chersoquote:
Reclamequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Geen Facebook? Miste ff waarom niet.
Je mag geen merknamen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Geen Facebook? Miste ff waarom niet.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef HiZ het volgende:
Is dit nou waarom de koers zo erg onderuit is gegaan?
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef marcodej het volgende:
Deze gast heeft weleens een poepertje aangeraakt volgens mij.
Ja want de rest van de nummers heeft veel diepgang.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit een onderwerp wat beter op het Junior Songfestival past.
Nee, ik vind het helaas ook wel tofquote:
Als je social media stress hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Waarom staat er een dokter op het podium?
Ik ga het bijna geloven, maar ik blijf nog even hangen in de overtuiging dat ze de finale toch niet haalt.quote:
Maar gelukkig wel één carnavalswinkel met uitverkoop!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dus in heel San Marino zijn er geen vijf achtergrond figuren te vinden die in de maat kunnen dansen?
Hij behandelt oorklachten ter plaatse.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Eerste hulp voor het geval ze door de bliksem getroffen wordt vanwege reteslecht nummer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef TheVulture het volgende:
quote:
quote:
Ik ben ineens ook veel blijer met onze achtergrond-maddels...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dus in heel San Marino zijn er geen vijf achtergrond figuren te vinden die in de maat kunnen dansen?
twitter:Domien twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 21:50:05Net wat nieuwe foto's op Woehoeeoooohooohwoehoeee gezet. #esc12 #sanmarino reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel één carnavalswinkel met uitverkoop!
Doe mee volgend jaar met fok fok fok fok fok fok ohohhhhquote:
Tweede halve finale zitten ook echt veel betere nummers in...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ga het bijna geloven, maar ik blijf nog even hangen in de overtuiging dat ze de finale toch niet haalt.
ik wou hem ook postenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:Domien twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 21:50:05Net wat nieuwe foto's op Woehoeeoooohooohwoehoeee gezet. #esc12 #sanmarino reageer retweet
![]()
Nee hoor... hier stemt geen jury opquote:
Donderdag.quote:
Zit Wessel van Diepen hier achter?quote:
Godver, ik had 'm nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit is beter dan Griekenland... en ook weer zo'n zanger in de schaduw
En dat zijn dan betere zangers dan degenen in de spotlights... ik zou me er niet voor lenenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Toch raar, die achtergrondzangers die niet in beeld zijn.
Nou als ik er stond niet hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef yvonne het volgende:
Stonden wij daar nou maar, dit hadden we zo gewonnen.
Ik denk het (heel irritant, ik weet hetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:53 schreef yvonne het volgende:
Stonden wij daar nou maar, dit hadden we zo gewonnen.
Sieneke was drie jaar te vroeg met Shalalie Shalalalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Ingewikkelde teksten ook.
Eerst is het: oho hoh ohhooh ohho oh
En nu: lala alla alala alalal lala
Ik weet niet zeker of het allemaal vrouwen zijnquote:
Ik gok erop dat het Engels is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Is dit nu Grieks of Turks Cypriotisch?
Het is niet toegestaan om zang op de muziekband te hebben. Dan krijg je ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit is beter dan Griekenland... en ook weer zo'n zanger in de schaduw
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou ook maar achtergrondzanger zijn en wel kunnen zingen en dat ze dan zeggen "Als jij nou eens hier achter op het podium gaat staan? En nooit in beeld komt? En geen licht krijgt? TOP!".
quote:
Eindelijk iemand die wel kan zingen inderdaad.. tenminste dat hoop ikquote:
Difference?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef totebel het volgende:
[..]
Neet is t songfestival, niet het tietenfestival
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 21:55:45En nu echt een mooi liedje, uit Denemarken. Drumster heeft wel adhd #Songfestival #maasESF reageer retweet
Ze kunnen ook gewoon een keer een iets minder lekker wijf in hoerig jurkje sturen die wél kan zingenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om zang op de muziekband te hebben. Dan krijg je dit
Dit kan niet meer misgaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgens die Jan is iedereen een kanshebber
No shit, Jan.
Ohquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef totebel het volgende:
[..]
Neet is t songfestival, niet het tietenfestival
Dit is dan ook een strijd tussen Eurovisielanden en niet tussen Europese landen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cyprus ligt officieel in Azië en niet in Europa
maar dan maak je minder kans om te winnen waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon een keer een iets minder lekker wijf in hoerig jurkje sturen die wél kan zingen
Vol trotsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef yvonne het volgende:
Wat zit iedereen nou te zeiken over 'onze' tooiwat ik tot nu toe gezien heb valt die tooi bij in het niet.
quote:
Ze zingt af en toe een noot goed.....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Die zeemanspet is echt belachelijker dan Joan's tooi
En ze zingt ook niet heel zuiver bij vlagen
Dat stond op de uitnodigingquote:
Dus! Wij heben de tooi én Joanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Die zeemanspet is echt belachelijker dan Joan's tooi
En ze zingt ook niet heel zuiver bij vlagen
En is lid van de EUquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cyprus ligt officieel in Azië en niet in Europa
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:58 schreef Lov1 het volgende:
Die drumster heeft een heel ander nummer in haar hoofd geloof ik
Vorig jaar was de eerste halve finale ook heel slechtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:58 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wordt het elk jaar slechter of word ik oud?
Jeuk in 'r poes waarschijnlijk,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:58 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Zit die ene nu tegen die bank aan te rijden?
geen slechte nr iddquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:59 schreef Injetta het volgende:
Jan vond het een goede peformance. Is die man toondoof of zo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |