De 3 J's samen met de Toppers en Sieneke.....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Als NL nou wint, wie is dan volgend jaar de tussenact?
Andre Rieu zou wel echt tof zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Rinus natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Iets uit Volendam, kan niet missen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Monique Smit in een hoerig rokje die een gerookte paling uit d'r mossel trekt en dan een paaldansact doetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom staan er meer dan 6 mensen op het podium?
Hoe durft Cornald Albanië goed te vinden!twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:41:33Ernstig zwak, deze halve finale. Bij ons top 3: moldavie, albanie, denemarken... Ik beloof beterschap voor donderdag #Songfestival #maasESF reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb overigens toch nog gepoogd een liveblog bij te houden en dit is de puinhoop die het is geworden, mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Sowiesoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Joh, je moet ook al wel aardig heen zijn om daar überhaupt heen te gaan.
Nee hoor, ik houd hier ook van. Vind het echt mooi!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ben ik de enige die zo'n exotisch mopje wel kan waarderen?
Komt daar de warmte. En daar loopt het natuurlijk tegen 2-en of zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef HiZ het volgende:
Ik heb echt zo'n gevoel alsof het al retelaat is, maar het is pas kwart voor elf.
Aha.quote:
geeft niets hoorquote:
O, goed zo, dacht al dat er iets aan mij mankeerde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik houd hier ook van. Vind het echt mooi!
quote:
Liever 1000x Bassie & Adriaan dan nog 10 minuten dit kattengejankquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Trommels trommels trommels.
Ies koeltoer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Bundesrepublik het volgende:
Mag dit gezeik stoppen en mogen de enveloppen getrokken worden?
Dank u wel
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
Doodnormale muziek in die streekquote:
Meer trommels = wereldvrede. Trommels zijn tof.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef marcodej het volgende:
Deze trommelaars verdienen ook geen mensenrechten.
Denemarken was het beste van de avond. By far. Dat leek nog op muziek.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Eimhear het volgende:
Serieus, Cornald? Denemarken? Deze pauze-act is nog boeiender...
Peter van de Veirequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef Marie30 het volgende:
Belgische voice-over: drums van alle soorten
no shit
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
Cornald, sinds wanneer neem je die serieus over het ESF? Heeft ie ooit enige blijk gegeven van inzicht?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Eimhear het volgende:
Serieus, Cornald? Denemarken? Deze pauze-act is nog boeiender...
Dat meisje van ons is toch ook niet het beste wat NL kan voortbrengen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef marcodej het volgende:
Als dit het beste is wat Azerbeidzjan kan voortbrengen, dan is het droevig gesteld daar.
Het is net een Kenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is die presentator ook een knurft he. Uitstraling van niks.
De toppers op klompen, waarbij Tatjana in volendams kostuum met tulpen zwaait.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Het was ook niet echt slecht, maar ik ben gewoon meer van de gekkigheid (ja, ik ga me schamen).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denemarken was het beste van de avond. By far. Dat leek nog op muziek.
of Kytemanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef totebel het volgende:
[..]
De toppers op klompen, waarbij Tatjana in volendams kostuum met tulpen zwaait.
Die maakte daarstraks wel een rare misplaatste opmerking over dat doorkijkjurkje van Iris en het rauwe land... weet niet meer precies... maar het klonkquote:
Serieuze winnaarspotentie.quote:
Was vorig jaar zo jammer. Was zo mooi, maar toen die man daar eenmaal stond was het niks.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Frankrijk gaat live erg tegenvallen denk ik.
Heel wonderlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef HiZ het volgende:
Frankrijk met een homo-erotisch fetish clipje ?
Dat vond ik ook al toen ie won vorig jaar.. Ik vind nog steeds dat Italie had moeten winnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is die presentator ook een knurft he. Uitstraling van niks.
Ja, daar heb je gelijk in. Zoals dat jaar dat 'ie zat te fappen op Patricia Kaas of hoe heette ze ook weer...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Cornald, sinds wanneer neem je die serieus over het ESF? Heeft ie ooit enige blijk gegeven van inzicht?
Absoluut.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al toen ie won vorig jaar.. Ik vind nog steeds dat Italie had moeten winnen.
Hoop het ook zaterdag! Gewoon goed nummer.quote:
Waar is je vertrouwen gebleven?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
Laat er maar gewoon maar vier doorgaan ofzo.
En dan meer uit de 2e halve finale.
Enig idee waar dit festival plaats vindt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Azerbaijan in Europa. Kom op zeg!!
Griekenland dan... Wil je ze failliet hebben gun je ze het ESFquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef Quarant het volgende:
Spanje mag niet winnen, die kunnen het niet betalen volgend jaar. :w
Doet sinds vorig jaar al terug mee... Of zelfs het jaar daarvoor al, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
BTW Italie weer in de race na jaren afwezigheid ... Berlusconi ?
Italië deed vorig jaar toch ook al weer mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
BTW Italie weer in de race na jaren afwezigheid ... Berlusconi ?
Ik durf nog niet te hopenquote:
Zelfs live.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoop het ook zaterdag! Gewoon goed nummer.
Ja, niet in Europa dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Enig idee waar dit festival plaats vindt?
Hij mag zelfs nog witte sportsokken dragen, maakt me niks uitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef Marie30 het volgende:
Italië vind ik toch jammer... Liever in het Italiaans dan dat commerciële Engels.
Die Duitser zou ik doen, mits hij zijn muts afzet.
lolquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Hij mag zelfs nog witte sportsokken dragen, maakt me niks uit
Nou, inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
Slechtste en meest zouteloze presentatoren ever geloof ik he?
Geografisch niet, maar volgens International Telecommunication Union wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Azerbaijan in Europa. Kom op zeg!!
Je weet dat Azerbeidzjan op dat plaatje grijs is he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Geografisch niet, maar volgens International Telecommunication Union wel.
http://en.wikipedia.org/wiki/European_Broadcasting_Area
[ afbeelding ]
Noord Afrika ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Syrië en Irakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, de uitslagen van de halve finales in volgorde worden na de hele finale pas bekendquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
IJsland
Zouden ze ze in volgorde van de uitslag laten zien?
Neen, dat maken ze pas na de finale bekend. Was ook zo met onze Tom Dice toen, die had de halve finale gewonnen en werd pas bij de laatsten genoemd, wist je pas na de finale zelf... Anders is de spanning weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze ze in volgorde van de uitslag laten zien?
Ik heb niet eens meer een tv, moet mijn spanning echt van fok halen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Arashimashou het volgende:
De stream loopt te ver achter, dit is niet leuk zo, moet ik me nu naar de tv begeven?
quote:
Ik heb vandaag een tv gekocht zodat ik iig ESF kon kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Ik heb niet eens meer een tv, moet mijn spanning echt van fok halen.
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wie krijste er net doorheen?
Of was dat de act?
op WIKIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:53 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je weet dat Azerbeidzjan op dat plaatje grijs is he?
quote:Some definitions of Europe also include Azerbaijan, Armenia and Georgia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |