Je weet het maar nooit een fb vriendin had het laatst wel gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het wel lulz. Ik denk ook niet dat mensen echt foto's van dooie katten op facebook zouden gooien.
Krachtsterretje!quote:
SERIEUSquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit een fb vriendin had het laatst wel gedaan
[..]
Krachtsterretje!hoe is het met je rug werkt je nieuwe regime al?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SERIEUS![]()
![]()
Ja, regime werkt! Positive vibes ftw!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook geen zin om te koken.. Dus zou cif naar de friettent gaan... Maar daar had ie uiteindelijk ook geen zin inDus hebben we maar brood gegeten....
Ja, bijna geen jongequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]jep ik heb vage fb vrienden
![]()
gelukkig maar al wat minder last?
Ik zit nu al aan de chipsquote:
Belangerijke, geintervieuwd, berijken.quote:De aanmeldingen voor mijn lezingen (die ik geef samen met 2 anderen) gaan weer super! Het zit tot nu toe bijna altijd vol, er komen soms zelfs belangerijke mensen van landelijke organisaties en onderzoeksprojecten, etc (najah iedereen is natuurlijk belangerijk op een bepaalde manier), ik krijg vragen om lezingen te geven bij bedrijven en ik word af en toe geintervieuwd. Gaat dus super!.... Nu is er alleen 1 ding wat ik zooo graag nog zou willen: Dat is mijn verhaal vertellen aan studiegenoten. Ik heb al vaak geprobeert studiegenoten uit te nodigen, maar nooit (op 1 keer op school na) is er iemand gekomen. Op school heb ik een keer mijn verhaal gedaan via de SVP, toen kwamen er 6 mensen. Ik zou zo graag eens wat meer studie genoten berijken. Ik beloof echt dat het de moeite waard is hoor!
quote:
Je had niks anders van me verwacht hequote:
oh ik vis er zo nog drie uit. Damnquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Belangerijke, geintervieuwd, berijken.En dat doet dan HBO.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Belangerijke, geintervieuwd, berijken.En dat doet dan HBO.
uiteraard niet! K3 chippies?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je had niks anders van me verwacht he![]()
Erg he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ik vis er zo nog drie uit. Damn
Dat is helemaal niet grappigquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik loller nog steeds om de dode pousse
C&A ja, goeden betaalbaar!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Waar zou ik een goedkopen spijkerbroek kunnen kopen? C&A?
Ik denk dat ik nog 1 spijkerbroek koop, en nog 1 kortere broek achtig ding en dat het daarmee goed is.
Gezien mijn afvaltraject ook eens een keer van start kan gaan.
Ik heb er één voor 20 euro gekocht bij de H&M. Maar weet niet of ze die in jouw maat hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Ik denk dat ik nog 1 spijkerbroek koop, en nog 1 kortere broek achtig ding en dat het daarmee goed is.
Die heb ik gisteren baas gemaaktquote:
Ik kijk eigenlijk altijd op wehkamp idd voor de c&a en andere goeiekope broekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef Mss het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet grappig
ik weet wel zeker van niet. Ik pas daar nog niet misschien in de jeansquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er één voor 20 euro gekocht bij de H&M. Maar weet niet of ze die in jouw maat hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |