quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow, denk niet dat ik daar donderdag nog enig fut voor kan vinden na de laatste (inhaal!) avond van de avondvierdaagse, ik lees de volgende dag wel dat we er uit liggenJoan Franka, You and Me (met die indianentooi)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, zo'n gitaar in je nek!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef belle1608 het volgende:
Oo nu is 1 met vioolFf luisteren als ze zo gaat spelen
![]()
Toch niet weer van die ouwe shit hè...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:12 schreef Rucky het volgende:
Ik had een lekker nr in mijn hoofd maar ondertussen ben ik hem vergeten.
Er iggen hier 3 repenquote:
Nu maar hopen dat ze geen derde viool gaat spelen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef belle1608 het volgende:
Oo nu is 1 met vioolFf luisteren als ze zo gaat spelen
![]()
Ja, maar is de tegenstander, dus het zal wel een pot zijnquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, maar is de tegenstander, dus het zal wel een pot zijn
Of stiekem een vent..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, maar is de tegenstander, dus het zal wel een pot zijn
Niks natuurlijk, maar ik zap voor jullie van de voetbal naar het songfestival...quote:
toch niet RET he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:27 schreef belle1608 het volgende:
haha*zometeen even de kast van papa gaat plunderen*
Ik heb morgen juffenfeest, thema beroepen en ik ga als buschauffeuse
Wie voetbalt er en waarvoor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
Niks natuurlijk, maar ik zap voor jullie van de voetbal naar het songfestival...
Dus moet even omschakelen hoor!!
Nachtmerrie en Rotterdam is een beetje dubbelop hé?quote:
Dat kut bedrijf weigert mijn abbo. Vandaag of morgen maar eens rellen met die hufters.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nachtmerrie en Rotterdam is een beetje dubbelop hé?
Nederland tegen Bayern.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nederland tegen Bayern.
Vriendschappelijke goedmaakwedstijd omdat we ooit een keer Robben gebleseerd terug gestuurd zouden hebben.
Ik vind het maar een kut stad.quote:
Jan noemt ze vaak stoute RET, vanwege de lift op poortugaal die zo vaak verrot is (sta je dan met je duowagen en twe oververmoeide kinderen op het perron zonder dat er een kip te bekennen is om je te helpenquote:
Mis wel helemaal de voetbal voor je!quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan noemt ze vaak stoute RET, vanwege de lift op poortugaal die zo vaak verrot is (sta je dan met je duowagen en twe oververmoeide kinderen op het perron zonder dat er een kip te bekennen is om je te helpen)
Ik ben bezig om hem te leren dat de RET staat voor Rot En Traag![]()
Lief hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mis wel helemaal de voetbal voor je!
Doe ik voor jou hoor!!
Het blijft de vijand!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef belle1608 het volgende:
Voor een meisje dat hiervoor nog nooit had opgetreden vind ik dat ze het goed doet!
Ik ben wel eens in Spanje op vakantie geweest, maar ik blijf toch voor onze indiaan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Voor mij nietheb een half jaar in België gestudeerd dus nu is het geen concurrent meer
hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Spanje op vakantie geweest, maar ik blijf toch voor onze indiaan!
Ik dacht al, ik versta geeneens meer Belgisch...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahavakantie en een half jaar wonen is in mijn ogen toch anders...
Nu een Fins meisje
hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik versta geeneens meer Belgisch...
Oei, die zien er al op de foto heel erg knuffelbaar uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Morgenochtend even naar de Ikea voor Flup Junior (40 cm). Ze heeft al een Flup Senior (70cm) waar ze elke avond mee slaapt, en ze wil al heel lang de junior. Dat wordt dus haar Avondvierdaagse kadootje!
quote:
Ja ze zijn heel knuffelbaar. Flup Senior ligt dus altijd bij haar in bed (het is maar goed dat ze een 140 cm breed bed heeft, junior zal er ook wel bij komen danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oei, die zien er al op de foto heel erg knuffelbaar uit.
In het eggie kan dat alleen maar beter zijn!
Ooo ik wl ook wel een flupquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Ireth het volgende:
Morgenochtend even naar de Ikea voor Flup Junior (40 cm). Ze heeft al een Flup Senior (70cm) waar ze elke avond mee slaapt, en ze wil al heel lang de junior. Dat wordt dus haar Avondvierdaagse kadootje!
Voor knuffels is altijd plaats in bed, hoe klein het ook is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ze zijn heel knuffelbaar. Flup Senior ligt dus altijd bij haar in bed (het is maar goed dat ze een 140 cm breed bed heeft, junior zal er ook wel bij komen dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |