Dat wil ik helemaal niet weten DJMO!quote:
Da's teveel voor mijn tere zieltje hoorquote:
en je bent overigens heel goed in selectief quoten hequote:
heb jij nou maar es het lef om serieus mee te gaan trainen met mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's teveel voor mijn tere zieltje hoor
Learnt from the masterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
en je bent overigens heel goed in selectief quoten he
van belle? of van mij? ;pquote:
Er is sowieso niks over. Zitten alleen draaitafels bijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog een SL1200 over?
Kom ik liefdevol en geheel belangeloos uitgraven voor je
* zucht *quote:
Jij bent leip.... ik ga me niet het zweet in werken alleen omdat jij zo nodig een marathon wilt gaan lopen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb jij nou maar es het lef om serieus mee te gaan trainen met me
de enige echte master!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Ganzz het volgende:
sl1200 is een wat meer DJ bekende draaitafel
Luibakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* zucht *
[..]
Jij bent leip.... ik ga me niet het zweet in werken alleen omdat jij zo nodig een marathon wilt gaan lopen...![]()
Thnx... jij ook een biertje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:
* Rucky DJMO voor de vijfde keer over zijn knie legt
@ Merlijn, drinken staat in de koelkast.
Je zit me gewoon in de pis te nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er is sowieso niks over. Zitten alleen draaitafels bijyska googlet op sl1200
nee de zooi is niet van mij maar van mijn jarige geliefdequote:
Ik ben inmiddels over op digitaal, heb al jaren geen vinyl meer helaasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Staat nog steeds een keer op mijn verlanglijstje
Kom maar langs. Digitaal kun je niets stuk makenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee de zooi is niet van mij maar van mijn jarige geliefdeik mag niet aan de draaitafels komen (maar ik wil nog steeds leren draaien maar ik geloof ook best dat ik een plaat volledig om zeep kan helpen)
oeeeh you're gonna meet mijn ritmegevoel van een doodgeslagen mier!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels over op digitaal, heb al jaren geen vinyl meer helaas
[..]
Kom maar langs. Digitaal kun je niets stuk maken![]()
Kun je tot 8 tellen? Dan kun je ook draaienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeeeh you're gonna meet mijn ritmegevoel van een doodgeslagen mier!
1 4 2 7 5 3 4 8?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kun je tot 8 tellen? Dan kun je ook draaien
Als dat je volgorde is, werkt dat ookquote:
Ik gebruikte me draaitafel niet om housemuziek ofzo mee af te spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee de zooi is niet van mij maar van mijn jarige geliefdeik mag niet aan de draaitafels komen (maar ik wil nog steeds leren draaien maar ik geloof ook best dat ik een plaat volledig om zeep kan helpen)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik gebruikte me draaitafel niet om housemuziek ofzo mee af te spelen.
Sterker, dat vind ik k*t herrie.
Maar heb nog wel een hoop LP's staan en me oude draaitafel (ook een technics DD) is destijds door de belastingdienst in beslag genomen.
Het element had ik er nog wel even snel vanaf gepikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |