Die indiaan van NL voor het songfestivalquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Haartooi?
Samson heeft trouwens ook een kleine bijrol in een Buurman en Buurman
reflecteren is zo stom.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik wel aanzetten op de achtergrond idd, terwijl ik reflecties schrijf enzo.
Reflecteren.
reflecteren en dan nieuwe smartdoelen schrijvenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik wel aanzetten op de achtergrond idd, terwijl ik reflecties schrijf enzo.
Reflecteren.
Zo houdenquote:
Gewoon lekker pitten, dan zal je het nodig hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu al met m'n ogen halfdicht en zit nu te twijfelen... Koffie nemen of gewoon over een uur in slaap vallen?
Mijn argument om dat niet te doen is dat ik morgen heul kan uitslapen en dat ik dus de hele nacht wakker kan blijvenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon lekker pitten, dan zal je het nodig hebben
Agree!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon lekker pitten, dan zal je het nodig hebben
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
reflecteren en dan nieuwe smartdoelen schrijven
goed bezig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.Daarom heb ik het eindeloos uitgesteld, nu moet het morgen af zijn.
Ziek is ziekquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx lief
Kut is het wel, ik moet morgen werken
True.. Maar ik heb al zoveel streepjes achter mijn naamquote:
ja he maar dan kan je wel uit eerste hand over uitstel gedrag reflecterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja he maar dan kan je wel uit eerste hand over uitstel gedrag reflecterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaah!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja he maar dan kan je wel uit eerste hand over uitstel gedrag reflecterenoeh, gelijk goeden nieuw leerdoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Haartooi?
Samson heeft trouwens ook een kleine bijrol in een Buurman en Buurman
Maar Trix ziek is ziek daar kan jij niks aan doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
True.. Maar ik heb al zoveel streepjes achter mijn naamik ben aan het sparen voor the big one: als ik uitval door mijn bekken
Echt niet! Dan moet ik er iets aan doen, dat wil ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
oeh, gelijk goeden nieuw leerdoel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |