Zou wel mooi zijn als ik dan toch zou winnen van jouquote:
True.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die met jou zou kunnen concurreren
Zou niet voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ik dan toch zou winnen van jou![]()
Die kans is aanwezig he, hoe klein dan ook. Kan je daarmee wel leven denk je?
vreetzakquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef system_overload het volgende:
net een broodje haring met uitjes, nu chickenwings aan het bakken weet niet welke smaak
broodje haringquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef system_overload het volgende:
net een broodje haring met uitjes, nu chickenwings aan het bakken weet niet welke smaak
quote:
Ik maak geen onderscheidquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef system_overload het volgende:
[..]deze taal bezigen tegen een dame
haring is vetvrijquote:
En van mannenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn.
Ik verlies regelmatig van vrouwen
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
haring is vetvrij
en ik ben 61kg /1.58 cm
ik kan het hebben
ben je nou sarcastischquote:
Hola.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
en ik ben 61kg /1.58 cm
ik kan het hebben
ja? das niet dik ofzoquote:
Je meent het?quote:
vind jij dat dik dan?quote:
pics or it didn't happen. in pm mag ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
haring is vetvrij
en ik ben 61kg /1.58 cm
ik kan het hebben
Gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Realitysoap over een gezin met 18 kinderen en nummer 19 is onderweg.
Geef me die lovehandletjes in de hand en ik geef mijn oordeel.quote:
Kan het me niet voorstellenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef me die lovehandletjes in de hand en ik geef mijn oordeel.
Moet je jezelf eens voorstellen dat je 19 keer zwanger bent.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je jezelf eens voorstellen dat je 19 keer zwanger bent.
Dat is toch de droom van elke vrouw
ik ook niet hoe krijgt ze überhaupt 18(!) uitquote:
Niet zo miepen en al helemaal niet over je gewicht. Hoe zit je verder in elkaar?quote:
het is in verhouding alleen mijn buikje is nogal aanwezigquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet zo miepen en al helemaal niet over je gewicht. Hoe zit je verder in elkaar?
Bierbuik?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
het is in verhouding alleen mijn buikje is nogal aanwezig
nasty ouwequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
nog niet zo erg ik zei buikje!pas gewoon in 36/38quote:
Misschien ziet het er wat minder uit, maar weet je hoe lekker een vrouwenbuikje voelt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:47 schreef system_overload het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
nog niet zo erg ik zei buikje!pas gewoon in 36/38
quote:
Ik wilde net zeggen, zo erg is dat helemaal niet. Staat ook wel schattig soms.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien ziet het er wat minder uit, maar weet je hoe lekker een vrouwenbuikje voelt?
Ja daar begint het meequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
nog niet zo erg ik zei buikje!pas gewoon in 36/38
jij gaat natuurlijk alleen voor maatje 32 of minderquote:
echt?quote:
Maak daar klein en curvy van.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
slank en klein is een must. een eis.
hoge hakken dragen valt over te praten.
Dik en enorm.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef dawg het volgende:
[..]
slank en klein is een must. een eis.
hoge hakken dragen valt over te praten.
ik ben klein en curvyquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak daar klein en curvy van.
En die hakken zijn ook een must.
Oh haiquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dik en enorm.![]()
[ afbeelding ]
Dit maar dan met lang haar.![]()
Dat "denk" je alleen maar omdat je hoopt dat zij jou niet afwijst om je uiterlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
echt?
Het is een ideaal beeld wat iedereen heeft, maar uiterlijk zegt toch vrij weinig als je langer met elkaar door wil gaan.
Denk ik dan.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat "denk" je alleen maar omdat je hoopt dat zij jou niet afwijst om je uiterlijk.
Badje is gevuld, bier staat koud en de hapjes staan klaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]duurt niet lang meer voor ik bij je ben, vrouw van mijn dromen.
En de hakken?quote:
dan lijkt ze net een skippybal man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maak daar klein en curvy van.
En die hakken zijn ook een must.
Ik vind het wel een must dat mijn vriendin kan hakken jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
Hakken een must? Ik vind ze leuk, maar de huisgenoot van mijn vriendin mag niet thuis komen als ze geen hakken draagt. Volgens haar moeder 'horen vrouwen hakken te dragen'
Khut, nu moet ik een schone broek aan doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Badje is gevuld, bier staat koud en de hapjes staan klaar
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een must dat mijn vriendin kan hakken ja
Gaan we niet skinnydippen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Khut, nu moet ik een schone broek aan doen.![]()
nee denk het toch niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat "denk" je alleen maar omdat je hoopt dat zij jou niet afwijst om je uiterlijk.
Goed om te zien dat er nog degelijke opvoedingen bestaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
Hakken een must? Ik vind ze leuk, maar de huisgenoot van mijn vriendin mag niet thuis komen als ze geen hakken draagt. Volgens haar moeder 'horen vrouwen hakken te dragen'
helemaal niet volle borsten en billen een klein buikje dat is curvy niet een skippybalquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dan lijkt ze net een skippybal man.
niks curvy. vrouwelijke vormen in een slank lijf.
Als je als ouder teveel nadruk wil leggen op futiele uiterlijkheden dan heeft ze een uitstekende opvoeding genoten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed om te zien dat er nog degelijke opvoedingen bestaan.
ik weet nou niet of je dit meent of niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed om te zien dat er nog degelijke opvoedingen bestaan.
Skippybal? Rare mindfucks heb jij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dan lijkt ze net een skippybal man.
niks curvy. vrouwelijke vormen in een slank lijf.
jaja. pics eerst dan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef system_overload het volgende:
[..]
helemaal niet volle borsten en billen een klein buikje dat is curvy niet een skippybal
Die kans is aanwezig jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik naakt door jouw buurt loop pikt een andere deerne me in.
ja, ik meen het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet nou niet of je dit meent of niet.
RIP.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij lijkt op een meisje dat ik kende.
1) waar heb je een foto van mij gevonden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
van het kampje om de hoek?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fobo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) waar heb je een foto van mij gevonden?
2) hoe heette zij?
3) onmogelijk
Welnee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee denk het toch niet.
Zal niet zeggen dat ik moeders mooiste ben, maar ook weer niet ondergemiddeld.
Oh ja die had ik nog niet helemaal leeg gehaaldquote:
quote:
En naam is niet nodig, jij bent het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja die had ik nog niet helemaal leeg gehaald
Wat zal die meid daar blij mee zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En naam is niet nodig, jij bent het niet.
Ik zou haar doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zal die meid daar blij mee zijn
hoiquote:
goed hoor maar wel heet en niet op de goeie manierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |