Beste band van het moment (vandaag).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:06 schreef JaneDoe het volgende:
wow wow wow, kippenvel
dit is wel een dingetje hoor
Nogal.quote:
En de filmpjes ná 1980 ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
De filmpjes van goede kwaliteit waren uitverkocht zeker.
Ook van seizoen 1.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef JaneDoe het volgende:
hoooooohoooooonky toooooonk wooooomaaaannn!!!!
Dat was echt de slechtste wmb, al was het alleen maar omdat zo'n mongol gewoon niet aan Sam moet komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Zonder beeld klinkt Brownie Dutchie als een wijf.
Dan vliegt ie er onmiddellijk uit. Van zelfspot hebben ze bij DWDD nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Klauz het volgende:
Hier moet die lucky dude een keer wat mee doen
no shit sherlockquote:
Freek De Jonge was het slechtste, lekker makkelijk een Duitse schlager (wat eigenlijk best een mooi liedje is ook nog) totaal verneuken en dat is dan "grappig". Oh en die Eric Corton...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was echt de slechtste wmb, al was het alleen maar omdat zo'n mongol gewoon niet aan Sam moet komen.
Gisteren nog een 'stab' richting dwdd, dus dat valt wel mee blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan vliegt ie er onmiddellijk uit. Van zelfspot hebben ze bij DWDD nog nooit gehoord.
Dat zijn wel de negatieve uitschieters idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
Freek was wel de slechtste of die gast die Foo Fighters deed, of Dutchie Brown.
Sjek heeft toch helemaal niks met DWDD te maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gisteren nog een 'stab' richting dwdd, dus dat valt wel mee blijkbaar.
Laatste recordings van het seizoen, ze denken dat mensen er dan wel op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef TUFKAL het volgende:
Duurde natuurlijk veel te lang die compilatie
Hippe hoodies en suc7 en tot sinas wel natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sjek heeft toch helemaal niks met DWDD te maken?
Hier idem. Ze verdienen respect.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef BlueMage het volgende:
Doe Maar is niet mijn favoriete muziek (ska oid) maar ze zijn wel goed.
en die vond ik nog leuk ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hippe hoodies en suc7 en tot sinas wel natuurlijk
Idd, dat welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hippe hoodies en suc7 en tot sinas wel natuurlijk
Vooral Matthijs zat er erg op te wachtenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laatste recordings van het seizoen, ze denken dat mensen er dan wel op zitten te wachten.
lekker op zijn nederlandsquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef alors het volgende:
Oh nu snap ik wel waarom ze nooit internationaal zijn gegaan.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef alors het volgende:
Oh nu snap ik wel waarom ze nooit internationaal zijn gegaan.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef starla het volgende:
[..]
Ik zie haar niet zo goed door alle roet.
Racist.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef starla het volgende:
[..]
ik hou wel van die rommelige wilde heksenharenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het haar juist weer niet mooi.
waarom nu zo'n racistische opmerking?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef starla het volgende:
[..]
Dat komt toch redelijk overeen met het echt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Klauz het volgende:
als je alleen maar dwdd kijkt zou je denken dat zwarte mensen alleen muziek van zwarte artiesten leuk vinden
Zij valt wel mee. Die gitarist is wel een gitaarspelend gebit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef starla het volgende:
[..]
En dat ze nooit poept.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:19 schreef marcodej het volgende:
Ik zou wel gek worden van al haar maniertjes.
Kempi niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef Klauz het volgende:
als je alleen maar dwdd kijkt zou je denken dat zwarte mensen alleen muziek van zwarte artiesten leuk vinden
Omdat dat Henny is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:19 schreef JaneDoe het volgende:
waarom mag henny wel zonder commentaar een nummer van een blanke band/zanger kiezen?
Glockenspiel.quote:
het was een pop!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
wat zat gijp 'parabrodder' te staren op t eind?!
Goed nieuwsquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:46 schreef Paul het volgende:
Hugo Borst vanavond weer terug bij DWDDHugo Borst vanavond weer terug bij DWDD
Hugo Borst vanavond weer terug bij DWDD
24 november 2010quote:
Dezelfde reden dat Gijp een tijdje van de tv af was.quote:
Je had erbij moeten zijn gisteren, allemaal posts over Rene die zomaar verdwenen.quote:
Ik heb helemaal geen zin in het CDA.quote:Te gast in de uitzending van woensdag 23 mei zijn: Mirjam Sterk, Mona Keijzer, Hugo Borst, de Nederlandse cast van Golden Girls. Muziek is er van The Dirty Denims, tafelheer is Prem Radhakishun en Nico Dijkshoorn dicht.
Beter schuift hij aan bij VI Oranje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:46 schreef Paul het volgende:
quote:
quote:Andere Tijden Sport brengt voorafgaande aan het EK een drieluik over het EK. Drie uitzendingen in één week. De aflevering waar wij het over hebben gaat over dé finale van ’88. Daarvan hebben we eigenlijk nooit de Sovjet-Unie kant gehoord. Te gast zijn makers Thomas Blom en Hugo Borst.
Heb je al een doosje tissues klaarliggen ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:46 schreef Paul het volgende:
Gijp kwam niet echt los. Dat was wel jammerquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef tong80 het volgende:
Gijp was niet echt leuk in de uitzending. Wel door de fragmenten. Spanjer was leuk. Vrienten moet minder roken en die zangeres was geweldig als afsluiting.
Dibi is aandoenlijk.
Het is niet zijn natuurlijke habitat, dat wereldje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:34 schreef Cynix ® het volgende:
Gijp moet ook helemaal niet bij DWDD gaan zitten. Daar kan-ie nooit scoren.
Benidorm Bastards 2?quote:De cast van de Nederlandse remake van de klassieke sitcom ‘The Golden Girls’ is te gast.
Ik ga soppen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen als het precies tegelijk is?
Dat lijkt op mijn laptop ook. Mooi weer hequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Wordt Prem nou steeds donkerder of is mijn TV aan vervanging toe?
Wie is jullie?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Fijn land wonen jullie in, afluisteren van telefoongesprekken is de normaalste zaak ter wereld
waar woon jij dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Fijn land wonen jullie in, afluisteren van telefoongesprekken is de normaalste zaak ter wereld
22.000 op 2.200.000.000 = 0,0001 %.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
eh jij zit nu bij Mathijs?quote:
Ik hoop dat straks blijkt dat iemand bij de eerste 2 moet zitten om in de Kamer te komenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef alors het volgende:
Je moet sowieso heel hoog op de lijst van het CDA staan wil je de Kamer in komen.
Is alsnog 22000 keer te veelquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
22.000 op 2.200.000.000 = 0,0001 %.
Normaal is een groot woord.
Normaalste zaak van de wereld? Weet niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik las soppen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ze ziet er nu al beter uit nu ze aankondigt te stoppen.
Dat is het ja, New Kids.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef marcodej het volgende:
Mona moet haar matje uit haar nek halen.
Verschrikkelijk 80s kapsel jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef marcodej het volgende:
Mona moet haar matje uit haar nek halen.
Ik hoor geen nederlanders klagen anders..quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaalste zaak van de wereld? Weet niet.
Jouw internetgedrag wordt niet in de gaten gehouden?
Helaas wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |