Nee, wat moest ik snappen? Ik zei maar niks omdat ik dan weer dom lijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens ben ik teleurgesteld in je, Vasje.
Mijn Obelix verwijzing niet snappen.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wat moest ik snappen? Ik zei maar niks omdat ik dan weer dom lijk
Oh nee, heb het inderdaad nooit gelezen/gekekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen Asterix & Obelix lezen in je jeugd. Arme dame.
Goedmakertje dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Echt he, en dan net klagen dat ze niet in die broek past.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben je nou alweer aan het etenI don't even..
Alweer? Heb heel geen avondeten opquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben je nou alweer aan het etenI don't even..
Neen mijn lil sista, die laadt zich op voor komend weekend. Der beruchte pinksterdagen moet met seksuele agressie benaderd wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is little whiteboy in je pants ook wasted?
Hmm die ken ik jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is little whiteboy in je pants ook wasted?
als jumi een vogel was:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goedmakertje dan:Oh yeah baby, just how I like it. Lookin' good. Real hot. I wanna lick 'em and bite 'em softly. Mmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mi jezus, nat geworden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh yeah baby, just how I like it. Lookin' good. Real hot. I wanna lick 'em and bite 'em softly. Mmmm.
Ik hoop dat er een stuk in je keel schiet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:44 schreef JackieBrown het volgende:
Dit perenijsje smaakt gewoon extra lekker nu Tli
Dat krijg je er van!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:48 schreef JackieBrown het volgende:
Hey maar weet je wat wel bizar was. Toen ik opstond om dat perenijsje te pakken gooide ik wel een van m'n favoriete Disneyglazen kapot
.
Geen. Iedereen die claimt neger te zijn is een mixquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:47 schreef Karzai het volgende:
Maja hoeveel echte negers zitten hier eigenlijk?
Fok is sowieso al een elitair gebeuren, je moet al minimaal een computer hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen. Iedereen die claimt neger te zijn is een mix
Moest keihard lachenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga mezelf denk ik troosten.... met nog een perenijsje
[ afbeelding ]
Ben je kaas ofzo is al eeuwen aan de gang wie is deze mafklapper we gooien em door bushokje heen mesenenenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:49 schreef Karzai het volgende:
Wel een goed punt trouwens ik ga morgen op zoek naar peren ijsjes:9
Wel gemeen dat jullie er nu pas over beginnen
Gimme somequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga mezelf denk ik troosten.... met nog een perenijsje
[ afbeelding ]
Ik ben kaas jeweettochquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je kaas ofzo is al eeuwen aan de gang wie is deze mafklapper we gooien em door bushokje heen mesenenen
Oh okay, die komen ook niet meer rond deze tijd is ook zo braddahquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben kaas jeweettoch
Maar ik wacht niet meer op de bus ricky
Wel als je stout bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh okay, die komen ook niet meer rond deze tijd is ook zo braddah
Als iemand patatje van me pakt denk ik dit van binnen:quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I do not share food.
[ afbeelding ]
Make that the cat wisequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I do not share food.
[ afbeelding ]
Je bent dus makkelijk om te kopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I do not share food.
[ afbeelding ]
Hehe en dan zo verbeten erbij lachen.. tuurlijk.. proef maar..quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als iemand patatje van me pakt denk ik dit van binnen:
[ afbeelding ]
Uitzonderingen daargelatenquote:
Gelukkig kan jij gerust patat vreten met etha naast jequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe en dan zo verbeten erbij lachen.. tuurlijk.. proef maar..
Ik eet echt nooit patat, lieve schat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij gerust patat vreten met etha naast je![]()
True that.. eet de mijne en die van hemquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij gerust patat vreten met etha naast je![]()
Wel friet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit patat, lieve schat.
Dat bedoelt ze ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit patat, lieve schat.
Trusten, succes morgenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Ghehe, ik ga maar es slapen, 2 examens voor de boeg.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef Ethanolic het volgende:
Slaap lekker dudes en sletjes en prinsesje.
Echt doen he, latersquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Ghehe, ik ga maar es slapen, 2 examens voor de boeg.![]()
Ik ben nog wakker jammer cancerjongquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:22 schreef RickoKun het volgende:
Homos ik ga nu pas slapen ik heb gewonnen
Ik win toch.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hjb jong vieze foreskinmuncher, ik post je eruit gore kachel
Hallo ik kom even de winnings opstrijkenquote:
ook nauwelijks geslapen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een vreselijke nachtkoppijn als een malle
Sowieso, ik heb het al draaiend 3 uur zien worden en voor de rest was het weer elke keer plakkend wakker worden tussendoor en half7 weer wakkerquote:
I know ur pain.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, ik heb het al draaiend 3 uur zien worden en voor de rest was het weer elke keer plakkend wakker worden tussendoor en half7 weer wakker
quote:
Gore griephond, ik was de hele nacht wakker gebleven want ik kon niet slapen en nu verneuk jij mij nog eens ook nog. Ik ga echt patsen uitdelen vandaagquote:Op woensdag 23 mei 2012 04:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hallo ik kom even de winnings opstrijken
Ik ook, met uitzondering van de vreselijke n8.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een vreselijke nachtkoppijn als een malle
Ik ook met de uitzondering van koppijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ook, met uitzondering van de vreselijke n8.
Ik ook maar dan met dikke piem0l.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook met de uitzondering van koppijn
zal ik je hoofd masserenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ook met de uitzondering van koppijn
Een vriendendienst zeker?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik heb juist geen koppijn, mijn waerde o.us. Je mag wel mijn fallus masseren (nohommo)
Ahhhh, doen! Die zijn zo tof. Met een zwarte skinny ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
Jumitje lekker aan het bloggen.
Die roze hakken die je hebt geblogged; ik heb pasgeleden zulke heels gehaald, in die kleur. Heb ze nog niet aangedurfd
lekkere stevige dijen hmmmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij zit gewoon heel erg strak bij m'n dijen, bij die botten. Ligt eerder aan m'n bouw ofzo denk ik.
Haha, dit doe ik ook altijd voordat ik op vakantie ga maar het is echt niet slim nee. Vooral omdat je op vakantie juist weer als een malle gaat eten.
Ja, zoiets had ik in gedachten inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ahhhh, doen! Die zijn zo tof. Met een zwarte skinny ofzo
Whoapquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Childish Gambino 3 juli in de Melkweg. mijn jezus mijn god.
Niet afweten van deze Tumblr gemeenschapquote:
How should I know?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet afweten van deze Tumblr gemeenschap
Jumi dat ijsje dat je blogde, vuile endo dat je bent.
Ever so gelukkig werd ik.quote:
Haha inderdaad.. zwarte skinny not todayquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Plakkutjes hindabuildin'.
[..]
Wat @ deze trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |