dat dusquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef HiZ het volgende:
Iris heeft hopelijk een midweek retour gekocht.
Haha, goede inwijding van je tvquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
* douche-eendje komt binnenvallen. Zo, tv geïnstalleerdEn dit... Meh
Daar word ik met de minuut meer gefrustreerd overquote:
Tis het beste Engels tot nu toe anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oei wat afschuwelijk slecht, zing dan in je eigen taal als je geen Engels kent!! en nog vals ook!!
PRACHTIGquote:
twitter:onderinvloed twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 21:26:42In Albanië zenden ze dat songfestival niet uit door een busongeluk. Dat noemen ze dus een geluk bij een ongeluk. reageer retweet
Nee, daar heb je dit topic voorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, ik weet iig dat het niet aan het geluid ligt dat het vals is
Euro Neuro!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Mijn stream loopt zwaar achter, zeg.
Twee jaar terug was België nog door.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:39 schreef Bundesrepublik het volgende:
Het mooiste is als Iris niet doorgaat en Joan wel staan we beide op zeven jaar niet door. Is Nederland niet meer de slechtste.
Kleine taal in Finland, volgend jaar Nedelrand in het Fries.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog niet goed waarom Finland in het Zweeds zingt
Borreltje hebben?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Ben vergeten drank te halen. Hoe kom ik de rest door?
gewoon Rowwen Hèze sturenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleine taal in Finland, volgend jaar Nedelrand in het Fries.
Ik had net mn HD aangezetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Jeetje zij komt niet voordelig uit die closeups
Jij had liever een soort van IJsselhallen idee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Arashimashou het volgende:
Welke zot heeft die gebouwen echt ontworpen... belangrijker nog... welke zot heeft ze daar ook daadwerkelijk neergezet.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen Zweeds leren voor dit nummerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan nooit goed nummers in een vreemde taal beoordelen. Ik wil de tekst wel een beetje kunnen begrijpen of desnoods meezingen..
Tweetalig land, niet zo vreemd he?quote:
Die missen ze dan mooi, want Zweden komt donderdag pas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
finland krijgt sowieso 12 punten van zweden
Die was 1000x beterquote:
Nee, omdat het net leek alsof ze op ging stijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Omdat het niet allemaal van die barbiesnollen zijn?
God die familie moet een hekel aan d'r gehad hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Voor haar moeder gezongen op haar bruiloft he! Ingezonden door familie en nu hier, ik vind het geweldig!
VOlgend jaar moeten we Friezen of Limburgers sturenquote:
je weet hetquote:
Dat wel, maar ik vind het ook weer een nummer dat je zo vergeetquote:
Behalve Joan, die gaat maar gewoon aan de spa blauw uit de fles die ze zelf open maakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
Wat de acts vanavond ook hebben gedronken, geef ze dat donderdag ook
Ja is gewoon een mooi liedje.quote:
Haha dat zijn dialecten die niet verder dan de provincie komen, dat is geen vergelijkingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgend jaar moeten we Friezen of Limburgers sturen![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOlgend jaar moeten we Friezen of Limburgers sturen![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
God die familie moet een hekel aan d'r gehad hebben
Fries is geen dialectquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha dat zijn dialecten die niet verder dan de provincie komen, dat is geen vergelijking
Offiële taal in Finland. (Al spreekt maar zo'n 6% Zweeds in Finland).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog niet goed waarom Finland in het Zweeds zingt
In Game of Thrones zou ze genomen zijn op het podium.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef HiZ het volgende:
In Game of Thrones hadden ze nu een opmerking gemaakt over haar childbearing hips.
Saltwife...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef HiZ het volgende:
In Game of Thrones hadden ze nu een opmerking gemaakt over haar childbearing hips.
Mooie kerken ja.quote:
Komt niet verder dan Friesland. Provincie taaltje dusquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nicotwitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 21:36:53En dat was Zwitserland, die in een eerbetoon aan Prins Friso het haar als een skipiste hadden gekamd. #esf reageer retweet
En het is zo'n mooi Europeesch landquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef yvonne het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Israël meedoet.
Fries is een officiele taal. Nederland is dus eigenlijk ook tweetaligquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha dat zijn dialecten die niet verder dan de provincie komen, dat is geen vergelijking
Ach, wat maakt het uit, als Azerbeidzjan de boel mag organiseren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef marcodej het volgende:
Nicotwitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 21:36:53En dat was Zwitserland, die in een eerbetoon aan Prins Friso het haar als een skipiste hadden gekamd. #esf reageer retweet
![]()
Omdat Joden de media beheersen en/of omdat ze atoomwapens hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef yvonne het volgende:
quote:Omdat ze weliswaar niet in Europa liggen, maar wel aangesloten zijn bij de Eurovisie:
"De Europese Radio-unie (ERU), tegenwoordig ook aangeduid met zijn Engelse benaming European Broadcasting Union (EBU), is een samenwerkingsverband van de publieke omroepen van voornamelijk alle Europese staten en enkele in het Midden-Oosten en Noord-Afrika. De officiële afkorting is EBU-UER — UER is Frans voor Union européenne de radio-télévision)"
Inderdaad, wat een relnichtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuk melodietje wel. Alleen kan ik die vent niet uitstaan.
dat dus.quote:
En omdat ze ook in de EBU zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat Joden de media beheersen en/of omdat ze atoomwapens hebben.
Nee gewoon omdat ze rest van de wereld ze (terecht) uitkotst, zie ook het EK waar ze mogen meedoen.quote:
aan de slachting van 4554 everzwijnen op de russische toendra...quote:
Mag dit af?quote:
Ja dat vond ik ook al... die lijkt echt iets teveel op te hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Is die griet bij dat keyboard nu stoned?
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt op Tonight van Loïs Lane, een beetje.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |