Staat symbool voor vrijheid ofzo, volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja da's wel weer jammer en begrijp ik ook niet helemaal...
baby ain't nothing but mammals...quote:
een heul krat nog welquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, dat songfestival jamijn schoonzus zit nu zekerste weten met een krat bier en een scorelijstje bij de tv
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
baby ain't nothing but mammals...
Wacht.
dat klopt niet jonguhquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht.
Pahahaha die zat ook in mijn hoofdquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht.
Ik zit toch ook heul niet te kijken jonguh.quote:
Niet!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, dat songfestival jamijn schoonzus zit nu zekerste weten met een krat bier en een scorelijstje bij de tv
Bwhehe, ws wel ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel ik wel denk dat de gemiddelde songfestival-stemmer zal denken "ZOMG WAT LUDIEK!"
nee. klopt.quote:
Dat ja, daar gaat het liedje over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze speelde altijd indiaantje met iemand in haar jeugd
Eh dat is dan ook niet serieus bedoeld he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet!![]()
Ik kan zulke mensen nooit zo goed serieus nemen.
![]()
[..]
Bwhehe, ws wel ja.
Stukken beter!quote:
Twee na laatste. Er is vast nog wel iets nóg erger.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Jonge, we worden één-na-laatste, ik zeg het je!
zo stom dat ze die filmpjes niet mocht laten zien. Dat zou instant overwinning zijn geweestquote:
Iets ja, maar TWEE heule dingen erger? Nah...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee na laatste. Er is vast nog wel iets nóg erger.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Iets ja, maar TWEE heule dingen erger? Nah...
Oh, gelukkig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eh dat is dan ook niet serieus bedoeld he?mijn schoonzus is de bom, zij kan het maken
Nederland verplaatsen. Opgelost slotje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zolang we niet in het oostblok zitten komen we soberso nooit meer de finale in denk ik
Pciesquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zolang we niet in het oostblok zitten komen we soberso nooit meer de finale in denk ik
Ik denk niet dat ze at op prijs stelt. Als ik even check op je grote liefde zit de cupmaat wel aardig in je richting, en ze is knapquote:
Ahhh past perfect bij mij danquote:
Toch heb ik me er in het jaar dat Lordi won er prima mee vermaakt.quote:
Lordi was epic!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch heb ik me er in het jaar dat Lordi won er prima mee vermaakt.
Om zo te luisteren is prima vermaak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ik hou van hun
alleen live niet, maar nouja
En toen deed ik nog Fins ook, win-winquote:
Alles lijkt bij mij als een malle te chippen op het moment.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Goh, die neons chippen bij mij als een malle. Mét topcoat.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Mss het volgende:
Deden die Russischen scharenden lesbos niet ook es mee?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om zo te luisteren is prima vermaak.
Pcies !!! Hij is kjoet ! Doe hem een lillyputter pakje aan en SCOREquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als we willen winnen, moeten we Roel van Velzen sturen. Hij kan leuk zingen, ziet er leuk uit en het allerbelangrijkste: Hij is klein!
Dan doet de muziek er eigenlijk al niet meer toe
Kabouterpakje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pcies !!! Hij is kjoet ! Doe hem een lillyputter pakje aan en SCORE
EEN OEMPA LOEMPA PAK!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |