Ja, bij goede vriendinnen vind ik dat ook niet zo erg, die zien me wel vaker naakt en andersom ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe true. Bij echt hele goede vriendinnen doe ik dat niet, die liggen ook gewoon naakt.En anders een groot t shirt ofzo.
Wij Fernandesvrouwen (lees: Titi en ik) claimen anders gewoon hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn wij mannen toch bikkels. Never in meer dan een boxer slapen want die shit klopt niet.
Ja Fernandesmannen, ik bespied jullie in jullie slaap.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo lief.Ik vond mijn kat vanochtend zo in bed, dan smelt ik echt helemaal hé
Hehehe, is ie nu trouwens helemaal niet schuchter meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb altijd (OK, meestal) gewoon een shirt aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn wij mannen toch bikkels. Never in meer dan een boxer slapen want die shit klopt niet.
Ik lig nu enkel in een boxer, niets geen dekens yo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
you like what you're seeing?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Niggers die geen vacht hebben die fungeert als long johns.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb altijd (OK, meestal) gewoon een shirt aan.
Pleur up, homo.quote:
Alleen in m'n crack.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niggers die geen vacht hebben die fungeert als long johns.
Nee totaal niet, gelukkig ook maar. Hij is echt moeilijk nieuwsgierig, loopt je overal achter na. Het is geen knuffelbeest ofzo, komt wel bij je liggen maar niet op schoot ofzo. Maar achquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehehe, is ie nu trouwens helemaal niet schuchter meer?
Lekker die pik zo tegen je billen aan voelen als je lepeltje lepeltje ligt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Met je crush naakt in bed tegen elkaar liggen kan ik wel waarderen
Oei.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niggers die geen vacht hebben die fungeert als long johns.
[..]
Pleur up, homo.
Enige moment waarop ik naakt kan slapen. Verder vind ik het gewoon niet fijn.. tits and ass everywherequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Met je crush naakt in bed tegen elkaar liggen kan ik wel waarderen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker die billen zo tegen je pik aan voelen als je lepeltje lepeltje ligt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker die pik zo tegen je billen aan voelen als je lepeltje lepeltje ligt.
Neuh, gewoon met mn hoofd op z'n borst en mn been over hem heenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker die pik zo tegen je billen aan voelen als je lepeltje lepeltje ligt.
Jumi, ik houd van je. Al die praat over naakte lichamen en jij wil gewoon ijs.quote:
Ik ook. Ik slaap vaak met een vriendin van me en we hebben de hele nacht door gevechten om dekens. Dan denk ik dat ze slaapt en trek ik snel die deken weg, trekt ze 'm weer terug en at 1938394x. Fucking hinderlijkquote:
Om mijn naakte lichaam af te koelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Jumi, ik houd van je. Al die praat over naakte lichamen en jij wil gewoon ijs.
Ja, maar ik wil waterijs.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga naar trio dan morgen, macaron ijs.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ijsBijna even goddelijk als perenijsjes.
Wat?quote:
Mijn fucking dieet deze dagen.quote:
Dat is toch geen waterijsquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Om mijn naakte lichaam af te koelen
[..]
Ja, maar ik wil waterijs.
Deze:
[..]
Koop het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Mijn fucking dieet deze dagen.
Jawelquote:
Begint eng te worden ditquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:27 schreef tliciouz het volgende:
Jumi vind perenijsjes ook al lekker, mijn verloren zus. Jij bent het.
Waar de super?quote:
Haha, dat had ik met mijn ex. Heb ik hem één keer fucking hard geramd in m'n slaapquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik slaap vaak met een vriendin van me en we hebben de hele nacht door gevechten om dekens. Dan denk ik dat ze slaapt en trek ik snel die deken weg, trekt ze 'm weer terug en at 1938394x. Fucking hinderlijk
Bij raketjes vind ik alleen die bovenkant heel lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:29 schreef aight1 het volgende:
Perenijsjes, raketjes en die invrieslollies zijn geniaaaal
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, dat had ik met mijn ex. Heb ik hem één keer fucking hard geramd in m'n slaapIk was aan het dromen en hij die dekens wegtrekken. En toen kreeg ik een klap terug want hij dacht dat ik wakker was
![]()
Flikker
B&J vind ik nooit zo lekker met warm weer. Dat is meer voor in de winter als je onder een deken ligt met een filmpje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit zeggen en dan terugkomen met een beker B&J
Haha hoe kan jequote:Op woensdag 23 mei 2012 00:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij rakeltjes vind ik alleen die bovenkant heel lekkerDie eet ik eraf en dan dump ik de rest bij iemand anders.
Wispelturig wijf, pas maar op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit zeggen en dan terugkomen met een beker B&J
B&J is zo zwaar op de maag ook, en ook niet echt hydraterendquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
B&J vind ik nooit zo lekker met warm weer. Dat is meer voor in de winter als je onder een deken ligt met een filmpje.Met dit weer moet je gewoon water ijsjes hebben
Godver, afknapper dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Om mijn naakte lichaam af te koelen
Daarom gewoon afwisselen. Eén zomer lang geen B&J etenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
B&J is zo zwaar op de maag ook, en ook niet echt hydraterendNiks aan
Nee, wat moest ik snappen? Ik zei maar niks omdat ik dan weer dom lijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens ben ik teleurgesteld in je, Vasje.
Mijn Obelix verwijzing niet snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |