quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef GlenHighland het volgende:
Sodeknetters, zojuist 16km afgelegd met een pace onder de 6min/km. Wat een takkeneind, maar wat was dat gaaf: tussen de weilanden met aan de ene kant de ondergaande zon en aan de andere horizon een onweersbui (die gelukkig ruim langs dreef). Tel daar de runners high bij op en ik ben de gelukkigste mens op aarde. Wel een heel erg moe gelukkig mens, trouwens
Netjes hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef GlenHighland het volgende:
Sodeknetters, zojuist 16km afgelegd met een pace onder de 6min/km. Wat een takkeneind, maar wat was dat gaaf: tussen de weilanden met aan de ene kant de ondergaande zon en aan de andere horizon een onweersbui (die gelukkig ruim langs dreef). Tel daar de runners high bij op en ik ben de gelukkigste mens op aarde. Wel een heel erg moe gelukkig mens, trouwens
Wauw tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef GlenHighland het volgende:
En het bewijs dat dit door een 43-jarige te halen is in 9 maanden met 2 trainingen per week.quote:
Das ook ongeveer mijn schema geweest. Ik ben alleen 41quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
En het bewijs dat dit door een 43-jarige te halen is in 9 maanden met 2 trainingen per week.
Dus iedereen die pas begonnen is: vooral doorgaan, die afstanden zijn ook voor Jou weggelegd!
sowieso een goede organisatie om te steunen...!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef xzaz het volgende:
Ik ga deze lopen:
https://www.lions.nl/Nieuws/8149/23e_Lionsloop_op_16_juni.html
De 5k, als ik me goed voel en de omstandigheden zijn goed ga ik voor een sub 20 op 5k.
ik steek ook altijd even mijn hand op als ik voorrang krijg of als een automobilist bijv. even keurig zijn groot licht dimt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef DJMO het volgende:
Toen er bij een ander stoplicht een automobilist gebaarde dat ik door kon rennen ondanks dat m'n stoplicht op rood stond, vond ik dat het niet kon maken om de zes km niet vol te maken![]()
[ afbeelding ]
(tis inclusief vijf minuten inlopen en vijf minuten cooldown)
meldt zich....gewoon je handen op je hoofd en je bovenlichaam naar links buigen, een seconde of 10 deze positie vasthouden en dan de andere kant...dit een keer of 3 herhalenquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:53 schreef streamnl het volgende:
@ iedereen
Ik las vanochtend tijdens het bijlezen van de topic dat iemand het had over je longen opwarmen voor het rennen (dit stond ergens in het vorige topic). Vooral met dit weer...
Hoe doe je dat? Een aantal keer goed en diep ademen?
Ik heb zo'n ademend, gaas shirt van Adidas:quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgen maar eens een nieuw shirt kopen. Shirt met lange mouwen is me ietsiepietsie te warm met dit weer.
Netjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:10 schreef SEMTEX het volgende:
5:55 opgestaan, wat special K met sojamelk erin gemikt en gaan hardlopen. Resultaat:
Distance: 8.40 km
Time: 58:20
Avg Speed: 8.6 km/h
bij ongeveer 17 graden. Heerlijk!
Lekker rustig rondje, veel naaktslakken gezienen mooie mist
Dit moet ik vaker doen!
Ik ga ook maar in zo'n shirt lopen vanavond ja, is wel lekker luchtig in deze temperaturen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ademend, gaas shirt van Adidas:
[ afbeelding ]
overweeg alleen nog zoiets (alleen dan een ander kleurtje):
[ afbeelding ]
Voor als 't echt warm wordt
Ja, voor het eerst binnen het 'langzame' tijdsinterval voor duurlopen, kwam denk ik door de warmte, vanavond maar weer dat tempo lopenquote:
1.20, maar ik hoop als de training een beetje wil lukken dat ik ergens tussen de 1.10 en 1.20 uitkom.quote:
gevoelig als in spierpijn?quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:43 schreef DJMO het volgende:
vraagje..
ik merk na gisteren dat als ik bijvoorbeeld hoest dat m'n buikspieren gevoelig zijn. kent iemand dat?
Jurkje.. vast welquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Mij lijkt een hardloopjurkje wel lekker, eigenlijk. Bestaat zoiets *googlen gaat*.
Waarom geen goed gevoel, rd?
Hoeveel km is de Zevenheuvelenloop, 15?
Heb echt zin in morgen. Nieuwe schoenen testen/kopen en eindelijk eens advies van een deskundige
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |