SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
THRILLANIGGAquote:
hahaha ja qua omvang haha xDquote:
Swsquote:
Datfeel wanneer je mooie bruine bovenbenen hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga mijn benen maar eens bruinen op het balkon nu, die lopen wel achter in tegenstelling tot de rest
Wat is er zo erg aan zwart, panzermaus? :Squote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Datfeel wanneer je mooie bruine bovenbenen hebt.
Word jij niet zwart zo trouwens? Kijk maar uit.
Als ik in Spanje ben ofzo word ik wel echt zwart ja. Maar Nederland heeft toch zoveel van die niet-zonnige dagen dus hier gebeurt 't niet zo snelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Datfeel wanneer je mooie bruine bovenbenen hebt.
Word jij niet zwart zo trouwens? Kijk maar uit.
Blanke.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik in Spanje ben ofzo word ik wel echt zwart ja. Maar Nederland heeft toch zoveel van die niet-zonnige dagen dus hier gebeurt 't niet zo snel
Zonde van de appel-peer milkshakequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom haten, ik gooi mijn appel-peer milkshake in je broek
Klopt jaquote:
Wat was er loos m'n kind?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ja
Tevens zijn McDonalds medewerkers te dom om te poepen, nooit eens een bestelling in één keer goed
Ik vroeg 2 grote milkshakes en een McChicken, wat tikt zij aan: 2 medium milshakes, 1 garnalen euroknaller dinges en een McChickenquote:
Gewoon dikke vingersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vroeg 2 grote milkshakes en een McChicken, wat tikt zij aan: 2 medium milshakes, 1 garnalen euroknaller dinges en een McChicken
Welke Mac was dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vroeg 2 grote milkshakes en een McChicken, wat tikt zij aan: 2 medium milshakes, 1 garnalen euroknaller dinges en een McChicken
K-hard dat hij geen fuck geeft om z'n postuur en gewoon zo on stage gaat. $50 Million strongquote:
Sinos nog gespot?quote:
K-hard ook dat hij gewoon zwaar obese is en hij vroegtijdig gaat sterven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
K-hard dat hij geen fuck geeft om z'n postuur en gewoon zo on stage gaat. $50 Million strong. Keep hatin'
.
Alsof hij dat zelf niet weetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
K-hard ook dat hij gewoon zwaar obese is en hij vroegtijdig gaat sterven.
lol wutquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bovendien leef ik liever een Rick Ross lifestyle en wordt ik 40-50 dan dat ik 80 word en geil op hakken.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bovendien leef ik liever een Rick Ross lifestyle en wordt ik 40-50 dan dat ik 80 word en geil op hakken.
Was jij gister naar Tyga?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof hij dat zelf niet weet. Daarom leeft hij misschien ook zo uitbundig en lavish? Wat een k-opmerking Jumi
.
Sorry maar wauwquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was er ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nope, wist nieteens dat hij er was. En dan nog zou ik niet gaan, of heb ik iets gemist?
Ik geef geen fuck om oud worden. Het gaat, juist met leven, om kwaliteit vind ik. Dus ik ben voor team Rick Rossquote:
Dat slaat toch nergens opquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om oud worden. Het gaat, juist met leven, om kwaliteit vind ik. Dus ik ben voor team Rick Ross.
Je kop in het zand steken voor de vergrijzingsproblematiekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens opStel dat je een geweldig leven leeft wil je dat toch zo lang mogelijk voort zetten.
Let eens op je spelling jijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:40 schreef jna het volgende:
God straft mij dat ik alles op het laatste moment doe. Moet een stuk schrijven over de gevangenpoort in den haag, dus ik vandaag daar naartoe voor een rondleiding, waar een groot deel van m'n stuk over gaat. Sta ik daar te wachten tot die rondleiding begint, komt er opeens een hele groep geestelijk gehandicapten die ook voor die rondleiding komt. Dus nu heb ik een rondleiding gehad met het niveau kleuterschool en veel kwijl.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:40 schreef jna het volgende:
God straft mij dat ik alles op het laatste moment doe. Moet een stuk schrijven over de gevangenpoort in den haag, dus ik vandaag daar naartoe voor een rondleiding, waar een groot deel van m'n stuk over gaat. Sta ik daar te wachten tot die rondleiding begint, komt er opeens een hele groep geestelijk gehandicapten die ook voor die rondleiding komt. Dus nu heb ik een rondleiding gehad met het niveau kleuterschool en veel kwijl.
This nigga keepin' it real.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
K-hard Heart attackkkkkkkkkkkk allezzzzquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
K-hard dat hij geen fuck geeft om z'n postuur en gewoon zo on stage gaat. $50 Million strong. Keep hatin'
.
[..]
Sinos nog gespot?
Daar geef ik je wel gelijk in. Oud zijn lijkt mij ook niks. Maar dan kan hij beter afvallen als hij zo rijk is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken voor de vergrijzingsproblematiek. Ik geniet liever van dag tot dag dan dat ik 80+ wordt en als een seniele klootzak loop te kwijlen bij elk beetje prikkel dat ik ontvang
.
Echt he, je kan ook gewoon rijk en machtig gespierd zijn, zoals 50cent ofzo. Hossel je de chicks tenminste beter mee en kan je meer standjes in bed doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in. Oud zijn lijkt mij ook niks. Maar dan kan hij beter afvallen als hij zo rijk is.
Jijweet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt he, je kan ook gewoon rijk en machtig gespierd zijn, zoals 50cent ofzo. Hossel je de chicks tenminste beter mee en kan je meer standjes in bed doenEnige wat je kan met die buik is missionaris en doggy ofzo
Eensch met eerste deel. Kwaliteit van leven zou voor mij echt verschrikkelijk zijn als ik er zo uit zou zien als Rozay though.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om oud worden. Het gaat, juist met leven, om kwaliteit vind ik. Dus ik ben voor team Rick Ross.
Waarom eet je het niet? Het is kwaliteitsijs dus het mag. Gemaakt door een restaurant met twee Michelinsterren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:51 schreef krioro het volgende:
Jammer dat ik geen ijs eet, maar die smaken zijn iig wel veelbelovend.
Past niet in m'n dieet, te veel suiker en vet en zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom eet je het niet? Het is kwaliteitsijs dus het mag. Gemaakt door een restaurant met twee Michelinsterren.
sommige mensen kunnen ook gewon helemaal niets, niet eens zo'n bestellign aannemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lkkr bakkie kwark zo nog tog?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Past niet in m'n dieet, te veel suiker en vet en zo.
Misschien als ik eens een gekke bui heb dat ik een hapje probeer.
Moet je daarna wel meteen weer naar de sportschool hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Past niet in m'n dieet, te veel suiker en vet en zo.
Misschien als ik eens een gekke bui heb dat ik een hapje probeer.
Nee ik eet 's avonds geen kwark (deze periode niet iig), voor het slapen gaan brood met pindakaas fuck yeah.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkkr bakkie kwark zo nog tog?
heb zojuist nog een heerlijke spinazi stamppot met gehaktbal gegeten, fulltime endo
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je daarna wel meteen weer naar de sportschool hoor.
Moet je er ook eens hagelslag op de pindakaas doen, is lekker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik eet 's avonds geen kwark (deze periode niet iig), voor het slapen gaan brood met pindakaas fuck yeah.
's Avonds een eetlepel pindakaas eten omdat je honger nog hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee ik eet 's avonds geen kwark (deze periode niet iig), voor het slapen gaan brood met pindakaas fuck yeah.
Wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Soms zou ik je graag een klap willen geven KrioJe bent gvd soms net een anorexiapatiënt die zich zo druk maakt om z'n dieet. Doe even normaal zeg
Chocolade is voor vrouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Moet je er ook eens hagelslag op de pindakaas doen, is lekker.
Sowieso pindakaas, godenspijs.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
's Avonds een eetlepel pindakaas eten omdat je honger nog hebtDamn
Vas, af en toe hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Soms zou ik je graag een klap willen geven KrioJe bent gvd soms net een anorexiapatiënt die zich zo druk maakt om z'n dieet. Doe even normaal zeg
Dit is absoluut niet te vergelijken met elkaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet m'n frustratie even kwijt hoor
Weet ik, ik moest even zeikenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet te vergelijken met elkaar.
Ben ik ook aan het doen, ik ben het even goed zat. Had net een woedeaanval omdat ik een opgave niet snapte, autistquote:
Nee ik bedoel maar, je druk maken om één ijsje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ik snap je punt niet echt Vas. Er is een verschil tussen hoe huisvrouwtjes dieeten (dr Atkins en niet sporten yeah) en hoe mensen die trainen een voedingsschema aanhouden.
Vind het wel knap hoe mensen dat doen. Ik kan me nooit aan voedingsschema's houden.
Meh nee dankje, heb het al warm genoegquote:
Ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ik snap je punt niet echt Vas. Er is een verschil tussen hoe huisvrouwtjes dieeten (dr Atkins en niet sporten yeah) en hoe mensen die trainen een voedingsschema aanhouden.
Vind het wel knap hoe mensen dat doen. Ik kan me nooit aan voedingsschema's houden.
Oh, zo druk zou ik me daar niet om maken hoor. Maar normaalgesproken eet ik het dus niet, da's al.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel maar, je druk maken om één ijsje.
Oh, die indruk kreeg ik dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, zo druk zou ik me daar niet om maken hoor. Maar normaalgesproken eet ik het dus niet, da's al.
Ik heb me ooit aan van die random diëten gehouden. Althans, geprobeerd. 2 dagen een soepdieet volgen enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
DitIk heb mijn voedingsschema overigens na een week opgegeven. Werd er niet goed van om telkens alle calorieën, eiwitten en vetten enz te moeten berekenen.
Ik pastte na twee weken Kelloggs wel weer in m'n oude jeansquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb me ooit aan van die random diëten gehouden. Althans, geprobeerd. 2 dagen een soepdieet volgen enzo
Mij lukt het goed, ik heb geen weegschaal maar het is wel zichtbaar. God blessquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb me ooit aan van die random diëten gehouden. Althans, geprobeerd. 2 dagen een soepdieet volgen enzo
Dit ga ik ook proberenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik pastte na twee weken Kelloggs wel weer in m'n oude jeans
Er zijn veel gaatjes in die buurt hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ga ik ook proberenOoit. Had vandaag van een vriendin een hele mooie broek gekregen, maar ik krijg hem niet dicht
Hij knelt m'n dijen af en de knoop komt niet eens in de buurt van dat 'gaatje' waar die doorheen moet
![]()
Volg je een dieet dan? Of let je gewoon op wat je eet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mij lukt het goed, ik heb geen weegschaal maar het is wel zichtbaar. God bless
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ga ik ook proberenOoit. Had vandaag van een vriendin een hele mooie broek gekregen, maar ik krijg hem niet dicht
Hij knelt m'n dijen af en de knoop komt niet eens in de buurt van dat 'gaatje' waar die doorheen moet
![]()
Las het net ja, zonde. Maar snap niet hoe dat kan, je bent al zo slank.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
![]()
Nee ik eet echt kaolo weinigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Volg je een dieet dan? Of let je gewoon op wat je eet?
Ik heb ooit een paar weken het Sonja Bakker dieet gevolgd. Wel vet veel mee afgevallen toen maar was gewoon zwaar crashen
Ho wacht, volgensmij zei jij dat het genoeg was. En toen zei ik: Wedden dat je nog meer erafwilt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Las het net ja, zonde. Maar snap niet hoe dat kan, je bent al zo slank.
Ik wil eigenlijk voor ik op vakantie ga nog snel wat kilo's kwijt.Zit echt te denken aan zo'n crash dieet, helemaal niet goed voor je en je komt daarna weer kei hard aan. Maar alles voor mijn strand lichaam he.
![]()
Maar jij was toch ooit in een ketel met wiet gevallen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
enkel als ik gesmoked heb prop ik me nog vol
Ik smoke weinig nu hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar jij was toch ooit in een ketel met wiet gevallen?
Je mag helemaal niet meer van het toverkruid consumeren.quote:
Van wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet meer van het toverkruid consumeren.
Gewoon even aan de clen voor die laatste procenten eraf.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk voor ik op vakantie ga nog snel wat kilo's kwijt.Zit echt te denken aan zo'n crash dieet, helemaal niet goed voor je en je komt daarna weer kei hard aan. Maar alles voor mijn strand lichaam he.
![]()
Hij zit gewoon heel erg strak bij m'n dijen, bij die botten. Ligt eerder aan m'n bouw ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Ik wist dat dit ging komen, maar ik kon het niet anders verwoordenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die het idee van knoopjes die niet in de buurt van gaatjes komen best wel grappig vind?
Ja ja ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik eet echt kaolo weinigEetlust is beetje verdwenen door die stress, enkel als ik gesmoked heb prop ik me nog vol
[..]
Ho wacht, volgensmij zei jij dat het genoeg was. En toen zei ik: Wedden dat je nog meer erafwilt.
Zie je![]()
Ah oke, zonde!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij zit gewoon heel erg strak bij m'n dijen, bij die botten. Ligt eerder aan m'n bouw ofzo denk ik.
Haha, dit doe ik ook altijd voordat ik op vakantie ga maar het is echt niet slim nee. Vooral omdat je op vakantie juist weer als een malle gaat eten.
[..]
Ik wist dat dit ging komen, maar ik kon het niet anders verwoorden
Ik eet gewoon niets anders dan fruit en groente dan, houd me nooit echt aan bepaalde diëten ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah oke, zonde!![]()
Welk dieet gebruik jij daar voor als ik vragen mag? En het heeft ook helemaal geen zin nee, want lekker etenMaar goed.
Jouw lichaam is prima zo, op die foto waar je die oranje bikini aanhad was je lichaam al mooiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ja ja.Maar ben weer ietsjes aangekomen, maand april best veel in de stress gezeten en ik ga me dan juist volproppen. Dus dat wil ik er snel af zien te krijgen in die 2 weekjes.
Hehe dank je.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw lichaam is prima zo, op die foto waar je die oranje bikini aanhad was je lichaam al mooi
Ik heb m'n ramen open, dekbed half gedumpt, ventilator geplaatst en het helpt nog niet.quote:
What about them protons.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik eet gewoon niets anders dan fruit en groente dan, houd me nooit echt aan bepaalde diëten ofzo![]()
Hier ook ja. Vol goede hoop m'n ramen wagenwijd open gezet en er komt gewoon vrijwel geen koele lucht naar binnenquote:
Het lijkt buiten juist warmer te zijn dan binnen hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier ook ja. Vol goede hoop m'n ramen wagenwijd open gezet en er komt gewoon vrijwel geen koele lucht naar binnen![]()
Maarja liever dit hoor en dat het overdag wel lekker zonnig en warm is
Inderdaad, heerlijk weerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb om kwart over 10 gewoon nog een kwartiertje gefietst in een korte broek en een shirt. Zo moet het. Zeuren over dat het warm is, wuts wrong wid u.
I dont even....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb om kwart over 10 gewoon nog een kwartiertje gefietst in een korte broek en een shirt. Zo moet het. Zeuren over dat het warm is, wuts wrong wid u.
Toen ik gister ging fietsen plakte m'n hele kont aan m'n broek vastquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Het gaat er om dat het binnen warm is, nigger.quote:
Ik sliep vroeger altijd op een trampoline samen met een vriendin met zulk weer. Heerlijk was datquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het binnen warm is, nigger.
Natuurlijk is het nu buiten tering aangenaam mayn. Ik zou best onder deze sterrenhemel kunnen slapen met enkel een kussen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef tliciouz het volgende:
Wat vind je van deze broek Jumi? Heb hem vandaag gekocht maar vind die kleur nog steeds zo van BAM in your faceIn het echt is ie wat feller.
Is idd wel opvallend, maargoed. Gaat toch om wat jij vind, schijt aan anderen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef tliciouz het volgende:
Wat vind je van deze broek Jumi? Heb hem vandaag gekocht maar vind die kleur nog steeds zo van BAM in your faceIn het echt is ie wat feller.
Is mooi juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je 'm met neutrale kleuren combineert in ieder geval. Ik heb zo'n felroze broek en ik combineer 'm gewoon met wit, nude kleuren en zwart.
Ik heb vandaag een grijsblauw denimshortje gekocht. Lekker plakken met m'n bovenbenen
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja en dat komt omdat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het binnen warm is, nigger.
Natuurlijk is het nu buiten tering aangenaam mayn. Ik zou best onder deze sterrenhemel kunnen slapen met enkel een kussen.
Ik lig altijd met één been onder de dekens uit, en dan de dekens tot mijn middelquote:
Qua shirtjes weet ik hem wel te combineren maar welke schoenen moet je daar dan weer onder gooien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is mooi juistAls je 'm met neutrale kleuren combineert in ieder geval. Ik heb zo'n felroze broek en ik combineer 'm gewoon met wit, nude kleuren en zwart
Dunne fleece deken is echt perfectquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig altijd met één been onder de dekens uit, en dan de dekens tot mijn middelHelemaal zonder deken kan ik niet slapen.
Witte of zwarte (lage) Converse ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Qua shirtjes weet ik hem wel te combineren maar welke schoenen moet je daar dan weer onder gooien.
Vind fleece echt niet lekker voelen, gewoon een laken ofzo en dan ergens in de nacht toch nog mn deken erover trekken. En die dan later weer eraf gooien. Dan weer erop trekken.. en zo de nacht doorquote:
Precies dat doe ik dus ook ja. En dan steeds omwisselen zodat niet één kant te warm wordt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig altijd met één been onder de dekens uit, en dan de dekens tot mijn middelHelemaal zonder deken kan ik niet slapen.
Dan liever geen dekens. Twee dekens is irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind fleece echt niet lekker voelen, gewoon een laken ofzo en dan ergens in de nacht toch nog mn deken erover trekken. En die dan later weer eraf gooien. Dan weer erop trekken.. en zo de nacht door
Ja vreselijk he, mijn godquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind fleece echt niet lekker voelen, gewoon een laken ofzo en dan ergens in de nacht toch nog mn deken erover trekken. En die dan later weer eraf gooien. Dan weer erop trekken.. en zo de nacht door
Dekens tot mijn middel heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In de winter lig ik echt helemaal verstopt onder m'n dekens juistquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dekens tot mijn middel heb ik ook altijd.Zelfs in de winter nog. Benen heb ik nooit onder de dekens uit, die rol ik altijd onder mijn voeten. Altijd bang dat iets mijn benen grijpt.
Snurken is pas écht irritant..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan liever geen dekens. Twee dekens is irritant.
Hahaha, srs. In de winter lig ik met fucking 3 paar sokke, joggingbroek, shirt, deken en nog een fleecedeken erover en dan nog lig ik te rillenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In de winter lig ik echt helemaal verstopt onder m'n dekens juistZonder pyjama wel, want met kan ik überhaupt niet slapen. Hooguit met een topje, maar dat vind ik vaak ook al vervelend.
En dat met die voeten heb ik ookDie moeten altijd onder de dekens.
Etha exposedquote:
Jij kan zo mijn wederhelft zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In de winter lig ik echt helemaal verstopt onder m'n dekens juistZonder pyjama wel, want met kan ik überhaupt niet slapen. Hooguit met een topje, maar dat vind ik vaak ook al vervelend.
En dat met die voeten heb ik ookDie moeten altijd onder de dekens.
Ja, dat dus. Alleen als ik bij iemand anders slaap of andersom vind ik het soms ongemakkelijk om helemaal naakt rond te lopen (ligt eraan bij wie het is) dus trek ik voor het gemak even een topje aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij kan zo mijn wederhelft zijn.Ik haat pyjama's.
Slaap altijd alleen maar met string (of wat ik dan ook aan heb) Moet dat gefriemel niet.
Love you 2quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef krioro het volgende:
Sokken in bed
Soms zou ik je graag een klap willen geven VasjeJe bent gvd soms net een boulimiapatiënt die zich zo druk maakt om d'r koude voeten. Doe even normaal zeg
Hehe true. Bij echt hele goede vriendinnen doe ik dat niet, die liggen ook gewoon naakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Alleen als ik bij iemand anders slaap of andersom vind ik het soms ongemakkelijk om helemaal naakt rond te lopen (ligt eraan bij wie het is) dus trek ik voor het gemak even een topje aan
Weet je wat zo geweldig is aan Golden Retrievers? Ze blijven na hun puppy-fase lief en mooi.quote:
Goeie mental image nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe true. Bij echt hele goede vriendinnen doe ik dat niet, die liggen ook gewoon naakt.En anders een groot t shirt ofzo.
Ja, en labradorsquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet je wat zo geweldig is aan Golden Retrievers? Ze blijven na hun puppy-fase lief en mooi.
Zo lief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ja, bij goede vriendinnen vind ik dat ook niet zo erg, die zien me wel vaker naakt en andersom ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe true. Bij echt hele goede vriendinnen doe ik dat niet, die liggen ook gewoon naakt.En anders een groot t shirt ofzo.
Wij Fernandesvrouwen (lees: Titi en ik) claimen anders gewoon hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn wij mannen toch bikkels. Never in meer dan een boxer slapen want die shit klopt niet.
Ja Fernandesmannen, ik bespied jullie in jullie slaap.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo lief.Ik vond mijn kat vanochtend zo in bed, dan smelt ik echt helemaal hé
Hehehe, is ie nu trouwens helemaal niet schuchter meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd (OK, meestal) gewoon een shirt aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn wij mannen toch bikkels. Never in meer dan een boxer slapen want die shit klopt niet.
Ik lig nu enkel in een boxer, niets geen dekens yo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
you like what you're seeing?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Niggers die geen vacht hebben die fungeert als long johns.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb altijd (OK, meestal) gewoon een shirt aan.
Pleur up, homo.quote:
Alleen in m'n crack.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niggers die geen vacht hebben die fungeert als long johns.
Nee totaal niet, gelukkig ook maar. Hij is echt moeilijk nieuwsgierig, loopt je overal achter na. Het is geen knuffelbeest ofzo, komt wel bij je liggen maar niet op schoot ofzo. Maar achquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehehe, is ie nu trouwens helemaal niet schuchter meer?
Lekker die pik zo tegen je billen aan voelen als je lepeltje lepeltje ligt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Met je crush naakt in bed tegen elkaar liggen kan ik wel waarderen
Oei.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niggers die geen vacht hebben die fungeert als long johns.
[..]
Pleur up, homo.
Enige moment waarop ik naakt kan slapen. Verder vind ik het gewoon niet fijn.. tits and ass everywherequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Met je crush naakt in bed tegen elkaar liggen kan ik wel waarderen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker die billen zo tegen je pik aan voelen als je lepeltje lepeltje ligt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker die pik zo tegen je billen aan voelen als je lepeltje lepeltje ligt.
Neuh, gewoon met mn hoofd op z'n borst en mn been over hem heenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker die pik zo tegen je billen aan voelen als je lepeltje lepeltje ligt.
Jumi, ik houd van je. Al die praat over naakte lichamen en jij wil gewoon ijs.quote:
Ik ook. Ik slaap vaak met een vriendin van me en we hebben de hele nacht door gevechten om dekens. Dan denk ik dat ze slaapt en trek ik snel die deken weg, trekt ze 'm weer terug en at 1938394x. Fucking hinderlijkquote:
Om mijn naakte lichaam af te koelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Jumi, ik houd van je. Al die praat over naakte lichamen en jij wil gewoon ijs.
Ja, maar ik wil waterijs.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga naar trio dan morgen, macaron ijs.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ijsBijna even goddelijk als perenijsjes.
Wat?quote:
Mijn fucking dieet deze dagen.quote:
Dat is toch geen waterijsquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Om mijn naakte lichaam af te koelen
[..]
Ja, maar ik wil waterijs.
Deze:
[..]
Koop het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Mijn fucking dieet deze dagen.
Jawelquote:
Begint eng te worden ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:27 schreef tliciouz het volgende:
Jumi vind perenijsjes ook al lekker, mijn verloren zus. Jij bent het.
Waar de super?quote:
Haha, dat had ik met mijn ex. Heb ik hem één keer fucking hard geramd in m'n slaapquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik slaap vaak met een vriendin van me en we hebben de hele nacht door gevechten om dekens. Dan denk ik dat ze slaapt en trek ik snel die deken weg, trekt ze 'm weer terug en at 1938394x. Fucking hinderlijk
Bij raketjes vind ik alleen die bovenkant heel lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:29 schreef aight1 het volgende:
Perenijsjes, raketjes en die invrieslollies zijn geniaaaal
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, dat had ik met mijn ex. Heb ik hem één keer fucking hard geramd in m'n slaapIk was aan het dromen en hij die dekens wegtrekken. En toen kreeg ik een klap terug want hij dacht dat ik wakker was
![]()
Flikker
B&J vind ik nooit zo lekker met warm weer. Dat is meer voor in de winter als je onder een deken ligt met een filmpje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit zeggen en dan terugkomen met een beker B&J
Haha hoe kan jequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij rakeltjes vind ik alleen die bovenkant heel lekkerDie eet ik eraf en dan dump ik de rest bij iemand anders.
Wispelturig wijf, pas maar op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit zeggen en dan terugkomen met een beker B&J
B&J is zo zwaar op de maag ook, en ook niet echt hydraterendquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
B&J vind ik nooit zo lekker met warm weer. Dat is meer voor in de winter als je onder een deken ligt met een filmpje.Met dit weer moet je gewoon water ijsjes hebben
Godver, afknapper dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Om mijn naakte lichaam af te koelen
Daarom gewoon afwisselen. Eén zomer lang geen B&J etenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
B&J is zo zwaar op de maag ook, en ook niet echt hydraterendNiks aan
Nee, wat moest ik snappen? Ik zei maar niks omdat ik dan weer dom lijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens ben ik teleurgesteld in je, Vasje.
Mijn Obelix verwijzing niet snappen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wat moest ik snappen? Ik zei maar niks omdat ik dan weer dom lijk
Oh nee, heb het inderdaad nooit gelezen/gekekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen Asterix & Obelix lezen in je jeugd. Arme dame.
Goedmakertje dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Echt he, en dan net klagen dat ze niet in die broek past.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben je nou alweer aan het etenI don't even..
Alweer? Heb heel geen avondeten opquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben je nou alweer aan het etenI don't even..
Neen mijn lil sista, die laadt zich op voor komend weekend. Der beruchte pinksterdagen moet met seksuele agressie benaderd wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is little whiteboy in je pants ook wasted?
Hmm die ken ik jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is little whiteboy in je pants ook wasted?
als jumi een vogel was:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goedmakertje dan:Oh yeah baby, just how I like it. Lookin' good. Real hot. I wanna lick 'em and bite 'em softly. Mmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mi jezus, nat geworden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh yeah baby, just how I like it. Lookin' good. Real hot. I wanna lick 'em and bite 'em softly. Mmmm.
Ik hoop dat er een stuk in je keel schiet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:44 schreef JackieBrown het volgende:
Dit perenijsje smaakt gewoon extra lekker nu Tli
Dat krijg je er van!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:48 schreef JackieBrown het volgende:
Hey maar weet je wat wel bizar was. Toen ik opstond om dat perenijsje te pakken gooide ik wel een van m'n favoriete Disneyglazen kapot
.
Geen. Iedereen die claimt neger te zijn is een mixquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef Karzai het volgende:
Maja hoeveel echte negers zitten hier eigenlijk?
Fok is sowieso al een elitair gebeuren, je moet al minimaal een computer hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen. Iedereen die claimt neger te zijn is een mix
Moest keihard lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga mezelf denk ik troosten.... met nog een perenijsje
[ afbeelding ]
Ben je kaas ofzo is al eeuwen aan de gang wie is deze mafklapper we gooien em door bushokje heen mesenenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Karzai het volgende:
Wel een goed punt trouwens ik ga morgen op zoek naar peren ijsjes:9
Wel gemeen dat jullie er nu pas over beginnen
Gimme somequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga mezelf denk ik troosten.... met nog een perenijsje
[ afbeelding ]
Ik ben kaas jeweettochquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je kaas ofzo is al eeuwen aan de gang wie is deze mafklapper we gooien em door bushokje heen mesenenen
Oh okay, die komen ook niet meer rond deze tijd is ook zo braddahquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben kaas jeweettoch
Maar ik wacht niet meer op de bus ricky
Wel als je stout bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh okay, die komen ook niet meer rond deze tijd is ook zo braddah
Als iemand patatje van me pakt denk ik dit van binnen:quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I do not share food.
[ afbeelding ]
Make that the cat wisequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I do not share food.
[ afbeelding ]
Je bent dus makkelijk om te kopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I do not share food.
[ afbeelding ]
Hehe en dan zo verbeten erbij lachen.. tuurlijk.. proef maar..quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als iemand patatje van me pakt denk ik dit van binnen:
[ afbeelding ]
Uitzonderingen daargelatenquote:
Gelukkig kan jij gerust patat vreten met etha naast jequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe en dan zo verbeten erbij lachen.. tuurlijk.. proef maar..
Ik eet echt nooit patat, lieve schat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij gerust patat vreten met etha naast je![]()
True that.. eet de mijne en die van hemquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij gerust patat vreten met etha naast je![]()
Wel friet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit patat, lieve schat.
Dat bedoelt ze ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit patat, lieve schat.
Trusten, succes morgenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Ghehe, ik ga maar es slapen, 2 examens voor de boeg.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef Ethanolic het volgende:
Slaap lekker dudes en sletjes en prinsesje.
Echt doen he, latersquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Ghehe, ik ga maar es slapen, 2 examens voor de boeg.![]()
Ik ben nog wakker jammer cancerjongquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:22 schreef RickoKun het volgende:
Homos ik ga nu pas slapen ik heb gewonnen
Ik win toch.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hjb jong vieze foreskinmuncher, ik post je eruit gore kachel
Hallo ik kom even de winnings opstrijkenquote:
ook nauwelijks geslapen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een vreselijke nachtkoppijn als een malle
Sowieso, ik heb het al draaiend 3 uur zien worden en voor de rest was het weer elke keer plakkend wakker worden tussendoor en half7 weer wakkerquote:
I know ur pain.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, ik heb het al draaiend 3 uur zien worden en voor de rest was het weer elke keer plakkend wakker worden tussendoor en half7 weer wakker
quote:
Gore griephond, ik was de hele nacht wakker gebleven want ik kon niet slapen en nu verneuk jij mij nog eens ook nog. Ik ga echt patsen uitdelen vandaagquote:Op woensdag 23 mei 2012 04:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hallo ik kom even de winnings opstrijken
Ik ook, met uitzondering van de vreselijke n8.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een vreselijke nachtkoppijn als een malle
Ik ook met de uitzondering van koppijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ook, met uitzondering van de vreselijke n8.
Ik ook maar dan met dikke piem0l.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook met de uitzondering van koppijn
zal ik je hoofd masserenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook met de uitzondering van koppijn
Een vriendendienst zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik heb juist geen koppijn, mijn waerde o.us. Je mag wel mijn fallus masseren (nohommo)
Ahhhh, doen! Die zijn zo tof. Met een zwarte skinny ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
Jumitje lekker aan het bloggen.
Die roze hakken die je hebt geblogged; ik heb pasgeleden zulke heels gehaald, in die kleur. Heb ze nog niet aangedurfd
lekkere stevige dijen hmmmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij zit gewoon heel erg strak bij m'n dijen, bij die botten. Ligt eerder aan m'n bouw ofzo denk ik.
Haha, dit doe ik ook altijd voordat ik op vakantie ga maar het is echt niet slim nee. Vooral omdat je op vakantie juist weer als een malle gaat eten.
Ja, zoiets had ik in gedachten inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ahhhh, doen! Die zijn zo tof. Met een zwarte skinny ofzo
Whoapquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Childish Gambino 3 juli in de Melkweg. mijn jezus mijn god.
Niet afweten van deze Tumblr gemeenschapquote:
How should I know?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet afweten van deze Tumblr gemeenschap
Jumi dat ijsje dat je blogde, vuile endo dat je bent.
Ever so gelukkig werd ik.quote:
Haha inderdaad.. zwarte skinny not todayquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plakkutjes hindabuildin'.
[..]
Wat @ deze trouwens?
Of ze dat niet willenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
Die van mij kan ik denk ik ook niet geven want dan kunnen jullie Jackie en Etha stalken, sry
Ja hoor, klim over m'n schutting heen. Ik ben 5 uur thuisquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:28 schreef tliciouz het volgende:
Jumi, mag ik gebruik maken van je hangmat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |