Ik lig altijd met één been onder de dekens uit, en dan de dekens tot mijn middelquote:
Qua shirtjes weet ik hem wel te combineren maar welke schoenen moet je daar dan weer onder gooien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is mooi juistAls je 'm met neutrale kleuren combineert in ieder geval. Ik heb zo'n felroze broek en ik combineer 'm gewoon met wit, nude kleuren en zwart
Dunne fleece deken is echt perfectquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig altijd met één been onder de dekens uit, en dan de dekens tot mijn middelHelemaal zonder deken kan ik niet slapen.
Witte of zwarte (lage) Converse ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Qua shirtjes weet ik hem wel te combineren maar welke schoenen moet je daar dan weer onder gooien.
Vind fleece echt niet lekker voelen, gewoon een laken ofzo en dan ergens in de nacht toch nog mn deken erover trekken. En die dan later weer eraf gooien. Dan weer erop trekken.. en zo de nacht doorquote:
Precies dat doe ik dus ook ja. En dan steeds omwisselen zodat niet één kant te warm wordt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik lig altijd met één been onder de dekens uit, en dan de dekens tot mijn middelHelemaal zonder deken kan ik niet slapen.
Dan liever geen dekens. Twee dekens is irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind fleece echt niet lekker voelen, gewoon een laken ofzo en dan ergens in de nacht toch nog mn deken erover trekken. En die dan later weer eraf gooien. Dan weer erop trekken.. en zo de nacht door
Ja vreselijk he, mijn godquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind fleece echt niet lekker voelen, gewoon een laken ofzo en dan ergens in de nacht toch nog mn deken erover trekken. En die dan later weer eraf gooien. Dan weer erop trekken.. en zo de nacht door
Dekens tot mijn middel heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In de winter lig ik echt helemaal verstopt onder m'n dekens juistquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dekens tot mijn middel heb ik ook altijd.Zelfs in de winter nog. Benen heb ik nooit onder de dekens uit, die rol ik altijd onder mijn voeten. Altijd bang dat iets mijn benen grijpt.
Snurken is pas écht irritant..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan liever geen dekens. Twee dekens is irritant.
Hahaha, srs. In de winter lig ik met fucking 3 paar sokke, joggingbroek, shirt, deken en nog een fleecedeken erover en dan nog lig ik te rillenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In de winter lig ik echt helemaal verstopt onder m'n dekens juistZonder pyjama wel, want met kan ik überhaupt niet slapen. Hooguit met een topje, maar dat vind ik vaak ook al vervelend.
En dat met die voeten heb ik ookDie moeten altijd onder de dekens.
Etha exposedquote:
Jij kan zo mijn wederhelft zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
In de winter lig ik echt helemaal verstopt onder m'n dekens juistZonder pyjama wel, want met kan ik überhaupt niet slapen. Hooguit met een topje, maar dat vind ik vaak ook al vervelend.
En dat met die voeten heb ik ookDie moeten altijd onder de dekens.
Ja, dat dus. Alleen als ik bij iemand anders slaap of andersom vind ik het soms ongemakkelijk om helemaal naakt rond te lopen (ligt eraan bij wie het is) dus trek ik voor het gemak even een topje aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij kan zo mijn wederhelft zijn.Ik haat pyjama's.
Slaap altijd alleen maar met string (of wat ik dan ook aan heb) Moet dat gefriemel niet.
Love you 2quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef krioro het volgende:
Sokken in bed
Soms zou ik je graag een klap willen geven VasjeJe bent gvd soms net een boulimiapatiënt die zich zo druk maakt om d'r koude voeten. Doe even normaal zeg
Hehe true. Bij echt hele goede vriendinnen doe ik dat niet, die liggen ook gewoon naakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Alleen als ik bij iemand anders slaap of andersom vind ik het soms ongemakkelijk om helemaal naakt rond te lopen (ligt eraan bij wie het is) dus trek ik voor het gemak even een topje aan
Weet je wat zo geweldig is aan Golden Retrievers? Ze blijven na hun puppy-fase lief en mooi.quote:
Goeie mental image nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe true. Bij echt hele goede vriendinnen doe ik dat niet, die liggen ook gewoon naakt.En anders een groot t shirt ofzo.
Ja, en labradorsquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet je wat zo geweldig is aan Golden Retrievers? Ze blijven na hun puppy-fase lief en mooi.
Zo lief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |