abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111965345
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef Blistering het volgende:
Lobbyen is goed.
Nice. :)

Had je ook eentje met de selectieve-perceptie theorie?
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:15:53 #102
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111965381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef azahamche het volgende:

[..]

Nice. :)

Had je ook eentje met de selectieve-perceptie theorie?
Nee, agenda-setting theorie. Want die theorie beschreef dat niet de media bepaalt wat er besproken wordt, maar dat juist de orde van de dag bepaalt wat er in de media komt. Oftewel, de media heeft er niet veel invloed op.

Dacht ik tenminste.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111965429
Ik heb ook perceptietheorie, wist alleen niet meer welk woord er voor kwam :')
Ben best bang, hoop dat ik het redelijk gemaakt heb..
pi_111965430
quote:
4s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee, agenda-setting theorie. Want die theorie beschreef dat niet de media bepaalt wat er besproken wordt, maar dat juist de orde van de dag bepaalt wat er in de media komt. Oftewel, de media heeft er niet veel invloed op.

Dacht ik tenminste.
Argh jammer. :(

Maarja we gaan het gauw zien.
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:18:48 #105
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111965492
Maar perceptie zou ook goed kunnen hoor.

Ik heb die vraag over onderzoeksvragen formuleren ook fout.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111965513
quote:
13s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Blistering het volgende:
Maar perceptie zou ook goed kunnen hoor.

Ik heb die vraag over onderzoeksvragen formuleren ook fout.
Omg, ik ook! Ik had het gister nog doorgelezen, maar dacht dat dat toch niet aan bod zou komen dus voor de rest niets mee gedaan ;(
pi_111965568
quote:
13s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Blistering het volgende:
Maar perceptie zou ook goed kunnen hoor.

Ik heb die vraag over onderzoeksvragen formuleren ook fout.
Tsja ik ook denk ik, had het heel simpel gehouden.

Soc-Eco: Tot welk inkomenscategorie behoren de meeste kijker van DWDD?

Soc-Cul: Uit welke etniciteiten bestaat de kijkersgroep van DWDD?

haha, moet wat proberen toch.
pi_111965655
Ik heb het echt verkeerd :')

Soc-Eco: Hoe komt het dat vooral hoogopgeleide mensen met een hoog inkomen naar DWDD kijken?
Hoe kom ik daar bij :')

Soc-Cul: Wat voor invloed heeft DWDD op de huidige normen en waarden in Nederland?

:')^10 :P
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:24:52 #109
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111965697
Ik had bij Soc-Eco: Valt het succes van DWDD te verklaren door de focus op cultuur i.p.v. op economie?

Maar da's zo fout :') Die ander weet ik niet meer.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111965865
Hola word wel een 6-7tje :D
Moet vaker nachtwerk doen zeg helpt wel
pi_111965892
quote:
4s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee, agenda-setting theorie. Want die theorie beschreef dat niet de media bepaalt wat er besproken wordt, maar dat juist de orde van de dag bepaalt wat er in de media komt. Oftewel, de media heeft er niet veel invloed op.

Dacht ik tenminste.
Ja, dit :Y
pi_111965930
Ik heb hem best goed gemaakt eerlijk gezegd, ik ga hem wel niet nakijken omdat er bij sommige opgaven meerdere antwoorden mogelijk zijn en ik wil mijzelf niet alvast al een lage punt inpraten.

Ik heb wel een ander vraagje mensen;

Ik heb best slordig geschreven, veel doorgestreept, etc.

Mogen ze daar punten voor aftrekken?
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:32:26 #113
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111965966
Nee, als het maar leesbaar is.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111966009
Wat was trouwens dat recht waar de eerste kamer nog op terug kon vallen?
recht van interpellatie of motie?
pi_111966016
Oke. Nog wel een ander vraagje;

2 formele middelen had ik initatiefrecht en recht van amendement, is dat goed?
pi_111966040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef Rechten_Student het volgende:
Oke. Nog wel een ander vraagje;

2 formele middelen had ik initatiefrecht en recht van amendement, is dat goed?
Nee dat zijn de hooftaken formele was recht van motie,intterpelatie,vragenrecht,enquete
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:35:05 #117
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111966049
quote:
12s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:33 schreef enthiric het volgende:
Wat was trouwens dat recht waar de eerste kamer nog op terug kon vallen?
recht van interpellatie of motie?
Ik had recht op enquete.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef Rechten_Student het volgende:
Oke. Nog wel een ander vraagje;

2 formele middelen had ik initatiefrecht en recht van amendement, is dat goed?
Ik had recht op motie, en recht op interpellatie.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111966051
ik gokte interpellatie iets van verwerpen?
pi_111966078
Ik had budgetrecht :')
pi_111966087
quote:
12s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef enthiric het volgende:

[..]

Nee dat zijn de hooftaken formele was recht van motie,intterpelatie,vragenrecht,enquete
Hooftaken? WAT ?
pi_111966102
Maar amendement is het recht om wetsvoorstellen toch te wijzigen... :P Hiermee kan je zeer zeker 't beleid beinvloeden..Volgens mij zijn ze allemaal goed ;)
pi_111966115
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:30 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Ja, dit :Y
gelukkig.. ik twijfelde zelfs een tikje met injectienaald maar had agendasetting
pi_111966118
Erh ik bedoel zeg maar de taken die ze hadden en wat de eerste niet had verkeerd gezegd :s
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:38:27 #124
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111966173
Motie en interpellatie is sowieso goed.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111966174
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef azahamche het volgende:

[..]

Tsja ik ook denk ik, had het heel simpel gehouden.

Soc-Eco: Tot welk inkomenscategorie behoren de meeste kijker van DWDD?

Soc-Cul: Uit welke etniciteiten bestaat de kijkersgroep van DWDD?

haha, moet wat proberen toch.
dat had ik ook .. basic, iets anders geformuleerd 4pt waard:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')