Huh? Ligt het aan mij of is dit gewoon incorrect Nederlands?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:37 schreef enthiric het volgende:
Erh ik bedoel zeg maar de taken die ze hadden en wat de eerste niet had verkeerd gezegd :s
<-- zuig in nederlands oke :<quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Huh? Ligt het aan mij of is dit gewoon incorrect Nederlands?
Moet ook goed zijn.quote:
Hihi ik ook precies. Ik heb wel een goed gevoel nu.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Blistering het volgende:
Bij de laatste vraag had ik trouwens:
Vergelding
Preventie
Handhaven openbare orde
Ik hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Blistering het volgende:
Bij de laatste vraag had ik trouwens:
Vergelding
Preventie
Handhaven openbare orde
Generale preventiequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef Blistering het volgende:
Bij de laatste vraag had ik trouwens:
Vergelding
Preventie
Handhaven openbare orde
Ja had bij 1 iets van percentage stemmen is percentage zetels komt op hetzelfde neer lijkt me en bij 2 had ik hetzelfdequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:43 schreef Blistering het volgende:
En bij de tabel vraag:
1: Er is een kiesdeler gebruikt. Totaal aantal stemmen / 150
2: Er zijn veel partijen, waaronder veel kleine partijen.
1e kamer kan geen amendementen indienen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef Rechten_Student het volgende:
Maar amendement is het recht om wetsvoorstellen toch te wijzigen...Hiermee kan je zeer zeker 't beleid beinvloeden..Volgens mij zijn ze allemaal goed
ik hadquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:43 schreef Blistering het volgende:
En bij de tabel vraag:
1: Er is een kiesdeler gebruikt. Totaal aantal stemmen / 150
2: Er zijn veel partijen, waaronder veel kleine partijen.
Welke vraag hebben we het nou over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
1e kamer kan geen amendementen indienen toch?
Ik had 1 evenredige kiesstelselquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef FirefoxNB het volgende:
ik had iets van
1 op basis van de hoeveelheid stemmen worden de zetels verdeeld?
tweede had ik volgens mij gwn fout gegokt... 2 meerderheid nodig ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |