De 3 J's samen met de Toppers en Sieneke.....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Als NL nou wint, wie is dan volgend jaar de tussenact?
Andre Rieu zou wel echt tof zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Rinus natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Iets uit Volendam, kan niet missen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Monique Smit in een hoerig rokje die een gerookte paling uit d'r mossel trekt en dan een paaldansact doetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom staan er meer dan 6 mensen op het podium?
Hoe durft Cornald Albanië goed te vinden!twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:41:33Ernstig zwak, deze halve finale. Bij ons top 3: moldavie, albanie, denemarken... Ik beloof beterschap voor donderdag #Songfestival #maasESF reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik heb overigens toch nog gepoogd een liveblog bij te houden en dit is de puinhoop die het is geworden, mocht iemand geïnteresseerd zijn.
Sowiesoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Joh, je moet ook al wel aardig heen zijn om daar überhaupt heen te gaan.
Nee hoor, ik houd hier ook van. Vind het echt mooi!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ben ik de enige die zo'n exotisch mopje wel kan waarderen?
Komt daar de warmte. En daar loopt het natuurlijk tegen 2-en of zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef HiZ het volgende:
Ik heb echt zo'n gevoel alsof het al retelaat is, maar het is pas kwart voor elf.
Aha.quote:
geeft niets hoorquote:
O, goed zo, dacht al dat er iets aan mij mankeerde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee hoor, ik houd hier ook van. Vind het echt mooi!
quote:
Liever 1000x Bassie & Adriaan dan nog 10 minuten dit kattengejankquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Trommels trommels trommels.
Ies koeltoer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Bundesrepublik het volgende:
Mag dit gezeik stoppen en mogen de enveloppen getrokken worden?
Dank u wel
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
Doodnormale muziek in die streekquote:
Meer trommels = wereldvrede. Trommels zijn tof.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef marcodej het volgende:
Deze trommelaars verdienen ook geen mensenrechten.
Denemarken was het beste van de avond. By far. Dat leek nog op muziek.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Eimhear het volgende:
Serieus, Cornald? Denemarken? Deze pauze-act is nog boeiender...
Peter van de Veirequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef Marie30 het volgende:
Belgische voice-over: drums van alle soorten
no shit
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Cee het volgende:
Cornald, sinds wanneer neem je die serieus over het ESF? Heeft ie ooit enige blijk gegeven van inzicht?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:45 schreef Eimhear het volgende:
Serieus, Cornald? Denemarken? Deze pauze-act is nog boeiender...
Dat meisje van ons is toch ook niet het beste wat NL kan voortbrengen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:44 schreef marcodej het volgende:
Als dit het beste is wat Azerbeidzjan kan voortbrengen, dan is het droevig gesteld daar.
Het is net een Kenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is die presentator ook een knurft he. Uitstraling van niks.
De toppers op klompen, waarbij Tatjana in volendams kostuum met tulpen zwaait.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Het was ook niet echt slecht, maar ik ben gewoon meer van de gekkigheid (ja, ik ga me schamen).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Denemarken was het beste van de avond. By far. Dat leek nog op muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |