quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wat moest ik snappen? Ik zei maar niks omdat ik dan weer dom lijk
Oh nee, heb het inderdaad nooit gelezen/gekekenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen Asterix & Obelix lezen in je jeugd. Arme dame.
Goedmakertje dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Echt he, en dan net klagen dat ze niet in die broek past.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben je nou alweer aan het etenI don't even..
Alweer? Heb heel geen avondeten opquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben je nou alweer aan het etenI don't even..
Neen mijn lil sista, die laadt zich op voor komend weekend. Der beruchte pinksterdagen moet met seksuele agressie benaderd wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is little whiteboy in je pants ook wasted?
Hmm die ken ik jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is little whiteboy in je pants ook wasted?
als jumi een vogel was:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goedmakertje dan:Oh yeah baby, just how I like it. Lookin' good. Real hot. I wanna lick 'em and bite 'em softly. Mmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mi jezus, nat geworden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh yeah baby, just how I like it. Lookin' good. Real hot. I wanna lick 'em and bite 'em softly. Mmmm.
Ik hoop dat er een stuk in je keel schiet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:44 schreef JackieBrown het volgende:
Dit perenijsje smaakt gewoon extra lekker nu Tli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |