Ja ja ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik eet echt kaolo weinigEetlust is beetje verdwenen door die stress, enkel als ik gesmoked heb prop ik me nog vol
[..]
Ho wacht, volgensmij zei jij dat het genoeg was. En toen zei ik: Wedden dat je nog meer erafwilt.
Zie je![]()
Ah oke, zonde!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij zit gewoon heel erg strak bij m'n dijen, bij die botten. Ligt eerder aan m'n bouw ofzo denk ik.
Haha, dit doe ik ook altijd voordat ik op vakantie ga maar het is echt niet slim nee. Vooral omdat je op vakantie juist weer als een malle gaat eten.
[..]
Ik wist dat dit ging komen, maar ik kon het niet anders verwoorden
Ik eet gewoon niets anders dan fruit en groente dan, houd me nooit echt aan bepaalde diëten ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah oke, zonde!![]()
Welk dieet gebruik jij daar voor als ik vragen mag? En het heeft ook helemaal geen zin nee, want lekker etenMaar goed.
Jouw lichaam is prima zo, op die foto waar je die oranje bikini aanhad was je lichaam al mooiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ja ja.Maar ben weer ietsjes aangekomen, maand april best veel in de stress gezeten en ik ga me dan juist volproppen. Dus dat wil ik er snel af zien te krijgen in die 2 weekjes.
Hehe dank je.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw lichaam is prima zo, op die foto waar je die oranje bikini aanhad was je lichaam al mooi
Ik heb m'n ramen open, dekbed half gedumpt, ventilator geplaatst en het helpt nog niet.quote:
What about them protons.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik eet gewoon niets anders dan fruit en groente dan, houd me nooit echt aan bepaalde diëten ofzo![]()
Hier ook ja. Vol goede hoop m'n ramen wagenwijd open gezet en er komt gewoon vrijwel geen koele lucht naar binnenquote:
Het lijkt buiten juist warmer te zijn dan binnen hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier ook ja. Vol goede hoop m'n ramen wagenwijd open gezet en er komt gewoon vrijwel geen koele lucht naar binnen![]()
Maarja liever dit hoor en dat het overdag wel lekker zonnig en warm is
Inderdaad, heerlijk weerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb om kwart over 10 gewoon nog een kwartiertje gefietst in een korte broek en een shirt. Zo moet het. Zeuren over dat het warm is, wuts wrong wid u.
I dont even....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb om kwart over 10 gewoon nog een kwartiertje gefietst in een korte broek en een shirt. Zo moet het. Zeuren over dat het warm is, wuts wrong wid u.
Toen ik gister ging fietsen plakte m'n hele kont aan m'n broek vastquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Het gaat er om dat het binnen warm is, nigger.quote:
Ik sliep vroeger altijd op een trampoline samen met een vriendin met zulk weer. Heerlijk was datquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het binnen warm is, nigger.
Natuurlijk is het nu buiten tering aangenaam mayn. Ik zou best onder deze sterrenhemel kunnen slapen met enkel een kussen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef tliciouz het volgende:
Wat vind je van deze broek Jumi? Heb hem vandaag gekocht maar vind die kleur nog steeds zo van BAM in your faceIn het echt is ie wat feller.
Is idd wel opvallend, maargoed. Gaat toch om wat jij vind, schijt aan anderen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef tliciouz het volgende:
Wat vind je van deze broek Jumi? Heb hem vandaag gekocht maar vind die kleur nog steeds zo van BAM in your faceIn het echt is ie wat feller.
Is mooi juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je 'm met neutrale kleuren combineert in ieder geval. Ik heb zo'n felroze broek en ik combineer 'm gewoon met wit, nude kleuren en zwart.
Ik heb vandaag een grijsblauw denimshortje gekocht. Lekker plakken met m'n bovenbenen
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja en dat komt omdat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het binnen warm is, nigger.
Natuurlijk is het nu buiten tering aangenaam mayn. Ik zou best onder deze sterrenhemel kunnen slapen met enkel een kussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |