Dat waren ze allemaal.quote:
Succesvol schild was succesvolquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Nope, ik heb het schild boven Bunschoten aangezet, wij gaan barbieknoeien, en ik wil daarbij geen regen.
Nou, het waaide vlak voor de hoosbui wel bijzonder hard!quote:
hier in west valt het nog meequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij donker aan 't worden hoor.
[ afbeelding ]
vanaf hier was het een hele fletse knal, maar ik was dichtbij.quote:
Nice.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef The_Terminator het volgende:
Toen ik van Groningen terug naar Assen reed over de A28:
[ afbeelding ]
ik liep even naar buiten en keek richting het centrum: je hebt gelijkquote:
Dat hebben we hier al gehad, nog niets bijzonders atm.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nah zuid-west Eindhoven is het nog niet echt spannend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:45 schreef YazooW het volgende:
Regen zet hier nu eindelijk door, flitsen ook erbij. Mooi om te zien hoe het donkere gedeelte langzaam aan richting Eindhoven trekt.
cool je ziet t flitsen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef ADDG het volgende:
Gaat straks flink los in Eindhoven zo te zien. Heb een webcam gevonden die ergens in Eindhoven staat eens kijken of er straks wat mooi beelden op zijn te zien![]()
Bij de universiteit ergens? Nog een kilometertje of 15 westwaarts is het nog blauw ende zonnig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij de universiteit ergens? Nog een kilometertje of 15 westwaarts is het nog blauw ende zonnig.
zat al te kijken waar het ongeveer wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij de universiteit ergens? Nog een kilometertje of 15 westwaarts is het nog blauw ende zonnig.
5 km noordelijk toch een flinke hagelbuiquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef lezzer het volgende:
Hier in de Peel regent het toch al een tijdje lekker door. Geen noodweer, meer een lekkere zomerbui.
Hier hoorde we flink wat klappen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef fotostarter het volgende:
Werd flink donker, begon te druppelen en te rommelen, en dat was het. Nu een enkele flits zonder gedonder. Code oranje.... hmf
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dan zal mijn Oma wel weer door het huis heen lopen keutelen die broekepoepert
Zie nu dat er rond half 8 ook wel een flinke bui over Arnhem heen trokquote:
Ehv ook, heerlijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef Klonk het volgende:
regen of niet, het is wel lekker afgekoeld hier, bijna 10 graden eraf
Ik vind één keer dweilen wel genoeg hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef flugeltje het volgende:
D'r is een paarse vlek op weg naar deze kant, ben benieuwd of ie in intensiteit toe- of af gaat nemen...
nu je het zegtquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef flugeltje het volgende:
D'r is een paarse vlek op weg naar deze kant, ben benieuwd of ie in intensiteit toe- of af gaat nemen...
Die hoorde ik ook jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vind één keer dweilen wel genoeg hoor
Oeee, zware donder
Inderdaad, er valt echt veel!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef Prowl het volgende:
Tis net of Eindhoven opgevreten word door de bui
We gaan voor de tweede keer in een week tijd nat, als ik de echo's van de radar moet geloven.quote:
Hier viel het toen wel mee, meeste viel bij jullie...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
We gaan voor de tweede keer in een week tijd nat, als ik de echo's van de radar moet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |