Je weet het maar nooit een fb vriendin had het laatst wel gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het wel lulz. Ik denk ook niet dat mensen echt foto's van dooie katten op facebook zouden gooien.
Krachtsterretje!quote:
SERIEUSquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit een fb vriendin had het laatst wel gedaan
[..]
Krachtsterretje!hoe is het met je rug werkt je nieuwe regime al?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SERIEUS![]()
![]()
Ja, regime werkt! Positive vibes ftw!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook geen zin om te koken.. Dus zou cif naar de friettent gaan... Maar daar had ie uiteindelijk ook geen zin inDus hebben we maar brood gegeten....
Ja, bijna geen jongequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]jep ik heb vage fb vrienden
![]()
gelukkig maar al wat minder last?
Ik zit nu al aan de chipsquote:
Belangerijke, geintervieuwd, berijken.quote:De aanmeldingen voor mijn lezingen (die ik geef samen met 2 anderen) gaan weer super! Het zit tot nu toe bijna altijd vol, er komen soms zelfs belangerijke mensen van landelijke organisaties en onderzoeksprojecten, etc (najah iedereen is natuurlijk belangerijk op een bepaalde manier), ik krijg vragen om lezingen te geven bij bedrijven en ik word af en toe geintervieuwd. Gaat dus super!.... Nu is er alleen 1 ding wat ik zooo graag nog zou willen: Dat is mijn verhaal vertellen aan studiegenoten. Ik heb al vaak geprobeert studiegenoten uit te nodigen, maar nooit (op 1 keer op school na) is er iemand gekomen. Op school heb ik een keer mijn verhaal gedaan via de SVP, toen kwamen er 6 mensen. Ik zou zo graag eens wat meer studie genoten berijken. Ik beloof echt dat het de moeite waard is hoor!
quote:
Je had niks anders van me verwacht hequote:
oh ik vis er zo nog drie uit. Damnquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Belangerijke, geintervieuwd, berijken.En dat doet dan HBO.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Belangerijke, geintervieuwd, berijken.En dat doet dan HBO.
uiteraard niet! K3 chippies?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je had niks anders van me verwacht he![]()
Erg he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik vis er zo nog drie uit. Damn
Dat is helemaal niet grappigquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik loller nog steeds om de dode pousse
C&A ja, goeden betaalbaar!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Waar zou ik een goedkopen spijkerbroek kunnen kopen? C&A?
Ik denk dat ik nog 1 spijkerbroek koop, en nog 1 kortere broek achtig ding en dat het daarmee goed is.
Gezien mijn afvaltraject ook eens een keer van start kan gaan.
Ik heb er één voor 20 euro gekocht bij de H&M. Maar weet niet of ze die in jouw maat hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik nog 1 spijkerbroek koop, en nog 1 kortere broek achtig ding en dat het daarmee goed is.
Die heb ik gisteren baas gemaaktquote:
Ik kijk eigenlijk altijd op wehkamp idd voor de c&a en andere goeiekope broekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet grappig
ik weet wel zeker van niet. Ik pas daar nog niet misschien in de jeansquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er één voor 20 euro gekocht bij de H&M. Maar weet niet of ze die in jouw maat hebben.
Doe ik eens meelevendquote:
Heren afdeling van de C&Aquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Ja maar passen is met maat 40+ wel handig hoor. Broeken bestel ik ook nooit, tenzij een model wat ik al heb gekocht eerder in de winkelquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren baas gemaakt
Ik heb nu wokkels
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd op wehkamp idd voor de c&a en andere goeiekope broeken
Dat. En C&A zijn etters, korte maat is veel groter bij de taille dan normaal en lange maat is nog weer kleiner.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar passen is met maat 40+ wel handig hoor. Broeken bestel ik ook nooit, tenzij een model wat ik al heb gekocht eerder in de winkel
Leek het je leuk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah dan naar de winkelIk ben een online koper idd met mijn standaard maten
![]()
Peheheh ik die reclame zien van disaster movie; denk ik: joah; lijkt me wel leuk!
Kijk ik op imdb; krijgt ie een 1.8Ja..... dan verkies ik zelf nog eurosong
![]()
quote:
Soms heb ik daar weleens last vanquote:
quote:
Helaasch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik schaam me diep. Gelukkig was ik op tijd met het besefNee?
Ik hou zo van dat soort afleveringen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha.... moeten koken met kreeft... en 1 iemand wil niet met levendige beesten werken.. dus die zit tegen huilen aanGeweldig
Je gooit ze toch altijd levend in de pan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
zo levendig zijn de kreeften anders niet
Zijn ze welquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
zo levendig zijn de kreeften anders niet
Ja maar gamba's met kop zijn eng die kijken je aan met die oogjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben benieuwd of ze weer gaat huilenDeze week moest ze gamba's uit elkaar halen en echt tranen man
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Oooooo !! Ze is gewoon bang voor vis... wait whut?
Dat is me aangeleerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zet jij serieus je ramen open als het heet is?
Mupke toch, geen wonder dat je het warm hebt![]()
Ja als er wat wind is; maar als het benauwd is = alles zo dicht mogelijk houdenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is me aangeleerdIk weet niet anders dan warm = ramen en deuren open
Dat wist ik echt nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja als er wat wind is; maar als het benauwd is = alles zo dicht mogelijk houden![]()
Dat helpt op mijn kamer ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja als er wat wind is; maar als het benauwd is = alles zo dicht mogelijk houden![]()
Verkansiequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik ben nog maar 1 baan![]()
En vakantie![]()
En a tired!
Hier wel, als ik logisch nadenk. Voordat ik alles opengooide was het 24, nu is het 28,5quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat helpt op mijn kamer ook niet.
Gelukkig lijkt er op 7 hoog altijd wel een beetje wind te zijn.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier wel, als ik logisch nadenk. Voordat ik alles opengooide was het 24, nu is het 28,5
En dan is het alsnog 40 graden en zo vochtig als een zwembadquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb alles al de hele dag dicht. Ook de gordijners
Ik was me echt van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Mutsje.
Hier is de temperatuur nog niet veranderd sinds ik de ramen open heb gezet.
zit je in je bikini?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan is het alsnog 40 graden en zo vochtig als een zwembad
Ik had het vandaag erop staan, maar heb de brief al iets van een week ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
fuuu brief van de belastingdienst al 3 dagen in huis dat we geld terug krijgen nog steeds niet op de rekening
Meestal staat eerst het geld op mijn rekening en daarna krijg ik de brief pas, maar goed ik wacht nog maar even nog 60 euro tot volgende weekquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had het vandaag erop staan, maar heb de brief al iets van een week ofzo.
da's wat anders dan levendigquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je gooit ze toch altijd levend in de pan?
Ik vind de warmte op zich wel oke, maar ik voel me de hele dag zo viesquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik ben er wel weer klaar mee dat het 28 graden is op mijn kamer.
Oh nee, bij mij is het altijd eerst brief dan geld. 60 euro is wel te doen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Meestal staat eerst het geld op mijn rekening en daarna krijg ik de brief pas, maar goed ik wacht nog maar even nog 60 euro tot volgende week
Het moet minder benauwd zijn, dat is het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind de warmte op zich wel oke, maar ik voel me de hele dag zo vies
dan kan jij nog wel in je bikini zitten.quote:
Dit weer, en dan 40% minder luchtvochtigheidquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het moet minder benauwd zijn, dat is het.
Ware het niet dat er hier een rekening ligt van 80 euro die voor woensdag betaald moet wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij is het altijd eerst brief dan geld. 60 euro is wel te doen toch?
noquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan kan jij nog wel in je bikini zitten.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit weer, en dan 40% minder luchtvochtigheid
Hmm, dat is lastig ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ware het niet dat er hier een rekening ligt van 80 euro die voor woensdag betaald moet worden
Ik ga eerst maar eens naar de winkel fietsen voor comfort foodquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens naar de winkel fietsen voor comfort food
in je bikiniquote:
Nakend joh !! Be greedyquote:
toch gok ik dat ze gewoon kleren an hep. Zo in rotterdam en zo... buren en jwtz.quote:
Fuck de burenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch gok ik dat ze gewoon kleren an hep. Zo in rotterdam en zo... buren en jwtz.
Nou ja, het is toch wel heel erg vervelend dat als ik naakt in mijn kamer zit/loop ik minstens te zien ben door 4 buren. En zodra ik dan ook nog beneden kom is dat denk ik 30 huizen die me zienquote:
Ik denk niet dat je buren dat heul vervelend vinden *wink wink nudge nudge*quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch wel heel erg vervelend dat als ik naakt in mijn kamer zit/loop ik minstens te zien ben door 4 buren. En zodra ik dan ook nog beneden kom is dat denk ik 30 huizen die me zien
Nee, maar ik vertrouw de dronken/stonede/whatever ze nog meer ophebben linkerbovenburen niet zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je buren dat heul vervelend vinden *wink wink nudge nudge*
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je buren dat heul vervelend vinden *wink wink nudge nudge*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit waren trouwens de werken waar ik de afgelopen week mee bezig ben geweest voor de BSO
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaaaaaaf!
Dit waren trouwens de werken waar ik de afgelopen week mee bezig ben geweest voor de BSO
[ afbeelding ]Hoe enorm schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]Schaar wat leuk gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Arme trixquote:
Aaaw. Sterkte!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
Vooral als je eerst nog 3 dagen aan constipatie weg moet werken
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
Vooral als je eerst nog 3 dagen aan constipatie weg moet werken
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
Thnx pop
En bij deze:
[ afbeelding ]
Denkt mijn hoofd automatisch 'hallon Samson'
Oh, dat kan ik wel aanzetten op de achtergrond idd, terwijl ik reflecties schrijf enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm eens even kijken wanneer haartooi vanavond moet.
Die indiaan van NL voor het songfestivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Haartooi?
Samson heeft trouwens ook een kleine bijrol in een Buurman en Buurman
reflecteren is zo stom.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik wel aanzetten op de achtergrond idd, terwijl ik reflecties schrijf enzo.
Reflecteren.
reflecteren en dan nieuwe smartdoelen schrijvenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik wel aanzetten op de achtergrond idd, terwijl ik reflecties schrijf enzo.
Reflecteren.
Zo houdenquote:
Gewoon lekker pitten, dan zal je het nodig hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu al met m'n ogen halfdicht en zit nu te twijfelen... Koffie nemen of gewoon over een uur in slaap vallen?
Mijn argument om dat niet te doen is dat ik morgen heul kan uitslapen en dat ik dus de hele nacht wakker kan blijvenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon lekker pitten, dan zal je het nodig hebben
Agree!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon lekker pitten, dan zal je het nodig hebben
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
reflecteren en dan nieuwe smartdoelen schrijven
goed bezig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.Daarom heb ik het eindeloos uitgesteld, nu moet het morgen af zijn.
Ziek is ziekquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx lief
Kut is het wel, ik moet morgen werken
True.. Maar ik heb al zoveel streepjes achter mijn naamquote:
ja he maar dan kan je wel uit eerste hand over uitstel gedrag reflecterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja he maar dan kan je wel uit eerste hand over uitstel gedrag reflecterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaah!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja he maar dan kan je wel uit eerste hand over uitstel gedrag reflecterenoeh, gelijk goeden nieuw leerdoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Haartooi?
Samson heeft trouwens ook een kleine bijrol in een Buurman en Buurman
Maar Trix ziek is ziek daar kan jij niks aan doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
True.. Maar ik heb al zoveel streepjes achter mijn naamik ben aan het sparen voor the big one: als ik uitval door mijn bekken
Echt niet! Dan moet ik er iets aan doen, dat wil ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
oeh, gelijk goeden nieuw leerdoel!
slekte matigen fotoquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haartooi !
Samson hont is populair
Wij sturen Joan Franka naar het Songfestival want we zijn nodig weer aan Winnetou.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haartooi !
Samson hont is populair
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haartooi !
Samson hont is populair
Ik schrok.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haartooi !
Samson hont is populair
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wij sturen Joan Franka naar het Songfestival want we zijn nodig weer aan Winnetou.
Zo flauw, maar ik moest toch een beetje lolleren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wij sturen Joan Franka naar het Songfestival want we zijn nodig weer aan Winnetou.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haartooi !
Samson hont is populair
Ik zag het eerst voor een dildo aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe.. winnetou
Maar kijk joh !!!
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou niet
Met ingebouwde pen die moet ik hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe.. winnetou
Maar kijk joh !!!
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou niet
whoa!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe.. winnetou
Maar kijk joh !!!
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou niet
Ik moest hem twee keer lezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
twitter:nynke twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:58:09Gaat een cowboy naar de kapper. Komt hij de kapsalon weer uit, en wat denk je: pony weg. reageer retweet
Ik heb meer moeite met haar i'm high ogenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier moest ik ook om lachen
twitter:nynke twitterde op donderdag 24-05-2012 om 11:58:09Gaat een cowboy naar de kapper. Komt hij de kapsalon weer uit, en wat denk je: pony weg. reageer retweet
DOE EENS PICS POSTEN DAN!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:51 schreef Incantrix het volgende:
JA MAAR IK HEB WEER EVEN JONGE TETTERS JA
ik deed een tettenpost en zelfs Priem doet een ignore
TETTERSquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:51 schreef Incantrix het volgende:
Wait whut ! Ik miste hemquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:51 schreef Incantrix het volgende:
Owyeahhhh !! Time to motorboatquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:46 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en mijn tetters zijn vannacht een cupmaat gegroeiden ze zijn steviger. Laatste keer perky boobs ever yay!
welkon?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Mss het volgende:
Dragon, Saint George en Princess Sabra.
Want ik had er nog geen EINZ jonge!
die zijn mooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Mss het volgende:
Dude, die heb je wle verdiendquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Mss het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:55 schreef Mss het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb alleen een matige nieuwe walvissenjurk-met-belleh-pic, maar ze zijn wel een beeetje perky he?
[ afbeelding ]
Ik weet nu wat er overblijft nahet hele verhaal, dus ik enjoy het nog maar even while it lasts
Goeien picquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb alleen een matige nieuwe walvissenjurk-met-belleh-pic, maar ze zijn wel een beeetje perky he?
[ afbeelding ]
Ik weet nu wat er overblijft nahet hele verhaal, dus ik enjoy het nog maar even while it lasts
De Mario-kamerquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tettersquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef Mss het volgende:
Ik blijf die kamer toch zo ontzettend episch vinden
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
Bonusfoto met dubbele onderkin en flitsstef:
[ afbeelding ]
Stef is weg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
En dan ook mijn andere jurk nog maar even:
[ afbeelding ]
En in het echt zijn de jurkjes heel charmant en de sandalen ook
Nicequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie zwangere Ann!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk jurkje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was eerst!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
En thnx mopjes![]()
![]()
Als Stef niet zo flitserig was zagen jullie misschien ook dat hij ook een mario-shirt aanheeft
En jullie komen toch allemaal op kraamvisite?![]()
Ik weet waar je huis woont!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
En thnx mopjes![]()
![]()
Als Stef niet zo flitserig was zagen jullie misschien ook dat hij ook een mario-shirt aanheeft
En jullie komen toch allemaal op kraamvisite?![]()
Die rent door de gangquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont!
En dan mag ik gewoon naar de prenatal en dan vind ik alles zo kjoet en dan koop ik alles!quote:
Eens! Ik ga wel lachen als we nu met een indiaan opeens door de halve finale komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat songfestival is soberso lachwekkend zeg
En nu komt act nr 1 en zegt de commentator "deze gaat zeker door naar de finale"... Doe eerst eens dat nummer laten jonge, misschien is hij z'n stem kwijt en doet hij het hartstikke vals![]()
Nederland is nummer 3 trouwens, dus duurt niet lang meer
BUY ALLL THE THINGS!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En dan mag ik gewoon naar de prenatal en dan vind ik alles zo kjoet en dan koop ik alles!
Oeh roep effe !!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat songfestival is soberso lachwekkend zeg
En nu komt act nr 1 en zegt de commentator "deze gaat zeker door naar de finale"... Doe eerst eens dat nummer laten jonge, misschien is hij z'n stem kwijt en doet hij het hartstikke vals![]()
Nederland is nummer 3 trouwens, dus duurt niet lang meer
Ik heb nog bij de Prenatal gewerkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En dan mag ik gewoon naar de prenatal en dan vind ik alles zo kjoet en dan koop ik alles!
+1quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb nog bij de Prenatal gewerkt.
Babyspullen shoppen voor Inca.Zou nu al wel willen beginnen.
Maar het is toch live? Het is toch een voorspelling?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh roep effe !!
Jaa dinsdag zeiden ze al meteen wie er door waren; voordat wij het zagenWas ook matig
Toch schat ik onze kansen nu hoger in dan de afgelopen twee jaar. En dan vooral door dat liedje, vind het echt wel songfestival-materiaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eens! Ik ga wel lachen als we nu met een indiaan opeens door de halve finale komen.
Hij heeft ook pas 3 woorden gezegdquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb pas door dat het Jan Smit is die commentaar levert nu hij zijn eigen naam zegt.
Ja maar omdat zij daar zitten zagen zij het eerder dan dat wij het beeld zagen.. Was maar een paar seconden te vroeg; maar wel gruwelijk irritantquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het is toch live? Het is toch een voorspelling?
Ohhh dat is zeker irritant!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar omdat zij daar zitten zagen zij het eerder dan dat wij het beeld zagen.. Was maar een paar seconden te vroeg; maar wel gruwelijk irritant
True.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft ook pas 3 woorden gezegd
Ja maar, verentooi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch schat ik onze kansen nu hoger in dan de afgelopen twee jaar. En dan vooral door dat liedje, vind het echt wel songfestival-materiaal
Ja da's wel weer jammer en begrijp ik ook niet helemaal...quote:
Ik heb al gezaptquote:
Nee ik snap de link ook echt niet... ik vind het lied niet mis; maar zij... ik weet het nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja da's wel weer jammer en begrijp ik ook niet helemaal...
ze speelde altijd indiaantje met iemand in haar jeugdquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat symbool voor vrijheid ofzo, volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
baby ain't nothing but mammals...quote:
een heul krat nog welquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, dat songfestival jamijn schoonzus zit nu zekerste weten met een krat bier en een scorelijstje bij de tv
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
baby ain't nothing but mammals...
Wacht.
dat klopt niet jonguhquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht.
Pahahaha die zat ook in mijn hoofdquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht.
Ik zit toch ook heul niet te kijken jonguh.quote:
Niet!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, dat songfestival jamijn schoonzus zit nu zekerste weten met een krat bier en een scorelijstje bij de tv
Bwhehe, ws wel ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel ik wel denk dat de gemiddelde songfestival-stemmer zal denken "ZOMG WAT LUDIEK!"
nee. klopt.quote:
Dat ja, daar gaat het liedje over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze speelde altijd indiaantje met iemand in haar jeugd
Eh dat is dan ook niet serieus bedoeld he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet!![]()
Ik kan zulke mensen nooit zo goed serieus nemen.
![]()
[..]
Bwhehe, ws wel ja.
Stukken beter!quote:
Twee na laatste. Er is vast nog wel iets nķg erger.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Jonge, we worden één-na-laatste, ik zeg het je!
zo stom dat ze die filmpjes niet mocht laten zien. Dat zou instant overwinning zijn geweestquote:
Iets ja, maar TWEE heule dingen erger? Nah...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee na laatste. Er is vast nog wel iets nķg erger.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Iets ja, maar TWEE heule dingen erger? Nah...
Oh, gelukkig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eh dat is dan ook niet serieus bedoeld he?mijn schoonzus is de bom, zij kan het maken
Nederland verplaatsen. Opgelost slotje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zolang we niet in het oostblok zitten komen we soberso nooit meer de finale in denk ik
Pciesquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zolang we niet in het oostblok zitten komen we soberso nooit meer de finale in denk ik
Ik denk niet dat ze at op prijs stelt. Als ik even check op je grote liefde zit de cupmaat wel aardig in je richting, en ze is knapquote:
Ahhh past perfect bij mij danquote:
Toch heb ik me er in het jaar dat Lordi won er prima mee vermaakt.quote:
Lordi was epic!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch heb ik me er in het jaar dat Lordi won er prima mee vermaakt.
Om zo te luisteren is prima vermaak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ik hou van hun
alleen live niet, maar nouja
En toen deed ik nog Fins ook, win-winquote:
Alles lijkt bij mij als een malle te chippen op het moment.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Goh, die neons chippen bij mij als een malle. Mét topcoat.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Mss het volgende:
Deden die Russischen scharenden lesbos niet ook es mee?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om zo te luisteren is prima vermaak.
Pcies !!! Hij is kjoet ! Doe hem een lillyputter pakje aan en SCOREquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als we willen winnen, moeten we Roel van Velzen sturen. Hij kan leuk zingen, ziet er leuk uit en het allerbelangrijkste: Hij is klein!
Dan doet de muziek er eigenlijk al niet meer toe
Kabouterpakje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pcies !!! Hij is kjoet ! Doe hem een lillyputter pakje aan en SCORE
EEN OEMPA LOEMPA PAK!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |