SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Ik moest het 2 keer lezen, toen snapte ik het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet misslaan, dat is altijd riskant bij kutmuggen.
Als je zo'n klein mugje raakt, explodeert iequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien vind ze dat juist wel leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Joof deed wat heloef niet deed: een walvis neuken.
Kort haar is niet zo'n goed plan bij mij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef!!! Er zit hier een Heloef look-a-like in de metro
Heb jij wel eens je haar heel kort gehad?? Zo nee... Dat zal best goed staan
Kusjekusjekusjequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:54 schreef heloef het volgende:
Spytool mijn goede vriend bij hilarische momenten.
[..]
Zelden zo hard gelachen als hierik hou van deze vrouw.
[..]
Kort haar is niet zo'n goed plan bij mij.
Als C_A dat zegt dan is dat zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:54 schreef heloef het volgende:
Spytool mijn goede vriend bij hilarische momenten.
[..]
Zelden zo hard gelachen als hierik hou van deze vrouw.
[..]
Kort haar is niet zo'n goed plan bij mij.
quote:
Nee joh dan krijg ik van die vetrollen achter op mijn hoofd en alles.quote:
Hoe kom je eigenlijk aan deze groep vreemde dames?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:07 schreef kree het volgende:
Ik vertelde toch laatst over musical meisje ophalen in Leiden...?
Hoe een toeval dat ze precies dezelfde naam heeft als kaneel in het echt en in leiden woont.
Oh en dan ook nog naar soldaat van oranje
Verder heeft ze al een vriendje, beetje jammer, maar er komen er nog meer, dus zie het wel even
Die warmte.quote:
nou dit is al van jaren terug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:16 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan deze groep vreemde dames?
Klopt!quote:
Dat zou ik kunnen doen jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch bekogelen met die water ballonnen
Kan ook gewoon de tuinslang ophangen en er onder gaan staan ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ga dat eens doen en post eens een filmpje
waar doe je zo'n uitvoering dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is al van jaren terug.
Je weet dat ik piano speel, nou goed.
Op een gegeven moment wordt je gebeld van wil je aan dit of dat meedoen.
Zo kwam ik bij die musical groep terecht (is een jaar of 5 terug al, of meer denk zelfs)
Nou meerdere producties gedaan allemaal amateur, maargoed dat ben ik ook.
Nou die musical groep is in tweeën gegaan door ruzie onder de twee leiding gevende meiden.
Had ik verder niks mee te maken en nu nog niet.
Maar had wel zin om weer eens wat op poten te zetten en toen ging dat via facebook.
Afgesproken met die musical meid (1)en nog iemand om weer wat nieuws te organiseren.
Heel gezellig gepraat daar in den haag.
Nou goed, volgen jullie het nog?
Datzelfde groepje wilde naar soldaat van oranje en ik ook, dus daarvoor afgesproken.
Ik haal musical meid (2) op.
En dan gaan we daar heen.
Volgend jaar nieuwe uitvoering met die groep.
Ik zit gewoon in de tuin hoorquote:
Ziet er toch minder leuk uit dan dat jezelf een ballon in je gezicht gooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook gewoon de tuinslang ophangen en er onder gaan staan ofzo
owh verschillende locaties, is in theater in voorschoten geweest.quote:
Ja maar ja maar ja maarquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ziet er toch minder leuk uit dan dat jezelf een ballon in je gezicht gooit
succesquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
owh verschillende locaties, is in theater in voorschoten geweest.
Leiden / oud kraakpand in den haag.
Maar voor de volgende gaan we voor het imperium theater in Leiden als het lukt.
Sinds wanneer denk jij dat ik een onderdanig hupsje ben?quote:
Uhm, sinds ik het zeg?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk jij dat ik een onderdanig hupsje ben?
Ik dacht dat jij mij beter kende dan datquote:
Ik kon het proberen hequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij beter kende dan dat
Het was dan ook een prachtige pogingquote:
Als het enige troost is, ik zit hier zonder bierquote:
Geen troost, ik zit ook zonder bier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het enige troost is, ik zit hier zonder bier
Doe ik ook!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, omdat ik ze niet met echte namen wil noemen
Hier is ook geen airco hoor. En geen wind in de tuinquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen troost, ik zit ook zonder bier.
En zonder werkende airco, met 36 computers die op volle kracht draaien.
Snuif meisje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe ik ook!
Dierenmeisje aka minoes
Snuif meisje
Enz enz. Afhankelijk waar ik ze van ken noem ik ze zo.
Om het makkelijk te houden
Arme meid.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier is ook geen airco hoor. En geen wind in de tuin
Ik denk dat ik zo'n klein zwembadje ga halenquote:
Ja goed he, maar het levert dus weer niks opquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was dan ook een prachtige poging
Ja precies dus, ik doe dat ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe ik ook!
Dierenmeisje aka minoes
Snuif meisje
Enz enz. Afhankelijk waar ik ze van ken noem ik ze zo.
Om het makkelijk te houden
Helaas weer misgeschotenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja goed he, maar het levert dus weer niks op
Om naar mij te brengen neem ik aan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo'n klein zwembadje ga halen
Gaan we daar dan samen in liggen?quote:
Er is vast wel een praatgroep voor dit soort dingenquote:
Nee teveel moeite, ik huil mezelf wel weer gewoon in slaap vannachtquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is vast wel een praatgroep voor dit soort dingen
Goed plan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee teveel moeite, ik huil mezelf wel weer gewoon in slaap vannacht
Wat een romantisch voorstel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we daar dan samen in liggen?
Ok, waar moet ik het badje heen brengen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een romantisch voorstel.
Daar zeg ik geen nee tegen.
Van mij mag je hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ik ga jou de hele nacht whatsappen, dat zou ook nog kunnen
Mur pas je op, ze draait em er zo af hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een romantisch voorstel.
Daar zeg ik geen nee tegen.
Wat flauw, dan ga ik je geen foto's van HJ sturen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor![]()
Er zit een prachtig knopje op mn foon dus
Wat een slecht beeld heb jij van mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mur pas je op, ze draait em er zo af hoor.
Geeft nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat flauw, dan ga ik je geen foto's van HJ sturen hoor
En terechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een slecht beeld heb jij van mij
Pas er op he!!quote:
Nee ik zit gewoon op de pc, maar jou dm's zijn meestal engquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, ben jij mobiel aan het FOK!ken? Zo ja, dan heeft het dus weinig zin om je te DMen zeker?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon op de pc, maar jou dm's zijn meestal eng
Grapje Hups, ik vind je een schatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas er op he!!
Ik heb weer genoeg MI's die staan te popelen om jouw hoofd in te duiken!
Scared?quote:
Ik kom wel naar jou toe.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok, waar moet ik het badje heen brengen dan?
Denken dat iemand dat bij mij doet, je hebt het tegen Mur hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mur pas je op, ze draait em er zo af hoor.
dm werkt gewoon mobiel ook volgens mij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, ben jij mobiel aan het FOK!ken? Zo ja, dan heeft het dus weinig zin om je te DMen zeker?
Ok tot zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jou toe.
[..]
Denken dat iemand dat bij mij doet, je hebt het tegen Mur hoor.
Mijn huis natuurlijk.quote:
Ik ben ook een schatjequote:
Gelukkig zitten die aan elkaar vast dus dat is lekker makkelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen je huis en tuin.
DM werkt beter dan PM via mobielquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar Roy durft mijn DM's, PM's, FBchat berichtjes en whatsappjes toch niet te openenquote:
Roy aan het hosselen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar Roy durft mijn DM's, PM's, FBchat berichtjes en whatsappjes toch niet te openen
Nee hoorquote:
Nice try babequote:
Alsof er iemand is die met jou zou kunnen concurrerenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef het maar toe, je bent hartstikke gek op me
Thats it, geen HJ voor jouquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die met jou zou kunnen concurreren
[..]_!
Ik? Op een kakkerlak? Grappige man jij!
Tss!!quote:
Ben jij zo gezellig dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss!!
Dan ook geen gezelligheid voor jou
Jaquote:
Dat kan ik nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we wel even biljarten he
Zou wel mooi zijn als ik dan toch zou winnen van jouquote:
True.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die met jou zou kunnen concurreren
Zou niet voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ik dan toch zou winnen van jou![]()
Die kans is aanwezig he, hoe klein dan ook. Kan je daarmee wel leven denk je?
vreetzakquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef system_overload het volgende:
net een broodje haring met uitjes, nu chickenwings aan het bakken weet niet welke smaak
broodje haringquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef system_overload het volgende:
net een broodje haring met uitjes, nu chickenwings aan het bakken weet niet welke smaak
quote:
Ik maak geen onderscheidquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef system_overload het volgende:
[..]deze taal bezigen tegen een dame
haring is vetvrijquote:
En van mannenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn.
Ik verlies regelmatig van vrouwen
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
haring is vetvrij
en ik ben 61kg /1.58 cm
ik kan het hebben
ben je nou sarcastischquote:
Hola.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
en ik ben 61kg /1.58 cm
ik kan het hebben
ja? das niet dik ofzoquote:
Je meent het?quote:
vind jij dat dik dan?quote:
pics or it didn't happen. in pm mag ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
haring is vetvrij
en ik ben 61kg /1.58 cm
ik kan het hebben
Gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Realitysoap over een gezin met 18 kinderen en nummer 19 is onderweg.
Geef me die lovehandletjes in de hand en ik geef mijn oordeel.quote:
Kan het me niet voorstellenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef me die lovehandletjes in de hand en ik geef mijn oordeel.
Moet je jezelf eens voorstellen dat je 19 keer zwanger bent.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je jezelf eens voorstellen dat je 19 keer zwanger bent.
Dat is toch de droom van elke vrouw
ik ook niet hoe krijgt ze überhaupt 18(!) uitquote:
Niet zo miepen en al helemaal niet over je gewicht. Hoe zit je verder in elkaar?quote:
het is in verhouding alleen mijn buikje is nogal aanwezigquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zo miepen en al helemaal niet over je gewicht. Hoe zit je verder in elkaar?
Bierbuik?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
het is in verhouding alleen mijn buikje is nogal aanwezig
nasty ouwequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
nog niet zo erg ik zei buikje!pas gewoon in 36/38quote:
Misschien ziet het er wat minder uit, maar weet je hoe lekker een vrouwenbuikje voelt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
nog niet zo erg ik zei buikje!pas gewoon in 36/38
quote:
Ik wilde net zeggen, zo erg is dat helemaal niet. Staat ook wel schattig soms.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien ziet het er wat minder uit, maar weet je hoe lekker een vrouwenbuikje voelt?
Ja daar begint het meequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
nog niet zo erg ik zei buikje!pas gewoon in 36/38
jij gaat natuurlijk alleen voor maatje 32 of minderquote:
echt?quote:
Maak daar klein en curvy van.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
slank en klein is een must. een eis.
hoge hakken dragen valt over te praten.
Dik en enorm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
slank en klein is een must. een eis.
hoge hakken dragen valt over te praten.
ik ben klein en curvyquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak daar klein en curvy van.
En die hakken zijn ook een must.
Oh haiquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dik en enorm.![]()
[ afbeelding ]
Dit maar dan met lang haar.![]()
Dat "denk" je alleen maar omdat je hoopt dat zij jou niet afwijst om je uiterlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
echt?
Het is een ideaal beeld wat iedereen heeft, maar uiterlijk zegt toch vrij weinig als je langer met elkaar door wil gaan.
Denk ik dan.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat "denk" je alleen maar omdat je hoopt dat zij jou niet afwijst om je uiterlijk.
Badje is gevuld, bier staat koud en de hapjes staan klaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]duurt niet lang meer voor ik bij je ben, vrouw van mijn dromen.
En de hakken?quote:
dan lijkt ze net een skippybal man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak daar klein en curvy van.
En die hakken zijn ook een must.
Ik vind het wel een must dat mijn vriendin kan hakken jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
Hakken een must? Ik vind ze leuk, maar de huisgenoot van mijn vriendin mag niet thuis komen als ze geen hakken draagt. Volgens haar moeder 'horen vrouwen hakken te dragen'
Khut, nu moet ik een schone broek aan doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Badje is gevuld, bier staat koud en de hapjes staan klaar
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een must dat mijn vriendin kan hakken ja
Gaan we niet skinnydippen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Khut, nu moet ik een schone broek aan doen.![]()
nee denk het toch niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat "denk" je alleen maar omdat je hoopt dat zij jou niet afwijst om je uiterlijk.
Goed om te zien dat er nog degelijke opvoedingen bestaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
Hakken een must? Ik vind ze leuk, maar de huisgenoot van mijn vriendin mag niet thuis komen als ze geen hakken draagt. Volgens haar moeder 'horen vrouwen hakken te dragen'
helemaal niet volle borsten en billen een klein buikje dat is curvy niet een skippybalquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dan lijkt ze net een skippybal man.
niks curvy. vrouwelijke vormen in een slank lijf.
Als je als ouder teveel nadruk wil leggen op futiele uiterlijkheden dan heeft ze een uitstekende opvoeding genoten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed om te zien dat er nog degelijke opvoedingen bestaan.
ik weet nou niet of je dit meent of niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed om te zien dat er nog degelijke opvoedingen bestaan.
Skippybal? Rare mindfucks heb jij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dan lijkt ze net een skippybal man.
niks curvy. vrouwelijke vormen in een slank lijf.
jaja. pics eerst dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
helemaal niet volle borsten en billen een klein buikje dat is curvy niet een skippybal
Die kans is aanwezig jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik naakt door jouw buurt loop pikt een andere deerne me in.
ja, ik meen het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet nou niet of je dit meent of niet.
RIP.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij lijkt op een meisje dat ik kende.
1) waar heb je een foto van mij gevonden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
van het kampje om de hoek?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fobo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) waar heb je een foto van mij gevonden?
2) hoe heette zij?
3) onmogelijk
Welnee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee denk het toch niet.
Zal niet zeggen dat ik moeders mooiste ben, maar ook weer niet ondergemiddeld.
Oh ja die had ik nog niet helemaal leeg gehaaldquote:
quote:
En naam is niet nodig, jij bent het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja die had ik nog niet helemaal leeg gehaald
Wat zal die meid daar blij mee zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En naam is niet nodig, jij bent het niet.
Ik zou haar doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zal die meid daar blij mee zijn
hoiquote:
goed hoor maar wel heet en niet op de goeie manierquote:
word je lekker bruin vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
Ik heb wel even genoeg gehad van die zon.
verkoold zal je bedoelenquote:
deze verzengende hitte? nou,koud is het zeker nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef dawg het volgende:
pff. het is helemaal niet heet, aanstellers.
nee. dan moet het iets van 5 dagen aan een stuk 25+ in het hele land zijn of zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:26 schreef system_overload het volgende:
[..]
deze verzengende hitte? nou,koud is het zeker niet
is dit geen hittegolf?
Het is lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef dawg het volgende:
Het is nog goed te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef dawg het volgende:
Twi staat te helicopteren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:30 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nu wel lekker, met de gordijnen dicht en de ventilator aan.
same here,behalve de katquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zit in een flat dus is het niet zo lekker, mijn kat ligt ook op apegapen
Op je zolder, met 10 computers en een minecraft shirt aan en je brilletje opquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:30 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nu wel lekker, met de gordijnen dicht en de ventilator aan.
ik vind het heerlijk!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef dawg het volgende:
Kom eens hier zitten vriend.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef dawg het volgende:
Nee, op de bank, met een dekentje en de laptop op schoot.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:33 schreef Geester het volgende:
[..]
Op je zolder, met 10 computers en een minecraft shirt aan en je brilletje op
en je suikervrije cola
en je glutenvrije brood
zolang je me geen marathon laat lopen heb ik nergens last vanquote:
wat us een renderfarm?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit zonder airco naast een renderfarm.
Een enorme lading computers, met een gemiddelde cpu warmte van 115 graden.quote:
klopt maar niet in het westenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe vaak kan de atmosfeer nlontploffen? Dacht dat we dat gister al gehad hadden
Als een baas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
hoe gaan de mannen&vrouwen het aanpakken deze zomer?
wat betekent dit voor de methodiek?quote:
vertel!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb al iemandmaandag nog gezien
Met beide handen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
Ik mag ook niet meer jagenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb al iemandmaandag nog gezien
Wat aanpakken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
flirten&daten /sjansen&dansenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat aanpakken?
Ik ga gewoon luchtige kleding dragen en zweten.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat betekent dit voor de methodiek?
[..]
vertel!
quote:
Niet anders dan normaal. Wel een extra voordeeltje voor mij in de zomer... Toeristen! Extra makkelijk en na een week zijn ze foetsiequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
wat aanpakken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
dat klinkt niet zo ...quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat hij wel jaagt maar op mij
het zelfde als in de winter?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
flirten&daten /sjansen&dansen
zweten![]()
de SINGLESquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat aanpakken?
Ik ga lekker dik drie weken op vakantie 0+
Is iemand die ik al heel lang ken en we hebben een poos ruzie gehad en de avond voor valentijn kwam die bij mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat betekent dit voor de methodiek?
[..]
vertel!
dat is een andere reeksquote:
Werkt dat een beetje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Methodiek?
Zonder broek lopen en wachten op de vrouwen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Methodiek?
Dronken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
welke dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
Ik krijg het idee dat s_o een reactie los probeert te trekken.
Lekker de stad in, kroeg/terras opzoeken en gaan socializenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
welke dan?
ik vraag me gewoon af hoe anderen dat doen
Probeerde ze maar eens iets anders los te trekken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
Als je een man ziet zonder broek, stap er op af.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
welke dan?
is dat niet altijd met een vraag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
Kun je ze gelijk koelte toewuiven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Methodiek?
Helicopter piloot.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je ze gelijk koelte toewuiven.
Moet je flink wuivenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
met de dingdong koelte toewuiven ??
Ja ho eens, los is ook weer niet de bedoeling.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Probeerde ze maar eens iets anders los te trekken.
Hm ok, nou ja, als mensen erop reageren reageer je er nauwelijks op, daarom dacht ik dat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
welke dan?
Ze is niet zo sterk, dus als ze dat probeert komt het wel goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ho eens, los is ook weer niet de bedoeling.
Pas wel op dat je ze niet knock-out slaat, zoals vorige week.quote:
pardon?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Probeerde ze maar eens iets anders los te trekken.
"Probeerde ze maar eens iets anders los te trekken."quote:
ik vraag me eigenlijk ook of ik de enige FA'er ben deze zomerquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm ok, nou ja, als mensen erop reageren reageer je er nauwelijks op, daarom dacht ik dat.
Ghehe.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Probeerde ze maar eens iets anders los te trekken."
Dikgedrukt, dan kan je het wat beter lezen misschien.
Wat is FA'er?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik vraag me eigenlijk ook of ik de enige FA'er ben deze zomer
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Probeerde ze maar eens iets anders los te trekken."
Dikgedrukt, dan kan je het wat beter lezen misschien.
Doet het nog pijn? Sorry.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas wel op dat je ze niet knock-out slaat, zoals vorige week.
Hehe, goed komen. Goeie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze is niet zo sterk, dus als ze dat probeert komt het wel goed.
Ze is de nieuwe assistent bondscoach van Engeland.quote:
Nee, alleen die blauwe plek zo op mijn slaap was moeilijk te verklaren op werk.quote:
Forever Alone.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:17 schreef formerjellybean het volgende:
ik ken wel de douche FA maar ik denk niet dat ze dat bedoelde
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen die blauwe plek zo op mijn slaap was moeilijk te verklaren op werk.
[..]
Forever Alone.
Waarom hebben ze Hodgson, ik snap het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is de nieuwe assistent bondscoach van Engeland.
Hallo, ik ben Kaneelstokje en ik heb een probleem.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hallo, Ik ben Royco1, en ik ruk te veel
quote:
quote:
Forever Alone .jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, alleen die blauwe plek zo op mijn slaap was moeilijk te verklaren op werk.
[..]
Forever Alone.
"Een vriend van mij rukt te veel en weet niet waar hij heen moet. Nu hoorde hij iets over fappers anonymous, is dat wat?"quote:
zo kan je het ook zien,jaquote:
Tot deze zomer, wanneer je ontmaagd wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Maar mocht het voor s_o een geruststelling zijn, ik ben FAer in de winter, de lente, de zomer en herfst*
*Onder voorbehoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |