Ik ken een meisje van die musicals die daar ook altijd naartoe gaat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel als vampier naar de Elf Fantasy Fair waarschijnlijk in september
Ben al begonnen met de kleding.
Ik ben er ook nog niet zo thuis hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ken een meisje van die musicals die daar ook altijd naartoe gaat.
Misschien ken je haar wel?
Wie weet. Hoop het wel, en tot nu toe ziet het er goed uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Dus binnenkort weer date dan als ze leuk reageert?
Wacht eens even kijken, doe je wel DMquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet zo thuis hoor
Maar het is wel heel tof.
De wat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel als vampier naar de Elf Fantasy Fair waarschijnlijk in september
Ben al begonnen met de kleding.
Mensen die TV kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Myraela het volgende:
Waarom heeft mijn tv alleen nog maar toegang tot NL1.
ziggo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Myraela het volgende:
Waarom heeft mijn tv alleen nog maar toegang tot NL1.
Ik ga straks nog een poging wagen bij de sportschool. Denk dat het afzien is met die hittequote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die TV kijken
De zon schijnt mens!
Hoor wie het zegt achter z'n PC'tje!![]()
Lol, ik ga eten maken.
Ik zit met koorts binnen, gordijnen dicht, ventilator aan, trui toch maar weer uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die TV kijken
De zon schijnt mens!
Hoor wie het zegt achter z'n PC'tje!![]()
Lol, ik ga eten maken.
Heeft Twi je aangestoken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit met koorts binnen, gordijnen dicht, ventilator aan, trui toch maar weer uit.
Nog steeds? Griepje te pakken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit met koorts binnen, gordijnen dicht, ventilator aan, trui toch maar weer uit.
Nou beterschap dan maar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van twi.
[..]
Griep en voorhoofdsholteontsteking.
Serieus? Hier schijnt de zon nog volop...quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Het onweert, ik ga maar snel douchen.
Doei.
Ga gewoon buiten in de regen staan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Doei.
Haha... Ik ben als de dood voor onweer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga gewoon buiten in de regen staan!
Hier is het nog prachtig weer! Ik denk niet dat het snel zal gaan onweren hier
Ehh zou je dan juist niet moet gaan douchen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Doei.
ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha... Ik ben als de dood voor onweer.
Ik vind onweer fantastisch!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha... Ik ben als de dood voor onweer.
waarom? Het kan je dood makenquote:
honden nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Auto's kunnen je ook doodmaken. En honden ook
Honden wel! Ze kunnen je met dat valse gebit van hun zo doormidden klievenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
honden niet
en ik ben ook geen auto fan
Niet perse in die volgordequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
Niet
ze gebruiken hun mond alleen voor kusjes
en eten
en drinken
en hun kont likken
Welles!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
Niet
ze gebruiken hun mond alleen voor kusjes
en eten
en drinken
en hun kont likken
Ik heb ook nog niet, maar nog genoeg over gelukkigquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne over een week pas![]()
IK WIL ZE NU!
Nooit doordeweeks tijdens schoolwekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je kunt niet bij hem zijn nu?
Yep, wie wat bewaard die heeft wat ;Dquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet, maar nog genoeg over gelukkig
Ja probeer toch maar wat over te houden elke maand.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, wie wat bewaard die heeft wat ;D
Is heel erg kut inderdaad. Ik zie Newb maar een uur of 9 ofzo zondagquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nooit doordeweeks tijdens schoolweken
Waar ergens zit je? Hier is het nog steeds droog!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik word geil van dat zomerse weer.
Gelukkig regent het nu.
Alsof dat voor jou een probleem is! Met al die hotness scoor je zo een chickquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:32 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik word geil van dat zomerse weer.
Gelukkig regent het nu.
Utrecht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar ergens zit je? Hier is het nog steeds droog!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Alsof dat voor jou een probleem is! Met al die hotness scoor je zo een chick
Dan moet je drommel niet meenemen die steelt ze allemaal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ga het vrijdagavond maar eens in Groningen proberen denk ik.
Goed idee wel. Ben ik ook nog eens van plan, maar nog geen tijd gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ga het vrijdagavond maar eens in Groningen proberen denk ik.
Meet bij drommel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel. Ben ik ook nog eens van plan, maar nog geen tijd gehad.
Neem mij dan ook meequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Meet bij drommel?
edit: ik rij wel
Top, maar nog niet deze week.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Meet bij drommel?
edit: ik rij wel
quote:
Nee sowieso niet, eerst ff drommeltje vragenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook mee, met z'n alle naar de golden arm.
ik ben niet zo dik, kan ik in het midden achterin?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef screwloose het volgende:
[..]we komen toch langs jou
[..]
Nee sowieso niet, eerst ff drommeltje vragen
[..]dat kan he!
Ok de auto zit nu vol.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:40 schreef screwloose het volgende:
[..]we komen toch langs jou
[..]
Nee sowieso niet, eerst ff drommeltje vragen
[..]dat kan he!
Ok de auto zit nu vol.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Groningen, dan kom ik misschien ook wel.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik ben niet zo dik, kan ik in het midden achterin?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Groningen, dan kom ik misschien ook wel.
dat moet wel lukken!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik ben niet zo dik, kan ik in het midden achterin?
We gaan dus een keer op een vrijdagquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Als het een vrijdagavond is kan ik sowieso komen. Zaterdag is moeilijker.
Binnenkort komt dat goed dus!quote:
Als dat doorgaat kom ik ook!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr?? Zaterdag? Wie gaan er nog meer mee?
Gezellig! Moet Myr wel beter zijn, want anders moet ik 'r de hele avond over m'n schouder overal naartoe slepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
Twi en Myr?? Zaterdag? Wie gaan er nog meer mee?
Geeft niet, ik ken meisjes die geen pumps kunnen dragen, maar ze toch kopen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Deze is zo leuk:
[ afbeelding ]
Alleen draag ik eigenlijk nooit jurken.
Die draag ik ook al niet. Ik ben geen echte vrouw denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ken meisjes die geen pumps kunnen dragen, maar ze toch kopen.
Ik vind van wel, dus dan is het per definitie zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
Die draag ik ook al niet. Ik ben geen echte vrouw denk ik.
Jurkjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Deze is zo leuk:
[ afbeelding ]
Ha ha. Hahaha. Ha ha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welles!
Ik ben al 4 keer door die kutbeesten gebeten![]()
Doe mij maar een zachte spinnende kat op m'n schoot![]()
En niet zo'n gore hondehond![]()
Mijn zusje heeft en litteken in de vorm van een hoofdletter A van ongeveer 5 cm van onze kat die er al 4 jaar zitquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha ha. Hahaha. Ha ha.
Katten kunnen pas krengen zijn.
Je moet katten dan ook met respect behandelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ha ha. Hahaha. Ha ha.
Katten kunnen pas krengen zijn.
Dat is domquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ken meisjes die geen pumps kunnen dragen, maar ze toch kopen.
Honden ook. Katten zijn kutter dan honden, wat dat betreft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet katten dan ook met respect behandelen
Die gaan nooit meer weg. heb er ook nog 1 van m'n oude (nu helaas overleden) kater die m'n schouder gebruikte als remspoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft en litteken in de vorm van een hoofdletter A van ongeveer 5 cm van onze kat die er al 4 jaar zit
Och, ik heb littekens van katten, honden en paardenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft en litteken in de vorm van een hoofdletter A van ongeveer 5 cm van onze kat die er al 4 jaar zit
Dat klinkt ook wel als een prima plan anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig! Moet Myr wel beter zijn, want anders moet ik 'r de hele avond over m'n schouder overal naartoe slepen.
Ik heb littekens omdat ik door een bestelbus ben overredenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik heb littekens van katten, honden en paarden. Gelukkig zijn de meeste verwondingen die ik door katten heb opgelopen oppervlakkig, anders zouden mensen denken dat ik suïcidaal ben
.
Oneens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
Deze is zo leuk:
[ afbeelding ]
In dat geval komen we, c_a.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel als een prima plan anders.
waaat!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb littekens omdat ik door een bestelbus ben overreden![]()
Mooi verhaal voor op feesten en partijen overigens!
Nee, die is afgelastquote:
Ow ok, waar wanneer? Zondag toevallig?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Er staat nu blijkbaar wat spontaans te gebeuren in Rotterdam, want als c_a komt, komt het halve forum ineens wél.
Zaterdag, sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok, waar wanneer? Zondag toevallig?Dan ben ik toch al in Dordt.
Ja man het was magistraal!quote:
Hey niet zo he!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef twi het volgende:
Er staat nu blijkbaar wat spontaans te gebeuren in Rotterdam, want als c_a komt, komt het halve forum ineens wél.
Ik kom niet. Maar ik ben dan ook niet het halve forumquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:16 schreef twi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |