de SINGLESquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat aanpakken?
Ik ga lekker dik drie weken op vakantie 0+
Is iemand die ik al heel lang ken en we hebben een poos ruzie gehad en de avond voor valentijn kwam die bij mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat betekent dit voor de methodiek?
[..]
vertel!
dat is een andere reeksquote:
Werkt dat een beetje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Methodiek?
Zonder broek lopen en wachten op de vrouwen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Methodiek?
Dronken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
hoe gaan de mannen&vrouwen het aanpakken deze zomer?
welke dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
Ik krijg het idee dat s_o een reactie los probeert te trekken.
Lekker de stad in, kroeg/terras opzoeken en gaan socializenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
welke dan?
ik vraag me gewoon af hoe anderen dat doen
Probeerde ze maar eens iets anders los te trekken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
Als je een man ziet zonder broek, stap er op af.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
welke dan?
is dat niet altijd met een vraag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
Kun je ze gelijk koelte toewuiven.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Methodiek?
Helicopter piloot.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je ze gelijk koelte toewuiven.
Moet je flink wuivenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:13 schreef formerjellybean het volgende:
met de dingdong koelte toewuiven ??
Ja ho eens, los is ook weer niet de bedoeling.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Probeerde ze maar eens iets anders los te trekken.
Hm ok, nou ja, als mensen erop reageren reageer je er nauwelijks op, daarom dacht ik dat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:10 schreef system_overload het volgende:
[..]
welke dan?
Ze is niet zo sterk, dus als ze dat probeert komt het wel goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja ho eens, los is ook weer niet de bedoeling.
Pas wel op dat je ze niet knock-out slaat, zoals vorige week.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |