En ik heb het niet gedaan.quote:
Geeft Yska een beetje ingeblikte aandacht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haaaalloooo haalllooo aandacht aandacht!
Nou soe mij in real life zo'n blikje! Lijkt me leuk voor op de schouw!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:32 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geeft Yska een beetje ingeblikte aandacht.
Jij hebt mijn aandacht ook maar ik ga niet bij je op de schouw zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou soe mij in real life zo'n blikje! Lijkt me leuk voor op de schouw!
Klinkt alsof je moet bijkomen.quote:
geef me mijn koffie terugquote:
Ik zet hem speciaal voor jou neer dus dat heeft iemand anders gedaan.quote:
Bij mij op het werk hebben ze heel wat 'kunst' staan, waaronder ook iets met zogenaamde blikken met vislucht erin..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou soe mij in real life zo'n blikje! Lijkt me leuk voor op de schouw!
dat is vrouwenwerk ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:39 schreef Merlijn het volgende:
pfff. in slaap gevallen op de bank.... En dat terwijl ik een berg strijk heb staan van heb ik jou daar. Maar snel beginnen.... tozzo
Weet ik, maar ik had mijn kleding nog graag zonder brandgaten...quote:
is Belle zo'n slechte huisvrouw dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had mijn kleding nog graag zonder brandgaten...
Hoor je mij niet zeggen (en heb er ook geen ervaring mee) maar strijken doet ze dus niet. Zie eerdere topicdiscussie.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoor je mij niet zeggen (en heb er ook geen ervaring mee) maar strijken doet ze dus niet. Zie eerdere topicdiscussie.
Why vanwege dat strijken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:52 schreef DJMO het volgende:
* DJMO de kast in duikt om zich te verstoppen voor belle
1 stukje maar? Moeten we erom vechten?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska deelt stukje melk chocolade uit van verkade!
op m'n vraag of je zo'n slechte huisvrouw was, dus niet specifiek het strijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Why vanwege dat strijken?
Dat heb ik al gezegd bij date 2, ik strijk niet!
Ow dat, mwa, meestal deed ik 1x in de week de wc, badkamer, stoffen, dweilen (ex deed dan stofzuigen), wassen als de wasmand vol zat en de afwas om de 2 dagenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
op m'n vraag of je zo'n slechte huisvrouw was, dus niet specifiek het strijken
Nomnomnom..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:00 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach komt op het juiste moment binnenvallen![]()
chocola![]()
Ahhh wat liefffquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef DJMO het volgende:
* DJMO LaPeach pak hagelslag en bus slagroom aangeeft
Ja die jezelf te min vond nee dank jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog robuuste koeken van Lu liggen?
eindelijk een clean install gedaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef Pulver het volgende:
Nonderdenonderdenonderju!!!!!!
Me lappie zou een keer craschen, maar zo extreem als gisteren, had ik niet verwacht
uurloon?quote:
Is de 1e voorronde, wij zitten in de 2e (donderdag geloof ik)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh hemel, is dat nu bezig? Liggen we er al uit?
Jouw uurloon gaat naar het fhf.quote:
Ja, moest wel...quote:
Ow, denk niet dat ik daar donderdag nog enig fut voor kan vinden na de laatste (inhaal!) avond van de avondvierdaagse, ik lees de volgende dag wel dat we er uit liggenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is de 1e voorronde, wij zitten in de 2e (donderdag geloof ik)
Nr 1 is nu aan het zingen, mijn hemel zingen kan je het niet noemen. Vieze vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, denk niet dat ik daar donderdag nog enig fut voor kan vinden na de laatste (inhaal!) avond van de avondvierdaagse, ik lees de volgende dag wel dat we er uit liggenJoan Franka, You and Me (met die indianentooi)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, zo'n gitaar in je nek!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef belle1608 het volgende:
Oo nu is 1 met vioolFf luisteren als ze zo gaat spelen
![]()
Toch niet weer van die ouwe shit hè...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
Ik had een lekker nr in mijn hoofd maar ondertussen ben ik hem vergeten.
Er iggen hier 3 repenquote:
Nu maar hopen dat ze geen derde viool gaat spelen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef belle1608 het volgende:
Oo nu is 1 met vioolFf luisteren als ze zo gaat spelen
![]()
Ja, maar is de tegenstander, dus het zal wel een pot zijnquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, maar is de tegenstander, dus het zal wel een pot zijn
Of stiekem een vent..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, maar is de tegenstander, dus het zal wel een pot zijn
Niks natuurlijk, maar ik zap voor jullie van de voetbal naar het songfestival...quote:
toch niet RET he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef belle1608 het volgende:
haha*zometeen even de kast van papa gaat plunderen*
Ik heb morgen juffenfeest, thema beroepen en ik ga als buschauffeuse
Wie voetbalt er en waarvoor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Niks natuurlijk, maar ik zap voor jullie van de voetbal naar het songfestival...
Dus moet even omschakelen hoor!!
Nachtmerrie en Rotterdam is een beetje dubbelop hé?quote:
Dat kut bedrijf weigert mijn abbo. Vandaag of morgen maar eens rellen met die hufters.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nachtmerrie en Rotterdam is een beetje dubbelop hé?
Nederland tegen Bayern.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nederland tegen Bayern.
Vriendschappelijke goedmaakwedstijd omdat we ooit een keer Robben gebleseerd terug gestuurd zouden hebben.
Ik vind het maar een kut stad.quote:
Jan noemt ze vaak stoute RET, vanwege de lift op poortugaal die zo vaak verrot is (sta je dan met je duowagen en twe oververmoeide kinderen op het perron zonder dat er een kip te bekennen is om je te helpenquote:
Mis wel helemaal de voetbal voor je!quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan noemt ze vaak stoute RET, vanwege de lift op poortugaal die zo vaak verrot is (sta je dan met je duowagen en twe oververmoeide kinderen op het perron zonder dat er een kip te bekennen is om je te helpen)
Ik ben bezig om hem te leren dat de RET staat voor Rot En Traag![]()
Lief hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mis wel helemaal de voetbal voor je!
Doe ik voor jou hoor!!
Het blijft de vijand!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef belle1608 het volgende:
Voor een meisje dat hiervoor nog nooit had opgetreden vind ik dat ze het goed doet!
Ik ben wel eens in Spanje op vakantie geweest, maar ik blijf toch voor onze indiaan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Voor mij nietheb een half jaar in België gestudeerd dus nu is het geen concurrent meer
hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Spanje op vakantie geweest, maar ik blijf toch voor onze indiaan!
Ik dacht al, ik versta geeneens meer Belgisch...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahavakantie en een half jaar wonen is in mijn ogen toch anders...
Nu een Fins meisje
hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik versta geeneens meer Belgisch...
Oei, die zien er al op de foto heel erg knuffelbaar uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Morgenochtend even naar de Ikea voor Flup Junior (40 cm). Ze heeft al een Flup Senior (70cm) waar ze elke avond mee slaapt, en ze wil al heel lang de junior. Dat wordt dus haar Avondvierdaagse kadootje!
quote:
Ja ze zijn heel knuffelbaar. Flup Senior ligt dus altijd bij haar in bed (het is maar goed dat ze een 140 cm breed bed heeft, junior zal er ook wel bij komen danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oei, die zien er al op de foto heel erg knuffelbaar uit.
In het eggie kan dat alleen maar beter zijn!
Ooo ik wl ook wel een flupquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Morgenochtend even naar de Ikea voor Flup Junior (40 cm). Ze heeft al een Flup Senior (70cm) waar ze elke avond mee slaapt, en ze wil al heel lang de junior. Dat wordt dus haar Avondvierdaagse kadootje!
Voor knuffels is altijd plaats in bed, hoe klein het ook is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ze zijn heel knuffelbaar. Flup Senior ligt dus altijd bij haar in bed (het is maar goed dat ze een 140 cm breed bed heeft, junior zal er ook wel bij komen dan)
Echte import dus, net als ik.quote:
Wel een knappe buschauffeuse!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef belle1608 het volgende:
Mijn juffenfeest outfit voor morgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Vind het toch een beetje raar dat je op sokken naar school gaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is niet zoveel aan hoor, heb ik vroeger heel vaak gedaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:01 schreef belle1608 het volgende:
*Belle stiekum weleens in een bus zou willen rijden*
*Mocht altijd gratis...*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Is niet zoveel aan hoor, heb ik vroeger heel vaak gedaan.
Dan liet je voorin je strippenkaart afstempelen en dan ging je ergens zitten.
En dan ging ie vanzelf rijden.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi ik ging Ingrid net de gek aan steken door te zeggen dat ik morgen om 6u op de stoep zou staan om de koelkast op te halen
Gelukkig maarquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
ik ook!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gelukkig maarik houd ontzettend van mn bed!
Mjah ben ik ook zelf schuld. iets met uitstellenquote:
nostalgiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
tsja... daar kan ik niets aan doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah ben ik ook zelf schuld. iets met uitstellen
Nostalgie is met een briefje van 5 gulden aankomen en dat je dan een kaartje kreeg.quote:
Ik ben alleen met mijn studententijd met de bus gegaan, daarna eigenlijk nooit meer met het OV. Oh ja, paar maanden geleden van Rijswijk naar Delft met de tram. wat zijn dat enge dingen zeg !quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef t-i-m het volgende:
2,10 gld voor een ritje (retour) van 35 km met de bus
dat waren tyden
Ik had ooit een 2 sterren weekabonnement voor 3 gulden!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef t-i-m het volgende:
2,10 gld voor een ritje (retour) van 35 km (enkele reis) met de bus
dat waren tyden
thuiswonend en dus recht op abo via je papa neem ik aan ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 van haar 3e t/m haar 24e (dec. 2011) gratis gereisd heeft met bus en tram
Jep.. en nu niet meer want papa kan niet meer aantonen dat hij met de bus van en naar z'n werk gaat (kan ook niet, de verbinding van Voorschoten naar Leidschendam is overgenomen door Veolia haha)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
thuiswonend en dus recht op abo via je papa neem ik aan ?
Pffffff, reisde ook altijd gratis, tenzij er een controle wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:18 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 van haar 3e t/m haar 24e (dec. 2011) gratis gereisd heeft met bus en tram
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Pffffff, reisde ook altijd gratis, tenzij er een controle was
In verhouding met de salarissen van die tijd zal het wel weer aardig overeenkomen met de prijzen van nuquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:16 schreef t-i-m het volgende:
2,10 gld voor een ritje (retour) van 35 km (enkele reis) met de bus
dat waren tyden
In mijn tijd mocht dat!!! (vind ik tenminste)quote:
Ik voel me altijd jong.... behalve als ik 's ochtends opsta.quote:
*das nie waar jonge*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik voel me altijd jong.... behalve als ik 's ochtends opsta.
Hee, dat ik rammel, kraak en piep heeft niets ermee te maken hoe ik me voelquote:
ik ben nog maar 43, maar ik kan me heel goed als een kleuter van 6 gedragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
@ Pulver & PapaBear, hoe oud zijn jullie dan als ik vragen mag?
18quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
@ Pulver & PapaBear, hoe oud zijn jullie dan als ik vragen mag?
Ik ben nog maar 24 maar kan me ook best als een kleuter gedragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
ik ben nog maar 43, maar ik kan me heel goed als een kleuter van 6 gedragen.
En dat maakt me gemiddeld.....ehhhhhh...
Is er hier een juf in de zaal die dat kan uitrekenen?
Oh! moment.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Ireth het volgende:
Merlijn! Je wordt geroepen in het gordijnentopic!
Strijkwerk?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef Ireth het volgende:
Merlijn! Je wordt geroepen in het gordijnentopic!
Dan hebben we toch een hoop gemeen met elkaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:33 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 24 maar kan me ook best als een kleuter gedragen.
Nee, voor mijn zus....quote:
Ik sta met Stitch op de fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:06 schreef belle1608 het volgende:
Hi Egberts! Show some pictures van Disney:D
* Rucky zin heeft om te rellen hoewel zijn bedje ook wel roept.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan hebben we toch een hoop gemeen met elkaar.
We kunnen ons allebei als een kleuter gedragen EN we zijn allebei 23 geweest!
Ah okéquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, voor mijn zus....
Komt er iemand binnenkort nog in de buurt van Zwolle en dan naar een meer bereikbaarder plek?
Oeh.... Zou jij evt die gordijnen willen oppikken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef t-i-m het volgende:
zwolle voorby rydend donderdag
vrijdag week later terug naar rotterdam omgeving
pm maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oeh.... Zou jij evt die gordijnen willen oppikken?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik doe 'r helemaal niks mee. Kopen?
de laatste keer dat je bed riep, was je nog om 5 uur wakker en had het geen zin meer om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky zin heeft om te rellen hoewel zijn bedje ook wel roept.
Ben nog aan het wachten op reactie van de topicstarter. Kijken of ik dat kan matchen.quote:
Ik hoop dat je zus er veel plezier van gaat hebben Merlijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben nog aan het wachten op reactie van de topicstarter. Kijken of ik dat kan matchen.
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zus er veel plezier van gaat hebben Merlijn!
Alsof ik niets anders te doen heb.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:42 schreef Pulver het volgende:
de laatste keer dat je bed riep, was je nog om 5 uur wakker en had het geen zin meer om naar bed te gaan
Doe je zelfquote:
Idd zeg mij maar even dat ik het niet moet doen en ik stop ermee.quote:
R.I.P. Held!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef Pulver het volgende:
Even een minuutje stilte graag (en hoed of pet afzetten):
http://www.telegraaf.nl/b(...)ley_overleden__.html
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd zeg mij maar even dat ik het niet moet doen en ik stop ermee.
Niet gelijk zo tegen me doen he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd zeg mij maar even dat ik het niet moet doen en ik stop ermee.
Dat is mijn liedje!!!!quote:
quote:
ja ja , ik geef zó je nr aan yskaquote:
Geloof me Rucky...vraag maar aan vannelle hoe ik denk over Frans Duijtsquote:
Aai over het bolletje van Ruckyquote:
Maar ik ben altijd mezelf, ik doe niets om punten te scorenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:04 schreef Pulver het volgende:
* Pulver heeft nu heel hard Frans Duijts aanstaan, honderdmiljoenmiljard keer beter dan dat eurovicihoeschrijfjedateigenlijkfestifal
Ach, daar kun jij ook niks aan doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
En ja, ik ben ook een hele grote Andre Hazes fan
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:04 schreef Pulver het volgende:
* Pulver heeft nu heel hard Frans Duijts aanstaan, honderdmiljoenmiljard keer beter dan dat eurovicihoeschrijfjedateigenlijkfestifal
Oooo voor mensen met een rollator!quote:
Pazzop Yska!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo voor mensen met een rollator!
Niet bekend, man die ken ik zelfs!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef Papabear het volgende:
Speciaal voor Pulver, omdat die Hazes toch soms wel leuke liedjes schreef en deze niet zo heel erg bekend is:
Rawrrrquote:
Je komt hem weinig tegen, bedoel ik eigenlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Niet bekend, man die ken ik zelfs!
Oooohw, jij redt het wel alleen...quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oooohw, jij redt het wel alleen...
* JK1982 de deur van de bejaardensoos weer achter zich dichttrekt..
quote:
Vroeger toen Pulver nog Pulvertje was, ging ie altijd stappen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je komt hem weinig tegen, bedoel ik eigenlijk
Dat is echt van na me tijdquote:
Falco.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
Je kan Matthias Reim toch niet dwars door Falco heen gaan draaien???
En ik heb het allemaal nog op LP ook.quote:
Nu heeft zij mijn nr voor de derde keer dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
zo. ik heb m'n (fhf) FOK! telefoonlijst even geimporteerd naar Yska .. dan weten jullie dat
Geexporteerd dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
zo. ik heb m'n (fhf) FOK! telefoonlijst even geimporteerd naar Yska .. dan weten jullie dat
quote:
Er stat hier genoeg vinyl boven. Allemaal hardstyle en hardcorequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
En ik heb het allemaal nog op LP ook.
Lekker PUH Yska!
whateveah .. ik stik van vermoeidheid .. en ik 'mag' (moet) morgen zes kmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geexporteerd dus![]()
Mijn nummer had ze toch al
[..]![]()
de muziek dan geen idee hoe hij er uit zietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:35 schreef Egberts het volgende:
[..]
Vind je? Ik val niet zo op mannen dus kan niet zo onder de indruk zijn van sting
Sting was wel goed toen ie nog in The Police speelde, maar solo vind ik hem een beetje wollig en zeikerig. Moet je niet aan denken om daar een hele CD van af te spelen.quote:
Dit ^^ dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Sting was wel goed toen ie nog in The Police speelde, maar solo vind ik hem een beetje wollig en zeikerig. Moet je niet aan denken om daar een hele CD van af te spelen.
http://www.sportcartoons.co.uk/wallpaper/sting.jpgquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
de muziek dan geen idee hoe hij er uit ziet
zeg Merlijn .. maak jij veel gebruik van je sportschool abo en is dat ding persoonsgebonden?quote:
Geef mij maar een foto van Merlijn (liever nog in het echt natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef Egberts het volgende:
[..]
http://www.sportcartoons.co.uk/wallpaper/sting.jpg
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
zeg Merlijn .. maak jij veel gebruik van je sportschool abo en is dat ding persoonsgebonden?
slijmbal....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geef mij maar een foto van Merlijn (liever nog in het echt natuurlijk)
Heb je toevallig ook nog een SL1200 over?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er stat hier genoeg vinyl boven. Allemaal hardstyle en hardcore
foei danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Neeen ja... pasjessysteem met foto.
[..]
slijmbal....
Dammit. ik wilde deze nog posten :quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Egberts het volgende:
Om dan maar te eindigen met wat Nederlandse muziek
quote:
dat past dan wel weer mooi bij het songfestivalquote:
Live with itquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 het niet lief vindt dat Merlijn haar een slijmbal noemt
geloof me .. dat is een compliment uit de mond van die lompe hork!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 het niet lief vindt dat Merlijn haar een slijmbal noemt
Merlijn is normaal helemaal geen lompe hork!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
geloof me .. dat is een compliment uit de mond van die lompe hork!
Alleen omdat ik je mijn sportabo niet kan uitlenen? En bedankt...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
geloof me .. dat is een compliment uit de mond van die lompe hork!
neuh ..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je mijn sportabo niet kan uitlenen? En bedankt...
Botterik, lompe hork... je bent wel weer op de complimenteuze tour vandaag... Gelukkig heb ik Rucky's signature nog....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh ..
omdat je zo'n heerlijke spontane botterik bent
eerlijk , recht voor z'n raap, echte vriendschap, altijd klaar staan voor de ander ..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Botterik, lompe hork... je bent wel weer op de complimenteuze tour vandaag... Gelukkig heb ik Rucky's signature nog....
Da's exit onlyquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerlijk , recht voor z'n raap, echte vriendschap, altijd klaar staan voor de ander ..
mot ik je nog meer veren in je hol proppen?
zei ik ook altijdquote:
Dat wil ik helemaal niet weten DJMO!quote:
Da's teveel voor mijn tere zieltje hoorquote:
en je bent overigens heel goed in selectief quoten hequote:
heb jij nou maar es het lef om serieus mee te gaan trainen met mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's teveel voor mijn tere zieltje hoor
Learnt from the masterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
en je bent overigens heel goed in selectief quoten he
van belle? of van mij? ;pquote:
Er is sowieso niks over. Zitten alleen draaitafels bijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een SL1200 over?
Kom ik liefdevol en geheel belangeloos uitgraven voor je
* zucht *quote:
Jij bent leip.... ik ga me niet het zweet in werken alleen omdat jij zo nodig een marathon wilt gaan lopen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb jij nou maar es het lef om serieus mee te gaan trainen met me
de enige echte master!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Ganzz het volgende:
sl1200 is een wat meer DJ bekende draaitafel
Luibakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
[..]
Jij bent leip.... ik ga me niet het zweet in werken alleen omdat jij zo nodig een marathon wilt gaan lopen...![]()
Thnx... jij ook een biertje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:
* Rucky DJMO voor de vijfde keer over zijn knie legt
@ Merlijn, drinken staat in de koelkast.
Je zit me gewoon in de pis te nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er is sowieso niks over. Zitten alleen draaitafels bijyska googlet op sl1200
nee de zooi is niet van mij maar van mijn jarige geliefdequote:
Ik ben inmiddels over op digitaal, heb al jaren geen vinyl meer helaasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Staat nog steeds een keer op mijn verlanglijstje
Kom maar langs. Digitaal kun je niets stuk makenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee de zooi is niet van mij maar van mijn jarige geliefdeik mag niet aan de draaitafels komen (maar ik wil nog steeds leren draaien maar ik geloof ook best dat ik een plaat volledig om zeep kan helpen)
oeeeh you're gonna meet mijn ritmegevoel van een doodgeslagen mier!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over op digitaal, heb al jaren geen vinyl meer helaas
[..]
Kom maar langs. Digitaal kun je niets stuk maken![]()
Kun je tot 8 tellen? Dan kun je ook draaienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeeeh you're gonna meet mijn ritmegevoel van een doodgeslagen mier!
1 4 2 7 5 3 4 8?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kun je tot 8 tellen? Dan kun je ook draaien
Als dat je volgorde is, werkt dat ookquote:
Ik gebruikte me draaitafel niet om housemuziek ofzo mee af te spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee de zooi is niet van mij maar van mijn jarige geliefdeik mag niet aan de draaitafels komen (maar ik wil nog steeds leren draaien maar ik geloof ook best dat ik een plaat volledig om zeep kan helpen)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik gebruikte me draaitafel niet om housemuziek ofzo mee af te spelen.
Sterker, dat vind ik k*t herrie.
Maar heb nog wel een hoop LP's staan en me oude draaitafel (ook een technics DD) is destijds door de belastingdienst in beslag genomen.
Het element had ik er nog wel even snel vanaf gepikt.
quote:
Ga je nou mijn apparatuur afkraken ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:05 schreef Pulver het volgende:
Sterker, da's gewoon drie keer klote.
Ik wil een plaatje draaien, niet naar de maan vliegen!
Het is niet de apparatuur voor mijn muziek.quote:
En ik ga slapen. trusten allen.quote:
Jaren 60 en 70 doen het ook prima erop hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is niet de apparatuur voor mijn muziek.
Ik denk dat ik me zo voorzichtig genoeg uitdruk
Truzzuh!quote:
Wel grappig dat dat een DUAL is, die hebben ook redelijk goede draaitafels gemaakt.quote:
Jij had ook allang moeten maffen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef Rucky het volgende:
*Rucky Yska in bed smijt. trusten en tot morgen.
heb ik nog wel voor je haha maar ik ben niet in de buurtquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:19 schreef DJMO het volgende:
ik _moet_ morgen een short pants hebben
ik ga met ruim 25 graden niet in capri of lang rennen
of jullie moeten volgende week een begrafenis willen
Alweer? dat had je toch laatst ook al gedaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:19 schreef belle1608 het volgende:
*eigenlijk nog niet zo moe is maar nog wel moet douchen*
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:19 schreef DJMO het volgende:
ik _moet_ morgen een short pants hebben
ik ga met ruim 25 graden niet in capri of lang rennen
of jullie moeten volgende week een begrafenis willen
nee toen ben ik in bad geweestquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Alweer? dat had je toch laatst ook al gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |