SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die facebook hebben en er niks mee doen.quote:
Stalken, je weet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die facebook hebben en er niks mee doen.
Toch is het denk ik anders.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb door de pil geen enkele puist meerquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is wel waar. De pil is niet echt gezond of zo
Sorry voor mijn berichtje nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mensen die Facebook hebben en mensen gaan stalken op Facebook en dat dan flirten noemen
De pil genas mijn aidsquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb door de pil geen enkele puist meer
Ik zit ook even voorlopig weer aan de pil, en mijn puistjes zijn aan het verdwijnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volwassen, je wordt het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar benzin zit in Utrecht en in de stad zijn ze wat milder heb ik gemerkt. Daarnaast gelooft iedereen anders natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is het denk ik anders.
Meestal wat ik ervan ken dan, is dat de "zwaardere" vrij vroeg al een vriendje of vriendinnetje krijgen uit dezelfde gemeente.
Vervolgens verliefd/getrouwd op hun 18 en met 20 2 kinderen.
Daar is hij dus al te oud voor, dan heb je nog een gemiddelde gemeente (iets waar ik dus inzit) trouwen ze nog vrij vroeg maar uitzonderingen daargelaten dan.
Maar die stellen alle twee te veel eisen (behalve misschien dat je beide geloofd)
Dan heb je nog een 3de groep, de pinkstergemeentes, heel veel variatie in qua leeftijd, maar de meeste zijn daar weer bij gekomen omdat ze ineens het licht zagen, (vaak na andere problemen)
Inderdaad, als je niet tot dezelfde kerk behoort kun je het vergeten en meestal als er een vriend is dan blijft dat haar vriend tot de dood.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is het denk ik anders.
Meestal wat ik ervan ken dan, is dat de "zwaardere" vrij vroeg al een vriendje of vriendinnetje krijgen uit dezelfde gemeente.
Is benzin gelovig dan? Anders lijkt me dat ook niet heel praktischquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar benzin zit in Utrecht en in de stad zijn ze wat milder heb ik gemerkt. Daarnaast gelooft iedereen anders natuurlijk.
Oh met dat laatste ben ik het eens hoor, iedereen mag kiezen wat ie wil of bij hem/haar past.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar benzin zit in Utrecht en in de stad zijn ze wat milder heb ik gemerkt. Daarnaast gelooft iedereen anders natuurlijk.
Ja als je het over de zwaardere heb (vaak) wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, als je niet tot dezelfde kerk behoort kun je het vergeten en meestal als er een vriend is dan blijft dat haar vriend tot de dood.
Hij kan toch doen alsof? Als er geen leuke meisjes zijn ga je na een dienst weer weg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is benzin gelovig dan? Anders lijkt me dat ook niet heel praktischEn sowieso is niet iedereen een losbol en een slet
Je weet niet wat er allemaal bij komt kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kan toch doen alsof? Als er geen leuke meisjes zijn ga je na een dienst weer weg.
Makkelijk zat.
Euhm dat is denk toch ook weer niet de goede insteek.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kan toch doen alsof? Als er geen leuke meisjes zijn ga je na een dienst weer weg.
Makkelijk zat.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook in de kerk gezeten hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet niet wat er allemaal bij komt kijken
Small price to pay.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dat is denk toch ook weer niet de goede insteek.
Of wordt ie dan gelovig omdat er een leuke meid zit?
(en de rest van z'n leven doen alsof?)
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet niet wat er allemaal bij komt kijken
Welke?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook in de kerk gezeten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat mattijs.. of zo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Dr zit er hier een op fok die gelovig werd omdat de enige liefde die hij kreeg, de liefde was van god
Te heet en warm man in overall zuuuuucht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zeg dat wel ja
Lekker weertje he?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik las serieus, magnetron uitgewerkt. Als in kapot.
ik denk dat er in het gemiddelde klooster wel meer van die types zitten hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Dr zit er hier een op fok die gelovig werd omdat de enige liefde die hij kreeg, de liefde was van god
Kan die userhistory niet vindenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, die gast. Die die altijd met psalmen om je oren sloeg en zo
Hier ook nog prachtig weer! Alleen klein beetje wat witte bewolking ergens hoog in de luchtquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
Ik lees trouwens mee in dat atmosfeer staat op ontploffen (al heeel lang).
Maar het schijnt flink te regen en te hagelen elders in het land.
Hier nog strakblauw, van mij mag er wel een buitje komen.
Waar zat jij nou ook alweer?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hier ook nog prachtig weer! Alleen klein beetje wat witte bewolking ergens hoog in de lucht
Ja hier ook nog prima weer, maar zit nu te bakken op mn zolderkamertje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
zoek eens op homofilie is misdrijf, abortus is moord, etc
Koffie zit bij mij om de hoek
Vind ik. Als in, dan is het bij mij thuis ook mooi weer
Owh dan krijg je zo regen denkquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad, even ten noordwesten van Amsterdam
Ja, wij zijn buren!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
zoek eens op homofilie is misdrijf, abortus is moord, etc
Koffie zit bij mij om de hoek
Vind ik. Als in, dan is het bij mij thuis ook mooi weer
Hier ook, en ik moet werk doenquote:
Nee, gewoon neequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
Jij moet trouwens wel een Christelijke vriendin. Geen grap.
Ik zou me als ik jou aansluiten bij een kerk (wel met jongeren natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |