Hoe?quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:30 schreef FirefoxNB het volgende:
verkokering
Het verschijnsel dat verschillende instanties zich met een bepaald beleidsterrein bemoeien en daarbij naast elkaar werken, zonder dwarsverbindingen en daardoor ongecoördineerd opereren
Ik denk dat bedoelt wordt dat de betrokkenen allemaal langs elkaar werken, dus langs de randen vd koker, ipv mét elkaar, ín de kokerquote:
er staat in mijn boek om je verkiesbaar te kunnen stellen (zodat niet elke malloot zoals Gordon ineens de Gordon partij gaat oprichtenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:37 schreef SLP_ het volgende:
Nederland heeft toch helemaal geen districtenstelsel..
goed idee , ik ga ook maar even een paar uurtjes slapenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:46 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Slaap lekker!
Ik ga ook zo ook naar bed. Ben erachter gekomen dat alles erin en er uit gaan. Toch dan maar drie uurtjes proberen te slapen en dan (hopelijk) fris en fruitigop staan
ah thanksquote:Op donderdag 24 mei 2012 06:43 schreef FirefoxNB het volgende:
ja dat is ook citeren, als het zelfs bij nederlands kan, (kan het hier al helemaal)
dus ja
Succesquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:50 schreef enthiric het volgende:
Ik ga me klaar maken om weg te gaan, Succes zometeen hé
Dat zijn toch bedrijven of mensen die invloed proberen uit te oefenen op politici over een voorstel van een wetsvoorstel? Bijv. dat Shell zijn best doet om een besluit te beïnvloeden bij een milieuwet? Maar de definitie kan ik ook niet vindenquote:
Yep en ze let er ook op dat lidstaten de wetten ook uitvoeren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:02 schreef Rechten_Student het volgende:
Dus de Europese commissie is de uitvoerende macht?
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:02 schreef Rechten_Student het volgende:
Dus de Europese commissie is de uitvoerende macht?
woowww, dat is pas echt kutquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:15 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Ik moet ook over een kwartier weg en ik moet nog massamedia en criminaliteit doornemen
En het beste is nog: ik heb mn criminaliteit boek bij m'n vader laten liggenquote:
Ja je was ook snel klaar zie ik.quote:
Nee, agenda-setting theorie. Want die theorie beschreef dat niet de media bepaalt wat er besproken wordt, maar dat juist de orde van de dag bepaalt wat er in de media komt. Oftewel, de media heeft er niet veel invloed op.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef azahamche het volgende:
[..]
Nice.
Had je ook eentje met de selectieve-perceptie theorie?
Argh jammer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, agenda-setting theorie. Want die theorie beschreef dat niet de media bepaalt wat er besproken wordt, maar dat juist de orde van de dag bepaalt wat er in de media komt. Oftewel, de media heeft er niet veel invloed op.
Dacht ik tenminste.
Omg, ik ook! Ik had het gister nog doorgelezen, maar dacht dat dat toch niet aan bod zou komen dus voor de rest niets mee gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Blistering het volgende:
Maar perceptie zou ook goed kunnen hoor.
Ik heb die vraag over onderzoeksvragen formuleren ook fout.
Tsja ik ook denk ik, had het heel simpel gehouden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Blistering het volgende:
Maar perceptie zou ook goed kunnen hoor.
Ik heb die vraag over onderzoeksvragen formuleren ook fout.
Ja, ditquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, agenda-setting theorie. Want die theorie beschreef dat niet de media bepaalt wat er besproken wordt, maar dat juist de orde van de dag bepaalt wat er in de media komt. Oftewel, de media heeft er niet veel invloed op.
Dacht ik tenminste.
Nee dat zijn de hooftaken formele was recht van motie,intterpelatie,vragenrecht,enquetequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef Rechten_Student het volgende:
Oke. Nog wel een ander vraagje;
2 formele middelen had ik initatiefrecht en recht van amendement, is dat goed?
Ik had recht op enquete.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:33 schreef enthiric het volgende:
Wat was trouwens dat recht waar de eerste kamer nog op terug kon vallen?
recht van interpellatie of motie?
Ik had recht op motie, en recht op interpellatie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef Rechten_Student het volgende:
Oke. Nog wel een ander vraagje;
2 formele middelen had ik initatiefrecht en recht van amendement, is dat goed?
Hooftaken? WAT ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef enthiric het volgende:
[..]
Nee dat zijn de hooftaken formele was recht van motie,intterpelatie,vragenrecht,enquete
dat had ik ook .. basic, iets anders geformuleerd 4pt waard:)quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef azahamche het volgende:
[..]
Tsja ik ook denk ik, had het heel simpel gehouden.
Soc-Eco: Tot welk inkomenscategorie behoren de meeste kijker van DWDD?
Soc-Cul: Uit welke etniciteiten bestaat de kijkersgroep van DWDD?
haha, moet wat proberen toch.
Huh? Ligt het aan mij of is dit gewoon incorrect Nederlands?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:37 schreef enthiric het volgende:
Erh ik bedoel zeg maar de taken die ze hadden en wat de eerste niet had verkeerd gezegd :s
<-- zuig in nederlands oke :<quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Huh? Ligt het aan mij of is dit gewoon incorrect Nederlands?
Moet ook goed zijn.quote:
Hihi ik ook precies. Ik heb wel een goed gevoel nu.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Blistering het volgende:
Bij de laatste vraag had ik trouwens:
Vergelding
Preventie
Handhaven openbare orde
Ik hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Blistering het volgende:
Vergelding
Preventie
Handhaven openbare orde
Generale preventiequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Blistering het volgende:
Vergelding
Preventie
Handhaven openbare orde
Ja had bij 1 iets van percentage stemmen is percentage zetels komt op hetzelfde neer lijkt me en bij 2 had ik hetzelfdequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:43 schreef Blistering het volgende:
En bij de tabel vraag:
1: Er is een kiesdeler gebruikt. Totaal aantal stemmen / 150
2: Er zijn veel partijen, waaronder veel kleine partijen.
1e kamer kan geen amendementen indienen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef Rechten_Student het volgende:
Maar amendement is het recht om wetsvoorstellen toch te wijzigen...Hiermee kan je zeer zeker 't beleid beinvloeden..Volgens mij zijn ze allemaal goed
ik hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:43 schreef Blistering het volgende:
En bij de tabel vraag:
1: Er is een kiesdeler gebruikt. Totaal aantal stemmen / 150
2: Er zijn veel partijen, waaronder veel kleine partijen.
Welke vraag hebben we het nou over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
1e kamer kan geen amendementen indienen toch?
Ik had 1 evenredige kiesstelselquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef FirefoxNB het volgende:
ik had iets van
1 op basis van de hoeveelheid stemmen worden de zetels verdeeld?
tweede had ik volgens mij gwn fout gegokt... 2 meerderheid nodig ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |