zolang je me geen marathon laat lopen heb ik nergens last vanquote:
wat us een renderfarm?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit zonder airco naast een renderfarm.
Een enorme lading computers, met een gemiddelde cpu warmte van 115 graden.quote:
klopt maar niet in het westenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe vaak kan de atmosfeer nlontploffen? Dacht dat we dat gister al gehad hadden
Als een baas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
hoe gaan de mannen&vrouwen het aanpakken deze zomer?
wat betekent dit voor de methodiek?quote:
vertel!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb al iemandmaandag nog gezien
Met beide handen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
Ik mag ook niet meer jagenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:58 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb al iemandmaandag nog gezien
Wat aanpakken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
flirten&daten /sjansen&dansenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat aanpakken?
Ik ga gewoon luchtige kleding dragen en zweten.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat betekent dit voor de methodiek?
[..]
vertel!
quote:
Niet anders dan normaal. Wel een extra voordeeltje voor mij in de zomer... Toeristen! Extra makkelijk en na een week zijn ze foetsiequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
wat aanpakken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef system_overload het volgende:
dat klinkt niet zo ...quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat hij wel jaagt maar op mij
het zelfde als in de winter?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
flirten&daten /sjansen&dansen
zweten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |