Nee, maar ik vertrouw de dronken/stonede/whatever ze nog meer ophebben linkerbovenburen niet zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je buren dat heul vervelend vinden *wink wink nudge nudge*
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je buren dat heul vervelend vinden *wink wink nudge nudge*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit waren trouwens de werken waar ik de afgelopen week mee bezig ben geweest voor de BSO
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaaaaaaf!
Dit waren trouwens de werken waar ik de afgelopen week mee bezig ben geweest voor de BSO
[ afbeelding ]Hoe enorm schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]Schaar wat leuk gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Arme trixquote:
Aaaw. Sterkte!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
Vooral als je eerst nog 3 dagen aan constipatie weg moet werken
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:25 schreef Incantrix het volgende:
Vooral als je eerst nog 3 dagen aan constipatie weg moet werken
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
Thnx pop
En bij deze:
[ afbeelding ]
Denkt mijn hoofd automatisch 'hallon Samson'
Oh, dat kan ik wel aanzetten op de achtergrond idd, terwijl ik reflecties schrijf enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm eens even kijken wanneer haartooi vanavond moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |