SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die facebook hebben en er niks mee doen.quote:
Stalken, je weet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die facebook hebben en er niks mee doen.
Toch is het denk ik anders.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb door de pil geen enkele puist meerquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is wel waar. De pil is niet echt gezond of zo
Sorry voor mijn berichtje nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mensen die Facebook hebben en mensen gaan stalken op Facebook en dat dan flirten noemen
De pil genas mijn aidsquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb door de pil geen enkele puist meer
Ik zit ook even voorlopig weer aan de pil, en mijn puistjes zijn aan het verdwijnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volwassen, je wordt het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar benzin zit in Utrecht en in de stad zijn ze wat milder heb ik gemerkt. Daarnaast gelooft iedereen anders natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is het denk ik anders.
Meestal wat ik ervan ken dan, is dat de "zwaardere" vrij vroeg al een vriendje of vriendinnetje krijgen uit dezelfde gemeente.
Vervolgens verliefd/getrouwd op hun 18 en met 20 2 kinderen.
Daar is hij dus al te oud voor, dan heb je nog een gemiddelde gemeente (iets waar ik dus inzit) trouwen ze nog vrij vroeg maar uitzonderingen daargelaten dan.
Maar die stellen alle twee te veel eisen (behalve misschien dat je beide geloofd)
Dan heb je nog een 3de groep, de pinkstergemeentes, heel veel variatie in qua leeftijd, maar de meeste zijn daar weer bij gekomen omdat ze ineens het licht zagen, (vaak na andere problemen)
Inderdaad, als je niet tot dezelfde kerk behoort kun je het vergeten en meestal als er een vriend is dan blijft dat haar vriend tot de dood.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is het denk ik anders.
Meestal wat ik ervan ken dan, is dat de "zwaardere" vrij vroeg al een vriendje of vriendinnetje krijgen uit dezelfde gemeente.
Is benzin gelovig dan? Anders lijkt me dat ook niet heel praktischquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar benzin zit in Utrecht en in de stad zijn ze wat milder heb ik gemerkt. Daarnaast gelooft iedereen anders natuurlijk.
Oh met dat laatste ben ik het eens hoor, iedereen mag kiezen wat ie wil of bij hem/haar past.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar benzin zit in Utrecht en in de stad zijn ze wat milder heb ik gemerkt. Daarnaast gelooft iedereen anders natuurlijk.
Ja als je het over de zwaardere heb (vaak) wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, als je niet tot dezelfde kerk behoort kun je het vergeten en meestal als er een vriend is dan blijft dat haar vriend tot de dood.
Hij kan toch doen alsof? Als er geen leuke meisjes zijn ga je na een dienst weer weg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is benzin gelovig dan? Anders lijkt me dat ook niet heel praktischEn sowieso is niet iedereen een losbol en een slet
Je weet niet wat er allemaal bij komt kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kan toch doen alsof? Als er geen leuke meisjes zijn ga je na een dienst weer weg.
Makkelijk zat.
Euhm dat is denk toch ook weer niet de goede insteek.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kan toch doen alsof? Als er geen leuke meisjes zijn ga je na een dienst weer weg.
Makkelijk zat.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook in de kerk gezeten hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet niet wat er allemaal bij komt kijken
Small price to pay.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dat is denk toch ook weer niet de goede insteek.
Of wordt ie dan gelovig omdat er een leuke meid zit?
(en de rest van z'n leven doen alsof?)
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet niet wat er allemaal bij komt kijken
Welke?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook in de kerk gezeten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat mattijs.. of zo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Dr zit er hier een op fok die gelovig werd omdat de enige liefde die hij kreeg, de liefde was van god
Te heet en warm man in overall zuuuuucht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zeg dat wel ja
Lekker weertje he?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik las serieus, magnetron uitgewerkt. Als in kapot.
ik denk dat er in het gemiddelde klooster wel meer van die types zitten hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Dr zit er hier een op fok die gelovig werd omdat de enige liefde die hij kreeg, de liefde was van god
Kan die userhistory niet vindenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, die gast. Die die altijd met psalmen om je oren sloeg en zo
Hier ook nog prachtig weer! Alleen klein beetje wat witte bewolking ergens hoog in de luchtquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
Ik lees trouwens mee in dat atmosfeer staat op ontploffen (al heeel lang).
Maar het schijnt flink te regen en te hagelen elders in het land.
Hier nog strakblauw, van mij mag er wel een buitje komen.
Waar zat jij nou ook alweer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier ook nog prachtig weer! Alleen klein beetje wat witte bewolking ergens hoog in de lucht
Ja hier ook nog prima weer, maar zit nu te bakken op mn zolderkamertje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
zoek eens op homofilie is misdrijf, abortus is moord, etc
Koffie zit bij mij om de hoek
Vind ik. Als in, dan is het bij mij thuis ook mooi weer
Owh dan krijg je zo regen denkquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad, even ten noordwesten van Amsterdam
Ja, wij zijn buren!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
zoek eens op homofilie is misdrijf, abortus is moord, etc
Koffie zit bij mij om de hoek
Vind ik. Als in, dan is het bij mij thuis ook mooi weer
Hier ook, en ik moet werk doenquote:
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
Jij moet trouwens wel een Christelijke vriendin. Geen grap.
Ik zou me als ik jou aansluiten bij een kerk (wel met jongeren natuurlijk)
van mij nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
Beperkingen hoeft niet altijd he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Hier ook, en ik moet werk doen
[..]
Nee, gewoon nee![]()
Om eerlijk te zijn kan ik er beter mee leven als er 10 jongens voor me zijn geweest dan als ze gelovig is. Al die beperkingen en gedoe die dat op je legt, zeker als haar ouders en famillie dat ook zijn. Teh h0rr0rz.
ik niet?quote:
Dat topicquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
owja :,)quote:
Link?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat de atmosfeer op ontploffen staat...
En daar is wat mis mee omdat?quote:
Vraag het in dat topic, je bent niet de eerste die daar komt of ze de was buiten kan hangenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
Hier is het nog prachtig weer en superwarm
Gaat het straks los hier?
Straks durf ik niet naar huis
Thanks! Effe lezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
De atmosfeer staat op ontploffen #513 Onweer en hagel op komst
VD?quote:
Ja Damon is sowiesoquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Hij was al voorbij toen ik op het hoogtepunt zat te wachten. Maar damon
oe ja dat is waarquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat schijnt helemaal kicken te zijn, omdat Stephan haar nu minder haar zin wil geven (wat ie áltijd heeft gedaan) en Damon gewoon gefrustreerd is omdat ie de eerste 50 jaar heeft moeten wennen aan het vampier zijn, pas na die tijd begon ie de lol ervan in te zien, dus die is laaiend dat stephan haar heeft laten sterven
thank godquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oe ja dat is waar
Nog tot september wachten
Kijk je the secret circle ook? Die is ook tof
Ik moet weg mensjes
Tot later
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
thank god
dan hoeft het ook niet meer over vampieren te gaan
Nee, stomste rage is niet op 1 hand te tellenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
Of is het vampiers? I don't care
stomste rage ooit als het het mij vraagt
dus ze zijn geen vampier? Gekke titel danquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Hahaha dit gaat niet over vampiers maar 2 knappe mannen en een knappe vrouwEn het verhaal er omheen haha
Secret circle ken ik niet
Doeidoei!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok lieverds ik ga. Vriendje komt me zo ophalenDuik nog ff de bibliotheek in. En heb fok op mn mobiel
Je krijgt korting.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou je bij vip shopping niet hoeven te betalen?
kabouters doen het ook niet voor mij....quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Jawel maar het gaat toch om het lust voor het oog? Al waren het kabouters! Ian Somerhalder is gewoon![]()
Ze laat ze er wel door glitterenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kabouters doen het ook niet voor mij....
Maar nee... vampiers zijn onzin en al helemaal dat flinterdunne verhaal er bij blegh...
En dan nog iets: een vampier kan niet tegen zonlicht mevrouw van twilight!!!!!!!!!!
fucking retardedquote:
Gaat het nog goed fax?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Faxie het volgende:
Zo weer een berichtje teruggestuurd
Veels te lang geworden eigenlijk maarja
Ik ken een meisje van die musicals die daar ook altijd naartoe gaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel als vampier naar de Elf Fantasy Fair waarschijnlijk in september
Ben al begonnen met de kleding.
Ik ben er ook nog niet zo thuis hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ken een meisje van die musicals die daar ook altijd naartoe gaat.
Misschien ken je haar wel?
Wie weet. Hoop het wel, en tot nu toe ziet het er goed uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Dus binnenkort weer date dan als ze leuk reageert?
Wacht eens even kijken, doe je wel DMquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet zo thuis hoor
Maar het is wel heel tof.
De wat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel als vampier naar de Elf Fantasy Fair waarschijnlijk in september
Ben al begonnen met de kleding.
Mensen die TV kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Myraela het volgende:
Waarom heeft mijn tv alleen nog maar toegang tot NL1.
ziggo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Myraela het volgende:
Waarom heeft mijn tv alleen nog maar toegang tot NL1.
Ik ga straks nog een poging wagen bij de sportschool. Denk dat het afzien is met die hittequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die TV kijken
De zon schijnt mens!
Hoor wie het zegt achter z'n PC'tje!![]()
Lol, ik ga eten maken.
Ik zit met koorts binnen, gordijnen dicht, ventilator aan, trui toch maar weer uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die TV kijken
De zon schijnt mens!
Hoor wie het zegt achter z'n PC'tje!![]()
Lol, ik ga eten maken.
Heeft Twi je aangestoken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit met koorts binnen, gordijnen dicht, ventilator aan, trui toch maar weer uit.
Nog steeds? Griepje te pakken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit met koorts binnen, gordijnen dicht, ventilator aan, trui toch maar weer uit.
Nou beterschap dan maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van twi.
[..]
Griep en voorhoofdsholteontsteking.
Serieus? Hier schijnt de zon nog volop...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Het onweert, ik ga maar snel douchen.
Doei.
Ga gewoon buiten in de regen staan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Doei.
Haha... Ik ben als de dood voor onweer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga gewoon buiten in de regen staan!
Hier is het nog prachtig weer! Ik denk niet dat het snel zal gaan onweren hier
Ehh zou je dan juist niet moet gaan douchen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Doei.
ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha... Ik ben als de dood voor onweer.
Ik vind onweer fantastisch!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha... Ik ben als de dood voor onweer.
waarom? Het kan je dood makenquote:
honden nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Auto's kunnen je ook doodmaken. En honden ook
Honden wel! Ze kunnen je met dat valse gebit van hun zo doormidden klievenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
honden niet
en ik ben ook geen auto fan
Niet perse in die volgordequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
Niet
ze gebruiken hun mond alleen voor kusjes
en eten
en drinken
en hun kont likken
Welles!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
Niet
ze gebruiken hun mond alleen voor kusjes
en eten
en drinken
en hun kont likken
Ik heb ook nog niet, maar nog genoeg over gelukkigquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne over een week pas![]()
IK WIL ZE NU!
Nooit doordeweeks tijdens schoolwekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je kunt niet bij hem zijn nu?
Yep, wie wat bewaard die heeft wat ;Dquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet, maar nog genoeg over gelukkig
Ja probeer toch maar wat over te houden elke maand.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, wie wat bewaard die heeft wat ;D
Is heel erg kut inderdaad. Ik zie Newb maar een uur of 9 ofzo zondagquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nooit doordeweeks tijdens schoolweken
Waar ergens zit je? Hier is het nog steeds droog!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik word geil van dat zomerse weer.
Gelukkig regent het nu.
Alsof dat voor jou een probleem is! Met al die hotness scoor je zo een chickquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik word geil van dat zomerse weer.
Gelukkig regent het nu.
Utrecht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar ergens zit je? Hier is het nog steeds droog!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Alsof dat voor jou een probleem is! Met al die hotness scoor je zo een chick
Dan moet je drommel niet meenemen die steelt ze allemaal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ga het vrijdagavond maar eens in Groningen proberen denk ik.
Goed idee wel. Ben ik ook nog eens van plan, maar nog geen tijd gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ga het vrijdagavond maar eens in Groningen proberen denk ik.
Meet bij drommel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel. Ben ik ook nog eens van plan, maar nog geen tijd gehad.
Neem mij dan ook meequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Meet bij drommel?
edit: ik rij wel
Top, maar nog niet deze week.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Meet bij drommel?
edit: ik rij wel
quote:
Nee sowieso niet, eerst ff drommeltje vragenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook mee, met z'n alle naar de golden arm.
ik ben niet zo dik, kan ik in het midden achterin?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef screwloose het volgende:
[..]we komen toch langs jou
[..]
Nee sowieso niet, eerst ff drommeltje vragen
[..]dat kan he!
Ok de auto zit nu vol.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef screwloose het volgende:
[..]we komen toch langs jou
[..]
Nee sowieso niet, eerst ff drommeltje vragen
[..]dat kan he!
Ok de auto zit nu vol.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Groningen, dan kom ik misschien ook wel.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik ben niet zo dik, kan ik in het midden achterin?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Groningen, dan kom ik misschien ook wel.
dat moet wel lukken!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik ben niet zo dik, kan ik in het midden achterin?
We gaan dus een keer op een vrijdagquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Als het een vrijdagavond is kan ik sowieso komen. Zaterdag is moeilijker.
Binnenkort komt dat goed dus!quote:
Als dat doorgaat kom ik ook!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr?? Zaterdag? Wie gaan er nog meer mee?
Gezellig! Moet Myr wel beter zijn, want anders moet ik 'r de hele avond over m'n schouder overal naartoe slepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr?? Zaterdag? Wie gaan er nog meer mee?
Geeft niet, ik ken meisjes die geen pumps kunnen dragen, maar ze toch kopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Deze is zo leuk:
[ afbeelding ]
Alleen draag ik eigenlijk nooit jurken.
Die draag ik ook al niet. Ik ben geen echte vrouw denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ken meisjes die geen pumps kunnen dragen, maar ze toch kopen.
Ik vind van wel, dus dan is het per definitie zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Die draag ik ook al niet. Ik ben geen echte vrouw denk ik.
Jurkjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Deze is zo leuk:
[ afbeelding ]
Ha ha. Hahaha. Ha ha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welles!
Ik ben al 4 keer door die kutbeesten gebeten![]()
Doe mij maar een zachte spinnende kat op m'n schoot![]()
En niet zo'n gore hondehond![]()
Mijn zusje heeft en litteken in de vorm van een hoofdletter A van ongeveer 5 cm van onze kat die er al 4 jaar zitquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha ha. Hahaha. Ha ha.
Katten kunnen pas krengen zijn.
Je moet katten dan ook met respect behandelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha ha. Hahaha. Ha ha.
Katten kunnen pas krengen zijn.
Dat is domquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ken meisjes die geen pumps kunnen dragen, maar ze toch kopen.
Honden ook. Katten zijn kutter dan honden, wat dat betreft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet katten dan ook met respect behandelen
Die gaan nooit meer weg. heb er ook nog 1 van m'n oude (nu helaas overleden) kater die m'n schouder gebruikte als remspoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft en litteken in de vorm van een hoofdletter A van ongeveer 5 cm van onze kat die er al 4 jaar zit
Och, ik heb littekens van katten, honden en paardenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft en litteken in de vorm van een hoofdletter A van ongeveer 5 cm van onze kat die er al 4 jaar zit
Dat klinkt ook wel als een prima plan anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig! Moet Myr wel beter zijn, want anders moet ik 'r de hele avond over m'n schouder overal naartoe slepen.
Ik heb littekens omdat ik door een bestelbus ben overredenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik heb littekens van katten, honden en paarden. Gelukkig zijn de meeste verwondingen die ik door katten heb opgelopen oppervlakkig, anders zouden mensen denken dat ik suïcidaal ben
.
Oneens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Deze is zo leuk:
[ afbeelding ]
In dat geval komen we, c_a.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel als een prima plan anders.
waaat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb littekens omdat ik door een bestelbus ben overreden![]()
Mooi verhaal voor op feesten en partijen overigens!
Nee, die is afgelastquote:
Ow ok, waar wanneer? Zondag toevallig?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Er staat nu blijkbaar wat spontaans te gebeuren in Rotterdam, want als c_a komt, komt het halve forum ineens wél.
Zaterdag, sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok, waar wanneer? Zondag toevallig?Dan ben ik toch al in Dordt.
Ja man het was magistraal!quote:
Hey niet zo he!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Er staat nu blijkbaar wat spontaans te gebeuren in Rotterdam, want als c_a komt, komt het halve forum ineens wél.
Ik kom niet. Maar ik ben dan ook niet het halve forumquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Mijn omstandigheden zijn buiten mijn macht om veranderd! Ik wil niets liever dan jouw hete lijf meeten..quote:
Nou vooruit, dan mag je me komen knuffelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef screwloose het volgende:
Mijn omstandigheden zijn buiten mijn macht om veranderd! Ik wil niets liever dan jouw hete lijf meeten..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan mag je me komen knuffelen.
Nog niks eigenlijk, hoorde iets over Paddy Murphy's in R'dam.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm oke.... en details verder? Geen zin om terug te zoeken
Ow okquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:25 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niks eigenlijk, hoorde iets over Paddy Murphy's in R'dam.
Ja en:quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zal het wel deze smileys geweest zijn:
![]()
Haha ik was er al, of nog eigenlijkquote:
Ik heb gister komkommer-tomaten salade gemaakt voor het 1st in m'n leven en 't was een succes!quote:
Koop zo'n electrocutiemachine!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
pfff... lepra... heb de deur open en dr vliegt ff een hele kudde vliegen naar binnen...
morgen (ofzo... als ik tijd heb) ff een hordeur halen!
Douchen, wil ook helpen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef marbasnarf het volgende:
pfff... lepra... heb de deur open en dr vliegt ff een hele kudde vliegen naar binnen...
morgen (ofzo... als ik tijd heb) ff een hordeur halen!
wel schriftje erbij houden en meeschrijfen hequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Haha beetje, maar ik leer elke dag bij nu
Ik heb gisteren twee leuke jurkjes gehaaldquote:
da vliegen ze toch nog steeds naar binnen...quote:
Daar is de website voor, maar serieus, ik zou het allemaal willen proberen, maar heb er de keuken ook niet echt voor hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel schriftje erbij houden en meeschrijfen he
Pics.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee leuke jurkjes gehaald. Eentje is strapless
.
Pics.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren twee leuke jurkjes gehaald. Eentje is strapless
.
Heb je uitzicht op een woning dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Daar is de website voor, maar serieus, ik zou het allemaal willen proberen, maar heb er de keuken ook niet echt voor hier
Gelukkig hopelijk snel weg hier
uitzicht vast wel =pquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je uitzicht op een woning dan?
IK KOM JE REDDEN!!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef moneyfornothing het volgende:
De wereld is hier vergaan, hemel is opengebarsten donder ende bliksem ditdat. Ik post dit vanaf het dak van mijn huis maar mijn batterij is bijna leeg. Vaarwel.
WoW.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef screwloose het volgende:
Jongens en meisjes, screw is erachter wat hij zoekt in een vrouw!![]()
Screw wil een nerd, 1tje die games speelt en het liefst ook een beetje een aluhoedje!
Aluhoedjes![]()
Ow en 1tje die SBS6 haat maar liever discovery kijkt.
Dus: waar gaat screw een goeie hete nerd vinden?
Hier is het nog steeds plakkerig droog!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef moneyfornothing het volgende:
De wereld is hier vergaan, hemel is opengebarsten donder ende bliksem ditdat. Ik post dit vanaf het dak van mijn huis maar mijn batterij is bijna leeg. Vaarwel.
quote:
I know this...it's not a pretty sightquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ja maar dat wil ik nie spelen hoor. Dan raak ik weer verslaafd aan die shit enzo.
Nou, broertje en vriendin gaan huisje kopen en zij woont in een zomerhuisje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je uitzicht op een woning dan?
klinkt goed!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou, broertje en vriendin gaan huisje kopen en zij woont in een zomerhuisje.
Ook particulier en 550 pm dus duurder, maar wel beter 2 verdiepingen, dus geen bed naast je keuken.
Ik heb hier serieus nog niemand durven uitnodigen behalve familie.
het stinkt hier het is klein en ik moet op mn bed zitten en het bankje wat hier staat is zo klein en zit zo kut dat ik het niemand aan wil doen.
Heb ik die 250 euro extra er graag voor over.
En ik kan nog buiten zitten ook dan.
Even een warrior omhoog lvl'en en dan lekker raiden met hete chickies.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ja maar dat wil ik nie spelen hoor. Dan raak ik weer verslaafd aan die shit enzo.
Dus jij gaat dan in dat zomerhuisje? En in de winter stoken met briket?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Nou, broertje en vriendin gaan huisje kopen en zij woont in een zomerhuisje.
Ook particulier en 550 pm dus duurder, maar wel beter 2 verdiepingen, dus geen bed naast je keuken.
Ik heb hier serieus nog niemand durven uitnodigen behalve familie.
het stinkt hier het is klein en ik moet op mn bed zitten en het bankje wat hier staat is zo klein en zit zo kut dat ik het niemand aan wil doen.
Heb ik die 250 euro extra er graag voor over.
En ik kan nog buiten zitten ook dan.
Ik heb zo stiekem het vermoeden dat ze niet heet zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even een warrior omhoog lvl'en en dan lekker raiden met hete chickies.
ach, das pas over een half jaar... tijd zat om weer een nieuw huisje te vindenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jij gaat dan in dat zomerhuisje? En in de winter stoken met briket?
Ik ga ervoor in ieder geval.quote:
scheikunde collegezaal eens inlopen...?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb zo stiekem het vermoeden dat ze niet heet zijn![]()
Ik ga dit nooit vinden he?
ja, hij kan altijd weer terug naar dat kamertje, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach, das pas over een half jaar... tijd zat om weer een nieuw huisje te vinden
gaskachel, maar neem van mij aan dat het beter is als hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jij gaat dan in dat zomerhuisje? En in de winter stoken met briket?
Ja klopt. Heb zelf een tijdje in een woning gezeten met een gaskachel. Je moet alleen oppassen dat je 's avonds niet door co-vergiftiging om het leven komt, thats it!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
gaskachel, maar neem van mij aan dat het beter is als hier
Tuurlijk wel. Dat zijn alleen de wat rustigere meisjes, dus bij het stappen zul je ze niet zo snel vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb zo stiekem het vermoeden dat ze niet heet zijn![]()
Ik ga dit nooit vinden he?
Zitten daar vrouwen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
scheikunde collegezaal eens inlopen...?
gewoon zon melder ophangen... had ik ook in mn flatje (met gaskachel)quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb zelf een tijdje in een woning gezeten met een gaskachel. Je moet alleen oppassen dat je 's avonds niet door co-vergiftiging om het leven komt, thats it!
Hoop het maar niet magnetron, dit was leuk voor nood en om te slapen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja, hij kan altijd weer terug naar dat kamertje, toch?
Ja dit dus. Er is geen gebrek aan nerds in NL!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen in MMO's komen zo'n beetje altijd uit andere landen
Toen ik nog fanatiek was kwam ik soms best wel leuke tegen, maar daar kun je dan nooit mee afspreken
En die is vrijgezel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een dubbelganger bij scheikundige technologie aan de UT.
heus wel...! (ik heb ook examen gedaan in scheikunde en vond t _samen met wiskunde_ echt de leukste vakken)quote:
Ja, ik was ooit friends met een alcoholist uit polenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Toen ik nog fanatiek was kwam ik soms best wel leuke tegen, maar daar kun je dan nooit mee afspreken
yep die houdt ik wel in gedachten, maaar het is nog niet rond natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon zon melder ophangen... had ik ook in mn flatje (met gaskachel)
Jij bent nerd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heus wel...! (ik heb ook examen gedaan in scheikunde en vond t _samen met wiskunde_ echt de leukste vakken)
Hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, iemand sprak me aan in de trein omdat hij dacht dat ik zijn studiegenoot was
Overmorgen is te kortdag voor mijn inflexibele baas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef screwloose het volgende:
Wie gaat er overmorgen mee naar drommeldaris?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overmorgen is te kortdag voor mijn inflexibele baas.
Door de honden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
ben vandaag over mijn fleesedekens-om -je-bankstel-haat , heengekomen... werd t zat 3x per week met een doek mn bank te moeten boenen, nu exact dezelfde kleur fleese gevonden, gooi ik dat lekker eens per week in de was!
oa... maar ook mn kat die graag in t hoekje ligt, gewoon altijd haar (en met een beetje pech zand/water, als mn oudste stiekem na t wandelen op de bank kroop)quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heus wel...! (ik heb ook examen gedaan in scheikunde en vond t _samen met wiskunde_ echt de leukste vakken)
Been there, did thatquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
ze mogen ook niet op de bank (tenzij met dekentje savonds) maar mn jongste neemt wel eens een binnendoortje (over mn bank heen) ipv omlopen enzo...quote:
Honden en katten haha hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oa... maar ook mn kat die graag in t hoekje ligt, gewoon altijd haar (en met een beetje pech zand/water, als mn oudste stiekem na t wandelen op de bank kroop)
Dit ja. Maar dat geldt voor alle beesten.quote:
en minder groot denk ik haha... ach ze hebben t nu toch te warm om op de bank te komen, dus ideaal moment om af te leren!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten lopen wel overal overigens. Alleen niet over tafel/aanrecht. Maar ik vind katten toch minder smerig.
Wat wel typisch is als je bedenkt waar die beesten allemaal doorheen slenteren en dat ze hun eigen uitwerpselen begraven en zulks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten lopen wel overal overigens. Alleen niet over tafel/aanrecht. Maar ik vind katten toch minder smerig.
Inderdaad bij alle huisdieren wel ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit ja. Maar dat geldt voor alle beesten.
katten zijn vaak wel schoner opzichzelf,quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wel typisch is als je bedenkt waar die beesten allemaal doorheen slenteren en dat ze hun eigen uitwerpselen begraven en zulks.
Dat is afhankelijk van wat je schoon noemt... Ze poetsen zich wel ja, maar die tong komt ook overal en nergens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
katten zijn vaak wel schoner opzichzelf,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet je ze aan zien, maar daar heb ik nu geen zin in.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
Myr, m'n jurkjes:oeh stipjes!!! leuk leuk leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet je ze aan zien, maar daar heb ik nu geen zin in.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |