abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111957133
Ik had daar een 3.1 voor ;(
pi_111957138
populaire massakrant

de telegraaf= rechts liberaal
Algemeen dagblad=liberaal
het parool=socialistisch

kaderkrant

volkskrant=socialistisch
nrc handelsblad=kritisch liberaal
trouw=protestants christelijk vooral hbo+
reformatisch dagblad= protestants-christelijk vooral laag opgeleiden
nederlands dagblad= protestants christelijk
pi_111957148
Pff ik ga toch maar naar bed want ik heb me toch een koppijn. Hopelijk morgenochtend nog ff stampen, succes nog met leren! :)
pi_111957151
2011 tijdvak 2 is ook verkeerd om te maken mensen, de N-term was 1.4 !!! ( moet je voorstellen, maximale is 2...) :')
pi_111957154
2011-I was 1.4 N dus moeilijk ... ff oefenen ermee dus (ochtend) ik ga straks dalijk is het ochtend
pi_111957155
Dankjewel, jij ook alvast succes...Ik blijf nog effe wakker denk ik
pi_111957156
Ja ik ook zo en weer om 6 uur op omte gaan leren
pi_111957174
Slaap lekker!

Ik ga ook zo ook naar bed. Ben erachter gekomen dat alles erin en er uit gaan. Toch dan maar drie uurtjes proberen te slapen en dan (hopelijk) fris en fruitig :{ op staan
pi_111957194
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 01:46 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Slaap lekker!

Ik ga ook zo ook naar bed. Ben erachter gekomen dat alles erin en er uit gaan. Toch dan maar drie uurtjes proberen te slapen en dan (hopelijk) fris en fruitig :{ op staan
goed idee , ik ga ook maar even een paar uurtjes slapen

Succes met leren iedereen, ^O^
pi_111957199
4u slapen bedoel je... bedenk me ineens, dat ik gwn samenvatting moet lezen ipv uit boek, daar steek ik minder van op.

succes ! ik ga ook nu
pi_111957212
Enkele omroepen:
• VARA -> socialistisch.
• NCRV -> protestants-christelijk.
• KRO -> rooms-katholiek.
• VPRO -> protestants.
• AVRO -> liberaal.
• TROS -> algemeen.
• EO -> christelijk.
• NOS -> maakt nieuwsprogramma’s.

http://www.scholieren.com/werkstukken/20619
pi_111957215
Als iedereen gaat dan ga ik ook maar is Succes wie nog bezig is
pi_111957221
Ja idd vier uur! Eens zien wie er om zes uur als eerste post :P

De die-harders: Succes ^O^

De rest: welterusten :z
pi_111957257
Ben i kde enige die nog wakker blijft? :P
  donderdag 24 mei 2012 @ 02:01:31 #40
332189 CRAPjoris
Account inactief, nu: JorisvZ
pi_111957316
Nee.
LEREN LEREN LEREN!
Dit account gebruik ik niet meer. Mijn nieuwe gebruikersnaam is: JorisvZ
pi_111957629
Nog wakker?
pi_111957700
Altijd.
pi_111957840
lekker 4 uur gerust eerlijk
pi_111957845
yep 4u nu wat theorie tot 7 ofzo en dan tot 8 oefeningen -+
pi_111957847
rechter en amche wel de die-harders..gwn tot 4u er nog zijn
pi_111957848
Trouwens als je een vraag hebt van blabla geeft dit aan met een citaat uit de bron
is het dan goed als je de eerste 2 woorden en de laatste 2 opschrijft met de regels erachter inplaats van het helemaal opteschrijven?
pi_111957851
Dacht ik ook ;)
pi_111957888
de tijd vliegt opeens :S
pi_111957903
ja dat is ook citeren, als het zelfs bij nederlands kan, (kan het hier al helemaal)
dus ja
pi_111957907
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 06:43 schreef FirefoxNB het volgende:
ja dat is ook citeren, als het zelfs bij nederlands kan, (kan het hier al helemaal)
dus ja
ah thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')