goed idee , ik ga ook maar even een paar uurtjes slapenquote:Op donderdag 24 mei 2012 01:46 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Slaap lekker!
Ik ga ook zo ook naar bed. Ben erachter gekomen dat alles erin en er uit gaan. Toch dan maar drie uurtjes proberen te slapen en dan (hopelijk) fris en fruitigop staan
ah thanksquote:Op donderdag 24 mei 2012 06:43 schreef FirefoxNB het volgende:
ja dat is ook citeren, als het zelfs bij nederlands kan, (kan het hier al helemaal)
dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |