Staat symbool voor vrijheid ofzo, volgens mij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja da's wel weer jammer en begrijp ik ook niet helemaal...
baby ain't nothing but mammals...quote:
een heul krat nog welquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, dat songfestival jamijn schoonzus zit nu zekerste weten met een krat bier en een scorelijstje bij de tv
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
baby ain't nothing but mammals...
Wacht.
dat klopt niet jonguhquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht.
Pahahaha die zat ook in mijn hoofdquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht.
Ik zit toch ook heul niet te kijken jonguh.quote:
Niet!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, dat songfestival jamijn schoonzus zit nu zekerste weten met een krat bier en een scorelijstje bij de tv
Bwhehe, ws wel ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel ik wel denk dat de gemiddelde songfestival-stemmer zal denken "ZOMG WAT LUDIEK!"
nee. klopt.quote:
Dat ja, daar gaat het liedje over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze speelde altijd indiaantje met iemand in haar jeugd
Eh dat is dan ook niet serieus bedoeld he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet!![]()
Ik kan zulke mensen nooit zo goed serieus nemen.
![]()
[..]
Bwhehe, ws wel ja.
Stukken beter!quote:
Twee na laatste. Er is vast nog wel iets nóg erger.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
Jonge, we worden één-na-laatste, ik zeg het je!
zo stom dat ze die filmpjes niet mocht laten zien. Dat zou instant overwinning zijn geweestquote:
Iets ja, maar TWEE heule dingen erger? Nah...quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee na laatste. Er is vast nog wel iets nóg erger.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Iets ja, maar TWEE heule dingen erger? Nah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |