Sting was wel goed toen ie nog in The Police speelde, maar solo vind ik hem een beetje wollig en zeikerig. Moet je niet aan denken om daar een hele CD van af te spelen.quote:
Dit ^^ dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Sting was wel goed toen ie nog in The Police speelde, maar solo vind ik hem een beetje wollig en zeikerig. Moet je niet aan denken om daar een hele CD van af te spelen.
http://www.sportcartoons.co.uk/wallpaper/sting.jpgquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
de muziek dan geen idee hoe hij er uit ziet
zeg Merlijn .. maak jij veel gebruik van je sportschool abo en is dat ding persoonsgebonden?quote:
Geef mij maar een foto van Merlijn (liever nog in het echt natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:37 schreef Egberts het volgende:
[..]
http://www.sportcartoons.co.uk/wallpaper/sting.jpg
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
zeg Merlijn .. maak jij veel gebruik van je sportschool abo en is dat ding persoonsgebonden?
slijmbal....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geef mij maar een foto van Merlijn (liever nog in het echt natuurlijk)
Heb je toevallig ook nog een SL1200 over?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er stat hier genoeg vinyl boven. Allemaal hardstyle en hardcore
foei danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Neeen ja... pasjessysteem met foto.
[..]
slijmbal....
Dammit. ik wilde deze nog posten :quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Egberts het volgende:
Om dan maar te eindigen met wat Nederlandse muziek
quote:
dat past dan wel weer mooi bij het songfestivalquote:
Live with itquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 het niet lief vindt dat Merlijn haar een slijmbal noemt
geloof me .. dat is een compliment uit de mond van die lompe hork!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 het niet lief vindt dat Merlijn haar een slijmbal noemt
Merlijn is normaal helemaal geen lompe hork!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
geloof me .. dat is een compliment uit de mond van die lompe hork!
Alleen omdat ik je mijn sportabo niet kan uitlenen? En bedankt...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
geloof me .. dat is een compliment uit de mond van die lompe hork!
neuh ..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je mijn sportabo niet kan uitlenen? En bedankt...
Botterik, lompe hork... je bent wel weer op de complimenteuze tour vandaag... Gelukkig heb ik Rucky's signature nog....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh ..
omdat je zo'n heerlijke spontane botterik bent
eerlijk , recht voor z'n raap, echte vriendschap, altijd klaar staan voor de ander ..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:46 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Botterik, lompe hork... je bent wel weer op de complimenteuze tour vandaag... Gelukkig heb ik Rucky's signature nog....
Da's exit onlyquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerlijk , recht voor z'n raap, echte vriendschap, altijd klaar staan voor de ander ..
mot ik je nog meer veren in je hol proppen?
zei ik ook altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |