zal ik je hoofd masserenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook met de uitzondering van koppijn
Een vriendendienst zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik heb juist geen koppijn, mijn waerde o.us. Je mag wel mijn fallus masseren (nohommo)
Ahhhh, doen! Die zijn zo tof. Met een zwarte skinny ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
Jumitje lekker aan het bloggen.
Die roze hakken die je hebt geblogged; ik heb pasgeleden zulke heels gehaald, in die kleur. Heb ze nog niet aangedurfd
lekkere stevige dijen hmmmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij zit gewoon heel erg strak bij m'n dijen, bij die botten. Ligt eerder aan m'n bouw ofzo denk ik.
Haha, dit doe ik ook altijd voordat ik op vakantie ga maar het is echt niet slim nee. Vooral omdat je op vakantie juist weer als een malle gaat eten.
Ja, zoiets had ik in gedachten inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ahhhh, doen! Die zijn zo tof. Met een zwarte skinny ofzo
Whoapquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Childish Gambino 3 juli in de Melkweg. mijn jezus mijn god.
Niet afweten van deze Tumblr gemeenschapquote:
How should I know?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet afweten van deze Tumblr gemeenschap
Jumi dat ijsje dat je blogde, vuile endo dat je bent.
Ever so gelukkig werd ik.quote:
Haha inderdaad.. zwarte skinny not todayquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plakkutjes hindabuildin'.
[..]
Wat @ deze trouwens?
Of ze dat niet willenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:27 schreef Juminelle het volgende:
Die van mij kan ik denk ik ook niet geven want dan kunnen jullie Jackie en Etha stalken, sry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |