SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Plaatje doet me denken aan een man uit een documentaire van een paar maanden terug. Die had zijn teennagels laten verwijderen zodat er geen blaren onder de tenen kwamen tijdens ultramarathons.quote:![]()
![]()
Drassss en ik kunnen worden toegevoegd aan de zevenheuvelenloop en GotC aan de Ladies Run
F means you're fucked![]()
woooowwww, dat is extreem!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:44 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Plaatje doet me denken aan een man uit een documentaire van een paar maanden terug. Die had zijn teennagels laten verwijderen zodat er geen blaren onder de tenen kwamen tijdens ultramarathons.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef YUR het volgende:
Drassss en ik kunnen worden toegevoegd aan de zevenheuvelenloop en GotC aan de Ladies Run![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij was het uit deze documentaire:quote:
Hele documentaire helaas niet meer via videokanalen te bekijken.![]()
Hoe moet ik dit nu weer opvattenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan schatterlachen ze terug naar je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat gaan deze topics snel
Ik kan het allemaal niet bijhouden
Children of the night. What music they make.![]()
En jij aan de omloop ter heijde ook toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef YUR het volgende:
Drassss en ik kunnen worden toegevoegd aan de zevenheuvelenloop en GotC aan de Ladies Run![]()
Ik ga deze lopen:
https://www.lions.nl/Nieuws/8149/23e_Lionsloop_op_16_juni.html
De 5k, als ik me goed voel en de omstandigheden zijn goed ga ik voor een sub 20 op 5k.![]()
Ohja, die ook nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
En jij aan de omloop ter heijde ook toch?
F means you're fucked![]()
voor ik ging had ik verwacht dat ik het niet zou volmaken, want moe van de warmte, Ik heb enkel bij hetzelfde stoplicht waar ik de vorige keer een kleine minuut moest wachten, even iets gas teruggenomen en een meter of tien a 15 gewandeld, toen sprongen de stoplichten weer op groen en kon ik doorrennen. Toen er bij een ander stoplicht een automobilist gebaarde dat ik door kon rennen ondanks dat m'n stoplicht op rood stond, vond ik dat het niet kon maken om de zes km niet vol te maken![]()
(tis inclusief vijf minuten inlopen en vijf minuten cooldown)Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Yupquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
Wat gaan deze topics snel
Ik kan het allemaal niet bijhouden![]()
![]()
Ook weer 20 minuutjes op de teller gezet vanmiddagWas wel blij dat ik de helft van de ronde in de schaduw kon lopen, pfiew wat was het warm (nouja: vochtig, dat was vooral het probleem).
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
Ben toch blij dat ik vanochtend ben gegaan. Voor mij was het wanneer je niets deed al warm genoeg.. laat staan hardlopen![]()
![]()
ik had wel een flesje water mee, maar ik baalde eigenlijk dat ik er siroop door gegooid had. Had op een gegeven moment de behoefte om water in m'n gezicht te gooien van de warmte
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Morgen maar eens een nieuw shirt kopen. Shirt met lange mouwen is me ietsiepietsie te warm met dit weer.![]()
![]()
Schaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgen maar eens een nieuw shirt kopen. Shirt met lange mouwen is me ietsiepietsie te warm met dit weer.![]()
![]()
Wat is je streeftijd Yur?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef YUR het volgende:
Evy 13
35 min
4.024 meter
6,85 km/u (incluus wandelen)
282 kcal
2-4-5-6-7 min rennenDie 7 viel zwaar! maar in da pocket
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Bij de Hema hebben ze shirtjes voor 5 euro. Met elastaan dus het zit nog lekker ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daar is mijn shirt iets te duur voor.![]()
![]()
Topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Evy 13
35 min
4.024 meter
6,85 km/u (incluus wandelen)
282 kcal
2-4-5-6-7 min rennenDie 7 viel zwaar! maar in da pocket
![]()
![]()
Sodeknetters, zojuist 16km afgelegd met een pace onder de 6min/km. Wat een takkeneind, maar wat was dat gaaf: tussen de weilanden met aan de ene kant de ondergaande zon en aan de andere horizon een onweersbui (die gelukkig ruim langs dreef). Tel daar de runners high bij op en ik ben de gelukkigste mens op aarde. Wel een heel erg moe gelukkig mens, trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef GlenHighland het volgende:
Sodeknetters, zojuist 16km afgelegd met een pace onder de 6min/km. Wat een takkeneind, maar wat was dat gaaf: tussen de weilanden met aan de ene kant de ondergaande zon en aan de andere horizon een onweersbui (die gelukkig ruim langs dreef). Tel daar de runners high bij op en ik ben de gelukkigste mens op aarde. Wel een heel erg moe gelukkig mens, trouwensNetjes !
![]()
Wat zit er tegenwoordig bij Rotterdam Runnersworld?Netjes hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef GlenHighland het volgende:
Sodeknetters, zojuist 16km afgelegd met een pace onder de 6min/km. Wat een takkeneind, maar wat was dat gaaf: tussen de weilanden met aan de ene kant de ondergaande zon en aan de andere horizon een onweersbui (die gelukkig ruim langs dreef). Tel daar de runners high bij op en ik ben de gelukkigste mens op aarde. Wel een heel erg moe gelukkig mens, trouwens![]()
![]()
Wauw tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef GlenHighland het volgende:
Sodeknetters, zojuist 16km afgelegd met een pace onder de 6min/km. Wat een takkeneind, maar wat was dat gaaf: tussen de weilanden met aan de ene kant de ondergaande zon en aan de andere horizon een onweersbui (die gelukkig ruim langs dreef). Tel daar de runners high bij op en ik ben de gelukkigste mens op aarde. Wel een heel erg moe gelukkig mens, trouwens16 km
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
En het bewijs dat dit door een 43-jarige te halen is in 9 maanden met 2 trainingen per week.quote:
Dus iedereen die pas begonnen is: vooral doorgaan, die afstanden zijn ook voor Jou weggelegd!![]()
Das ook ongeveer mijn schema geweest. Ik ben alleen 41quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
En het bewijs dat dit door een 43-jarige te halen is in 9 maanden met 2 trainingen per week.
Dus iedereen die pas begonnen is: vooral doorgaan, die afstanden zijn ook voor Jou weggelegd!![]()
![]()
sowieso een goede organisatie om te steunen...!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef xzaz het volgende:
Ik ga deze lopen:
https://www.lions.nl/Nieuws/8149/23e_Lionsloop_op_16_juni.html
De 5k, als ik me goed voel en de omstandigheden zijn goed ga ik voor een sub 20 op 5k.
Your in Lionism,
rechtsedirecte'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik steek ook altijd even mijn hand op als ik voorrang krijg of als een automobilist bijv. even keurig zijn groot licht dimt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef DJMO het volgende:
Toen er bij een ander stoplicht een automobilist gebaarde dat ik door kon rennen ondanks dat m'n stoplicht op rood stond, vond ik dat het niet kon maken om de zes km niet vol te maken![]()
[ afbeelding ]
(tis inclusief vijf minuten inlopen en vijf minuten cooldown)
Verder prima gelopen DJMO!
En dart geldt natuurlijk voor iedereen die gister de warmte getrotseerd heeft en evengoed lekker aan het lopen is geweest....
Kreeg net het clubprogramma voor Juni in de bus....modder, modder en nog eens modder
[ Bericht 11% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-05-2012 05:55:27 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
begint er hier aardig op te lijken... ik had me zo voorgenomen dat ik een paar dagen rustig aan zou doen maar ja...het is mooi weer dus dan gaan we maar weer een rondje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goeiemorgen. Nou vandaag wel weer pijn bij trap af dus ik heb besloten dat ik alle wedstrijden maar uit mijn hoofd ga zetten en me ga richten op herstel. Kan wel even duren denk ik... morgen naar ShoeStar voor nieuwe schoenen en hopelijk ook advies van een fysio tav hoe nu verder. Evt ook nog langs fysio volgende week. Kan wel janken nu maar ja, ik grijp de gelegenheid maar aan om helemaal van mijn scheenbeenklachten af te komen en een solide basis te leggen voor pijnvrij hardlopen.
Intussen proberen mn loopjes te vervangen door fietsen en wellicht meld ik mezelf ook maar aan bij de sportschool. Bleh.Niet meer actief op Fok!![]()
Gisterochtend nieuwe schoenen laten aanmeten bij Runnersworld Haarlem. Heb de Mizuno Wave Inspire 8 gekocht.
En gisteravond direct uitgeprobeerd natuurlijk. Het was wel even wennen, maar op zich heb ik er wel lekker op gelopen. Les 9 van Evy gedaan, alleen de laatste 3 minuten rennen heb ik niet gedaan om overbelasting te voorkomen. Ik wilde even rustig beginnen met deze nieuwe schoenen.
In elk geval deze ochtend geen last van mijn knie na de loop van gisteravond!![]()
En wat was het nog warm gisteravond zeg! Op zich hield ik het nog wel vol, maar ik hoef nog niet zo verKan me voorstellen dat je helemaal kapot gaat als je dan > 10 kilometer gaat lopen.
![]()
@mosselmosselsucces
Hoe bevalt de lessen van haar? Ik las ergens dat jij het een rustige opbouw vond. Dus jij vind het niet nodig om je benen te laten wennen. Over 1,5 week eens kijken hoe ik dat ervaar.
@ iedereen
Ik las vanochtend tijdens het bijlezen van de topic dat iemand het had over je longen opwarmen voor het rennen (dit stond ergens in het vorige topic). Vooral met dit weer...
Hoe doe je dat? Een aantal keer goed en diep ademen?![]()
5:55 opgestaan, wat special K met sojamelk erin gemikt en gaan hardlopen. Resultaat:
Distance: 8.40 km
Time: 58:20
Avg Speed: 8.6 km/h
bij ongeveer 17 graden. Heerlijk!
Lekker rustig rondje, veel naaktslakken gezienen mooie mist
Dit moet ik vaker doen!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
meldt zich....gewoon je handen op je hoofd en je bovenlichaam naar links buigen, een seconde of 10 deze positie vasthouden en dan de andere kant...dit een keer of 3 herhalenquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:53 schreef streamnl het volgende:
@ iedereen
Ik las vanochtend tijdens het bijlezen van de topic dat iemand het had over je longen opwarmen voor het rennen (dit stond ergens in het vorige topic). Vooral met dit weer...
Hoe doe je dat? Een aantal keer goed en diep ademen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb zo'n ademend, gaas shirt van Adidas:quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgen maar eens een nieuw shirt kopen. Shirt met lange mouwen is me ietsiepietsie te warm met dit weer.
overweeg alleen nog zoiets (alleen dan een ander kleurtje):
Voor als 't echt warm wordt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Netjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:10 schreef SEMTEX het volgende:
5:55 opgestaan, wat special K met sojamelk erin gemikt en gaan hardlopen. Resultaat:
Distance: 8.40 km
Time: 58:20
Avg Speed: 8.6 km/h
bij ongeveer 17 graden. Heerlijk!
Lekker rustig rondje, veel naaktslakken gezienen mooie mist
Dit moet ik vaker doen!
En nog last van die Cornflakes gehad tijdens het lopen?Ik ga ook maar in zo'n shirt lopen vanavond ja, is wel lekker luchtig in deze temperaturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ademend, gaas shirt van Adidas:
[ afbeelding ]
overweeg alleen nog zoiets (alleen dan een ander kleurtje):
[ afbeelding ]
Voor als 't echt warm wordtJa, voor het eerst binnen het 'langzame' tijdsinterval voor duurlopen, kwam denk ik door de warmte, vanavond maar weer dat tempo lopenquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
10km op de klok...weer was heerlijk maar lopen ging gewoontjes.... tempo zat er wel goed in (gemiddeld 5.20min/km) maar geen goed gevoel na afloop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
1.20, maar ik hoop als de training een beetje wil lukken dat ik ergens tussen de 1.10 en 1.20 uitkom.quote:![]()
vraagje..
ik merk na gisteren dat als ik bijvoorbeeld hoest dat m'n buikspieren gevoelig zijn. kent iemand dat?Ik heb er één en ik ben er trots op
gevoelig als in spierpijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:43 schreef DJMO het volgende:
vraagje..
ik merk na gisteren dat als ik bijvoorbeeld hoest dat m'n buikspieren gevoelig zijn. kent iemand dat?![]()
Mij lijkt een hardloopjurkje wel lekker, eigenlijk. Bestaat zoiets *googlen gaat*.
Waarom geen goed gevoel, rd?
Hoeveel km is de Zevenheuvelenloop, 15?
Heb echt zin in morgen. Nieuwe schoenen testen/kopen en eindelijk eens advies van een deskundige
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Jurkje.. vast welquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Mij lijkt een hardloopjurkje wel lekker, eigenlijk. Bestaat zoiets *googlen gaat*.
Waarom geen goed gevoel, rd?
Hoeveel km is de Zevenheuvelenloop, 15?
Heb echt zin in morgen. Nieuwe schoenen testen/kopen en eindelijk eens advies van een deskundige
.
15 kilometer inderdaad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: