoon vriendjespolitiek. Stemmen er dertig mensen waarvan 25 omdat ze immigrant zijn.
Omdat ik nu uit pure verveling jou aan het irriteren ben ben ik je gelijk aan het stalken? Beetje 'wishfull thinking' denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom edit je je reacties steeds? Waarom hou je je zo met mij bezig? Het lijkt wel alsof je een obsessie met me hebt. Ik ben het niet met jou eens. Mag dat? Ja, en ik vind je een domme racist. En ik vind dat jij degene bent die onzin uitslaat. Enge stalker.
Dat klopt, volgend jaar beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, maar ook al maak je weinig kans zaterdag, toch is het leuker kijken als je eigen land meedoet.
Haten op Rotterdamquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beter dan Rotterdam in ieder geval
Eeeh ze was net vrolijk aan de telefoon bij Knevel en Van den Brink hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ze zou bij Shownieuws nog komen, maar ze schijnt toch huilend in de kleedkamer te zijn geweest... Ahhhh ik vind het zo zielig!!! Ik gunde het haar echt!
Gokverslaafd...ik wist het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Traditiegetrouw komen wij met een aantal vrienden samen. Luisteren maar half, wel een uitgebreide pool opzetten en veel hapjes eten. Eigenlijk gokken we gewoon graag
Dan had ze met iets beters moeten komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben voor Rusland.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Zaterdag gaan we allemaal voor Italië!!! Dan wint jullie eigenste Marie nog een beetje!
Of Charleroiquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beter dan Rotterdam in ieder geval
Kan ik de popcorn pakken aangezien jullie nu een show hier gaan opvoeren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat ik nu uit pure verveling jou aan het irriteren ben ben ik je gelijk aan het stalken? Beetje 'wishfull thinking' denk ik
Ik ben voor IJsland en het Verenigd Koninkrijk. Hoewel ik Cyprus, Spanje, Frankrijk, Duitsland en Azerbaijan ook wel goed/leuk vind.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Zaterdag gaan we allemaal voor Italië!!! Dan wint jullie eigenste Marie nog een beetje!
Vond Bosnië wel oké.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Als je droog kijkt vind ik 8 van de 10 finalisten nog wel terecht... alleen Bosnie en Litouwen waren niet mijn keuze...
Tuurlijk! En kaarten met 5centjes...en dan een pot van 80 cent winnen. I love itquote:
Ik ook, en ik ben wel benieuwd naar de UK.quote:
Ben jij stiekem Italiaans dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Iedereen zegt het, dus ik ga er van uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef beantherio het volgende:
Zijn we qua "niet meedoen" nu recordhouder of bestaan er nog "ESF-sneuere" landen dan Nederland?
Dat record hadden we dacht ik al.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef beantherio het volgende:
Zijn we qua "niet meedoen" nu recordhouder of bestaan er nog "ESF-sneuere" landen dan Nederland?
De show is al even bezigquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan ik de popcorn pakken aangezien jullie nu een show hier gaan opvoeren.
Aldus de Bosniër.quote:
Als straks één van die oma's op het podium ineenstort, is het jouw schuld!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
NeenDie bomma's vallen in slaap en missen de finale. Italia dus...
Ik wil eerst horen hoe ze live klinkt, die clipjes waren nl allemaal redelijk gelikt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Marie30 het volgende:
Nee hoor, stop er zo mee. Ik wil d'r niet aan het huilen makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan ik de popcorn pakken aangezien jullie nu een show hier gaan opvoeren.
Italie heeft een tijdje uit protest niet meer meegedaan toch? (voordat ze ook big five werden)quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef beantherio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |