Hoe anders?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie kijkt dit nog meer als leedvermaak?
Beter.quote:
ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een negatieve ziekerd is dat idd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Jan vind alles kut, maar Nederland mogen we er niet op afrekenen.
Jan_!
dat was wel een betere showquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Weer van die ingestudeerde grapjes zoals vorig jaar bij die Duitsers?![]()
amerikanen moeten hier wegblijvenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef Hierro het volgende:
Jezus wat zijn die presentatoren slecht. Konden ze geen Britten of Amerikanen regelen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Had ik al gezegd dat zij echt naar Nagorno Karabach getransporteerd moeten worden?
Een goed gezongen nummer, vreemd is dat op het ESF ja.quote:
Dat gaat al naar Griekenland.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef Adelante het volgende:
Kunnen we niet gewoon meer geld geven en ons in de finale kopen volgend jaar? Als Spanje en Italie dat al kunnen
quote:
Wij kunnen ook veel missen, maar moesten vandaag even 40 miljard storten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef Rookert het volgende:
HAHA DEZE NUMMERS MOGEN WEL DOOR OMDAT HUN REGERINGEN EEN GROTER GEDEELTE VAN HUN BNP KUNNEN MISSEN DAN JULLIE SUCKERS!![]()
1 !! HAHAHHA EINZZZ!!111
![]()
quote:
Wat zullen jullie thuis altijd lekker hebben gegeten!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Marie30 het volgende:
Italië is wel nog mijn kans op titel... Ben half Belg half Italiaans... Forza Italia
Gewoon slank noemen ze dat.. Maakt niet uit hoor dat we in Nederland allemaal obesitas hebben.quote:
Ik denk nog steeds Rusland.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een incestbende. Eng gezelschap. Laten we ermee kappen.
Maar hij jou wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef Marie30 het volgende:
Duitsland is ook goed en die kerel schop ik mijn bed niet uit...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar hij jou wel.
Gnagnagna.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je weet het beste nog niet... Mijn mama is een chef-kok... Ben geweldig eten gewend!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Wat zullen jullie thuis altijd lekker hebben gegeten!
Net zoals het gevoel van Jan vorig jaar zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef livelink het volgende:
Duitsland klinkt ook niet slecht, zo.
Ik denk dat Joan toch nog wel een goede kans maakt. Nergens op gebaseerd, want ik heb niks gezien, maar het is een gevoel.
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef Temsamani het volgende:
effe serieus is euro neuro door of niet
Jan kon zich er niet op beroepen dat hij de rest niet gezien/gehoord had.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals het gevoel van Jan vorig jaar zeker.
Jawel, klonk goed.quote:
zaterdag pikquote:
verrekquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Let op.. drie mensen in beeld... eentje zit erin
Ik ben jaloers!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je weet het beste nog niet... Mijn mama is een chef-kok... Ben geweldig eten gewend!
meen je dat nou?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:51 schreef YazooW het volgende:
Kan niet wachten tot iedereen weer boos wordt
Wel eens eerder gekeken?:')quote:
De ironie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:52 schreef speknek het volgende:
Blegh Bosnie. kutballad, lelijk wijf alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |